Założenia cross- promocji Jak powszechnie wiadomo słodkie upominki oraz prezenty są nieodłącznym elementem każdej rocznicy, urodzin, imienin, świąt oraz.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu „Analiza rynkowa.
Advertisements

Firma przyjazna Rodzicom
Zakupy.
Szał świątecznych zakupów
Kobiety w biznesie dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek
XXI Konferencja Szkoleniowa SDSiZ RP Warszawa, maja 2011r.
Dzień Transplantologii
27 MAJA SZKOLNY WOLONTARIAT PRZEPROWADZIŁ KOLEJNĄ AKCJĘ W ROKU SZKOLNYM 2008/2009. TYM RAZEM NASZYM CELEM BYŁO PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE ZABAWY.
Wykład nr 6 W prezentacji zostały wykorzystane slajdy pomocnicze do książki: Microeconomics, R.S.Pindyck D.L.Rubinfeld.
Katedra Marketingu Usług
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Wszyscy lubimy prezenty. Wbrew pozorom do Świąt Bożego Narodzenia zostało już niewiele czasu, a kupowanie prezentów tuż przed nimi, budzi w nas często.
Ocena systemu sprzedaży bezpośredniej
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Kampania reklamowa Somfy 2013
Zasady organizacji wydarzeń promocyjnych
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Celem tej prezentacji jest przedstawienie programu Młodzi przedsiębiorczy i przybliżenie wam podstaw firmy.
Aktywność, czyli o naszym społecznym zaangażowaniu Przeprowadziłyśmy ankietę wśród gimnazjalistów, w ankiecie wzięło udział 80% naszych koleżanek i kolegów.
Rodzina.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Konferencja: System zabezpieczeń finansowych w turystyce - propozycje rozwiązań Organizator: Komisja Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki Sejmu.
Opracowane przez Nowak Justynę AGH. Wprowadzenie Stojąc przed sklepową półką klient zastanawia się, którego batonika kupić: Mars, Snickers, Milky Way.
Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań.
Propozycja cross-promocji – batonik Milky Way z kawą Tchibo
Dlaczego baton plus kawa?
Pe ł ni apetytu na moc Uczniowie klasy III a Szko ł y Podstawowej nr 6 w Ś widnicy.
ODKRYWAJ NOWE LĄDY Z Pomysł na cross-promocję autorstwa Aleksandry Majcherek.
CROSS-PROMOCJA Batonik MilkyWay+Guma Orbit dla Dzieci
W.KRUK jedyny od 170 lat.
PROBLEMY RESTRUKTURYZACJI PROBLEMY W FIRMIE : Z W O L N I E N I A!!!!!!!!!!!??????  Rozprzężenie  demotywacja – niepewność  odejście najlepszych 
Klasa 1 d SP rok szkolny 2014/2015 Wychowawca: mgr Anita Pawlik.
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
Community Day W Grodzisku Maz. mieści się oddział szwajcarskiej firmy Firmenich zajmującej się produkcją i sprzedażą aromatów spożywczych i kompozycji.
Innowacyjny pomysł firmy Zajdler Fartuch kuchenny z przepisami.
Firma Bitner’s oferuje Ci styropianowe kubeczki z przeróżnymi malowidłami. Rysunki powstały z użyciem jedynie czarnego flamastra. Chciałbyś portret ukochanej.
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Magia Świąt Bożego Narodzenia
Im. Matki Teresy z Kalkuty w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 CKP w Garwolinie.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO SKUŚ SIĘ! ZAPRASZAMY!!!. Nasza firma… Została założona w celach edukacyjnych 16 września 2015r.
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku Białej.
II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim.
Ekologiczne torby bez nadruków lub z nadrukami. Skąd wziął się pomysł na produkt? W dzisiejszych czasach coraz większą uwagę zaczynają zwracać rzeczy.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Zespół Szkół Ogólnokształcących II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku - Białej Produkty Miniprzedsiębiorstwa.
WYNIKI ANKIETY. CO TO JEST PATRIOTYZM? KTO TO JEST PATRIOTA?
OPOWIEŚĆ O KUBUSIU PUCHATKU
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
Współpraca z Dziennym Domem Pomocy „Caritas” „Młodzi duchem, młodzi wiekiem, każdy ważnym jest człowiekiem”. Przedszkole Miejskie nr 10 „Kolorowy Świat”
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Global Ordering System - GOS
L I S T O P A D ŚWIETLICA Szkoły Podstawowej Nr 1 w Słupnie
Apteczka Pierwszej Pomocy Awaryjnie Potrzebna
Zakartkowane! Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica
czyli firma, która osłodzi Ci dzień.
XI Liceum Ogólnokształcące w Białymstoku
Mikołajki w grupie 0A.
Światowy Dzień Pluszowego Misia w grupie 0d 25 listopada obchodzimy Światowy Dzień Pluszowego Misia? To nie jest przypadkowa data, bo właśnie tego dnia.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Henryka Sienkiewicza w Trzciance
La Pakla Accessories Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Bytowie
Maria Króliczak III liceum
Miniprzedsiębiorstwo
Zapis prezentacji:

Założenia cross- promocji Jak powszechnie wiadomo słodkie upominki oraz prezenty są nieodłącznym elementem każdej rocznicy, urodzin, imienin, świąt oraz innych wyjątkowych dla nas dni. A gdyby tak najważniejsze uroczystości rodzinne oraz spotkania w grupie przyjaciół celebrować wspólnie z produktami MARS? Cross - promocja stworzona przez mnie będzie opierała się na połączeniu słodyczy naszych ulubionych batoników i cukierków firmy MARS oraz równie słodkim pluszowym upominkiem, który zachwyci każdego od dzieci po dorosłych.

Ankieta Aby lepiej zrozumieć istotę proponowanego produktu i sprawdzić czy opracowany przeze mnie projekt spotkałby się z pozytywnym przyjęciem na rynku przeprowadziłam krótką ankietę w grupie 25 osób w wieku od 20 do 27lat. Oto szczegółowe wyniki ankiety:

W związku z wynikami przeprowadzonej ankiety chciałabym zaproponować produkt składający się z pluszowej maskotki oraz zestawu słodyczy firmy MARS. Takie połączenie z pewnością znajdzie popyt na rynku nie tylko z okazji świąt ale również urodzin, imienin, bądź rocznic. Zestaw prezentowy będzie doskonały zarówno jako upominek od dziecka dla mamy z okazji Dnia Matki bądź odwrotnie - od dorosłego dla pociechy z okazji Dnia Dziecka czy urodzin. Pluszowa zabawka oraz ulubione słodycze sprawią przemiłą niespodziankę ukochanej osobie przy każdej okazji a jak pokazują wyniki ankiety maskotka w postaci misia przyniesie radość każdemu bez względu na wiek i jest prezentem bardzo uniwersalnym. Zakup produktu będzie ogromnym ułatwieniem dla konsumenta, ponieważ nabędzie on zestaw „dwa w jednym”. Takie rozwiązanie będzie zatem cieszyło się popularnością przede wszystkim wśród klientów, którzy nie mają czasu na poszukiwanie prezentów bądź też szukają pomysłu na skomponowanie odpowiedniego upominku. Uważam, iż tego typu produkt spotka się z dużym zainteresowaniem ze strony konsumentów i pomoże zwiększyć sprzedaż słodyczy firmy MARS.