Chiny w kolorze blue reż. M.X. Peled USA 2005

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Tomasz Piechal redaktor prowadzący działu "Partnerstwo dla Kultury"
Advertisements

Opracowała Helena Tomaszewska
Teoria krytyczna.
JAK PRACOWAĆ Z TEKSTEM LITERACKIM ?
MARKSIZM „Filozofowie dotąd tylko objaśniali świat, chodzi jednak o to, by go zmieniać.”
Sztuka sieci czyli Net art
WYCHOWANIE ESTETYCZNE DZIŚ
Sławomir Łodziński Zakład Socjologii Ogólnej Instytut Socjologii UW Wybrane problemy socjologii etniczności (nr 15): Zakończenie i podsumowanie.
Wilkin, Milczarek - Instytucje gospodarki rynkowej Pytania problemowe do wykładów Wyjaśnij tezę: Instytucje są w umieszczone w głowach ludzi a nie.
Bibliotekarz – odkrywca. Agenda Proces tworzenia informacji Indeksy wyszukiwawcze Budowa rekordu w Promaxie Zapytania.
AUTONOMIA Autonomia to wewnętrzne samozarządzanie części terytorium państw na podstawie kompetencji ustawodawczych dotyczących spraw o lokalnym znaczeniu.
od II połowy XX wieku Wykonał Bartosz Babicz Klasa II d
NARZĘDZIA KRYTYCZNEGO MYŚLENIA - TOC
Między publicznym a prywatnym wokół problemów równouprawnienia kobiet
Materializm a idealizm
Konspekt, a scenariusz (teza 13).
7 zasad Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca
Innowacyjne techniki, budujące sukces edukacyjny ucznia w zakresie kompetencji kluczowych w obszarze ICT z wykorzystaniem twórczego myślenia. Marzena Busz.
Edukacja medialna.
Ćwiczenia technik efektywnego uczenia się Spotkanie 4
PODSTAWY PRAWOZNAWSTWA
Techniki efektywnego uczenia – ćwiczenia cd. zajęć 3 Zajęcia 5
Partie polityczne i systemy wyborcze
„Szkoła demokracji” Edukacyjny projekt uczniów Zespołu Szkół im
MALARSTWO 1. POŁOWY XX Kamila Pietrykowska.
SZtuKA WspÓŁczeSnA.
ANALIZA I NTERPRETACJA DZIEŁA SZTUKI
POJĘCIE POLITYKI.
Automotywacja czyli jak sprawić aby mi się chciało chcieć
jaka jest różnica między marzycielem a przedsiębiorcą
1. Strona tytułowa Strona tytułowa 2. Spis treści Spis treści 3. Słowo wstępu Słowo wstępu 4. Prawo do informacji publicznej Prawo do informacji publicznej.
Grek Zorba reż. M. Kakogiannis Grecja, USA, W. Brytania 1964
Nowa podstawa programowa- proces dydaktyczny – egzamin Katowice 2009 Matura a podstawa programowa – nowe perspektywy dydaktyczne dr Kornelia Rybicka dr.
,,Filozofia pozytywnego myślenia’’
Jedynym narzędziem uskuteczniającym porozumiewanie się jest język. Filolog może pośredniczyć w tej komunikacji jako nauczyciel, doradca lub tłumacz.
Zasada suwerenności narodu
WYCHOWANIE PATRIOTYCZNE W RODZINIE Ks. dr Jarosław Lisica.
Omówienie wyników próbnego egzaminu gimnazjalnego.
Często słyszymy słowa: Polska, Ojczyzna, Polacy. Na codzień nie myślimy jednak o tym, co to jest wspólne dobro, poczucie tożsamości, nasza kultura. A.
Co to jest polityka Rozróżniamy kilka definicji słowa ,,Polityka’’:
„... Są takie czasy przejściowe, między porami roku, między wielkimi zdarzeniami. Jesteśmy świadkami i uczestnikami takiego życiowego przedwiośnia, coś.
Historia reklamy Słowo reklama pochodzi z języka łacińskiego reclamo, reclamare i oznacza ogłaszać, krzyczeć. Najstarsze reklamy pojawiły się w starożytnej.
Zagadnienia związane z plagiatem, prawo własności, styl tekstu Karol Ligmann Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Komputerowe Systemy.
PAŃSTWO-PRAWO-SPOŁECZEŃSTWO-OBYWATEL
Krótkie streszczenie naszych przygotowań
Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? Nie tylko wybory.
Po debacie …. Czego dowiedziałeś się dzięki debacie?  Jak ważne jest uczestnictwo w wyborach  Jeśli większość z nas by głosowała mogłoby to znacznie.
Wpływ komunikacji poprzez media na współczesny obraz świata
Malarstwo obrazem epoki
Demokracja.
COMENIUS ECO&ART PREZENTACJA MULTIMEDIALNA
Propaganda sukcesu Społeczeństwo polskie na przełomie lat czterdziestych i pięćdziesiątych XX wieku Anna Śliwa.
Analiza i interpretacja dzieła sztuki
Co zrobić, aby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Postawa asertywna.
Metody komunikacji.
Projekt „Rozwój Kompetencji – doskonalenie zawodowe nauczycieli szansą na lepsze jutro dla oświaty” BĘDZIN, 19 lutego 2014 r. Spotkanie sieci „Edukacja.
Gospodarka i kultura PRL. Gospodarka Gospodarka w Polsce Ludowej była, jak w każdym kraju rządzona przez komunistów, gospodarką typu socjalistycznego.
ZASADY DEMOKRACJI RÓŻNE OBLICZA PAŃSTWA.
POJĘCIA ZWIĄZANE Z TEMATYKĄ ANTYDYSKRYMINACYJNĄ Aleksandra Dubowska Alicja Radziejewska Maja Janusz Ewa Ratasiewicz Ula Piwowarczyk.
 Zastanawiamy się nad tytułem, co on może oznaczać i na jaką tematykę wskazywać;  Analizujemy ilustracje ( Jeśli występują);  Wymieniamy propozycje.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
Wizerunek jako forma komunikacji publicznej
SIEDEMNAŚCIE ZALET KSIĄŻKI DLA DZIECI
Wstęp do prawoznawstwa ćwiczenia 1
Diagnoza otoczenia związków zawodowych i płynące z niej uwarunkowania
KLASA Społeczno-prawna
Zapis prezentacji:

Chiny w kolorze blue reż. M.X. Peled USA 2005 Jest to wzór slajdu początkowego z tytułem krótkim. Zdjęcie z filmu powinno być panoramiczne – przycinamy go do połowy rozmiaru slajdu (9,53x25,4). Kreska znajduje się dokładnie w połowie slajdu i jest zgrupowana razem z logotypem i polami tekstowymi – w pierwsze należy wpisać tytuł (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), w drugie – reżysera i w następnej linijce kraj oraz rok produkcji (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35) Zdjęcie musi być dużej rozdzielczości (co najmniej 300 dpi, szerokość co najmniej 24 cm)

China blue „Wojna to Pokój, Wolność to Niewola, Ignorancja to Siła” (G. Orwell) –propagandowe manipulacje językowe. Przykładowy wzór slajdu środkowego z treścią. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), tekst wyrównany do środka i do prawej, nagłówek tekstu (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa) odróżnia się od punktów (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35, punktowanie: kropka RGB: 255, 0, 144) Nie rozpoczynamy wielką literą tekstów, nie stawiamy kropek po punktach

Socrealizm Socrealizm – realizm socjalistyczny „Jest teorią sztuki rewolucyjnej, jest swoistą, w sztuce się manifestującą postawą wobec rzeczywistości. Pragnie on wyzyskać wartościowe zdobycze sztuki dawniejszej, zwłaszcza tradycje i osiągnięcia realizmu, a jednocześnie zespolić z nim i skojarzyć w organiczną całość elementy swoiście interpretowanej i pojmowanej romantyki” Źródło: Artur Hutnikiewicz „Od czystej formy do literatury faktu” Przykładowy wzór slajdu środkowego z treścią. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), tekst wyrównany do środka i do prawej, nagłówek tekstu - pojęcie (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa) odróżnia się od treści definicji (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35), na koniec podajemy źródło (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35) Tytuł definicji piszemy małą literą, treść definicji zaczynamy wielką literą, kończymy kropką. Tytuły piszemy kursywą (wyjątek to tytuły czasopism – te piszemy w cudzysłowie).

Socrealizm - teoria narodził się w Rosji za twórcę i pierwszego teoretyka uważa się Maksyma Gorki teoria realizmu socjalistycznego nie pojawiła się nagle, dojrzewała w toku dyskusji, w których nie zabrakło też głosu i opinii Lenina, który żądał sztuki dostępnej, zrozumiałej, i zdolnej przemówić do szerokich środowisk robotniczych i chłopskich tezy i założenia tej metody twórczej ostatecznie ukształtowały się w 1934 roku na I Zjeździe Pisarzy Radzieckich Przykładowy wzór slajdu środkowego z treścią. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), tekst wyrównany do środka i do prawej, nagłówek tekstu (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa) odróżnia się od punktów (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35, punktowanie: kropka RGB: 255, 0, 144) Nie rozpoczynamy wielką literą tekstów, nie stawiamy kropek po punktach

Socrealizm - cechy punktem wyjścia jest filozofia marksistowsko-leninowska i ruch komunistyczny najważniejsze stało się ideowe zaangażowanie pisarza i wytyczne partii tematy wyznaczać miało „zamówienie społeczne” (płynące z góry, od urzędów partyjnych”) przedmiotem zainteresowania artystów powinny być przemiany rewolucyjne dokonujące się aktualnie, tworzenie się nowego społeczeństwa i wysiłek przebudowy kraju sztuka tendencyjna tematyka i problematyka współczesna prostota, jasność i komunikatywność w doborze środków ekspresji narzędziem ideologicznej propagandy była nowomowa (newspeak) Przykładowy wzór slajdu środkowego z treścią. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), tekst wyrównany do środka i do prawej, nagłówek tekstu (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa) odróżnia się od punktów (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35, punktowanie: kropka RGB: 255, 0, 144) Nie rozpoczynamy wielką literą tekstów, nie stawiamy kropek po punktach

Nowomowa Nowomowa Termin zaczerpnięty z powieści Rok1984 G. Orwella, Oznaczał urzędowy język Oceanii, totalitarnego państwa. W powieści język tak ubogi w słowa, aby obywatele nie potrafili. Znaleźć odpowiednich wyrażeń dla antypartyjnych myśli. Dziś określa język propagandy politycznej, który Uniemożliwia samodzielność i swobodę myślenia obywateli, Zakłada fałsz i kłamstwo, istnienie jedynej słusznej racji, przekreśla dialog. Nowy język opracowano jako narzędzie kontroli myśli obywateli, gdyż dostarczał on środków niezbędnych do wyrażenia światopoglądu. Zgodnego z oficjalną ideologią. Przykładowy wzór slajdu środkowego z treścią. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), tekst wyrównany do środka i do prawej, nagłówek tekstu - pojęcie (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa) odróżnia się od treści definicji (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35), na koniec podajemy źródło (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35) Tytuł definicji piszemy małą literą, treść definicji zaczynamy wielką literą, kończymy kropką. Tytuły piszemy kursywą (wyjątek to tytuły czasopism – te piszemy w cudzysłowie).

Podział nowomowy perswazyjno-propagandowa biurokratyczna kiczowo - ludyczna Przykładowy wzór slajdu środkowego z treścią. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), tekst wyrównany do środka i do prawej, nagłówek tekstu (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa) odróżnia się od punktów (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35, punktowanie: kropka RGB: 255, 0, 144) Nie rozpoczynamy wielką literą tekstów, nie stawiamy kropek po punktach

Nowomowa Językowe wyznaczniki funkcji perswazyjno-propagandowej nowomowy: przymiotniki wartościujące unikanie słów, które mają wyraziste zabarwienie oceniające idiomy –nadaje się im nowe znaczenia peryfrazy eufemizmy hiperbole język ezopowy cytaty zawsze z komentarzem Przykładowy wzór slajdu środkowego z treścią. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), tekst wyrównany do środka i do prawej, nagłówek tekstu (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa) odróżnia się od punktów (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35, punktowanie: kropka RGB: 255, 0, 144) Nie rozpoczynamy wielką literą tekstów, nie stawiamy kropek po punktach

Nowomowa - właściwości znaczenie słowa zostaje podporządkowane ocenie, nie jest ważne co dane słowo znaczy ale jakie wywołuje skojarzenia (dobry-zły, nasz-obcy, postępowy-wsteczny) dostosowuje się do okoliczności w których funkcjonuje i uwzględnia charakter odbiorcy „żywioł magiczności” – słowa nie tylko opisują rzeczywistość ale ją tworzą, to co zostało wypowiedziane staje się rzeczywiste arbitralna – dowolnie kształtuje znaczenia Przykładowy wzór slajdu środkowego z treścią. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), tekst wyrównany do środka i do prawej, nagłówek tekstu (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa) odróżnia się od punktów (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35, punktowanie: kropka RGB: 255, 0, 144) Nie rozpoczynamy wielką literą tekstów, nie stawiamy kropek po punktach

Nowomowa Tekst 1 „Pracowici, odważni Chińczycy wkraczają w nową epokę. Śpiewamy wschód jest czerwony, Powstańmy! Bądźmy własnymi szefami! Przywódco-wizjonerze - wprowadź nas w nowa epokę… Pracowici, odważni Chińczycy wkraczają w nową epokę. Chcę obwieścić światu: Chiny są panem własnego losu” Tekst 2 „Cudzoziemcy nie rozumieją Chin. Ich oszczercze media prezentują totalitarny, przerażający kraj, jakbyśmy nadal tkwili w epoce Marco Polo. Jesteśmy demokratycznym społeczeństwem. Robotnicy mają prawa. Kiedyś jako szef miałem pełnię władzy, dziś siadamy przy jednym stole… jesteśmy równi”. Przykładowy wzór slajdu środkowego z treścią. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), tekst wyrównany do środka i do prawej, nagłówek tekstu - pojęcie (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa) odróżnia się od treści definicji (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35), na koniec podajemy źródło (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35) Tytuł definicji piszemy małą literą, treść definicji zaczynamy wielką literą, kończymy kropką. Tytuły piszemy kursywą (wyjątek to tytuły czasopism – te piszemy w cudzysłowie).

Nowomowa Tekst 3 Można rządzić żelazną ręką albo dawać swobodę. Wolę drugi sposób ale robotników trzeba pilnować. Są niewykształceni i prymitywni, to zacofani chłopi, nie potrafią zrozumieć etykiety pracy. Tekst 4 „Są szczęśliwi że tu pracują – dlaczego? – bo pracują na akord, mogą więcej zarobić więc są zadowoleni” Przykładowy wzór slajdu środkowego z treścią. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), tekst wyrównany do środka i do prawej, nagłówek tekstu - pojęcie (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa) odróżnia się od treści definicji (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35), na koniec podajemy źródło (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35) Tytuł definicji piszemy małą literą, treść definicji zaczynamy wielką literą, kończymy kropką. Tytuły piszemy kursywą (wyjątek to tytuły czasopism – te piszemy w cudzysłowie).

Nowomowa Tekst 5 „Przewodniczący Deng powiedział: kot biały lub czarny dopóki łapie myszy jest dobrym kotem-liczy się wydajność, musimy wykonać pilne zamówienia, wszyscy mają nadgodziny” Tekst 6 „W Lifeng z radością szyjemy dżinsy dla całego świata”, „Klient jest najważniejszy”, „Jeśli dziś nie przyłożysz się do pracy, jutro będziesz szukać posady” Przykładowy wzór slajdu środkowego z treścią. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), tekst wyrównany do środka i do prawej, nagłówek tekstu - pojęcie (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa) odróżnia się od treści definicji (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35), na koniec podajemy źródło (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35) Tytuł definicji piszemy małą literą, treść definicji zaczynamy wielką literą, kończymy kropką. Tytuły piszemy kursywą (wyjątek to tytuły czasopism – te piszemy w cudzysłowie).

Nowomowa dewastuje język nadaje słowom inne znaczenia sprowadza język do frazesu Przykładowy wzór slajdu środkowego z treścią. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), tekst wyrównany do środka i do prawej, nagłówek tekstu (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa) odróżnia się od punktów (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35, punktowanie: kropka RGB: 255, 0, 144) Nie rozpoczynamy wielką literą tekstów, nie stawiamy kropek po punktach

Malarstwo Ograniczona tematyka (portrety przywódców, wizerunki pracy i życia ludzi, aktualne wydarzenia polityczne, ważne wydarzenia w dziejach narodu i ruchu robotniczego sceny batalistyczne); Realistyczne obrazowanie; Odrzucenie sztuki, w której forma przeważa nad treścią; O wartości dzieła decydują treści ideowe. Przykładowy wzór slajdu środkowego z treścią. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), tekst wyrównany do środka i do prawej, nagłówek tekstu (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa) odróżnia się od punktów (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35, punktowanie: kropka RGB: 255, 0, 144) Nie rozpoczynamy wielką literą tekstów, nie stawiamy kropek po punktach

Malarstwo Aleksander Kobzdej „Podaj cegłę” Przykładowy wzór slajdu środkowego z jednym zdjęciem bez treści. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), zdjęcia wyrównane względem siebie, slajdu i grupy logotyp-nagłówek (rozmiar 12x9, formatowanie: linia ciągła, 2 pkt., RGB: 35, 35, 35), podpisy wyrównane względem siebie, slajdu i grupy logotyp-nagłówek (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa), źródła podawane są w następnej linijce (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35) Aleksander Kobzdej „Podaj cegłę”

Malarstwo Juliusz Studnicki „Gertruda Wysocka – Przodownica Pracy” Przykładowy wzór slajdu środkowego z jednym zdjęciem bez treści. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), zdjęcia wyrównane względem siebie, slajdu i grupy logotyp-nagłówek (rozmiar 12x9, formatowanie: linia ciągła, 2 pkt., RGB: 35, 35, 35), podpisy wyrównane względem siebie, slajdu i grupy logotyp-nagłówek (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa), źródła podawane są w następnej linijce (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35) Juliusz Studnicki „Gertruda Wysocka – Przodownica Pracy”

Plakat Powinien być prosty (nie skłaniać do przemyśleń); Ma zapaść w pamięć i skłonić do działania; Połączenie obrazu ze słowem; Ważny kolor (ma uzupełniać tekst, symbole i potęgować wrażenie, wywołuje emocje-pozytywne lub negatywne); Znaczenie kolorów - nienasycone - np. fioletowy i różowy (kolor ludzi słabych), nasycone - np. czerwony i niebieski (podkreślają siłę); Symbole mają na celu zminimalizować treść; Slogan/hasło musi być dobrane do odbiorcy skondensowane, proste, jednoznaczne. Przykładowy wzór slajdu środkowego z treścią. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), tekst wyrównany do środka i do prawej, nagłówek tekstu (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa) odróżnia się od punktów (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35, punktowanie: kropka RGB: 255, 0, 144) Nie rozpoczynamy wielką literą tekstów, nie stawiamy kropek po punktach

Plakat Naród i Armia to Jedność Przykładowy wzór slajdu środkowego z dwoma zdjęciami bez treści. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), zdjęcia wyrównane względem siebie, slajdu i grupy logotyp-nagłówek (rozmiar 12x9, formatowanie: linia ciągła, 2 pkt., RGB: 35, 35, 35), podpisy wyrównane względem siebie, slajdu i grupy logotyp-nagłówek (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa), źródła podawane są w następnej linijce (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35) Naród i Armia to Jedność

Plakat Przykładowy wzór slajdu środkowego z dwoma zdjęciami bez treści. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), zdjęcia wyrównane względem siebie, slajdu i grupy logotyp-nagłówek (rozmiar 12x9, formatowanie: linia ciągła, 2 pkt., RGB: 35, 35, 35), podpisy wyrównane względem siebie, slajdu i grupy logotyp-nagłówek (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa), źródła podawane są w następnej linijce (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35)

Plakat Przykładowy wzór slajdu środkowego z jednym zdjęciem bez treści. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), zdjęcia wyrównane względem siebie, slajdu i grupy logotyp-nagłówek (rozmiar 12x9, formatowanie: linia ciągła, 2 pkt., RGB: 35, 35, 35), podpisy wyrównane względem siebie, slajdu i grupy logotyp-nagłówek (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa), źródła podawane są w następnej linijce (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35)

zapraszamy na film znajdź nas na facebooku! www.nhef.pl Jest to wzór slajdu początkowego z tytułem krótkim. Zdjęcie z filmu powinno być panoramiczne – przycinamy go do połowy rozmiaru slajdu (9,53x25,4). Kreska znajduje się dokładnie w połowie slajdu i jest zgrupowana razem z logotypem i polami tekstowymi – w pierwsze należy wpisać tytuł (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), w drugie – reżysera i w następnej linijce kraj oraz rok produkcji (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35)