Pakiety PREMIUM w kategorii Turystyka. Ogólnie o IDMnet Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications oraz.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Specyfikacja techniczna
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
Oferta Specjalna Kulinaria & Styl 2011/2012
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Prezentacja oferty reklamowej Marcin Zajączkowski Tel
Oferta portalu Parkiet.com
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
Pierwszy wybór profesjonalisty Unikalni użytkownicy – Odsłony – *Badanie: Sitestat, Styczeń 2012 LEX Polski Serwer Prawa jest wiarygodnym.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
BUDonline_ARCHITEKTURA - prezentacja oferty reklamowej
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Opis serwisu: Statystyki:
Z naszego portfolio wybraliśmy tylko te witryny które są idealnie dopasowane do grupy docelowej pożądanej dla Big City Life. Szukaliśmy użytkowników internetu.
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Informacje Witryny w PIŁKA.2012 Witryna Użytkownicy (RU) rozklad-pkp.pl meczyki.pl drhtv.vom.pl busportal.pl 176.
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
oferta reklamy dedykowanej
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Prezentacja serwisu Globtrex.com
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
SPORTS_GOL Piłkarska oferta specjalna. SPORTS_GOL Piłkarska Oferta Specjalna EURO 2012 – mega wydarzenie 422 tys. kibiców z zagranicy przyjedzie do Polski.
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
EDI NET - badania.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
EHoliday.
specyfikacja techniczna
Oferta targetowania na iPhone
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Największy serwis ogłoszeniowy w Polsce!.
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Pakiety PREMIUM w kategorii NOWE TECHNOLOGIE. Ogólnie o IDMnet Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Palcelizac.pl. >> O serwisie © 2012 Goldbach Audience3 /Pomysł na stworzenie palcelizac.pl zrodził się w lipcu 2003 roku /Jedna z najlepiej rozpoznawanych.
PONAD 100 MLN ODSŁON.
serwis rozrywkowy z bazą video
RTB network iSing w ofercie Adexon Największy w Polsce serwis karaoke.
Pakiety PREMIUM w kategorii BUDOWNICTWO. Ogólnie o IDMnet Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
10 witryn w sieci reklamowej IDMnet S.A. Oferta Moto.
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
Muratordom.pl FORUM. Forum MuratorDom.pl – charakterystyka Forum Muratora to wyjątkowa społeczność – osób wykształconych, młodych, przebojowych; to także.
Pakiety PREMIUM w kategorii ROZRYWKA. Ogólnie o IDMnet Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications oraz.
National-geographic.pl. Serwis adresowany jest do internautów o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Zapis prezentacji:

Pakiety PREMIUM w kategorii Turystyka

Ogólnie o IDMnet Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications oraz Harris Interactive. Internetowy Dom Mediowy (IDMnet) Zrzesza w swojej sieci niemal 300 witryn. Posiada najbardziej popularne witryny tematyczne, według rankingu Wirtualnych Mediów, m. in. strony „Wprost”, „Polityki”, „Przekroju” oraz tak znane portale jak: we-dwoje.pl, babyboom.pl, muratordom.pl, filmweb.pl, ePuls.pl, waluty.com, inwestycje.pl, dobreprogramy.pl Interaktywne produkty IDMnet pozwalają na: budowanie świadomości marki, umacnianie znajomości brandów realizowanie kampanii zasięgowych Firma rozwija produkty tematyczne wokół starannie wyselekcjonowanych witryn w ramach jednej kategorii wraz ze specjalnie dobranymi formami reklamowymi.

Spis treści Przewaga Internetu Informacje o pakietach Na Narty Podróże Travel Equipment Formy reklamowe Dział Projektów Specjalnych Cennik Korzyści dla reklamodawcy

Konsumenci wskazują Internet jako medium mające największy wpływ na podejmowane przez nich decyzje. Wpływ Internetu na zachowania konsumentów jest 2 razy większy niż telewizji oraz 8 razy większy od komunikatów rozpowszechnianych za pomocą druku. Internet stał się obecnie najważniejszym medium w komunikacji biznesowej. Promocja on-line jest najdynamiczniej rozwijającą się gałęzią reklamy. Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications oraz Harris Interactive. Przewaga Internetu

Internet ma największy wpływ na decyzję zakupowe Internet świetnie buduje zaufanie do brand’u Internet jest nieodłącznym elementem kampanii sprzedażowej Grupa docelowa chce widzieć reklamowany produkt w Internecie Reklama w Internecie podwaja styczność user’a z kreacją gdy trwa kampania w innym medium reklamowym Wnioski

Nasza propozycja Pakiet „Na Narty”

IDMnet proponuje swoim klientom wyjątkowy pakiet – Na Narty. Pakiet tworzą najlepsze witryny odwiedzane przez miłośników białego szaleństwa. To strony poświęcone sportom zimowym, użytkownikami tych serwisów są osoby aktywnie uprawiające sport i zainteresowane informacjami związanymi z narciarstwem. Dobór serwisów zapewnia perfekcyjne dotarcie do interesującej grupy docelowej. Pełna gama form reklamowych (banner, billboard, interstitial, formy rozwijane i pływające, etc.). Możliwość przygotowania niestandardowych rozwiązań sponsoringowych. Nasza propozycja – Pakiet „Na Narty”

Pogodynka.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 351 tys. PV: ponad tys. Pogodynka.pl - jest pogodowym serwisem, dostarczającym informację z Polski jak i ze Świata. Skijumping.pl Tematyka: Turystyka UU: 39 tys. PV: tys. Skijumping.pl - to najpopularniejszy w Polsce serwis poświęcony skokom narciarskim, istniejący od 2000 roku. Skionline.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 25 tys. PV: ponad 287 tys. Skionline.pl - jest najpopularniejszym sportowym serwisem informacyjnym poświęconym tematyce narciarskiej. Mojewakacje.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 44 tys. PV: ponad 128 tys. MojeWakacje.pl - jest jednym z najbardziej popularnych wortali tematycznych poświęconych turystyce. Skierowany jest do osób korzystających z różnych form wypoczynku – od aktywnego po turystykę krajoznawczą. Informacje o witrynach w pakiecie „Na Narty”

Wierchy.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 2 tys. PV: ponad 8 tys. Wierchy.pl – jest serwisem informacyjnym dla narciarzy. Mojenarty.pl Tematyka: Turystyka UU: 338 PV: 896 MojeNarty.pl - to jeden z najbardziej popularnych portali tematycznych poświęconych sportom zimowym. Skierowany jest do osób korzystających z aktywnego wypoczynku i uprawiających najbardziej popularne zimowe sporty – snowboard i narciarstwo. Informacje o witrynach w pakiecie „Na Narty” Skimag.pl Tematyka: Turystyka UU: prawie 4 tys. PV: prawie 8 tys. Skimag.pl – to sieciowa emanacja magazynu narciarskiego.

Na Narty liczba unikalnych użytkowników (UU) liczba odsłon (PV) średni czas na użytkownika :23:04 * źródło: Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2008 Statystyki pakietu „Na Narty”

Płeć » prawie 50% użytkowników jest w wieku lata *kobiety 50,89% *mężczyźni 49,11% » ponad 40% użytkowników to mieszkańcy miast powyżej 50 tys. Wiek Wielkość miejscowości źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008 „Na Narty” - profil użytkownika

Staż w Internecie » ponad 40% użytkowników to doświadczeni stażem internauci Częstotliwość » ponad 70% użytkowników korzysta często z Internetu „Na Narty” - profil użytkownika źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008

Nasza propozycja Pakiet „Podróże”

IDMnet proponuje swoim klientom wyjątkowy pakiet – Podróże. Pakiet tworzą najlepsze witryny w polskim Internecie odwiedzane przez osoby planujące wyjazd. Odbiorcami serwisów w pakiecie są miłośnicy turystyki poszukujący fachowej informacji. Dobór serwisów zapewnia perfekcyjne dotarcie do interesującej grupy docelowej. Pełna gama form reklamowych (banner, billboard, interstitial, formy rozwijane i pływające, etc.). Możliwość przygotowania niestandardowych rozwiązań sponsoringowych. Nasza propozycja – Pakiet „Podróże”

Podroze.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 40 tys. PV: ponad 187tys. Podroze.pl - to nowoczesny serwis podróżniczy z wyszukiwarką lotów oraz rezerwacją wycieczek Wm.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 189 tys. PV: ponad 4 567tys. Wm.pl - jest serwisem informacyjnym, posiadającym bazę ogłoszeniową z regionu Warmia i Mazury Fajnewczasy.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 234 tys. PV: ponad 3 833tys. Fajnewczasy.pl - to serwis poświęcony turystyce, posiadający obszerna baza noclegów oraz miejsc wypoczynkowych w całej Polsce. 4hotele.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 33 tys. PV: ponad 129 tys. 4hotele.pl - to profesjonalne i efektywne narzędzie dla turystów, biznesmenów i innych osób potrzebujących aktualnej i rzetelnej informacji o noclegach w Polsce. Informacje o witrynach w pakiecie „Podróże”

Globtroter.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 47 tys. PV: ponad 259 tys. Globtroter.pl - jest serwisem skierowanym do osób samodzielnie organizujących i planujących swoje wakacje. Nadmorze.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 49 tys. PV: ponad 985 tys. Nadmorze.pl - internetowa nadmorska baza informacji turystycznej prezentuje informacje dotyczące pobytu w nadmorskich kurortach Wybrzeża Bałtyku. Pogodynka.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 351 tys. PV: ponad 7 295tys. Pogodynka.pl - jest pogodowym serwisem, dostarczającym informacje z Polski jaki i ze Świata. Informacje o witrynach w pakiecie „Podróże”

Podróże liczba unikalnych użytkowników (UU) liczba odsłon (PV) średni czas na użytkownika :16:23 * źródło: Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2008 Statystyki pakietu „Podróże”

Płeć » prawie 80% użytkowników jest w wieku lata *kobiety 58,03% *mężczyźni 41,97% » 40% użytkowników to mieszkańcy miast powyżej 50 tys. Wiek Wielkość miejscowości źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008 „Podróże” - profil użytkownika

Staż w Internecie » ponad 70% użytkowników to doświadczeni stażem internauci Częstotliwość » ponad 90% użytkowników korzysta często z Internetu „Podróże” - profil użytkownika źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008

Nasza propozycja Pakiet „Travel EQUIPMENT”

IDMnet proponuje swoim klientom wyjątkowy pakiet – Travel EQUIPMENT. Pakiet tworzą witryny, które prezentują sprzęt turystyczny – zawierają porady, opinie i informacje o dostępności i funkcjonalności produktów. Odbiorcami serwisów w pakiecie są osoby aktywne, często podróżujące i zainteresowane nowinkami branży. Dobór serwisów zapewnia perfekcyjne dotarcie do interesującej grupy docelowej. Pełna gama form reklamowych (banner, billboard, interstitial, formy rozwijane i pływające, etc.). Możliwość przygotowania niestandardowych rozwiązań sponsoringowych. Nasza propozycja – Pakiet „Travel EQUIPMENT”

Skionline.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 25 tys. PV: ponad 287 tys. Skionline.pl - jest najpopularniejszym sportowym serwisem informacyjnym poświęconym tematyce narciarskiej. Skijumping.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 39 tys. PV: ponad tys. Skijumping.pl - to najpopularniejszy w Polsce serwis poświęcony skokom narciarskim, istniejący od 2000 roku. Travel4u.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 43tys. PV: ponad 151 tys. Travel4u.pl - portal gdzie każdy może zaplanować swoje wakacje – począwszy od zebrania potrzebnych informacji na temat miejsca, gdzie chce jechać, poprzez rezerwację najlepszego noclegu czy biletu lotniczego, aż do wybrania najbardziej korzystnych ofert zaufanych biur podróży. Podroze.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 40 tys. PV: ponad 187 tys. Podroze.pl - to nowoczesny serwis podróżniczy z wyszukiwarką lotów oraz rezerwacją wycieczek Informacje o witrynach w pakiecie „Travel EQUIPMENT”

Zagle.com.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 32 PV: ponad 132 Zagle.com.pl - serwis o tematyce żeglarskiej zawierający przegląd wydarzeń z kraju i ze świata. Rower.com Tematyka: Turystyka UU: ponad 70 tys. PV: ponad 217 tys. Rower.com - to serwis sportowy prezentujący opisy i nowości sprzętu, artykuły podróżnicze, informacje o imprezach Informacje o witrynach w pakiecie „Travel EQUIPMENT”

„Travel EQUIPMENT” liczba unikalnych użytkowników (UU) liczba odsłon (PV) średni czas na użytkownika :19:59 źródło: Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2008 Statystyki pakietu „Travel EQUIPMENT”

Płeć » 60% użytkowników jest w wieku lata *kobiety 49,59% *mężczyźni 50,41% » prawie 70% użytkowników to mieszkańcy miast powyżej 50 tys. Wiek Wielkość miejscowości źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008 „Travel EQUIPMENT” - profil użytkownika

Staż w Internecie » prawie 90% użytkowników to doświadczeni stażem internauci Częstotliwość » ponad 90% użytkowników korzysta często z Internetu „Travel EQUIPMENT” - profil użytkownika źródło: Megapanel PBI/Gemius lipiec 2008

TradycyjneNa Warstwie BannerScroller BillboardToplayer Double BillboardInterstitial Skyscraper Skyscraper Wide Button Rectangle Rectangle Large Artykuł sponsorowany Standardowe formy reklamowe

Surround Session Foot Scroller Branding działów tematycznych: Billboard/Double Billboard Wallpaper/Watermark (Tło) Foot scroller Niestandardowe formy reklamowe

mini serwisy www produkcja i promocja gier Java oferty crossmediowe z radiem Eska działania w całym Internecie, nie tylko w ramach sieci IDMnet reklamy na pudełkach od pizzy reklamy „latające” na sterowcach reklamy w centrach handlowych reklamy bluetooth w kinach Dział Projektów Specjalnych Projekty specjalne – kompleksowa obsługa wymyślamy, realizujemy, kupujemy, monitorujemy.

Cennik ilość odsłon Banner / Billboard Expand / Scroll billboard Double billboard 750x200 Toplayer / Brandmark z billboard Interstitial Kursor reklamowy Skyscrapper 120x600 Pop-up Rectangle Pop-under Scroller 800x30 Expand corner CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu 50 zł 63 zł 75 zł 100 zł 150 zł 38 zł zł4 900 zł61 zł6 100 zł74 zł7 400 zł98 zł9 800 zł147 zł zł37 zł3 700 zł zł9 600 zł60 zł zł72 zł zł96 zł zł144 zł zł36 zł7 200 zł zł zł58 zł zł69 zł zł92 zł zł138 zł zł35 zł zł zł zł56 zł zł68 zł zł90 zł zł135 zł zł34 zł zł zł zł50 zł zł60 zł zł80 zł zł120 zł zł30 zł zł

Co zyska Reklamodawca jeśli kupi pakiet? Dotarcie do atrakcyjnej i precyzyjnie dobranej grupy docelowej Zaprezentowanie produktu grupie lojalnych użytkowników witryn – częsty i długotrwały kontakt z reklamą Duże możliwości reklamowe Wysoka wiarygodność merytoryczna prezentowanych materiałów Korzyści dla reklamodawcy

IDMnet ul. Jubilerska Warszawa Dział Sprzedaży Agencyjnej tel.: faks: Zapraszamy do współpracy