PRAKTYKI STUDENCKIE W ECOVIS SYSTEM REWIDENT

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Advertisements

SPEDYCYJNA FIRMA SYMULACYJNA UCZNIOWIE KL IV TS. Firma symulacyjna to przedsiębiorstwo zakładane przez uczniów przy wsparciu nauczyciela, w celu podejmowania.
Moja firma z pożyczką PO KL 6.2. Chcesz otworzyć własną firmę? Brak Ci środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej? Chcesz zdobyć wiedzę niezbędną.
Pionierka ogół umiejętności związanych z budowaniem przez harcerzy.
Połączenie towarzystw budownictwa społecznego Opracowano w BNW UMP 2008.
Underwriting – kierowanie na badania niezbędne do zawarcia umowy dla ubezpieczeń indywidualnych i grupowych Obowiązujące od 1 grudnia 2015 roku.
Audyt rachunkowości w jsfp (podsumowanie) oraz audyt projektów UE Ministerstwo Finansów 25 czerwca 2015 r. 1.
Finał Progress Accounting Competition V. Drodzy Studenci! SKN Progress Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Instytut Finansów ul. Rewolucji.
PROJEKT „AKTYWNIE W BIZNES” KWIECIEŃ 2012 – MARZEC 2013 ORGANIZATOR : STOWARZYSZENIE „AKTYWNOŚĆ KOBIET NA DOLNYM ŚLĄSKU” PARTNER FINANSUJĄCY: WAŁBRZYSKA.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Spotkanie informacyjne pt. „Środa z Funduszami dla osób zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej”
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
RACHUNKOWOŚĆ I REWIZJA FINANSOWA Katedra Rachunkowości.
Zespół trenerów FAOW – Janina Jaszczur, Inga Kawałek, Ryszard Kamiński, Ryszard Zarudzki Zasady kontroli Wnioskodawców w PPLeader+
ORLEN KolTrans Sp. z o.o. jest częścią Grupy Kapitałowej ORLEN. Nasza działalność obejmuje krajowy i międzynarodowy transport towarów koleją, serwis i.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
W okresie lipiec-wrzesień studentów WOiG, w tym 27 studentów studiów II stopnia kierunków Geografia i Gospodarka przestrzenna wzięło udział w programie.
OBOWIĄZKOWE PRAKTYKI ZAWODOWE INFORMACJE OGÓLNE.
Adres korespondencyjny
Praktyka zawodowa Harmonogram realizacji praktyk zawodowych
RPO WiM – oś Regionalny rynek pracy działania WUP w 2015 roku
Czym jest CUW ? Katowice Posiedzenie 28 czerwca 2016r.
Adres korespondencyjny
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Projekt zintegrowany LIFE Ekodoradcy Centrum kompetencji
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu
CZYM JEST PROGRAM WSPÓŁPRACY?
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
Prowadzonych przez MIASTO BIAŁYSTOK na rok szkolny 2017/2018
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu „Źródła informacji o Funduszach Europejskich” Toruń, r.
Strategia RIT Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego – RIT.
ZASADY REKRUTACJI DO SZKOŁY PONADGIMNAZJLNEJ
Nieodpłatny kurs doskonalący dla lekarzy POZ „Warsztaty EKG”
Asystent(ka) w Dziale Zakupów
Nieodpłatny kurs doskonalący dla lekarzy POZ „Warsztaty Spirometrii”
Młodszy Tester Oprogramowania
”Nowoczesna rehabilitacja kluczem do zwiększenia samodzielności osób z dysfunkcjami wzroku” Projekt współfinansowany ze środków PFRON Czas trwania projektu:
„Szkolenia dla liderów na obszarach wiejskich”
Projekt „Podniesienie kompetencji studentów Wydziału Gospodarki Międzynarodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami dla przedsiębiorstw na innowacje Toruń, r.
Sprzedaż produktu lub usługi
Erasmus+ Kształcenie i szkolenie zawodowe
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami na wsparcie zakładania działalności gospodarczej i rozwój zawodowy Toruń,
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Płatna praktyka w dziale inżynieringu – umowa zlecenie
Baza Usług Rozwojowych
w powiatach malborskim i sztumskim”
Specjalność Przedsiębiorczość i doradztwo biznesowe
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Stażysta w Dziale Inżynierii Przemysłowej (Fabryka Chłodnictwa)
Zamawiam szkolenie z obowiązkiem zapłaty
Nowa jakość studiów II stopnia na PG
Zarządzanie Studia II stopnia
Rekrutacja elektroniczna DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w roku 2018
Staż w dziale Utrzymania Ruchu
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie do konkursu
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu „Źródła informacji o Funduszach Europejskich” Toruń, r.
Podstawowe informacje o projekcie
Zmiany w zakresie procedury
Zamawiam szkolenie z obowiązkiem zapłaty
KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
KARTA ZGŁOSZENIA na REJS ŻEGLARZY na statku szkoleniowym „DAR MŁODZIEŻY” – praktykę żeglarską IMIONA I NAZWISKO ADRES PASZPORT / DOWÓD OSOBISTY – seria,
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy szkoleniowe dla kadry akademickiej.
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami dla przedsiębiorstw na innowacje Toruń, r.
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Rachunkowość i Rewizja Finansowa II stopień Katedra rachunkowości
Specjalność: Rachunkowość i podatki
Konkursy nr RPKP IZ /19 Zmiany w zakresie procedur
Audytor Modeli Ratingowych w Biurze Koordynacji Audytu Centrali
Zapis prezentacji:

PRAKTYKI STUDENCKIE W ECOVIS SYSTEM REWIDENT 2019

AGENDA Czas trwania i cel praktyk Zakres praktyk Etapy praktyk Organizacja Dane kontaktowe   www.ecovis.com 2

CZAS TRWANIA I CEL PRAKTYK: Termin praktyk: 3 tygodnie w terminie od 8 do 26 lipca 2019 roku Cel praktyk: przekazanie podstaw teoretycznych oraz praktycznych z zakresu działania firm audytorskich i księgowych; przekazanie podstaw teoretycznych oraz praktycznych z zakresu badania sprawozdań finansowych; zapoznanie z zasadami etyki oraz jakości związanych z pracą w audycie i księgowości; zapoznanie z metodologią pracy w audycie; praktyczne przygotowanie praktykantów do uczestnictwa w projektach badań sprawozdań finansowych i innych usług biegłego rewidenta   www.ecovis.com 3

ZAKRES PRAKTYK: Szkolenie obejmujące: Specyfikę i podstawy prawne działania firmy; Metodologie badania sprawozdań finansowych; Zajęcia praktyczne w zakresie umiejętności w sporządzaniu dokumentacji rewizyjnej i badaniu wybranych obszarów sprawozdania finansowego Praktyka w audycie Zapoznanie się z dokumentacja rewizyjną klientów i narzędziami stosowanymi przy badaniu sprawozdań finansowych; Przygotowywanie dokumentacji rewizyjnej dla wybranych obszarów Praktyka w księgowości Praca zadaniowa związana z realizacja powierzonych zadań   www.ecovis.com 4

ETAPY PRAKTYK: Etap Wstępny (8 lipca 2019) kwestie organizacyjne (dokumenty, oświadczenia o poufności, kwestionariusze, uzupełnienie dokumentów osobowych np. formularz osobowy, deklaracja uczestnictwa, oświadczenie o danych osobowych), podpisanie umów; prezentacja firmy, omówienie przebiegu i organizacji praktyk; Pierwszy etap (9 - 12 lipca 2019) zapoznanie się z firmą, branżą, produktami; szkolenia teoretyczne oraz praktyczne z zakresu np. dokumentacji rewizyjnej Drugi etap stażu (15 - 19 lipca oraz 22 – 26 lipca 2019) praktyka księgowa; praktyka w audycie Trzeci etap stażu (24 -26 lipca 2019) praktyka księgowa cd.; praktyka w audycie cd.; praca samodzielna w zespołach nad powierzonym zadaniem/ case study Zakończenie programu stażowego, wydanie zaświadczeń   www.ecovis.com 5

Proszę o zawarcie w cv następującego oświadczenia: ORGANIZACJA: Zgłoszenia na praktyki wraz z cv proszę kierować na adres mailowy: rekrutacja@ecovis.pl z dopiskiem w tytule: „praktyki”. Proszę o zawarcie w cv następującego oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie wszystkich danych osobowych zawartych w moim CV na potrzeby rekrutacji w programie praktyk studenckich w firmie ECOVIS System Rewident Sp. z o. o. z siedzibą przy ulicy Garażowej 5A w Warszawie.” Sprawy organizacyjne: Kamila Kamińska (kamila.kaminska@ecovis.pl). Godziny praktyk: 9-16 (możliwość indywidulanego ustalenia przedziału czasowego) Praktykanci będą zdobywać umiejętności pod nadzorem specjalistów i biegłych rewidentów. W przypadku niektórych prac oraz case study, praktykanci będą pracować w grupach roboczych i będzie to praca zespołowa. Opiekunami odpowiedzialnymi za praktykantów będą wyznaczeni biegli rewidenci.   www.ecovis.com 6

DANE KONTAKTOWE www.ecovis.com 7 Ecovis System Rewident Sp z o.o. Siedziba Główna - Warszawa Adres: ul. Garażowa 5A, 02-651 Warszawa Tel. : +48 (022) 380 0 380 Fax : +48 (022) 380 0 381 Departament Kadry i Płace Adres: al. Jana Pawła II 61 c 01-031 Warszawa Fax : +48 (022) 380 0 381 Więcej informacji na www.system-rewident.com.pl lub www.ecovis.com e-mail: warsaw-sr@ecovis.com   www.ecovis.com 7