„Marketing internetowy w obiekcie hotelowym 2014” Raport przygotowany przez serwis MojeKonferencje.pl.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy na spotkaniu z Betterware!
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego za rok 2008 w powiecie nidzickim Nidzica, r.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Analiza wyników konkursów przedmiotowych
Liczby pierwsze.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Podatki i opłaty lokalne w 2010 roku
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
Fundusze nieruchomości jako inwestycja z celem zdobycia kapitału emerytalnego Karolina Oleszek.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Klamki do drzwi Klamki okienne i inne akcesoria
Pytania konkursowe.
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Ankieta ma na celu badanie opinii publicznej Gminy Nasielsk. W ankiecie wzięło udział 500 osób. 100 mieszkańców miasta Nasielsk i 400 mieszkańców wsi.
EWALUACJA WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI PROWADZONEJ PRZEZ SZKOŁĘ
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
Kalendarz 2011 Oto ciekawy kalendarz, który zaprojektował
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
RADA PROGRAMOWA RSIP WŁ Łódź, r. Małgorzata Krawczyk
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
AKASA Bank Sebastian Marchel Anna Karpińska Anna Matusiewicz
Podsumowanie sezonu Wyniki współzawodnictwa sportu dzieci i młodzieży za 2012: W ramach współzawodnictwa MSiT sekcja uzyskała 45 pkt (43%), z pośród.
Zbigniew Gruszka. prezentacja Tablica 1 Wykształcenie słuchaczy Podstawowe 9 osób (1,1%) Średnie 201 osób (40,7%) Wyższe 300 osób (53,6%) Nieznane 32.
Certyfikat Akredytacyjny 9122.ZESP ISO 9001:2000
Podsumowanie wyników próbnego egzaminu zawodowego przeprowadzonego w ZS 1 we Władysławowie dnia 15 stycznia 2010 r.
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
___________________________________ Warszawa, 27 sierpnia 2009 r. Prezentacja wyników za I półrocze 2009 r. Wzrost zysków i przychodów Grupy MNI.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
Liczba bezrobotnych na przełomie roku Miesiąc dolnośląskie 2010kraj 2010Powiat 2010 styczeń 13,70%12,90%13,90% luty 14,10%13,20%14,40% marzec 14,10%13,00%14,40%
1. Dziennikarz Lekarz Listonosz 2 3 Lekarz  bada ludzi i określa ich stan zdrowia  bada podstawowe obszary życia i określa ich stan w liczbach 4.
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Wyniki badań dzieci 10 letnich z realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego po I etapie edukacyjnym- wrzesień 2013, luty- czerwiec 2014 Kuratorium.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
EGZAMIN GIMNAZJALNY Charakterystyka wyników osiągniętych przez uczniów.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
Dr hab. Renata Babińska- Górecka

1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Kalendarz 2020.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Styczeń 2010 PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
Zapis prezentacji:

„Marketing internetowy w obiekcie hotelowym 2014” Raport przygotowany przez serwis MojeKonferencje.pl

Użytkowników miesięcznie O FIRMIE: MojeKonferencje.pl to serwis prezentujący najlepsze obiekty konferencyjne w Polsce. Dzięki jego wyszukiwarce bez trudu znaleźć można hotele biznesowe oraz ośrodki konferencyjne, przeznaczone do organizacji branżowych spotkań w wybranej lokalizacji. MojeKonferencje.pl w liczbach: 3 000 Obiektów w bazie 9 lat na rynku Intensywne kampanie Adwords Patronaty imprez branżowych 15 tys. Użytkowników miesięcznie Najwyższe pozycje Google

i i i i i INFORMACJE O PROJEKCIE: Raport będzie powtarzany cyklicznie Raport „Marketing internetowy w obiekcie hotelowym 2014” jest pierwszym tego typu badaniem przeprowadzanym przez serwis MojeKonferencje.pl i Raport sporządzony został w oparciu o internetową ankietę i Ankieta przeprowadzona została na 143 przedstawicielach hoteli i obiektów konferencyjnych Raport ma na celu zaprezentowanie najważniejszych narzędzi marketingowych stosowanych w hotelarstwie i

WYNIKI RAPORTU:

Liczba obiektów biorących udział w badaniu z podziałem na województwa: 14 7 8 5 2 20 2 12 9 3 17 7 17 2 17

Obiekty biorące udział w badaniu pod względem liczby miejsc noclegowych: 401-500 500< 301-400 0-100 201-300 101-200

Liczba pracowników marketingu zatrudnionych w obiekcie: brak 9,6% 6,4% 36% 2,2% 20,6% 14,2% więcej niż 5 11%

Czy w obiekcie zatrudniony jest Revenue Manager: TAK 18,4% NIE 81,6% 26 odpowiedzi 115 odpowiedzi

Czy obiekt jest członkiem programu zrzeszającego hotele: NIE 76,6% 108 odpowiedzi TAK 23,4% 33 odpowiedzi Najczęstsze odpowiedzi: PPH&R (Polish Prestige Hotels & Resorts) Złoty Standard 8 odpowiedzi 14 odpowiedzi

Najskuteczniejsze kanały sprzedaży: 2 1 3 rekomendacje Sprzedaż bezpośrednia Reklama w Internecie 4 6 8 Reklama w prasie Reklama w telewizji Reklama outdoorowa Plakaty, ulotki, wizytówki 5 7 9 Reklama w radiu Uczestnictwo w targach

Formy reklamy internetowej stosowane przez hotele : 40,4% 55,3% 66,7% 75.2% 78,7% 80,1% 87,9% 90,8%

Czy obiekt zleca marketing internetowy na zewnątrz : TAK 115 odpowiedzi NIE 26 odpowiedzi 38,8% 61,2%

Miesiące, w których obiekty tworzą budżet marketingu na kolejny rok : 17,2% grudzień 26,2% styczeń listopad 7,4% luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec 4,1% sierpień październik wrzesień

Planowanie wydatków na marketing : w ramach rocznego budżetu w ramach kwartalnego budżetu na bieżąco w ramach miesięcznego budżetu 53,6% 35% 7,1% 4,3%

Budżet marketingowy jakim rocznie dysponuje hotel (podawany w tys. zł 0,8% 10,6% 11,4% 20,5% 20,5% 17,4%

Usługi marketingu internetowego zlecane na zewnątrz : Pozycjonowanie w wyszukiwarce (SEO) Reklama w portalach społecznościowych Re-marketing E-mail marketing Reklama bannerowa Linki sponsorowane Reklama w portalach branżowych 60,9% 46,8% 38,3% 34% 21,3% 19,% 14,9% Cały marketing 0,7% Obiekty nie zlecające usług marketingu internetowego na zewnątrz: 19,2%

Najczęściej wskazywane działania marketingowe, które obiekty chciałyby wprowadzić : Linki sponsorowane Re-marketing

Procentowy podział wydatków hoteli na marketing internetowy i tradycyjny : 62,59 % 37,59 %

Procentowy podział wydatków na poszczególne formy marketingu internetowego : Marketing Internetowy reklama bannerowa 8,8% E-mail marketing 6,5% Re-marketing 4,7% reklama w portalach branżowych 26,2% pozostałe 8,8% Linki sponsorowane 19,6% reklama w portalach społecznościowych 6,8% Pozycjonowanie 18,7%

Usługi marketingowe, na które obiekty planują zwiększyć wydatki : 53,4% 37,3%

Częstotliwość przebudowywania strony internetowej : Rzadziej niż raz na pięć lat Raz na rok Raz na pięć lat WWW 11% 27,9% 8,8% 6,6% Raz na cztery lata 19,9% 25,7% Raz na dwa lata Raz na trzy lata

Podział obiektów pod względem wersji strony internetowej: Wersja mobilna Wersja responsywna 73,8% 59,3%

Skuteczność poszczególnych form reklamy przy pozyskiwaniu klienta biznesowego : Reklama na portalach społecznościowych Re-marketing Reklama w portalach biznesowych 5,2% 10,5% 11.9% Inne: Sprzedaż bezpośrednia rekomendacje reklama w prasie 63,4% 17,2% Reklama na portalach konferencyjnych 21,6% Systemy rezerwacyjne 28,4% 57,5% 30,6% E-mail marketing Pozycjonowanie Linki sponsorowane

Portale branżowe, z którymi najczęściej współpracują hotele : 13,1% 13,9% 15,4% 18,5% 20,8% 26,2% 31,5% 47,7% 54,6% 69,2% 83,1% 52,3%

Oprogramowania najczęściej używane przez obiekty : własny system rezerwacji online na stronie hotelu chanell manager inne oprogramowanie erp (system do zarządzania hotelem) Oprogramowanie do obsługi gości 55,9% 43,3% 28,4% 15,8% 11%

Wykorzystanie wizualizacji : 46,9% Film promocyjny 39,9% Wirtualny spacer 21,7% Panorama 360

Szkolenia, w których hotelarze chcieliby uczestniczyć Zarządzanie hotelem Techniki sprzedaży Negocjacje Marketing internetowy 56% 10% Inne 65% Obsługa klienta 34% 39% 70%

Konkurs: Nagroda 1 Wartość 3000 zł netto - reklama na 6 miesięcy na stronie głównej MojeKonferencje.pl Nagroda 2 Wartość 2000 zł netto - reklama na 4 miesiące na stronie głównej MojeKonferencje.pl

Zapraszam do kontaktu: Dziękuję za uwagę Grzegorz Asman MojeKonferencje.pl Zapraszam do kontaktu: biuro@mojekonferencje.pl tel 609 730 512