Wprowadzenie dr Agnieszka Zwiefka-Chwałek

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak utkać swoją własną sieć? Dominika Miernik i Dorota Szczerbak
Advertisements

Interpersonal Communication
i z jakich korzysta narzędzi
W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym.
ActiveX. OLE W Windows 95 wprowadzono nową wersję techniki łączenia i osadzania OLE różnica między łączeniem a osadzaniem Office jako przykład wykorzystania.
Horyzontalne scenariusze pracy
UDZIAŁ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W EDUKACJI MEDIALNEJ OBYWATELI
Internet w pracy bibliotekarza
Czyli o tym, czym jest liternet i powieść hipertekstowa.
Joanna Okoń, Maciej Kulczycki
WekaSQL Język i aplikacja przetwarzania oraz eksploracji danych.
Błędy w ekonomii na podstawie: Richard Lipsey - „Successes and failures in the transformation of economics” Maciej Kutera.
DOES ECONOMICS HAVE AN EFFECT? Czy ekonomia ma sens??? Bruno S. Frey University of Zurich.
Nowe media. Elementarz.
Trendy w E-Commerce na świecie
Michał Dyrda Dobre praktyki – przykład firmy działającej w sieci i świadczącej e-usługę.
From gatekeeping to gatewatching Agnieszka Zwiefka
Licencjonowanie Lync 2013 Poziom 200.
Licencjonowanie SharePoint 2013
Medium wiedzy dla biznesuwww.nf.pl prezentacja inwestorska Debiut na Rynku New Connect 23 września 2011.
Records Management with SharePoint 2010
Implementacja cech Web 2.0 w systemach e-learning
3. Kongres Informatyki Polskiej. Budowa gospodarki opartej na wiedzy - wytrych czy szansa ? Dr inż. Małgorzata Kalinowska-Iszkowska (Wybrane slajdy z panelu.
Social Media Smutna konieczność czy szansa na sukces dla nowego biznesu?
Architektura Systemu Źródło:
Quo Vadis Internet (Daniel Biesiada |
Przeobrażenia społeczne następujące pod wpływem mediów
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Król Excel 2013 Dynastii ciąg dalszy Grzegorz Stolecki
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Licencjonowanie aplikacji serwerowych
Office 365.
Kreatywny konkurs na aplikację METRO dla Windows 8
Usługi online oraz Office 365. Przegląd usług online Dodawanie usług online do umów grupowych Nabywanie licencji Office 365.
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
Poland & World War II By Claire & Bo.
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Gospodarka oparta na danych. Przyszłość zaawansowanej.
„Internet i nowe media – przegląd przedpola”
Specjalizacja "Dziennikarstwo On-line„ asynchroniczny JavaScript i XML – AJAX Część 6 Prowadzący: Dariusz Jaruga
POZNAŃ SUPERCOMPUTING AND NETWORKING CENTER Systemy zarządzania w środowisku rozproszonym Mirosław Kupczyk
Czytelnik w piżamie, czyli nowa czasoprzestrzeń biblioteki
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Service Oriented Architecture
Nieograniczone źródło informacji
Windows 8.1 dostarcza spójną platformę do tworzenia aplikacji, które potrafią dostosować się do wielu urządzeń Zaprojektowane raz, działają.
C E L E Kielce r. XXIII Konferencja Szkoleniowa SDSiZ RP : SDSiZ RP K I.
C OMPUTER. P ODZESPOŁY KOMPUTEROWE - C OMPUTER COMPONENTS.
Polskie gady Polish reptiles
Wpływ regulacji sektora bankowego na system finansowy. Katarzyna Bogusiewicz.
Przegląd usług online Dodawanie usług online do umów grupowych Nabywanie licencji Office 365.
Komponentowe i rozproszone Interludium czyli krótki wykład o rozpraszaniu.
Internet. Internetowa rewolucja  Milowym krokiem w rozwoju środków komunikacji o globalnym zasięgu było rozpowszechnienie się internetu. Ilość przesyłanych.
To miejsce na tytuł prezentacji Imię i Nazwisko. To miejsce na tytuł prezentacji Imię i Nazwisko.
... o miejscu parkingowym z dobrym widokiem…... about parking spot with a good view...
Short presentation of the new Museum of PRL in Ruda Śląska. 1. Quick reminder or information about Polish history. 2. What is PRL and the most typical.
INTERNET Wykonawcy: Stanisław Staszczuk, Igor Poprawka i Adam Stankiewicz.
JOB SEARCH IS A JOB Career planning is building bridges from one’s current job/career.
Foundation for Promotion of Entrepreneurship – Continuing Education and Lifelong Learning NGO that responds to the training needs Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości.
Niezależność i pluralizm mediów
Proprietary and Confidential: This presentation may not be used or disclosed to any person other than employees or customer, unless expressly authorized.
Struktura egzaminu ustnego z języków obcych (bez określania poziomu) ZadanieCzasPunktacja Rozmowa wstępnaok. 2 minut Zadanie.
Opracowanie: Katarzyna Gagan, Anna Krawczuk
Technologia Informacyjna Usługi w sieci Internet
Ramowy program studiów
Porównanie metryk altmetrycznych dla UW i UAM w obszarze nauk ścisłych
Delivery from TATO Pharma
Polish L3 Learning Pack Saying your name
KATARZINA KURKOWSKA POLISH PAINTER
Beata Charkiewicz. Table of Contents  Introduction To Android  History Of Android  What is OHA?  Devices with android  Android Features  Android.
Zapis prezentacji:

Wprowadzenie dr Agnieszka Zwiefka-Chwałek SOCIAL MEDIA Wprowadzenie dr Agnieszka Zwiefka-Chwałek

Definicja SOCIAL MEDIA media zaprojektowane do rozpowszechniania ich przez interakcję społeczną; stworzone używając ogólno dostępnych i możliwych do obliczenia metod wydawnicze; środki przekazu jako rozmowa; media, które zmieniają model komunikacja masowej „one-to-many”, typowy dla 20-tego wieku, na model „many-to-many” (lub w niektórych przypadkach „few-to-few”).

SOCIAL MEDIA COMPONENTS Idea (sztuka, informacje); Środki przekazu (fizyczny, elektroniczny, ustny); Wspólny interfejs (zaangażowanie społeczne).

Różnice Top-down, pośredni model rozpowszechniania informacji Media przemysłowe Media Społeczne Top-down, pośredni model rozpowszechniania informacji Wysoki koszt początkowy Jeden do wielu Dziennikarz jako osoba pośrednia Publiczność Bottom-up, bezpośrednia model rozpowszechniania informacji Niski koszt początkowy Wielu-do-wielu / niewielu do niewielu Dziennikarz jak moderator Narrowcasting Publiczność

Źródła Społecznej Rewolucji medialnej Transformation of web 1.0 into web 2.0 Web 2.0 -commonly associated with web applications that facilitate interactive information sharing, interoperability, user generated content and collaboration on the world wide web) Zmiana z Web 1.0 do Web 2.0 Web 2.0 - powszechnie powiązana z aplikacją, które ułatwiają interaktywne dzielenie informacji, interoperacyjność, użytkownik tworzyły zawartość i współpracuje z WWW

User generated content (UGC) (Użytkownik tworzy zawartość) Różne rodzaje informacji medialnych, publicznie udostępnionych, które są utworzone przez użytkowników końcowych, informacje nie istnieje bez użytkowników UGC jest scharakteryzowany jako 'Conversational Media' w przeciwieństwie do 'Packaged Goods Media‘. UGC jest procesem dwustronnym w przeciwieństwie do dystrybucji mediów masowych.

Przykłady SOCIAL MEDIA: oparte na rozmowie Micro-blogging: Twitter, FMyLife, Jaiku, Plurk, Tumblr, Posterous, Yammer; Social networking: Facebook, Bebo, LinkedIn, MySpace, Qzone, ASmallWorld; Wikis: Wikipedia, PBworks, Wetpaint; Social bookmarking (or social tagging): Delicious, StumbleUpon, Google Reader, CiteULike;

Przykłady SOCIAL MEDIA oparte na dzielenie się zasobami (resource sharing) Social news: Digg, Mixx, Reddit, NowPublic; Photography and art sharing: Flickr, Photobucket, Picasa, SmugMug, Zooomr; Video sharing: YouTube, Viddler, Vimeo, sevenload; Music and audio sharing: MySpace Music, Last.fm, ShareTheMusic; Presentation sharing: slideshare, scribd.

Przykłady SOCIAL MEDIA oparte na analizach(reviewing) Product reviews: epinions.com, MouthShut.com Business reviews: Customer Lobby, yelp com.

POLISH EXAMPLES

Strategie biznesowe: książka: THE CLUETRAIN MANIFESTO Zbór 95 tez, wezwanie do działania dla wszystkich biznesów działających wewnątrz tz. nowo-połączonego rynku; podkreślając rolę Internetu Napisana w 1999 (wydrukowana w 2000) przez Ricka Levine, Christophera Locke, Doca Searls, i Davida Weinberger

THE CLUETRAIN MANIFESTO "A powerful global conversation has begun. Through the Internet, people are discovering and inventing new ways to share relevant knowledge with blinding speed. As a direct result, markets are getting smarter— and getting smarter faster than most companies."