MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt systemowy Rynek Pracy pod Lupą - realizacja zadań w 2011 i I kwartale 2012 r. Spotkanie robocze z pracownikami PUP odpowiedzialnymi za realizację.
Advertisements

Szkolenie dla beneficjentów dotacji
Ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel PROPOZYCJA.
Palenie tytoniu a prawo polskie
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Klasyfikacja product placement w Unii Europejskiej i USA
Możliwości KRRiT w kształtowaniu jakości reklamy w rtv
Jak promować projekty współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCE NIERPAWIDŁOWOŚCI W TRAKCIE REALIZACJI PROJEKTÓW Kielce, 9 lipca 2007 r.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Informacja i promocja Szwajcarsko-Polski Program Współpracy
Konkurs Młodzi w Łodzi – Językowzięci to kolejna inicjatywa programu Młodzi w Łodzi adresowana – oprócz studentów - także do absolwentów.
Internet jako płaszczyzna konkurowania w warunkach zakazu reklamy publicznej Katarzyna Liczmańska.
NA TLE PUBLIC RELATIONS
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Norbert Kubiak Łukasz Łapanowski Aleksandra Nike Bartłomiej Stawski.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Strategia działań Komisja Pojazdów Zabytkowych Okręgu Warszawskiego PZM.
Technik Organizacji Reklamy
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
PROMOCJA DZIELNICY TARGÓWEK
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Alpejsko-Karpacki Most Współpracy
Kampania wizerunkowa Gmina Rewal Natchnieni Słońcem
 Chciałbym również zaznaczyć iż w celu propagowania dziedziny sportu jaką jest piłka nożna, daliśmy możliwość brania udziału w zajęciach zmniejszając.
Zaproszenie do współpracy. Religia.tv to jedyny kanał telewizyjny w Polsce prezentujący zagadnienia z obszaru szeroko pojętej wiary i różnych religii.
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
Oferta współpracy z patronem medialnym
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Program „Bezpieczna Chemia” jako element służący poprawie bezpieczeństwa w polskim przemyśle chemicznym 1.
Sposób rejestracji CIS Opracował: Wojciech Zarzycki.
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Podstawa prawna: Obowi.
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Regulacje prawne w UE dotyczące promocji. źródła prawa promocja (reklama)
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
Projekt: „Wolontariat wart poznania” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lider projektuPartner projektu.
Zmiany w Planie Komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Dziękuję za uwagę Pomoc techniczna PROW 2014 – 2020 Koszty kwalifikowalne – informacje ogólne - proj. rozp. MRiRW w spr. szczegółowych warunków i trybu.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE AGLOMERACJI WAŁBRZYSKIEJ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W PROCEDURZE UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Wałbrzych, 07.
MÓJ ZAWÓD.
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2018 rok
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
Zapis prezentacji:

MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC Module: MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC Partner name: ARTeria – www.fundacja-arteria.org   www.talentmatchingeurope.com #TalentMatching fb/twitter @aspire2createEU G+/YouTube +TalentMatching Talent Matching – Vocational Mentoring for IVET in Europe’s Creative Industries

Mentor between teacher and friend…. Organizacja imprez: Część 1 Koncepcja czyli o planowaniu Część 2 Umowy czyli o biurokracji Część 3 Promocja czyli o informacji Część 4 Organizacja czyli o harmonogramie Talent Matching – Vocational Mentoring for IVET in Europe’s Creative Industries

PROMOCJA CZYLI O INFORMACJI Talent Matching – Vocational Mentoring for IVET in Europe’s Creative Industries

Tworzymy plan promocji imprezy i określamy: budżet działań promocyjnych (wpisujący się w cały budżet imprezy) czas trwania działań promocyjnych zasięg (impreza lokalna/regionalna/krajowa/międzynarodowa) metody działań promocyjnych Talent Matching – Vocational Mentoring for IVET in Europe’s Creative Industries

przykłady działań promocyjnych: graficzne: plakaty, ulotki, billboardy media: gazety (ogłoszenia i artykuły sponsorowane), spoty radiowe, spoty TV, działania PR internet: bannery, informacje na portalach, newsletter, działania na portalach społecznościowych inne: np. tzw. reklama szeptana Talent Matching – Vocational Mentoring for IVET in Europe’s Creative Industries

Patronaty medialne: sponsorzy… gazety, radio, TV, portale internetowe reklama + relacja, transmisja, nagranie wejścia na żywo, obsługa medialna imprezy działania PR przed imprezą: wywiady z organizatorami, konkursy, nagrody (np. bilety, zaproszenia, rabaty, spotkania z gwiazdą: dla widzów, słuchaczy, czytelników) wyłączność patronatu sponsorzy… Talent Matching – Vocational Mentoring for IVET in Europe’s Creative Industries

UMOWY SPONSORSKIE/PATRONACKIE Kim jesteśmy? Co chcemy zrobić? Co chcemy od sponsora/patrona? Co możemy dać w zamian? . Talent Matching – Vocational Mentoring for IVET in Europe’s Creative Industries

Co możemy zaproponować sponsorowi/patronowi medialnemu? umieszczenie logo na wszelkich materiałach promocyjnych, stronie internetowej projektu/imprezy/instytucji itp.. bannery, tablice reklamowe, roll-up, ulotki itp.. w miejscu imprezy; zaproszenia na imprezę, bilety, wejściówki możliwość dystrybucji własnych materiałów reklamowych w trakcie imprezy, itp. informację za sceny przekazana przez konferansjera o sponsorze/patronie medialnym Talent Matching – Vocational Mentoring for IVET in Europe’s Creative Industries

SPONSORING: finansowy rzeczowy usługowy Ustawodawca stoi na stanowisku, że przekaz reklamowy musi być dla odbiorcy rozpoznawalny i odróżniać się od audycji oraz artykułów redakcyjnych (art. 16 ust. 1 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z 16.04.1993 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 ze zmianami) jako zakaz reklamy ukrytej oraz jako nakaz oddzielenia treści redakcyjnych od ogłoszeń i reklam (art. 36 ust. 3 ustawy o prawie prasowym z 26.01.1984 r. (Dz. U. z 1984 Nr 5 poz. 24 ze zmianami). Talent Matching – Vocational Mentoring for IVET in Europe’s Creative Industries

„NIETYPOWI” SPONSORZY: 1. Producent wyrobów tytoniowych jako sponsor: ustawa o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoni i wyrobów tytoniowych z 9.11.1995 r. (Dz. U. z 1996 nr 10 poz. 55 ze zmianami); 2. Sponsorowanie przez podmioty z branży alkoholowej: w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26.10.1982 (Dz. U. z 2002 nr 147 poz. 1231) ustawodawca wprowadził całkowity zakaz reklamy napojów alkoholowych (za wyjątkiem piwa, którego reklama po spełnieniu szeregu przesłanek jest dozwolona). Zgodnie z zapisami ustawy dozwolone jest informowanie o sponsorowaniu przez producentów czy dystrybutorów napojów alkoholowych zawierających do 18% alkoholu. Talent Matching – Vocational Mentoring for IVET in Europe’s Creative Industries

PODATKOWE ASPEKTY SPONSORINGU: Sponsor poza możliwością upowszechnienia swojej marki czy budowania jej pozytywnego wizerunku może uzyskać bezpośrednią korzyść finansową z tytułu sponsoringu. Przepisy podatkowe dają możliwość zaliczenia wydatków poniesionych przez sponsora w związku ze wspieraniem instytucji promujących kulturę i sztukę do kosztów uzyskania przychodu. WAŻNE: prawidłowe sformułowanie umowy (to nie może być umowa darowizny), wyraźne wskazanie wzajemnych świadczeń stron umowy z naciskiem na ich ekwiwalentną wartość. Talent Matching – Vocational Mentoring for IVET in Europe’s Creative Industries

inne umowy barterowe czy o współpracy: na przykład z firmą dysponującą słupami ogłoszeniowymi, itp. Talent Matching – Vocational Mentoring for IVET in Europe’s Creative Industries

Ważne w działaniach promocyjnych: wskazanie osoby do kontaktu z mediami: szybki kontakt do tej osoby: jej telefon, adres e-mailowy, osoba dyspozycyjna, mająca wiedzę o wszystkich działaniach, komunikatywna, „medialna” przygotowana - ciekawa - informacja prasowa inne materiały promocyjne – (foldery, ulotki, informatory itp.) aktualizacja na bieżąco informacji o imprezie na stronie internetowej Talent Matching – Vocational Mentoring for IVET in Europe’s Creative Industries

W projektach graficznych i pozostałych działaniach reklamowych należy wykorzystywać jedynie materiały/zdjęcia wykonawców przekazane (na przykład na podstawie odpowiednich zapisów w umowie) przez wykonawców/menadżera z prawem do ich użycia w kampanii Talent Matching – Vocational Mentoring for IVET in Europe’s Creative Industries