LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Narodowe Biuro Kontaktowe eTwinning Portal europejski i narzędzia.
INFORMACJA NT. ZOBOWIĄZAŃ KSE WYNIKAJĄCYCH Z RAPORTU Z DZIAŁALNOŚCI CS POLSKA W II. PÓŁROCZU 2009 r. SPOTKANIE Z KOORDYNATORAMI września 2010 roku.
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
UbezpieczONA 24 ubezpieczenie komunikacyjne dla kobiet.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Warszawa, 5 lutego 2008 r. Priorytet II i VIII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w kontekście aktywizacji zawodowej osób z grupy wiekowej 50+ Departament.
Kampanie społeczne działań strażniczych
Konto Ekspert z Promocją Oferta obecności w serwisie Styczeń 2009.
Generujemy efekty Działania na portalu Facebook produkcja advergames.
Narodowe Biuro Kontaktowe eTwinning Portal europejski i rejestracja.
U4energy Europejski konkurs dla szkół
Warsztaty zawodoznawcze
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Struktura egzaminu zawodowego
P ROGRAM J EŻDŻĘ Z GŁOWĄ W PG 1 W N OWEJ S OLI ANALIZA WYNIKÓW Autorzy klasa 1 b grupa 2 Domin Artur, Dziemidok Dominik, Hrebeniuk Daria, Janiszewska Agnieszka.
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Departament Planowania Strategicznego i Gospodarczego Wydział Rozwoju Przedsiębiorczości Biuro Produktu Markowego Zakończenie oceny projektów w ramach.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
z języka angielskiego – czas Present Simple
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
SERWIS SPOŁECZNOŚCIOWY
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Konto Ekspert z Promocją Oferta obecności w serwisie Listopad 2010.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
UGM = User Generated Marketing? Sebastian Łuczak ŁUCZAK PR.
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
TEMAT Czy mądrze korzystamy z portali społecznościowych?
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki.pl LISTOPAD 2014.
Dofinansowano ze środkow Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Usługi internetowe.
SZKOLNY PROJEKT EKOLOGICZNY EKOORŁY
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
KONKURS MUZYCZNY ZAPRASZAM WSZYSTKICH UCZNIÓW DO WZIĘCIA UDZIAŁU W INTERNETOWYM KONKURSIE MUZYCZNYM ORGANIZOWANYM PRZEZ WSZYSCY UCZNIOWIE ZA UDZIAŁ KONKURSIE.
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
Liczba ankietowanych – 92 osoby Opracowały: Jolanta Lipińska Anna Burzan Marta Wiśniewska.
Konferencja metodyczna dla nauczycieli informatyki i technologii informacyjnej. Warszawa, Wyszukiwarki... nie tylko stron. Jakub Kacprzak NetSprint.pl.
Zakochaj się w MPK Autor: Maciej Serweta. Cel: Poprawa wizerunku MPK wśród mieszkańców Wrocławia. Grupa docelowa: kobiety i mężczyźni. Wiek: 17 – 40 lat.
1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
K ONKURSY PRZEDMIOTOWE ORGANIZOWANE DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Praktyki studenckie w ZUS
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
HOOP - Dzień Przytulania
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Crowdfunding – forma finansowania różnego rodzaju projektów przez społeczność, która jest lub zostanie wokół tych projektów zorganizowana. Przedsięwzięcie.
Okno na Hooptymistyczny świat
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i uczniów dotychczasowych gimnazjów i klas dotychczasowych gimnazjów województwa wielkopolskiego.
Gdzie szukać informacji o Funduszach Europejskich ?
Zapis prezentacji:

LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ

MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa Maciej Marszałek, Link4

Bawiąc sprzedaje - Link4 na Naszej Klasie CEL: POMYSŁ: ROZWIĄZANIE: Zebranie jak największej ilości leadów kontaktowych od osób zainteresowanych ubezpieczeniem samochodu Zabawa wykorzystująca mechanizmy społecznościowe NK „Narodowy test kierowców” w zabawny sposób badający charakterystykę kierowcy i przyporządkowujący go do jednego z predefiniowanych profili

Bawiąc sprzedaje - Link4 na Naszej Klasie Sekcja specjalna w ramach portalu NK.pl zawierająca test i informacje o konkursie

Bawiąc sprzedaje - Link4 na Naszej Klasie JAK TO DZIAŁA: Użytkownik wypełnia prosty test składający się z 10 pytań zamkniętych oraz dodatkowego, otwartego pytania konkursowego Na podstawie udzielonych odpowiedzi użytkownik jest przyporządkowywany do jednego z 6 profili kierowców

Bawiąc sprzedaje - Link4 na Naszej Klasie JAK TO DZIAŁA: Dzięki odpowiedzi na pytanie otwarte i podaniu danych osobowych, użytkownik otrzymywał nagrodę gwarantowaną i szansę wygrania jednej z nagród dodatkowych

Bawiąc sprzedaje - Link4 na Naszej Klasie JAK TO DZIAŁA: Prosty formularz leadowy z pytaniem o miesiąc wygaśnięcia obecnej polisy

Bawiąc sprzedaje - Link4 na Naszej Klasie STATYSTYKI: ponad 1,4 mln wizyt w serwisie w czasie trwania akcji* w rekordowym dniu prawie wizyt* średni czas rozwiązywania testu – 6 minut* CZAS TRWANIA: PRZETESTOWALIŚMY: 11 Luty – 21 Marzec 2010 ponad osób * Dane na podstawie Google Analytics

Ponad 80% ruchu w serwisie w czasie trwania akcji wygenerowały mechanizmy społecznościowe Bawiąc sprzedaje - Link4 na Naszej Klasie Zaproszenie do grona znajomych Oznaczenie szkoły w profilu uczestnika Powiadomienia Prezent dla kończących test

Rozkład wiekowy użytkowników biorących udział w akcji Bawiąc sprzedaje - Link4 na Naszej Klasie 84% to osoby w wieku od 18 do 49 lat

Bawiąc sprzedaje - Link4 na Naszej Klasie WYNIKI SPRZEDAŻOWE: W akcji zebrano kilkadziesiąt tysięcy leadów Jakość leadów, w których podany jest miesiąc wygaśnięcia polisy, znacząco nie odbiega od jakości leadów pozyskanych z tradycyjnych kampanii bannerowych

WNIOSKI: Lekka forma przekazu może skutecznie sprzedawać Mechanizmy społecznościowe generują duży ruch Odpowiednie przygotowanie akcji umożliwia dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej Bawiąc sprzedaje - Link4 na Naszej Klasie

DZIĘKUJEMY Dominik Czarnota Pełnomocnik Zarządu do spraw eCommerce Maciej Marszałek Dyrektor Departamentu eBusiness