Lider znów przejmuje inicjatywę Easy Wring & Clean Kampania 2015.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Oferta reklamowa dla serwisu:
Możliwości eksportu na rynek rosyjski
Dołącz do nas!!! Plan marketingowy.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Radomir Matczak Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
To ile wydaje się na reklamę?
Strategie Marketingowe w Internecie
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Wakacyjna oferta promocyjna
PROPOZYCJE WSPÓŁPRACY PRZY PROMOCJI PREMIER KINOWYCH NA KANŁACH: AXN, AXN Sci-fi oraz AXN Crime.
Giełda Papierów Wartościowych W Warszawie
Województwo pomorskie –
Czysty transport miejski
Działalność Spółki w 2012 NWZA 12 lutego Działalność w 2012 Skonsolidowane obroty wyniosły 894,7 miliona, czyli lekko spadły – o 1,7% (1,5% po.
Regionalne Fundusze Filmowe Serock 4. grudnia 2009
Listonic – Wygodna lista zakupów
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
Kampanie reklamowe typu DRA – nowe podejście do badań efektywności kampanii reklamowych.
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Projekt integrujący małe i średnie biura nieruchomości
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Agenda Kształtowanie Druki reklamowe przestrzeni Ambient Sieć placówek
© 2012 Goldbach Audience. © 2012 Goldbach Audience.
Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych
ZOW czytelnictwo ostatniego wydania – centrale cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown.
Display Apap Ibuprom AKTYWNOŚĆ PROMOCYJNA MAJ-CZERWIEC 2014.
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
Lider wzrostowych rynków Konferencja WallStreet Karpacz, czerwiec 2014 r.
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna maj 2014 rok
Polski konsument a nowości
Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych
Podstawowe funkcje ekonomiczne
Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR
Międzynarodowe Zawody Jeździeckie 2008 Oferta sponsoringowa.
NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów LISTOPAD Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW W lutym nawet Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi i wydarzenia na Ukrainie nie odebrały widzów TVP Rzeszów.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW majówka 2014.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW marzec Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów CAŁY 2014 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW kwiecień Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów od 01 do 30 kwietnia 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience.
■ Podstawowe informacje ■ Badanie prowadzone jest od 1996 roku, ■ Realizowane przez firmę AGB Nielsen Media Research sp. z o.o., ■ Najważniejsi klienci:
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych I stopień.
CYFROWA MOC STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC GRUDZIEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC 2015 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
ZKM przypomnienie.
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
Zapis prezentacji:

Lider znów przejmuje inicjatywę Easy Wring & Clean Kampania 2015

Vileda – lider kategori FC + 6 % Vileda umacnia się na pozycji lidera w kategorii FC. W ostatnich 10 miesiącach wartościowy udział rynkowy wzrósł o ponad 1 %. Źródło: AcNielsen RA / total Poland

Wzrost udziału rynkowego do blisko 50% w ostatnich 10 miesiącach Główne czynniki wzrostu : 2 kampanie telewizyjne: ponad 1350 GRP Wsparcie BTL i promo egzekucja na poziomie sklepów Vileda - absolutny lider w kategorii mopów obrotowych Source: Interanl data & Nielsen

Vileda stymuluje wzrost całej kategorii mopów obrotowych poprzez ponad 50% wzrost sprzedaży. Vileda – stymulator wzrostu w kategorii + 52% Wzrost Vileda + 17% Wzrost kategorii

Kampania marketingowa Q Kampanie TV w tygodniu 7-10 ponad 100GRP w każdym tygodniu ponad 70% grupy celowej obejrzy nasz film reklamowy 2. Kampania Intrnetowa ponad 2 mln odsłon Oglądalność całego spotu ponad 500 tysięcy 3. Wsparcie w miejscu sprzedaży – materiały POS, animacje, promocje

Q1 2015: Kampania EWC Tydzień GRP / 15” VOD / SEM / Display Wystawienia