Wyniki ankiety przeprowadzonej podczas ćwiczeń terenowych - Żdiar 2010

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Lifelong Learning Programme Projekt GRUNDTVIG Multilateral INTEGRA
Primary School in Kaźmierz Szkoła Podstawowa imienia Marii Dąbrowskiej w Kaźmierzu w Kaźmierzu.
The Thousand Islands Pan kiedyś stanął na brzegu
WYKORZYSTANIE B-LEARNING’U W NAUCZANIU JĘZYKA SPECJALISTYCZNEGO (ANGIELSKI W TURYSTYCE) Joanna Jercha - Malinowska.
Projekt Do kariery na skrzydłach – studiuj Aviation Management Projekt współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Społecznego. Biuro projektu:
WYNIKI ANKIETY PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ?. DNIA 11 MARCA W NASZEJ SZKOLE PRZEPROWADZIŁYŚMY ANKIETĘ PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ? W ANKIECIE WZIĘŁO UDZIAŁ 199 UCZNIÓW.
Ministerstwo Gospodarki Poland'sexperience Waldemar Pawlak Deputy Prime Minister, Minister of Economy March 2010.
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
Szkoła mojego dziecka ( analiza badania) Opracowała : mgr Anna Kędziorek – Pedagog.
-Witam nazywam się Weronika Zgorzelska oraz Oliwia Kołakowska. -Witam serdecznie 1.Od kiedy pan gra w FC Barcelonie… -W FC Barcelonie gram od 13 roku.
Inclusive education support in Poland.
Zestawienie wyników badań Researches summary. 1. Czy Twoi rodzice uprawiają jakieś sporty lub w inny aktywny sposób spędzają wolny czas poświęcając im.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Egzamin maturalny ustny z języka obcego obowiązujący od roku szkolnego 2011/2012 Prezentacja przygotowana na podstawie informacji zawartych w informatorze.
Breaking down the stereotypes.
Present simple vs Present continuous
Author: Welcome to London's history and culture.
Damian Ciunowicz i Krystian Baranowski – kl. I „TL’’
European teens speak through the art. Europejscy nastolatkowie wypowiadają się poprzez sztukę.
Stan zdrowia, warunki życia i rozwoju dzieci i młodzieży w Polsce
Projekt Szkolny Socrates - Comenius NAUCZANIE TOLERANCJI
ANKIETA.
Music: Nightengale Serenade
Projekt edukacyjny pt. „Czy możemy czuć się bezpieczni w Internecie”
Jakość życia na obszarach wiejskich Wybrane zagadnienia Wzorcowy System Regionalny Monitoringu Jakości Usług Publicznych i Jakości Życia.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.

POLISH FOR BEGINNERS.
Losy zawodowe absolwentów Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie (wybrane wyniki ankietyzacji) Paweł Tomaszewski Zespół ds. Analiz.
Podejmij krok TERAZ rzucić palenie Take steps NOW to stop smoking
SHOPPING- ROBIENIE ZAKUPÓW.
The History St. Peter and Paul's Church.. The end of work Miner1: We are buried. Miner2: We can' t go out. bury-zasypać Koniec pracy Górnik1: Jesteśmy.
European Voluntary Service changes the world. What is European Voluntary Service? Wolontariat Europejski to szansa dla każdego młodego człowieka niezależnie.
 Primary School no 17  John Paul II, Chorzow, Poland  Made by Monika Winkler`s Project Group.
Rights of the child. Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom.
World Down Syndrome Day 2014
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Much, many, a lot of, some,any
Jaki jest statystyczny wrześnianin?
CROSSWORD: SLANG. Konkurs polega na rozwiązaniu krzyżówki. CROSSWORD: SLANG Wypełnione karty odpowiedzi prosimy składać w bibliotece CJK, lub przesyłać.
COMENIUS REGIO Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Łodzi 1Analiza ankiety przeprowadzonej wśród czytelników Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Łodzi.
… there was someone in the past who said: „To earn million you need billion”. In my opinion, it’s true.
Zwrot going to – określa nasze plany na przyszłość lub przewidywania:
Les meilleures photos de L'année 2005 D'après NBC A life for two, full of tenderness, obtains happiness as they get closer to heaven. Życie we dwoje,
Did you know?. 1 in 8 people living in Britain live in London, 12 million people live in London - this is a major European city London is the world largest.
Gry i zabawy poznane w Hiszpanii
Gustaw Morcinek was born in a very poor family. Gustaw Morcinek urodził się w bardzo biednej rodzinie.
You are about to see a few sentences in Polish. Try to translate them into English, but keep in mind they are: The First Conditonal The Second Conditional.
1 Summary of the survey on dedicated bus lanes EMTA GM, , Budapest Tamás Dombi, ZTM Warsaw.
Przetłumacz podane w nawiasach fragmenty zdań na j. angielski.
2. SCHOOL School subjects, school activities. Types of schools – vocabulary rodzaje szkół - słownictwo kindergartenprimary school lower secondary school.
Co Pan robi? Kim Pani jest? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors,
Important holidays and festivals in Poland. The first of January New Year’s Day New Year’s Day the day of Mary the Holy Mother of God – for Catholics.
Dzień dobry! Cześć! This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
Www,mojesilnedrzewo.pl. W dniach 15 marca – 30 kwietnia 2010.r.wytwórnia wody mineralnej Żywiec Zdrój SA wspólnie z Fundacją Nasza Ziemia i Regionalną.
Opracowanie: Katarzyna Gagan, Anna Krawczuk
Gustaw Morcinek was born in a very poor family.
Music: Nightengale Serenade
Music: Nightengale Serenade
11. Work Praca.
Tworzenie zdań i zastosowanie
A prototype of distributed modelling environment
English Language Teaching Methodology for Non-Native English Language Teachers in Secondary School/Adults Education Rafał Rosiński Malta,
Running Dictation Activity to Engage Students in Reading, Writing, Listening, and Speaking.
EMPOWEREMENT IN ICT SKILLS. I CREATED MY WEBSITE TO USE IT FOR TEACHING.
Linux Live CD Alternatywne Systemy & Webmarss 2009.
Polish L3 Learning Pack Saying your name
Zapis prezentacji:

Wyniki ankiety przeprowadzonej podczas ćwiczeń terenowych - Żdiar 2010 Studenci III roku Turystyki i Rekreacji Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Metryczka

1. Płeć/Sex: kobiety/woman 29 mężczyźni/man 55

2. Wiek/age: Wiek liczba osób 7 1 10 3 11 12 14 15 16 2 17 4 18 19 20 21 8 22 23 24 25 26 27 28 2 29 1 30 31 32 33 3 34 36 37 38 39 40 4 43 44 45 46 49 50 52 57

3. Narodowość/Nationality: Polska/Poland 64 Słowacja/Slovakia 18 Czechy/Czech Republic 6 Litwa/Lietuva 2

4. Miejsce zamieszkania / Place of residence: wieś / country 12 miasto do 10tys. Mieszkańców / city to 10 thousand residents 6 miasto od 10tys. do 25tys. Mieszkańców / city with 10 - 25 thousand residents 9 miasto od 25tys. Do 100tys. Mieszkańców / city with 25 - 100 thousand residents 19 miasto powyżej 100tys. Mieszkańców / city with over 100 thousand residents 44

5. Wykształcenie/Education wyższe / collage 32 średnie / highschool 44 zawodowe / proffesional 2 podstawowe / gradeschool 12

Ankieta

1. Czy jest to pierwszy Pan(i) wyjazd na narty 1. Czy jest to pierwszy Pan(i) wyjazd na narty? Is is your first ski trip? Tak / Yes 17 Nie / No 63

2. W jakim wieku zaczął(ęła) Pan(i) uprawiać sporty zimowe 2. W jakim wieku zaczął(ęła) Pan(i) uprawiać sporty zimowe? At what age have you begun winter sports? do 10 lat / to 10 years 29 11 - 20 28 21 - 30 22 31 i więcej / 30 and more 11

3. Jak długo jeździ Pan(i) na nartach/snowboardzie (ile sezonów)? ilość sezonów liczba osób 1 16 2 10 3 6 4 5 11 8 7 9 12 14 15 20 25 28 30 35 40 3. Jak długo jeździ Pan(i) na nartach/snowboardzie (ile sezonów)? For how long have you been skiing/snowboarding (how many seasons)?

4. Jak nauczył(a) się Pan(i) jeździć na nartach 4. Jak nauczył(a) się Pan(i) jeździć na nartach? How did you learn to ski? jestem samoukiem / I'm self learned 25 rodzice / parents 8 instruktor / instructor 36 znajomi / friends 13 obóz narciarski / ski resort 6

5. Jak często odwiedza Pan(i) stoki narciarskie 5. Jak często odwiedza Pan(i) stoki narciarskie? How often do you visit skiing slopes? więcej niż raz w roku / more than once a year 27 raz w roku / once a year 49 raz na 2 - 4 lata / once in 2 - 4 years 6 rzadziej / less often 8

6. Jak ocenia Pan(i) swoje umiejętności jazdy na nartach / desce snowboardowej? How are you assessing your the skiing/snowboarding? bardzo dobrze / very good 18 dobrze / good 27 dostatecznie / good enough 38 słabo / weak 3 w ogóle nie potrafię jeździć, uczę się / I can't ski. I'm still learning 4

7. Ile godzin dziennie spędza Pan(i) na stoku? How many hours per day do you spend on ski slopes? więcej niż 8 / more than 8 5 8-6 26 6-4 42 4-2 15 mnej niż 2 / less than 2 hours 2

8. Z jakiego rodzaju obiektu noclegowego Pan(i) korzysta 8. Z jakiego rodzaju obiektu noclegowego Pan(i) korzysta? What kind of accomodation do you use? hotel 10 pensjonat / guest house 53 kwatera prywatna / private quarters 21 inne / other 6

9. Środek lokomocji za pomocą, którego Pan(i) się tu dostał(a) 9. Środek lokomocji za pomocą, którego Pan(i) się tu dostał(a)? What means of transport did You use to come here? samochód / car 57 autokar / coach 24 pociąg / train 9 łączone środki lokomocji /more than two means of transport inne / other

10. Środek lokomocji, z którego korzysta Pan(i) w miejscu wypoczynku 10. Środek lokomocji, z którego korzysta Pan(i) w miejscu wypoczynku? What means of transport do You use on Żdiar? samochód / car 50 bus / bus 19 autokar / coach 18 inne / other 3

11. Jak długo trwa Pana / Pani wypoczynek 11. Jak długo trwa Pana / Pani wypoczynek? How long are you going to stay here? 1 - dniowy / one day 3 weekendowy / one weekend 7 tygodniowy / one week 75 2 tygodnie / two weeks 5 dłuższy / more than two weeks

12. Z kim przyjechał(a) Pan(i)? / With whom did You come here? z rodziną / with my family 32 ze znajomymi, przyjaciółmi / with my friends 35 z zorganizowaną grupą(wycieczka, klasa szkolna, zakład pracy) with organized group 24 sam / alone 2

13. Jak ocenia Pan(i) przygotowanie tras narciarskich 13. Jak ocenia Pan(i) przygotowanie tras narciarskich? What do You think about preparation rout for skiing? bardzo dobre/ very good 27 dobre / good 51 dostateczne / suffciently 11 złe / bad 1

14. Jak ocenia Pan(i) poziom cen w stosunku do oferowanych usług 14. Jak ocenia Pan(i) poziom cen w stosunku do oferowanych usług? What do You think about the prices in proportion to the services? niskie / low 8 odpowiednie / adequate 75 wysokie / high 7

15. Sprzęt narciarski /Ski equipment: mam własny / I have my own 59 pożyczony od rodziny, znajomych / borrowed from my family, friends 5 wypożyczony w miejscu zamieszkania / borrowed in my residence 3 wypożyczony tutaj / borrowed here 23

16. Wakacje zimowe zwykle spędzam/I usually spend my winter holidays: wypoczynek za granicą / rest abroad 43 wypoczynek w kraju / rest in my country 41 rzadko wypoczywam zimą / I rarely rest during winter 6

17. Czy był(a) Pan(i) kiedyś kontuzjowany(a) na skutek uprawiania sportów zimowych? Have You ever been injured as result of winter sports? Tak / Yes 22 Nie / No 68

18. Czy czuje się Pan(i) bezpieczny(a) na stoku narciarskim 18. Czy czuje się Pan(i) bezpieczny(a) na stoku narciarskim? Do You feel safe/secure on a ski slope? tak / yes 44 raczej tak / rather yes 36 raczej nie / rather no 8 nie / no 2

19. Kto lub co według Pana(i) stwarza największe niebezpieczeństwo na stokach narciarskim? Who or what do You think poses the greatest danger on the ski slope? narciarze i snowboardziści pod wpływem alkoholu / drunk skiers and snowboarders 60 źle dobrany sprzęt / mismatched equipment 12 źle przygotowane trasy / ill - prepared rski trails 16 inne / other 14

20. Czy używa Pan(i) kasków, ochraniaczy lub innych zabezpieczeń podnoszących bezpieczeństwo na stoku? / Do You use crash helmet, pads or other ways of protection which increase security at the ski slope? Tak / Yes 48 Nie / No 42

21. Czy korzysta Pan(i) z innych atrakcji tego regionu jak baseny, sauny, itp.? Do You take advantage of any others attractions located in this region e.g. swiming polls, sauna etc? Tak / Yes 61 Nie / No 29

22. Czy w przyszłości zamierza Pan(i) wrócić na wypoczynek do Żdiaru 22. Czy w przyszłości zamierza Pan(i) wrócić na wypoczynek do Żdiaru? Would You like to come back here in the future? Tak / Yes 77 Nie / No 13

Dziękujemy! Studenci Turystyki i Rekreacji Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu