Rewolucja nabiera tempa

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Konkurencyjność polskich producentów żywności po wejściu do UE” Iwona Szczepaniak grudzień 2005, Warszawa.
Advertisements

Wybieram zdrowie i zdrowe odżywianie
Zakupy.
Zagrożenia dla polskiego handlu
INDEKS BIZNESU PKPP LEWIATAN Sierpień INDEKS BIZNESU PKPP LEWIATAN Sierpień 2006.
Konferencja prasowa 18 września 2012
Droga innowacji mBank. Prawo Moorea Liczba tranzystorów w układzie scalonym podwaja się w ciągu 18 miesięcy Sformułowana w 1965 roku prognoza Gordona.
Zanieczyszczenia biologiczne
WELLNESS – FILOZOFIA ZDROWIA
Prezentacja dla uczniów gimnazjum
Marki w Polsce operują dziś w obszarze dwóch benefitów, z czego ogólnie pojęte nawadnianie jest najbardziej zatłoczonym terytorium. Temat oczyszczania.
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Szara strefa wyrobów tytoniowych w 2012
Zapoznaliśmy dzieci z piętrami piramidy, uświadomiliśmy dzieciom, że dostarczając odpowiednich produktów organizmowi będziemy odporni na choroby.
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
ZASADY ZDROWEGO ŻYWIENIA DZIECI I MŁODZIEŻY W WIEKU SZKOLNYM
ZASADY ZDROWEGO ODŻYWIANIA
new product price positioning launch plan strategy competitors
WARTOŚĆ ODŻYWCZA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
Każdy powie, że sport to zdrowie!
Żelazne zasady zdrowego żywienia
Zaufany partner na rynku e-commerce
ZASADY ZDROWEGO ODŻYWIANIA
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
PODSUMOWANIE TRENDÓW RYNKU
Śniadanie daje moc !!! Szkoła Podstawowa w Burzeninie kl III b 8 listopada 2013.
MEDIA TRENDY 2010 Łaciate krowy na żywo
EXCELLENCE S.A. PREZENTACJA 2013.
Alpen Gold Edycja limitowana 2012.

Zespół Szkół w Bakałarzewie
Szkolne sklepiki kształtują nawyki.
Polski konsument a nowości
TYMBARK Blisko 80 lat doświadczenia. Zdecydowany lider rynkowy w kategorii soki, nektary i napoje w Polsce. Najsilniejsza marka napojowa w.
ZDROWE ODŻYWIANIE.
CO CZEKA POLSKĄ GOSPODARKĘ w 2015 r.? Warszawa, 13 stycznia 2015 Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek.
Projekt „Zachodniopomorskie Obserwatorium Rynku Pracy” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Poddziałania.
im. Błogosławionego Jana Pawła II
JAK JEŚĆ I BYĆ ZDROWYM.
Prawidłowe żywienie gwarancją zdrowia. 3 Zrównoważona dieta to podstawa naszego zdrowia. Nie bez powodu mówi się, że „jesteś tym, co jesz”. Prawidłowa.
TECHNOLOGIA OWOCÓW I WARZYW
DYSTRYBUTORY FILTRUJĄCE DO WODY
Jesteś tym, co jesz JEDZ MĄDRZE I PIJ WODĘ.
Sok, nektar czy napój? © TNS Luty 2015 K.0??/15 Sok, nektar czy napój? Oto jest pytanie!
WYKAZ WYMAGAŃ, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ ŚRODKI SPOŻYWCZE STOSOWANE W RAMACH ŻYWIENIA ZBIOROWEGO DZIECI I MŁODZIEŻY W JEDNOSTKACH SYSTEMU OŚWIATY DZIENNIK.
WYKAZ WYMAGAŃ, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ ŚRODKI SPOŻYWCZE STOSOWANE W RAMACH ŻYWIENIA ZBIOROWEGO DZIECI I MŁODZIEŻY W JEDNOSTKACH SYSTEMU OŚWIATY.
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia r. w sprawie
Mgr inż. Klaudia Kalisz ZDROWE ODŻYWIANIE.
 Pożywienie jest niezbędne do życia. Stanowi źródło energii i składników odżywczych potrzebnych do wzrostu i rozwoju, do wykonywania różnych czynności.
Program „Trzymaj formę!” w roku szkolnym 2015/16 st. asystent Aleksandra Wasilewska Oddział Promocji Zdrowia i Oświaty Zdrowotnej Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
Quiz wodny. 1.Co napędza obieg wody w przyrodzie? a)Rośliny b)Energia słońca c)Para wodna d)grawitacja.
Robert Uberman, Korporacje międzynarodowe 1. Definicja korporacji międzynarodowych i zakres kursu (1) Dlaczego warto się zajmować KMN? –Możecie zostać.
1 „Konkurencyjność polskich producentów żywności” Iwona Szczepaniak 19 maja 2006.
Rozdysponowanie jabłek przemysłowych w Polsce Bożena Nosecka Zakład Ekonomiki Ogrodnictwa IERiGŻ-PIB 24 lutego 2016 r. Lublin.
PROJEKT EDUKACYJNY „WIEM CO JEM” WYCHOWANIE FIZYCZNE r.
27 listopad 2014 Warszawa Jan Ryżko, Mirosława Plucińska Instytut Maszyn Matematycznych Trendy rozwoju rynku biometrycznego – silne uwierzytelnianie i.
ZAKAZ „ ś mieciowego jedzeni a " Natalia Szul. W szkołach nie będzie można sprzedawać ani podawać „śmieciowego jedzenia". Zdecydował o tym Sejm, uchwalając.
Co dla Pana? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Czy odżywiamy się zdrowo?. Cele projektu: Poznanie nawyków żywieniowych uczniów naszego gimnazjum. Poznanie nawyków żywieniowych uczniów naszego gimnazjum.
PORCJA ZDROWIA KAŻDEGO DNIA. DLACZEGO TYMBARK ?  W szerokiej ofercie Tymbarku każdy znajdzie coś dla siebie.  Wśród naszych produktów są 100% soki bez.
Szkolenie dla powiatowych koordynatorów programu „Trzymaj formę!” Szkolenie dla powiatowych koordynatorów programu „Trzymaj formę!” st. asystent.
Motoryzacja w Polsce i Europie 2016 r.
Szkolne sklepiki kształtują nawyki.
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Branża czekoladowo – cukiernicza w Polsce
„Pij wodę”.
Analiza Rynku Producentów Ryb Łososiowatych za 2017 rok
Dzień Ziemi Uczniowie uczęszczający do świetlicy szkolnej poznawali dzieje naszej planety Ziemi: jak powstała, jaki ma kształt, jak się porusza, zapoznali.
wyzwania i perspektywy rozwoju
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo
Zapis prezentacji:

Rewolucja nabiera tempa Przemiany na rynku napojów, soków i wód Monika Dyrda, Client Director, Nielsen Polska

Trendy i innowacje Układ kategorii wyzwania

Trendy i innowacje

Trendy sterujące rozwojem branży Zdrowie wygoda bycie „fit” MODA Trendy i innowacje Lokalność i rzemieślnicze marki ekologia

Większa skłonność do nowości 10 LAT TEMU DZIŚ Źródło: „Shopper Trends” 2008 i 2018, Nielsen

jest zielona mleczna droga 12% 18% Mleko roślinne Mleko roślinne, Cała Polska, Sprzedaż wartościowa 12% 18% Mleko roślinne

SOK TO OWOC! SOK Z OWOCÓW? 76% 178% smoothies Soki typu smoothie, Cała Polska, Sprzedaż wartościowa 76% 178% smoothies

bez podchmielenia Piwo! 165% 63% PIWO 0% Piwo bezalkoholowe*, Cała Polska, Sprzedaż wartościowa 165% 63% PIWO 0% *tylko produkty markowe

Trendy i innowacje Układ kategorii wyzwania

Trendy i innowacje Układ kategorii wyzwania

Układ napojowy Cała Polska, Sprzedaż wartościowa i zmiana MAT July’19 vs rok wcześniej

Planety i satelity Mleko Soki, nektary, napoje Smoothie Piwo 0% Woda Napoje gazowane Piwo „Mleko” roślinne

Trendy i innowacje Układ kategorii wyzwania

wyzwania

wyzwania

Cała Polska, Sprzedaż wolumenowa

>3,5 MILIARDA sztuk plastikowych butelek rocznie: woda + napoje gazowane *cała Polska, badanie Panelu handlu detalicznego, sprzedaż w sztukach butelek typu PET, sierpień 2018-lipiec 2019; kategoria wody butelkowanej i napojów gazowanych

Raport nt. rynku napojów bezalkoholowych w Polsce: https://www.nielsen.com/pl/pl/insights/report/2019/non-alcoholic-beverages-current-image-of-the-market/# Więcej informacji w broszurze dostępnej w materiałach konferencyjnych Monika Dyrda monika.dyrda@nielsen.com +48 608 447 100