-------------------------------------------------------- Technikum Leśne im. Adama Loreta w Tucholi MŁODZI AKTYWNI ? CO ZROBIĆ, ŻEBY MŁODZIEŻ BRAŁA UDZIAŁ.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych
Advertisements

Postawy polityczne przedsiębiorców Raport z badań.
Empatia oznacza zdolność wczuwania się w niepowtarzalny świat współrozmówcy. Jest jakby psychicznym wejściem do wnętrza drugiego człowieka.
MŁODZI GŁOSUJĄ WYBORY DO EUROPARLAMENTU Jak powstał Parlament Europejski ? Jak powstał Parlament Europejski ? Pierwszym krokiem do integracji europejskiej.
26 kwietnia 2010 „Jakie działanie szkolne i lokalne są warte zrealizowania przez samorząd uczniowski – nasze pomysły i praktyki” XVI Sesja Sejmu Dzieci.
Wystawa Starych Zdjęć.
Priorytet 2 Wzmacnianie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.1. Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwości.
Projekt XVIII Sesji Sejm Dzieci i Młodzieży
,, MŁODZI AKTYWNI? CO ZROBIĆ, ŻEBY MŁODZIEŻ BRAŁA UDZIAŁ W WYBORACH I ŻYCIU SPOŁECZNYM? W RAMACH REKRUTACJI DO XX SESJI SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY, KTÓRA.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wypływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? Natalia Barcz, Martyna Doziwska r.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
„Nie ma większego bogactwa w narodzie nad światłych obywateli.”
Dlaczego ten temat jest ważny?
Kwiecień 2014 r. Debata.
Projekt XX sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży – W drogę do samorządności.
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
„Młodzież w społeczeństwie”
XX SESJA DO SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY. Nie ma nie-polityki. Wszystko jest polityką. Thomas Mann.
„Młodzi a polityka” Statystyki z ankiet
Debata „Jakie działania należy podjąć aby zaktywizować, zachęcić młodzież do czynnego udziału w życiu społecznym ziemi pszczyńskiej”, która jest realizowana.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
„Nie tylko wybory-jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby prudnicka młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Intuicjonizm etyczny George’a E. Moore’a
Jakie są możliwości działania/włączenia się jeśli nie mam jeszcze prawa do głosowania ?
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Gimnazjum nr 4 im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Tychach w projekcie „SEJM DZIECI I MŁODZIEŻY”
Hermeneutyka w badaniach niemieckich
Młodzi aktywni? Co zrobić żeby młodzież koźmińska brała udział w wyborach i życiu społecznym.
MÓJ (NIE) PEŁNOSPRAWNY BRAT
Harmonia i ład społeczny
DEBATA: „MŁODZI AKTYWNI? – CO ZROBIĆ, ŻEBY MŁODZIEŻ BRAŁA UDZIAŁ W WYBORACH I ŻYCIU SPOŁECZNYM?
„Kto nie chce pracować, niech też nie je”.
„Nie tylko wybory-jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Projekt: Jan Tomasz Borkowski; Jakub Kowalik.
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
Krótkie streszczenie naszych przygotowań
Akademia aktywności politycznej i społecznej ludzi młodych.
Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? Nie tylko wybory.
MOBILNOŚĆ SZKOLNEJ KADRY EDUKACYJNEJ… CZYLI JAK ZDOBYĆ „KASĘ” NA NAUKĘ W INNYCH KRAJACH… …I W JAKI SPOSÓB POZNAWAĆ INNE KULTURY NIE BĘDĄC ROCKEFELLEREM…
Zadanie rekrutacyjne na XX sesję Sejmu Dzieci i Młodzieży.
Młodzi aktywni. Czy to możliwe ?. Sondaż Czy interesujesz sie tym co sie wokół ciebie dzieje ?
Sejm Dzieci i Młodzieży DEBATA Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i w życiu społecznym?
Temat debaty: Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
XX SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY „Młodzi aktywni?... … czyli co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?”
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji ? Prowadzące: Kamila Helbin Karolina Szura.
Forma Aktywności Społecznej !
Twój głos ma znaczenie. Jak zwiększyć aktywność młodzieży w naszej gminie?
PODSUMOWANIE ANKIET „MŁODZIEŻ AKTYWNA W ŻYCIU SPOŁECZNYM I POLITYCZNYM.” Ilość respondentów: 31 Mężczyzna:11 Kobieta:20 Średnia wieku:17 lat.
SEJM DZIECI I MŁODZIEŻY Bartek & Bartek. SDIM – Co to jest????  Sejm Dzieci i Młodzieży zbiera się od 1994 roku, co roku 1 czerwca. Posiedzenie odbywa.
Co zrobić, by zaktywizować społecznie i zachęcić młodzież do udziału w wyborach?
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Co zrobić, aby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i miała czynny udział w życiu społecznym?
DEBATA w ramach programu CEO i Kancelarii Sejmu RP XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Temat: Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach.
 Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Tematy do wypracowania propozycji i wniosków. 1. Co można zrobić, by młodzi chętniej się angażowali się w życie społeczne? W czym leży problem? Jakie.
{ DEBATA wprowadzenie XX Sejm Dzieci i Młodzieży.
Kultura zachowania i słowa
Wykład Prof. UWM dr hab. Ewa Kantowicz Katedra Pedagogiki Społecznej Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
1 WOBCOWANE POKOLENIE CZYLI JAK ZBUDOWAĆ TRWAŁE WIĘZI Z DZIEĆMI ABY PRZEKAZYWAĆ IM WIARĘ W RODZINIE I KOŚCIELE.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
Powody niskiej frekwencji głosów w Polsce
Zawody w moim najbliższym otoczeniu
Zapis prezentacji:

Technikum Leśne im. Adama Loreta w Tucholi MŁODZI AKTYWNI ? CO ZROBIĆ, ŻEBY MŁODZIEŻ BRAŁA UDZIAŁ W WYBORACH I ŻYCIU SPOŁECZNYM ? XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży

Technikum Leśne im. Adama Loreta w Tucholi Czy wiesz, co oznacza termin – ”życie społeczne i polityczne”?

Technikum Leśne im. Adama Loreta w Tucholi Co to jest życie społeczne i polityczne ?

Technikum Leśne im. Adama Loreta w Tucholi Życie społeczne można najprościej zdefiniować jako całość stosunków i relacji łączących dany podmiot osobowy ze społeczeństwem na danym obszarze i w konkretnym czasie. Oznacza to, iż przez pojęcie życia społecznego należy rozumieć po prostu związki między ludźmi, ale także szereg uwarunkowań odpowiadających za nasze umiejętności życia w grupie społecznej. Życie społeczne to, obok życia biologicznego, podstawowa domena istnienia każdego człowieka. Przychodzimy bowiem na świat pośród innych ludzi, dorastamy z nimi, pracujemy, są oni obecni w naszym życiu od narodzin aż do śmierci

Technikum Leśne im. Adama Loreta w Tucholi

Co to są wybory?

Technikum Leśne im. Adama Loreta w Tucholi Gdyby w najbliższych dniach odbywały się wybory wziąłbyś/wzięłabyś w nich udział ?

Technikum Leśne im. Adama Loreta w Tucholi 34 13

Technikum Leśne im. Adama Loreta w Tucholi Czy masz możliwość uczestniczenia w życiu społecznym twojego kraju ?

Technikum Leśne im. Adama Loreta w Tucholi

Czy bierzesz czynny udział w życiu społecznym i politycznym swojego kraju ?

Technikum Leśne im. Adama Loreta w Tucholi 4 43

Technikum Leśne im. Adama Loreta w Tucholi Czy uważasz, że życie młodych Polaków jest na wysokim poziomie społecznym i politycznym ?

Technikum Leśne im. Adama Loreta w Tucholi

Co zrobić, żeby młodzież brała udział w życiu społecznym i politycznym ?

Technikum Leśne im. Adama Loreta w Tucholi Bardzo dziękujemy za przybycie i pomoc w realizacji projektu XX Sesji SDiM Oliwia Szymczak Konstancja Aszendorf