Omawianie lektury pt. „Chłopcy z Placu Broni”
Tematy lekcji Temat: Co nasz wzruszyło i zaciekawiło w utworze Ferenca Molnara „Chłopcy z Placu Broni”. Temat: Elementy świata przedstawionego powieści „Chłopcy z Placu Broni. Temat: Czerwone koszule kontra Chłopcy z Placu Broni – porównanie dwóch wrogich drużyn. Temat: Zwykły szeregowiec a, tymczasem … portret Nemeczka. Temat: Ratujmy Nemeczka – bohatera powieści „Chłopcy z Placu Broni”. Temat: Jaką rolę w życiu budapeszteńskich chłopców odgrywał Plac Broni ?
WARTO PRZECZYTAĆ Tu znajdują się trzy linki z streszczeniem, filmem, i całą powieścią :) http://www.sciaga.pl/tekst/91929-92-chlopcy_z_placu_broni_streszczenie http://www.youtube.com/watch?v=fufhu9TElDw http://lubimyczytac.pl/ksiazka/10300/chlopcy-z-placu-broni
Co było na początku Zawsze na początku gdy zaczynamy omawiać lekturę pani robi kartkówkę w której sprawdza kto przeczytał książkę. Potem ją omawiamy np. jaki był Nemeczek lub jaki był Plac Broni. Ogólnie na zakończenie każdej lekcji pani zadaje pracę domową np. Napisać inne zakończenie książki lub napisać charakterystykę Nemeczka.
Moje Zdanie Moim zdaniem książka była naprawdę ciekawa i nie piszę tak bo pani mi kazała tylko po prostu była ona ciekawa, pełna emocji i wzruszająca pod koniec.
KONIEC! MAM NADZIEJĘ ZE TA PREZENTACJA SIĘ SPODOBAŁA I NAPRAWDĘ ZACHĘCAM DO PRZECZYTANIA I OBEJŻENIA „CHŁOPCY Z PLACU BRONI” AUTOR* OLIWIA SZEWCZAK Va