Zachowania agresywne uczniów - dane z ewaluacji zewnętrznej w szkołach.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zmiany w systemie kształcenia zawodowego od 1 września 2012
Advertisements

NADZÓR PEDAGOGICZNY W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
>>MoJa SzKoŁa I Ja<<
Badanie psychologiczne jako narzędzie ewaluacji wewnetrznej
Samorząd uczniowski a podstawa programowa
Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
PODSTAWA PROGRAMOWA KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO - MATEMATYKA
Sprawowanie nadzoru pedagogicznego
Badanie przeprowadzone W październiku 2012
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W MYS Ł OWICACH ZNAM KONCEPCJĘ PRACY MOJEJ SZKOŁY.
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
EWALUACJA 2012/2013 BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
Program realizowany w Zespole Szkół Integracyjnych w Lubinie w roku szkolnym 2010/2011 Program realizowany w Zespole Szkół Integracyjnych w Lubinie w.
KODEKS SZKOŁY BEZ PRZEMOCY
Motywacja.
Kształtowanie bezpieczeństwa na przykładzie dobrych praktyk w szkole Wejherowo 2010.
ZERO TOLERANCJI DLA PRZEMOCY W SZKOLE
ZESPÓŁ SZKÓŁ W OSTASZEWIE
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego w Gorlicach W ankiecie Egzaminy i diagnozowanie zewnętrzne przeprowadzonej dla nauczycieli wzięło udział
Wyniki ankiety dotyczącej postaw młodzieży Gimnazjum nr 2 w Rumi wobec środków uzależniających przeprowadzonej w październiku 2007 Szkoła Promująca.
Kodeks „SZKOŁY BEZ PRZEMOCY”. Sporządziła: Krystyna Wesołowska
Podstawa programowa a wybór podręcznika
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
Tematyka prac magisterskich
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
ELEKTRONICZNA REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH.
Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Sierczy
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2013/2014.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka ul. BernardaWały Mysłowice.
Podsumowanie nadzoru pedagogicznego 2013/2014 przedszkola
„ E-valesco znaczy wzmocnić ” Płock, wrzesień 2013 r.
Zmiany w kształceniu zawodowym Wykonała: Ewelina Maciejewska – doradca zawodowy Gimnazjum nr 4 w Pile.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2011/2012.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ 2013/2014. W roku szkolnym 2013/2014 kolejny raz podjęliśmy działania mające na celu podniesienie jakości pracy naszej.
Podsumowanie ankiety przeprowadzonej w kwietniu 2012 r. wśród rodziców uczniów klas IV - VI na temat przestrzegania norm społecznych w naszej szkole. W.
Kuratorium Oświaty w Kielcach
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2010/2011.
Podsumowanie nadzoru pedagogicznego 2013/2014 gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne.
Egzaminy zawodowe, maturalne i gimnazjalne 2014 r.
ISU Indywidualizacja w praktyce szkolnej Wyniki ankiet Małgorzata Taraszkiewicz.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA -PRZEDSZKOLA- ( ) przeprowadzono 71 ewaluacji, w tym: 8 ewaluacji całościowych 63 ewaluacje problemowe Podsumowanie.
Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/2015 Ewaluacje problemowe w zakresie wskazanym przez Ministra Edukacji Narodowej dotyczyły następujących.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA -PORADNIE PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE- Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/ ewaluacji problemowych 1.06.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za poprzedni rok szkolny, w tym o wynikach sprawdzianu i egzaminów.
Nauczanie języka mniejszości narodowej w województwie opolskim.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA SZKOŁY PODSTAWOWE ( ) przeprowadzono 205 ewaluacji, w tym: 25 ewaluacji całościowych 180 ewaluacji problemowych Podsumowanie.
Szkoła2009/ / / / / /2015 LO Urle 154 / 5164 / 6182 / 7184 / 7178/ / 7 ZSO Radzymin 391 / /14357 /
1 Plan nadzoru pedagogicznego Lubelskiego Kuratora Oświaty na rok szk. 2015/2016 wynikający z podstawowych kierunków polityki oświatowej państwa.
Wyniki przeprowadzonej ankiety dotyczącej organizacji zewnętrznego nadzoru pedagogicznego skierowanej do dyrektorów szkół i placówek oświatowych województwa.
INFORMACJA O PLANOWANYM NABORZE DO PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ORAZ GIMNAZJÓW W PROJEKTOWANYM ROKU 2012/2013.
Ewaluacja pracy szkoły – drogą do wszechstronnego rozwoju uczniów.
Spotkanie z dyrektorami szkół i placówek oświatowych oraz przedstawicielami JST 1.Powitanie. 2.Wystąpienie Pani Aurelii Michałowskiej Mazowieckiego Kuratora.
Bezpieczeństwo w sieci – wyniki badań
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zmiany w systemie edukacji od roku szkolnego 2017/2018
Doradztwo zawodowe w szkołach
Badanie losów edukacyjnych absolwentów
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 12 WE WROCŁAWIU   RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów z uwzględnieniem ich indywidualnej.
RESPEKTOWANIE NORM SPOŁECZNYCH W SZKOLE
I Liceum Ogólnokształcące im. M
Kontrola i ewaluacja zajęć wychowania fizycznego
Diagnoza w Falochronie -i co z niej wynika?
Zapis prezentacji:

Zachowania agresywne uczniów - dane z ewaluacji zewnętrznej w szkołach

„ Poczucie bezpieczeństwa dzieci opiera się całkowicie na miłości najbliższego otoczenia, na które składają się: troska, zrozumienie, uznanie ważności wywołujące wiarę we własne siły, akceptacja dająca poczucie wartości, a przede wszystkim dawanie radości życia przez utrzymywanie atmosfery zadowolenia i wesołości” dr Stephen Scott

Plan prezentacji: 1.Poziomy spełniania wymagań: a) „Respektowane są normy społeczne” b) „Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów z uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji”, w których diagnozuje się m. in. zjawisko agresji w szkole; 2. Inne informacje dotyczące bezpieczeństwa w szkołach podstawowych, gimnazjach oraz w szkołach ponadgimnazjalnych.

Poziom spełniania wymagania „Respektowane są normy społeczne” w poszczególnych typach szkół: PoziomPrzedszkola Szkoły Podstawowe Gimnazja Licea Ogólnokształcące Technika Zasadnicze Szkoły Zawodowe A B C D E Źródło: wyniki ewaluacji zewnętrznych w roku szkolnym 2013/2014

Poziom spełniania wymagania „Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów z uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji”, w poszczególnych typach szkół: PoziomPrzedszkola Szkoły Podstawowe Gimnazja Licea Ogólnokształcące Technika Zasadnicze Szkoły Zawodowe A B C D E Źródło: wyniki ewaluacji zewnętrznych w roku szkolnym 2013/2014

Czy w ciągu ostatniego roku szkolnego zdarzyło się, że inni uczniowie zmuszali Cię do kupowania czegoś za Twoje własne pieniądze lub oddawania im Twoich rzeczy? ( opracowano na podstawie kwestionariuszy ankiety dla uczniów "Moja szkoła„) GimnazjumSzkoła Podstawowa

Czy w ciągu ostatniego roku szkolnego zdarzyło się, że inni uczniowie zmuszali Cię do kupowania czegoś za Twoje własne pieniądze lub oddawania im Twoich rzeczy? (opracowano na podstawie kwestionariuszy ankiety dla uczniów "Moja szkoła„) Liceum OgólnokształcąceTechnikumZasadnicza Szkoła Zawodowa

Czy w ciągu ostatniego roku szkolnego zdarzyło się w szkole, że ukradziono Ci jakiś przedmiot lub pieniądze? (opracowano na podstawie kwestionariuszy ankiety dla uczniów "Moja szkoła„) GimnazjumSzkoła podstawowa

Liceum OgólnokształcąceTechnikumZasadnicza Szkoła Zawodowa Czy w ciągu ostatniego roku szkolnego zdarzyło się w szkole, że ukradziono Ci jakiś przedmiot lub pieniądze? (opracowano na podstawie kwestionariuszy ankiety dla uczniów "Moja szkoła„)

Czy w ciągu ostatniego roku szkolnego zdarzyło się w szkole, że inni uczniowie obrażali Cię i/lub używali wobec Ciebie nieprzyjemnych przezwisk? (opracowano na podstawie kwestionariuszy ankiety dla uczniów "Moja szkoła„) GimnazjumSzkoła podstawowa

Liceum OgólnokształcąceTechnikumZasadnicza Szkoła Zawodowa Czy w ciągu ostatniego roku szkolnego zdarzyło się w szkole, że inni uczniowie obrażali Cię i/lub używali wobec Ciebie nieprzyjemnych przezwisk? (opracowano na podstawie kwestionariuszy ankiety dla uczniów "Moja szkoła„)

Czy w ciągu ostatniego roku szkolnego zdarzyło się w szkole, że inni uczniowie zachowywali się wobec Ciebie w sposób, który odbierałaś/eś jako nieprzyjemny? (opracowano na podstawie kwestionariuszy ankiety dla uczniów "Moja szkoła„) Gimnazjum Szkoła Podstawowa

Liceum OgólnokształcąceTechnikumZasadnicza Szkoła Zawodowa Czy w ciągu ostatniego roku szkolnego zdarzyło się w szkole, że inni uczniowie zachowywali się wobec Ciebie w sposób, który odbierałaś/eś jako nieprzyjemny? (opracowano na podstawie kwestionariuszy ankiety dla uczniów "Moja szkoła„)

Czy w tym i poprzednim roku szkolnym podejmował/a Pan/i działania antydyskryminacyjne uwzględniające następujące przesłanki? (opracowano na podstawie kwestionariuszy ankiety dla nauczycieli)