Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warsztaty psychologiczne
Advertisements

Psycholog szkolny.
program profilaktyki uzależnień
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
Praca metodą projektu edukacyjnego
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
Mój sześciolatek idzie do szkoły
OCENA KSZTAŁTUJĄCA ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 94.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
CYKLU ZAJĘĆ DLA MŁODZIEŻY SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
Izabela Kołodziejczyk
Rola doradcy zawodowego w aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Realizacja zajęć z bloku „edukacja zdrowotna” w ramach wychowania fizycznego w gimnazjach województwa kujawsko-pomorskiego — analiza ankiet Autor.
Na czym polega projekt Młodzi Przedsiębiorczy? Jego celem jest wyposażenie młodych osób w wiedzę i umiejętności niezbędne do założenia i prowadzenia.
Projekt edukacyjny w gimnazjum
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Tematyka prac magisterskich
KLASA TWÓRCZA MŁODZI ODKRYWCY.
„Moja szkoła – mój zawód, moja przyszłość”.
„To Ja, to My” Program zajęć wychowawczo - profilaktycznych Autor: mgr Jolanta Kuryś – Skrzypczak.
Moje dziecko wybiera szkołę/zawód
PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 5 SPOTKANIE
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH „Jeśli potrafisz o tym marzyć, to potrafisz także tego dokonać” Walt.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych „Szczęście to jest to.
Prezentacja klasy VI r.szk. 2007/2008
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 7 SPOTKANIE.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 6 SPOTKANIE.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ Program zajęć dla uczniów szkoły podstawowej 2 spotkanie „Naszą największą słabością jest poddawanie się. Najpewniejszą.
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH nr 3 mgr Małgorzata Turyńska
Warszawski System Doradztwa Zawodowego jako forma wsparcia karier uczniów w obliczu współczesnej rzeczywistości Kraków, r.
1. Radiowęzeł – szkolne radio. 2. Gazetka szkolna. 3. Wieczorki filmowe. 4. Krany z wodą pitną. 5. Dyskoteki. 6. Pączki. 7. Wyjazd edukacyjny do remizy.
Zajęcia edukacyjne w ramach EFS w Szkole Podstawowej nr 5 im. Tadeusza Kościuszki w Tarnowie.
Metoda ćwiczeń praktycznych Scenariusz zajęć
Rok Niniejsza prezentacja dotyczy realizacji części projektu „Otwórz się na siebie” wdrażanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w.
NOWY WYMIAR NAUKI Gimnazjum Informatyczne pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej.
Bieżąca tematyka jako element cyklu zajęć Ku refleksji „Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź.
Konkurs „Bezpieczna Szkoła – Bezpieczny Uczeń” Sprawozdanie z VI zadania konkursowego.
W SIECI Warsztaty W SIECI zrealizowane w III Zespole Edukacyjno-Terapeutycznym „C” Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie.
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 1 RYNEK.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 2 Moja.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 4 WARTOŚCI.
Świadome planowanie – świadomy wybór, czyli zajęcia z doradztwa zawodowego w gimnazjum Dorota Cebulak, Jolanta Wydmuch – doradca zawodowy w Gimnazjum nr.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
Projekt czytelniczy dla klas piątych
Opracowała Izabela Suckiel W WCIES, marzec 2017
Praca metodą projektu edukacyjnego
Doradztwo zawodowe szkoła Podstawowa w Kraszewie
Uczniowie cudzoziemscy w Szkole Podstawowej nr 4 w Kostrzynie nad Odrą
czwarte spotkanie Zespołu
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
DORADZTWO ZAWODOWE SZKOŁA PODSTAWOWA W KRASZEWIE
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
„Między tablicą a smartphone”-
REGULAMIN BIBLIOTEKI SZKOLNEJ
Szkoła Podstawowa w Annopolu Starym 9 listopada 2016 roku
Imię i nazwisko nauczyciela
Zawody w moim najbliższym otoczeniu
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Imię i nazwisko nauczyciela
„Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał
Zapis prezentacji:

Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 4 SPOTKANIE

MÓJ CHARAKTER Cel ogólny zajęć: poznanie cech swojego charakteru    poznanie cech swojego charakteru Cele szczegółowe: Uczeń potrafi: rozpoznać główne cechy swojego charakteru określić swoje pozytywne cech określać swoje negatywne cechy określić wpływ charakteru na wybór przyszłej drogi zawodowej

Jakie cechy charakteru wpływają na aspiracje ludzi? A ambitny, asertywny B bystry, bogaty C cierpliwy, czuły D dobry, dowcipny E egoistyczny, energiczny ĆWICZENIE 1

MOJA WIZYTÓWKA ĆWICZENIE 2 NA IMIĘ MAM … JESTEM … (podaj swoje dwie pozytywne cechy) POTRAFIĘ … (podaj swoje dwie umiejętności)

„UMIEJĘTNOŚCI, CECHY CHARAKTERU, A REALIZOWANE ZADANIA” ĆWICZENIE 3 Nauczyciel dzieli uczniów na grupy 3 – 4 osobowe. Uczniowie uzupełniają cechy charakteru i umiejętności niezbędne do wykonywanego danego zadania RODZAJ ZADANIA CECHY CHARAKTERU NIEZBĘDNE DO WYKONANIA ZADANIA UMIEJĘTNOŚCI NIEZBĘDNE DO WYKONANIA ZADANIA 1. Organizacja wyjścia klasy do kina 2. Opieka nad młodszym rodzeństwem 3. Zrobienie zakupów spożywczych babci 4. Wyjazd z rodzicami na wycieczkę rowerową

CZY UMIESZ OCENIĆ SWOJE POZYTYWNE CECHY CHARAKTERU?

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ Opracowanie: Elżbieta Bodziakowska Karolina Domańska Małgorzata Polkowska Joanna Śliżewska