WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WSRÓD MIESZKAŃCÓW GMINY KRASNE W DNIU 19 MARCA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przedstawicielstwo KE 10 lipiec Gdyby w najbliższą niedzielę jeszcze raz miało się odbyć głosowanie (referendum) w sprawie przystąpienia Polski.
Advertisements

Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
Ministerstwo Finansów Biuro Komunikacji Społecznej Podsumowanie I etapu akcji,,Weź paragon.
Jak przygotować i zorganizować wybory do władz samorządu uczniowskiego, żeby były świętem demokracji w szkole?
Ankieta dotycząca odżywiania się uczniów klas pierwszych
Przedstawia: 20 lat z gminą Wieprz Przez ostatnie 20 lat w naszej gminie zostały przeprowadzone liczne renowacje placówek szkolnych oraz ich modernizacje.
Co rozumie Pan/Pani pod pojęciem demokracja?
Aktywny Młody Mazowszanin Działania skierowane do młodzieży: -Konkurs -Rady młodzieżowe przy samorządach gminnych i powiatowych 1Warszawa, 29 maja 2013.
RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce
Pierwsza pomoc przedmedyczna
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Ankieta została przeprowadzona z mieszkańcami Gminy Nadarzyn w ramach Młodzieżowej Akcji Obywatelskiej- 20 lat wspólnie. Pytania na które odpowiadali ankietowani:
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Wstęp Dlaczego zmieniły się zasady rekrutacji do przedszkoli i szkół publicznych? Od dnia 18 stycznia 2014 roku obowiązuje znowelizowana ustawa o systemie.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wypływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? Natalia Barcz, Martyna Doziwska r.
Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży
Jak społeczność lokalna może wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
Nawyki ekologiczne mieszkańców gminy Kępno
Frekwencja w wyborach do Parlamentu Europejskiego w 2004 i 2009 roku w obrębie kęckiej komisji wyborczej. Frekwencja w głosowaniu do Parlamentu.
Dlaczego ten temat jest ważny?
Kwiecień 2014 r. Debata.
Jak wykorzystać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej, w naszej gminie.
Aktywny Młody Przemyślanin- Wybory parlamentarne debata.
Ankieta przeprowadzona w naszym mieście, okolicznych wsiach oraz szkole wśród młodzieży i pracowników.
Parlament Europejski - instytucja Unii Europejskiej będąca odpowiednikiem jednoizbowego parlamentu, której członkowie są wybierani są w bezpośrednich wyborach,
Parlament Europejski.
Zespół Szkół Gastronomicznych im. Karola Libelta w Poznaniu Młodzi Głosują.
Ostatnie 20 lat Samorządu Gminnego w Kunicach
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
„Młodzież w społeczeństwie”
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Wyniki ankiety ,,Twój głos, Twój Europejski wybór- ankieta dotycząca udziału w wyborach do Parlamentu”
Aktywność, czyli o naszym społecznym zaangażowaniu Przeprowadziłyśmy ankietę wśród gimnazjalistów, w ankiecie wzięło udział 80% naszych koleżanek i kolegów.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby prudnicka młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Gimnazjum nr 4 im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Tychach w projekcie „SEJM DZIECI I MŁODZIEŻY”
przeprowadzona wśród mieszkańców GMINY BOGDANIEC
„Wybory parlamentarne” XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży konkurs organizowany przez: Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej Kancelarię Sejmu RP i Ministerstwo.
DEBATA 2014,,Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?” Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Czy Samorząd Uczniowski oraz koło PCK mogą być sposobem zaangażowania wielu uczniów w życie szkoły?
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Projekt: Jan Tomasz Borkowski; Jakub Kowalik.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Projekt organizowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Kancelarię Sejmu, Odbywa się po raz dwudziesty,
Krótkie streszczenie naszych przygotowań
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
„Wybory parlamentarne” XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży konkurs organizowany przez: Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej Kancelarię Sejmu RP i Ministerstwo.
Szymon Błaszczyński Sebastian Mączka. Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród młodzieży z Zespołu Szkół Ekonomiczno – Usługowych im. Fryderyka Chopina w.
Polska droga do Unii Europejskiej
Temat debaty: Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji ? Prowadzące: Kamila Helbin Karolina Szura.
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
W ankiecie wzięło udział 72 uczniów z klas III Gimnazjum w Jedliczu.
Twój głos ma znaczenie. Jak zwiększyć aktywność młodzieży w naszej gminie?
Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Wyniki ankiet przeprowadzonych pośród mieszkańców Józefowa dotyczących zagospodarowania przestrzeni publicznej.
Wykonały: Karolina Filipczak Aleksandra Cieślak. miała na celu określenie oczekiwań uczestników spaceru odnośnie wyglądu naszego parku. Wyrazili swoje.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Parlament Europejski Co warto wiedzieć?.
NIE TYLKO WYBORY JAK MŁODZIEŻ MOŻE WPŁYNĄĆ NA RZECZYWISTOŚĆ I AKTYWNIE UCZESTNICZYĆ W DEMOKRACJI?
Zaangażowanie młodzieży w życie społeczne
Udział w ogólnopolskim projekcje organizowanym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Symulacja wyborów do parlamentu Rzeczypospolitej w gimnazjum w Lubaszu.
PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU Współpraca przedszkola ze środowiskiem rodzinnym dziecka - wyniki ewaluacji PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU.
Wybory w ZS1. Wszystko zaczęło od… Rozgłośnienia akcji poprzez:  Plakaty  Gazetki  Media Szkolne.
Powody niskiej frekwencji głosów w Polsce
Zapis prezentacji:

WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WSRÓD MIESZKAŃCÓW GMINY KRASNE W DNIU 19 MARCA

25 MAJA 2014 R. POLACY WYBIORĄ 51 EUROPOSŁÓW W WYBORACH DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO. CZY PLANUJE PAN/PANI UDZIAŁ W WYBORACH?

CZY REGULARNIE BIERZE PAN/PANI UDZIAŁ W WYBORACH?

JEŻELI WYBIERA SIĘ PAN/PANI NA WYBORY TO DLACZEGO?

CO PAN/PANI UWAŻA ZA NAJWAŻNIEJSZĄ PRZYCZYNĘ BRAKU UDZIAŁU W WYBORACH?

CZY PRZED WYBORAMI ZAMIERZA PAN/PANI ZAPOZNAĆ SIĘ Z SYLWETKAMI POLSKICH KANDYDATÓW: POGLĄDAMI POLITYCZNYMI, WIZJĄ ICH PRACY PARLAMENTARNEJ?

JAK OGÓLNIE OCENIA PAN/PANI PRZYNALEŻNOŚĆ POLSKI DO UE?

JAKIE ZNA PAN/PANI KORZYŚCI W NASZEJ GMINIE Z CZŁONKOSTWA W UNII EUROPEJSKIEJ? 28 – nie podaje żadnych korzyści 10 –podaje korzyści finansowe; dotacje dla przedsiębiorców, rozwój infrastruktury, budowa kanalizacji, dróg, odnowienie zabytkowej wieży ciśnień i podziemi kościoła, zajęcia dla młodzieży szkolnej

SPOSTRZEŻENIA  mieszkańcy gminy w większości deklarują udział w wyborach do Parlamentu Europejskiego  uważają udział w wyborach za wypełnienie obywatelskiego obowiązku  wyrażają chęć zapoznania się z kandydatami Polski do PE  pozytywnie oceniają efekty przynależności do UE  mieszkańcy gminy w zbyt małym stopniu orientują się, jakie korzyści z przynależności do UE osiągnęła gmina Krasne

WNIOSEK: Należy zadbać o bardziej skuteczną akcję informacyjną w zakresie przedstawienia korzyści Krasnego z przynależności do UE