OMÓWIENIE ANKIETY NA TEMAT „CO DAJE NAM CZŁONKOWSTWO W UNII EUROPEJSKIEJ’’

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marszałek Województwa Małopolskiego
Advertisements

POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Wnioski z ankiety dla rodziców przeprowadzonej 20 listopada 2012.
Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Techniki komunikacji prof. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
(c) W. Cellary 2006, slide 1 Wojciech Cellary Katedra Technologii Informacyjnych Akademia Ekonomiczna w Poznaniu Mansfelda 4, Poznań
MINISTERSTWO ROZWOJU REGIONALNEGO Przebieg realizacji działań dotyczących MSP w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw,
„OD PRZEDSZKOLA DO MATURY: ADAPTACJA BAZY EDUKACYJNO-SPORTOWEJ W MIELCU DO KSZTAŁCENIA INTEGRACYJNEGO”
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca
Legenda Nauczanie zintegrowane (edukacja polonistyczna,
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Transformacja Z (13.6).
Rewitalizacja parku miejskiego im
Pytania konkursowe.
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
SZKOŁY JAGIELOŃSKIE. Projekt Szkoły Jagiellońskie dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu.
Harmonogram naboru do ZPORR w Województwie Małopolskim UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZE STRUKTURALNE Marszałek Województwa Małopolskiego Janusz Sepioł
Przed renowacjąPo rewitalizacji Na terenach pokoszarowych powstał plac rekreacyjny, z inicjatywy mieszkańców nazwany Placem 11 Pułku.
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
ODBIERZ DOTACJE MONTUJ SOLARY
Prof.dr hab. Michał Jasiulewicz Politechnika Koszalińska Wydział Nauk Ekonomicznych GOSPODARKA PRZESTRZENNA Studia I-go stopnia.
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
Całkowita wartość inwestycji: ,70 zł Dofinansowanie: ,85 zł Dofinansowanie 50% wydatków kwalifikowalnych 1 Plac zabaw przy Szkole Podstawowej.
PROPOZYCJE MEXX JESIEŃ NOWA KOLEKCJA Ceny od 40zł.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
W latach 2007 – 2011 Powiat Ostrzeszowski występował o dofinansowanie 26 projektów, z czego pozytywną ocenę uzyskały 23 projekty na łączną sumę
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Jak społeczność lokalna może wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
Szczecin Miasto Młodości i Przyszłości
W jakich aspektach życia (np. kultura, infrastruktura, gospodarka) i dlaczego wspierałbyś swój region, gdybyś posiadał euro z budżetu Unii Europejskiej.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej? -debata.
+21 Oczekiwania gospodarcze – Europa Grudzień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +14 Wskaźnik.
Jak wykorzystać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej, w naszej gminie.
Na początek: wyniki ankiety Ankietowanych: 34 Ankiety nieważne: 2.
Wyniki ankiet przeprowadzonych w Gimnazjum nr 4
Zmiany w Polsce po wstąpieniu do Unii Europejskiej
Organizatorzy: Kornelia Serwata Sebastian Kisiel
Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam Unia Europejska?
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Praca wykonana na podstawie ankiety pod tytułem:
10 LAT WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO W UNII EUROPEJSKIEJ
Oświata: inwestycje i remonty w latach 2006 – 2010.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Szymanik Elżbieta Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat ciechanowski.
„Wybory parlamentarne” XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży konkurs organizowany przez: Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej Kancelarię Sejmu RP i Ministerstwo.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Program „Moje Boisko-Orlik 2012” w województwie śląskim Katowice, 13 maja 2008 r.
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
„Wybory parlamentarne” XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży konkurs organizowany przez: Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej Kancelarię Sejmu RP i Ministerstwo.
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Spis Treści  1. Czy ktokolwiek z Twoich znajomych, rodziny, przyjaciół skorzystał bezpośrednio z funduszy europejskich? 1. Czy ktokolwiek z Twoich znajomych,
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej ? Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
NA CO SANDOMIERZ MOŻE PRZEZNACZYĆ ŚRODKI Z UNII EUROPEJSKIEJ?
POLSKA nowe laboratoria nowe drogi nowe miejsca pracy dotacje stypendia fundusze.
Współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+ Zespół Szkół w Górze.
Citr Centrum Innowacji Technologii i Rozwoju Sp. z o.o.
Zapis prezentacji:

OMÓWIENIE ANKIETY NA TEMAT „CO DAJE NAM CZŁONKOWSTWO W UNII EUROPEJSKIEJ’’

1.Czy ktoś z Twoich znajomych/ rodziny korzystał z dofinansowań unijnych ? TAK 50% (30 osób) NIE 50% (30 osób)

2.Czy w Twoim mieście dzięki funduszom europejskim coś się zmieniło ? Jeśli TAK, podaj przykłady. TAK ok.63% (38 osoby) : NIE ok.37% (22 osób) Rewitalizacja parków Info-Kioski Rynek Kopalnia Saturn Pracownie szkolne Termy Rzymskie Komunikacja miejska Dekoracje uliczne Szkoła podstawowa nr 3 Drogi Orlik Kanalizacja

3.Czy masz znajomego lub kogoś w rodzinie, kto wyjechał studiować w ramach programów unijnych ? TAK ok.33% (20 osób) NIE ok.66% (40 osób)

4.Czy chciałabyś/chciałbyś wyjechać podczas studiów w ramach Erasmusa, aby studiować za granicą ? TAK 55% (33 osoby) NIE 45% (27 osób)

5.Czy widziałaś/widziałeś w swoim mieście tabliczkę na ścianie/drodze/budynku, która informuje, że inwestycja była finansowana ze środków Unii Europejskiej ? TAK ok.66% (40 osób) NIE ok.33% (20 osób)

6.Czy miałeś/miałaś szansę uczestniczyć w wymianie szkolnej dzięki projektowi Comenius ? TAK ok.33% (20 osób) NIE ok.66% (40 osób)

7.Czy masz pomysł na jakieś działanie, w którym środki z Unii Europejskiej bardzo by Ci pomogły ? TAK 25% (15 osób): NIE 75% (45 osób) Sprzęt rekreacyjny Kino Skatepark Nowe boiska