dla uczniów z „English Is Fun” i „The English Theatre”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Advertisements

Szkoła z klasą 2.0 styczeń 2012r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Olkuszu.
S ZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Ogólnopolski program, w którym nauczyciele i uczniowie wypracowują sposoby mądrego korzystania z (TIK) w nauczaniu wszystkich przedmiotów.
KWASY W MEDYCYNIE Nauczyciel: mgr Monika Kosmala Uczestnicy:
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Zespół Szkół im. Św. Jadwigi Królowej w Klimontowie, Polska Yunus Emre Primary School, Bursa, Turkey.
Starorzecze Rzeki Łeby – wartość przyrodnicza naszego regionu.
WITAMY W. Nowy nadzór Dlaczego zajęliśmy się tym projektem ? Obecny stan oświaty – bez katastrofy, przeciętność, Obecny stan oświaty – bez katastrofy,
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
Wiosenne kwiaty w naszej okolicy.
Kodeks 2.0 Zespół Szkół im. Aleksandra Fredry w Odrzykoniu.
KLASOWY KODEKS 2.0 KLASA V e ROK SZKOLNY 2013/2014
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
TIMELINE PRELOADER YEAR 2012 SUMMER SPRING WINTER AUTUMN Go ahead and replace it with your own text. This is an example text. AUTUMN.
Polskie Parki Narodowe autor: Izabela Lara
W program Szkoła z klasą 2.0 wprowadziła nas nasza wychowawczyni p. K. Gasiorkiewicz, która jest koordynatorem tej akcji w naszej szkole. Na godzinie.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Debata szkolna
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
TARGI
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
1. Ucz i ucz się z TIK! 2. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie. 3. Nie kradnij i nie daj się okraść! 4. Komunikujmy się! 5. Komputery pod.
Halina Bienienda Dorota Jezusek Regina Domogalla
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
W ramach programu „Szkoła z klasą 2.0” uczniowie klasy I realizowali projekt pod nazwą „Wiosenne inspiracje”
Spotkanie organizacyjne Gimnazjum nr 22 w Bydgoszczy Gimnazjum nr 22 w Bydgoszczy 13 listopada 2012r. Honorowy Patronat Organizatorzy.
Cyberstrach ma wielkie oczy
Segreguję i Ziemię ratuję!
KODEKS 2.0 OBOWIĄZUJĄCY W ZESPOLE SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W JASIONCE.
mgr Justyna Dziubak - Sobiechowska
Opracowały: Paulina Pietruszka, Beata Wojciechowska
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
TARGI 2.0 KODEKS 2.0. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie !
Szkoła Podstawowa nr 146 im. Janusza Korczaka w Warszawie
Szkoła z klasą 2.0. Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i„Gazetę Wyborczą”. Od.
Projekt edukacyjny w ramach programu Szkoła z Klasą 2
Luty / Marzec Czekamy na wiosnę.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
Główne zagadnienia KODEKSU Ucz i ucz się z TIK. Jak prowadzić lekcje w sieci – online i offline? Jak korzystać z Internetu, gdy lekcja nie odbywa.
CROSSWORD: SLANG. Konkurs polega na rozwiązaniu krzyżówki. CROSSWORD: SLANG Wypełnione karty odpowiedzi prosimy składać w bibliotece CJK, lub przesyłać.
Program Szkoła z klasą 2.0. W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła po raz drugi zgłosiła swój udział w programie Szkoła z klasą 2.0.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Scenariusz na zajęcia z matematyki i fizyki w oparciu o metodę WebQest Opracowanie: mgr M.Kocman mgr J.Kusy mgr M. Baszczyńska.
Wiosenne obserwacje Gai Tarkiewicz
SZKOLNY KODEKS 2.0 GIMNAZJUM IM. KS. KAN. M. LIPSKIEGO 2013/2014.
Jak stworzyć kodeks 2.0? Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
Zasada 1 Ucz i ucz się z TIK. Jak sensownie wykorzystać TIK w szkole i w domu dla uczenia się?
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
The types of tea -Black Tea -Green Tea -White Tea -Yellow Tea -Pu-erh Tea -Ulung Tea -Pressed Tea.
Szkoła Podstawowa Nr 116 im. Aleksego Rżewskiego w Łodzi Uczniowie klas 4-6.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
WebQuest Barbara Skoczewska. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa III wiosna 2 godz. lekcyjne.
Dobre rady na odpady Projekt realizowany przez uczniów klasy III a Szkoły Podstawowej nr1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu w ramach programu „Szkoła Myślenia”
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
Metoda WebQuest.
REGULAMIN KORZYSTANIA Z INTERNETU
Szkolny Kodeks 2.0  .
Chapter 7: Art PowerPoint
Zapis prezentacji:

dla uczniów z „English Is Fun” i „The English Theatre” Projekt „czekając na wiosnę” WebQuest dla uczniów z „English Is Fun” i „The English Theatre” http://czekajac-na-wiosne.blogspot.com Autor: Mirosława Kral

WebQuest – rodzaj metody projektów zorientowanej na uczniowskie badania w oparciu o instrukcję umieszczoną na stronie internetowej. Wyjściowym źródłem informacji w badaniach uczestników projektu jest Internet. Źródła online mogą być uzupełnione materiałami podręcznymi. Celem WebQuestu jest rozwinięcie u uczniów umiejętności problemowego, krytycznego i twórczego myślenia oraz współpracy w zespole. WebQuest wykorzystuje zainteresowanie uczniów komputerem i Internetem, pozwala skierować je w odpowiednim kierunku i wykorzystać w procesie nauczania. Uczy przemyślanego i konstruktywnego korzystania z zasobów Internetu.

W projekcie „Czekając na wiosnę”, czyli „Waiting for spring” realizowanym w terminie 03.- 20.03.2014r. brało udział 20 uczniów z klas trzecich, którzy uczęszczali na zajęcia „English Is Fun” oraz „The English Theatre”. Byli podzieleni na 4 grupy:  Fotoreporterzy,  Pisarze,  Obserwatorzy, Myśliciele. Każda z grup miała do wykonania zadanie.

Grupa Fotoreporterów Liderem grupy była Laura. Zespół tworzyli: Marcin, Laura, Julka, Martyna i Ola. Liderem grupy była Laura. Zadanie: - od 03.03.14r. do 09.03.14r. – wykonanie zdjęć przyrody (ptaki – np. bociany w Łęgnowie, pąki na krzewach, kwitnące kwiaty np. przebiśniegi), - od 10.03.14r. do 16.03.14r. – opracowanie prezentacji w programie PowerPoint z wykorzystaniem zrobionych zdjęć.

PIERWSZE KWIATY

Bazie Pąki na krzewach

Bociany w gnieździe Kot wygrzewający się w słońcu

Grupa Pisarzy Zespół tworzyli: Damian, Oliwier, Igor, Maks i Paulina. Liderem grupy był Maks. Zadanie: - od 03.03.14r. do 09.03.14r. – opis 4 kwiatów (przebiśnieg, pierwiosnek, krokus i stokrotka) z wykorzystaniem załączonego szablonu, - od 10.03.14r. do 16.03.14r. – opracowanie prezentacji w programie PowerPoint z wykorzystaniem zdjęć (wyszukanych przez Obserwatorów).

Snowdrop It’s a snowdrop – a short white flower that grows in early spring. It’s got a long green stem, green leaves and white petals. http://en.wikipedia.org/wiki/Galanthus_nivalis Autor: Redsimon Data pobrania pliku: 05.03.14r.

Daisy It’s a daisy – a small flower that grows in early spring Daisy It’s a daisy – a small flower that grows in early spring. It’s got a long green stem, green leaves and white petals. http://pixabay.com/pl/stokrotka Autor: Hans Data pobrania pliku: 05.03.14r.

It’s got a long green stem, green leaves and yellow petals. Primrose It’s a primrose – a short yellow flower that grows in early spring. It’s got a long green stem, green leaves and yellow petals. http://pl/wikipedia.org/wiki/pierwiosnek_lekarski Autor: H.Zell Data pobrania pliku: 05.03.14r.

Crocus It’s a crocus – a short yellow, white, blue or purple flower that grows in early spring. It’s got a long green stem, green leaves and yellow, white, blue or purple petals. http://pixabay.com/pl/krokus Autor: Hans Data pobrania pliku: 05.03.14r.

Zespół tworzyli: Wiktoria, Olga, Miłosz, Pola i Wojtek. Grupa Obserwatorów Zespół tworzyli: Wiktoria, Olga, Miłosz, Pola i Wojtek. Liderem grupy była Olga.   Zadanie : - od 03.03.14r. do 07.03.14r. – obserwacja pogody, temperatury powietrza, zachmurzenia, wiatru i naniesienie informacji (obrazki – Kopiuj, Wklej) w tabeli, - wyszukanie w Internecie zdjęć 4 kwiatów (przebiśnieg, pierwiosnek, krokus i stokrotka) oraz przekazanie ich grupie Pisarzy, - od 08.03.14r. do 16.03.14r. – przygotowanie prezentacji w programie PowerPoint – podsumowanie obserwacji.

Grupa Myślicieli Liderem grupy była Ania. Zadanie: Zespół tworzyli: Karolina, Staś, Patrycja, Kuba i Ania. Liderem grupy była Ania. Zadanie: - od 03.03.14r. do 09.03.14r. – rozwiązanie 3 krzyżówek, - odszukanie w słowniku nazw 4 kwiatów (przebiśnieg, pierwiosnek, krokus i stokrotka) oraz przekazanie ich grupie Pisarzy, - od 10.03.14r. do 16.03.14r. – opracowanie prezentacji w programie PowerPoint z wykorzystaniem zrobionych zdjęć.

Across: Down: 1 A large white bird with a long beak, neck and red legs. 1 The name of the season in a year. 6 A yellow spring flower. 2 It's not a word. 7 A type of small white flower that appears at the end of winter. 3 It's not a word. 10 An arch of different colours that sometimes appears In the sky after rain. 4 It's not a word. 12 A structure that a bird builds to keep its eggs and babies in. 5 It's not a word. 13 The common green plant with thin leaves which covers fields and parts of gardens. 8 It's not a word. 9 It's not a word. 11 It's not a word.

1. The name of the season in a year. Crossword - SPRING Across 2. The common green plant with thin leaves which covers fields and parts of gardens. 4. An arch of different colours that sometimes appears in the sky after rain. 6. A large white bird with a long beak, neck and red legs. Down 1. The name of the season in a year. 3. A type of small white flower that appears at the end of winter. 5. A structure that a bird builds to keep its eggs and babies in.

The name of a season of the year 1 s t o r k 2 p i m e 3 n w d 4 a b 5 6 g

Dzięki uczestniczeniu w projekcie uczniowie mogli: poznać koleżanki i kolegów z innej klasy, wspólnie pracować nad wykonaniem zadania, - poszerzyć słownictwo z j. angielskiego, - wykonać zdjęcia przyrody, - rozwiązać krzyżówki, - opisać kwiaty wiosenne, doskonalić umiejętności posługiwania się programami PowerPoint i Word, - korzystać z zasobów Internetu zgodnie ze Szkolnym Kodeksem 2.0.

Prezentacja projektu podczas Dnia Nauki – 24.06.2014r.

Omówienie projektu przez jego uczestników