Ankieta pt.: „Życie gimnazjalisty w Zespole Szkół nr 1 w Lubiczu Górnym” – projekt szkolny autorstwa Kacpra Klabana, Sylwii Bąk, Pawła Szczęśniaka i Roksany.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I.Brzozowska-Gonciarz
Advertisements

ELEMENTY OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO
Oferta zajęć sportowych w Szkole Podstawowej Nr 10
ZAJĘCIA Z WYCHOWNIA FIZYCZNEGO OCZYMA PRYMUSÓW
MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
WYNIKI ANKIETY PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ?. DNIA 11 MARCA W NASZEJ SZKOLE PRZEPROWADZIŁYŚMY ANKIETĘ PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ? W ANKIECIE WZIĘŁO UDZIAŁ 199 UCZNIÓW.
DEBATA SZKOLNY OKRĄGŁY STÓŁ
Oferta zajęć sportowych w Gimnazjum Nr 7
NASZA SZKOŁA W LICZBACH
Nasza szkoła w liczbach
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
„WITAMY W NASZEJ SZKOLE”
SPĘDZANIE WOLNEGO CZASU
SPORT W NASZEJ SZKOLE.
ku lepszej przyszłości”
Dlaczego Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy jest fajna??
Możesz uczyć się wszędzie, ale u nas najlepiej Ci będzie ale u nas najlepiej Ci będzie.
Miejska Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Jedlinie-Zdroju
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
Szkoła Podstawowa nr 238 im. Christo Botewa
ORGANIZACJA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W INNYCH FORMACH
„Zainteresowania naszych rówieśników”.
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW
Alternatywne formy zajęć wychowania fizycznego organizowane w Publicznym Gimnazjum im. Kazimierza Górskiego w Zespole Szkół w Widuchowej Widuchowa 2010.
ABSOLWENCI Zerówka 2006/2007 A TAK TO SIĘ ZACZĘŁO.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
SPORT DZIECI I MŁODZIEŻY
Sprawność fizyczna A zdrowie człowieka.
Im. Stanisława Jachowicza. Budynek z ponad 100-letnią tradycją
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Współpraca Rodziców ze szkołą i nauczycielami. O dobrej współpracy rodziców ze szkołą świadczy ich zaangażowanie oraz udział we wspólnie organizowanych.
Ankieta Ile czasu uczeń spędza przy klawiaturze, w internecie, oglądając telewizję? Ile czasu uczeń spędza ucząc się i czytając? W jakim celu korzystają.
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
ANKIETA.
Zespół Szkół Gimnazjum Nr 6 Szkoła Podstawowa Nr 13 w Zawierciu
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Mam 6 lat Chcę poznawać świat
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
Szkoła to nie tylko nauka! 
Publiczne Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Połczynie Zdroju
TEMAT Czy mądrze korzystamy z portali społecznościowych?
Zadania szkół w programie w semestrze letnim 2013/14 roku Zadania obligatoryjne 1. Sportowy Okrągły Stół (SOS) – Zorganizujcie ogólnoszkolną debatę na.
Wykonała:Anna Dąbrowa V a
„Zbieranie i opracowywanie danych statystycznych”
Praca wykonana na podstawie ankiety pod tytułem:
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Publiczne Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Połczynie Zdroju.
ILE MAMY WZROSTU??? JAKIEGO KOLORU MAMY OCZY.
WSPÓŁPRACA W NASZEJ SZKOLE
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Czym zajmuję się w swoim wolnym czasie.
Projekt edukacyjny pt. „Moje gimnazjum w liczbach i procentach’’
Czytelnictwo klas IV – VI Szkoły Podstawowej Zespołu szkół im. St
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
PRACA DŁUGOTERMINOWA MOJA KLASA W LICZBACH.
„BIBLOTEKA SZKOLNA JAKO SKARBNICA WIEDZY”. Ankieta została przeprowadzona w ramach projektu „Zostać przedsiębiorczym” w dniach od 13 do 17 kwietnia 2015.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów.
„WF z klasą” to nowy program Centrum Edukacji Obywatelskiej realizowany przy medialnym wsparciu Gazety Wyborczej i portalu sport.pl.
ANALIZA ANKIET NA TEMAT WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W KRZESZOWICACH.
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
Uzależnienie od komputera, telewizji i komórki.. Prezentacja przygotowana przez klasę V c z wychowawczynią.
PODSUMOWAINE WEWNETRZNEJ EWALUACJI PRZEPROWADZONEJ W ROKU SZKOLNYM 2016/2017 W ZESPOLE SZKÓŁ MIEJSKICH NR 4 W KĘDZIERZYNIE – KOŹLU.
Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn
SOS – Sportowy Okrągły Stół
SZKOŁA PODSTAWOWA – 37 uczniów GIMNAZJUM – 28 uczniów
Zapis prezentacji:

Ankieta pt.: „Życie gimnazjalisty w Zespole Szkół nr 1 w Lubiczu Górnym” – projekt szkolny autorstwa Kacpra Klabana, Sylwii Bąk, Pawła Szczęśniaka i Roksany Szwed z klasy 2 d.

 Ankieta zawierała 15 pytań m.in. o szkołę i spędzanie czasu poza nią.  Przebadaliśmy 2 klasy 1, 2 klasy 2 i 2 klasy 3.  Łącznie ankietowanych było 111.

 Zostały przebadane dwie klasy 1 : 1E i 1B. Łącznie zostało przebadanych 37 uczniów.  Wśród klas 2 ankietowane zostały klasy 2D i 2C. Łącznie było ich 44.  Wśród klas 3 ankietowane zostały klasy: 3A i 3D. Przebadano łącznie 29 osób.

 W pytaniu 5 ( Dlaczego się uczysz?) poprosiliśmy o wypisanie odpowiedzi. Oto najpopularniejsze z nich :  Dla ocen, dla wykształcenia, z przymusu.  W pytaniu 6 ( Jakie lubisz czytać książki?) uczniowie również wypisali odpowiedzi. Oto niektóre z nich:  Fantastyka, Przygodowe; Lektury, psychologiczne, biografie sławnych ludzi.  W pytaniu 7 ( Jak spędzasz wolny czas?) ankietowani również wypisali odpowiedzi. Oto parę z nich:  Zaj. Dodatkowe, sporty.  W pytaniu 10 ( Ile czasu dziennie…?) także poprosiliśmy od wypisanie odpowiedzi. Wynik jest zdumiewający, ponieważ gimnazjalista spędza dziennie przed komp., czy tel. Od godzin.  W pytaniu 9 ( Czy uprawiasz jakiś sport? ) uczniowie także wypisali odpowiedzi. Oto najciekawsze z nich:  Piłka nożna, tenis, siatkówka, piłka ręczna, bieganie.  W pytaniu 14 ( Czego brakuję Ci w szkole?) uczniowie także wypisali odpowiedzi. Co ciekawe były prześmiewcze odpowiedzi. Oto niektóre z nich:  Szafki, lepsi nauczyciele, automaty do napoi, łóżek, zwolnienia z wyższych stanowisk, organizacji.  W pytaniu 15 ( Czy chciałbyś coś dodać? ) uczniowie również wypisali odpowiedzi. Oto niektóre z nich:  Mniej zadań domowych, lepsze planowanie sprawdzianów.

 W pytaniu 5 ( Dlaczego się uczysz?) poprosiliśmy o wypisanie odpowiedzi. Oto najczęstsze z nich :  Z przymusu, żeby zdobyć zawód, żeby zdobyć pracę, żeby zdobyć pracę, dla stopni, ocen.  W pytaniu 6 ( Czy lubisz czytać książki?) poprosiliśmy, żeby osoby, które zaznaczyły odp. „tak” wypisały odpowiedzi. Oto najczęstsze z nich:  Fantastyczne, Przygodowe, Obyczajowe, Lektury, Przyrodnicze.  W pytaniu 9 ( Czy uprawiasz jakiś sport?) również poprosiliśmy, by zostały wypisane odpowiedzi. Oto najczęstsze z nich:  Siatkówka, Bieganie, Piłka nożna, Jazda konna, Piłka ręczna.  W pytaniu 10 ( Ile czasu dziennie spędzasz…?) również poprosiliśmy, by zostały wypisane odpowiedzi. Wynik jest zdumiewający, ponieważ gimnazjalista spędza dziennie przed telewizorem, czy komp. Do 8 h.  W pytaniu 14 ( Czego brakuję Ci w szkole…? ) także poprosiliśmy o wypisanie odpowiedzi. Oto najczęstsze z nich:  Dłuższe przerwy, szafki, basen, więcej w-fu, dyskotek, wycieczek  W pytaniu końcowym ( Czy chcesz coś dodać od siebie?) również zostały wypisane odpowiedzi. Oto niektóre z nich:  Mniej zadań domowych, ciekawszy plan lekcji, ciekawsze lekcje.

 W pytaniu 5 ( Dlaczego się uczysz?) poprosiliśmy uczniów, by wypisali odpowiedzi. Oto przykładowe odpowiedzi : Bo muszę, dla zawodu, dla wiedzy, z przymusu.  W pytaniu 9 ( Czy uprawiasz jakiś sport?) również poprosiliśmy uczniów, by wypisali odpowiedzi. Oto przykłady: Piłka nożna, siatkówka, taniec, w-f w szkole.  W pytaniu 10 ( ile czasu dziennie spędzasz przy komp. I tel.?) także poprosiliśmy ankietowanych o wypisane godzin. Jesteśmy w szoku, gdyż uczeń 2 klasy gimnazjum spędza przy komp., czy tel. Od 4-8 h.  W pytaniu 14 (Czego brakuje Ci w szkole?) uczniowie również wypisali odpowiedzi. Oto przykłady: Szafki, dłuższe przerwy, wifi, lepsi nauczyciele.  W pytaniu 15 ( Czy chciałbyś coś dodać?) uczniowie także wypisywali odp. Oto niektóre z nich: Mniej prac domowych, praktyki w szkole.

 W pytaniu 5 ( Dlaczego się uczysz?) poprosiliśmy uczniów, by wypisali odpowiedzi. Oto przykładowe odpowiedzi : Dla pracy, z przymusu, dla ocen.  W pytaniu 9 ( Czy uprawiasz jakiś sport?) również poprosiliśmy uczniów, by wypisali odpowiedzi. Oto przykłady: Piłka nożna, piłka ręczna, siatkówka, pływanie, tenis.  W pytaniu 10 ( ile czasu dziennie spędzasz przy komp. I tel.?) także poprosiliśmy ankietowanych o wypisane godzin. Jesteśmy w szoku, gdyż trzecio gimnazjalista spęcza przy komp., czy tel. Do 8 h dziennie.  W pytaniu 14 (Czego brakuje Ci w szkole?) uczniowie również wypisali odpowiedzi. Oto przykłady: Szafki, dłuższe przerwy, automaty do napojów, łóżka.