Programowanie sieciowe Laboratorium 2

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Typy strukturalne Typ tablicowy.
Advertisements

Mikrokomputerowych Systemów Sterowania
Programowanie obiektowe
Programowanie w języku C++. Jak napisać prosty program obliczeniowy lub grę komputerową? Zbigniew Nagórny Pracownia Komputerowa Wyższa Szkoła Humanistyczno-Przyrodnicza.
Algorytmy – zapis struktur programowania
Inteligencja Obliczeniowa Perceptrony o dużym marginesie błędu
PROGRAMOWANIE STRUKTURALNE
WEB SERVICE Stefan Rutkowski.
Informatyka Stosowana
Elementarne struktury danych Piotr Prokopowicz
Odśmiecanie Grzegorz Timoszuk
25/08/2001 Bazy danych II 1 Piotr Górczyński Wstęp do SQL.
PHP vs. ASP PHP – lider wydajności wśród języków skryptowych.
Kurs Pascala – spis treści
WekaSQL Język i aplikacja przetwarzania oraz eksploracji danych.
Perceptrony proste liniowe - Adaline
Laboratoria z „wstęp do programowania”
Typy prywatne 1 Typy prywatne W Adzie typy prywatne (private types) służą do bezpiecznego udostępniania danych zdefiniowanych w pakiecie, z którego korzysta.
ASP.NET i platforma.NET Technologie internetowe ( ) Tomasz Popów
Rozdział III - Inflacja Wstęp
Konsolidacja kredytów spłacanych w ratach całkowitych 1. Wstęp 2. Oprocentowanie proste - stopa stała 3. Oprocentowanie proste - stopa zmienna 4. Oprocentowanie.
GrAnIaStOsŁuPy PrOsTe.
PODSTAWY PROGRAMOWANIA
Zastosowanie technologii CUDA w sztucznej inteligencji
Klasyfikacja dokumentów za pomocą sieci radialnych Paweł Rokoszny Emil Hornung Michał Ziober Tomasz Bilski.
Technologie komponentowe COM, COM+, DCOM
formalnie: Budowa i zasada funkcjonowania sztucznych sieci neuronowych
Systemy wspomagania decyzji
Języki wysokiego poziomu: – funkcje i programowanie bezklasowe
Metodyka nauczania Informatyki
Systemy Wspomagania Decyzji
Algorytmy i Struktury Danych Typy algorytmów
Jakub Wołczko W obiektowym świecie… Jakub Wołczko
Każdy z tych przedmiotów jest modelem figury przestrzennej
Protokół drzewa opinającego
Tematyka zajęć Zintegrowane środowisko programistyczne i proces tworzenia programu Identyfikatory, słowa kluczowe, zmienne, typy danych – typy proste Instrukcja.
Warsztaty programowania w języku Python
Wykonał: Michał Nikołajuk
Perceptrony proste liniowe - Adaline
Języki i środowiska programowania systemów rozproszonych, Wykład 01 SBA&SBQL, Slajd Języki i środowiska programowania systemów rozproszonych Wykładowca:
Serwery aplikacji Zope Tomcat. Składniki Zopea: Serwer Management interface Databases.
GRANIASTOSŁUPY.
Artur Ulatowski Implementacja algorytmu k – najbliższych sąsiadów jako serwis internetowy Promotor: Dr hab. prof. WWSI Michał Grabowski.
Zajęcia I Organizacja zajęć Rejestracja i uruchamianie makr
SYSTEMY EKSPERTOWE I SZTUCZNA INTELIGENCJA
Programowanie strukturalne i obiektowe C++
Programowanie strukturalne i obiektowe C++
Programowanie strukturalne i obiektowe C++ Powtórzenie wiadomości z C++ Robert Nowak.
Programowanie w językach skryptowych
XML w serwisach webowych. Zapotrzebowanie na serwisy XML.
4 lipca 2015 godz pok września 2015 godz pok. 212.
Warstwowe sieci jednokierunkowe – perceptrony wielowarstwowe
Podsumowanie wiedzy MPDI2 sem.3 INFORMATYKA. tworzenie nowego pliku i katalogu, nawigacja po katalogach, listowanie zawartości katalogu, zmiana nazw,
Metody Sztucznej Inteligencji – technologie rozmyte i neuronowe Sieci jednowarstwowe - perceptrony proste progowe  Dr hab. inż. Kazimierz Duzinkiewicz,
Programowanie I Rekurencja.
Algorytmy i Struktury Danych Algorithms and Data Structures dr inż. Lech Jamroż Wydział Fizyki, Matematyki I Informatyki.
Konkursy i seminaria metodyczne dla nauczycieli informatyki.
Belief Nets Autor: inż. 2013r źródło tła:
Programowanie dla każdego
Inteligencja Obliczeniowa Perceptrony o dużym marginesie błędu
Portfolio umiejętności i wykonanych projektów
formalnie: Sieci jednokierunkowe: architektura, uczenie, zastosowania
Kognitywne właściwości sieci neuronowych
Perceptrony o dużym marginesie błędu
Perceptrony o dużym marginesie błędu
czyli wstęp do programowania
Programowanie sieciowe Laboratorium 3
Programowanie sieciowe Laboratorium 4
Programowanie sieciowe Laboratorium 3
Object vs. class (rozdzial 13 The NEURON book)
Zapis prezentacji:

Programowanie sieciowe Laboratorium 2 Proste zadanie klasyfikacji

Plan 1. Wstęp do Pythona 1.1 podstawienie, pętla, warunek, typy danych 2. Dane iris.data 3. Adaline i implementacje prostego algorytmu uczenia 4. Perceptron prosty

Wstęp do Pythona 1. Środowisko – dociąganie pakietów > Pip3 install numpy 2. Elementy języka 2.1 Podstawienie 2.2 Pętla – wcięcia 2.3 Warunek – wcięcia 2.4 Typy danych, dataframes 2.5 Procedury i funkcję

Wstęp do Pythona (2) 2. Elementy języka 2.1 Podstawienie (assignement) https://docs.python.org/2.0/ref/assignment.html 2.2 Pętla – wcięcia https://www.w3schools.com/python/python_for_loops. asp https://www.w3schools.com/python/python_while_loop s.asp 2.3 Warunek – wcięcia https://www.w3schools.com/python/python_conditions. asp

Wstęp do Pythona (3) 2. Elementy języka 2.4 Typy danych – wszystko jest obiektem - dataframes https://realpython.com/python-data-types/ 2.5 Procedury i funkcję https://www.datacamp.com/community/tutorials/functio ns-python- tutorial?utm_source=adwords_ppc&utm_campaignid =1455363063&utm_adgroupid=65083631748&utm_ device=c&utm_keyword=&utm_matchtype=b&utm_n etwork=g&utm_adpostion=1t1&utm_creative=33260 2034364&utm_targetid=dsa- 473406571355&utm_loc_interest_ms=&utm_loc_ph ysical_ms=9067607&gclid=EAIaIQobChMIx86jvrDM 4AIVi4WRCh0ssAWJEAAYASAAEgLdNfD_BwE

Dane Iris.data Pobrać z https://archive.ics.uci.edu/ml/machine-learning-databases/iris/iris.data

Co mierzy neuron?

Perceptron prosty vs Adaline

Adaline vs Perceptron https://nthu-datalab.github.io/ml/labs/04- 1_Perceptron_Adaline/04- 1_Perceptron_Adaline.html https://sebastianraschka.com/faq/docs/diff-perceptron-adaline-neuralnet.html