BYDGOSKI FESTIWAL NAUKI
„Obiektowa rzeczywistość” Opracował: Emanuel Krzysztoń
Czym jest programowanie?
Do czego służą programy?
Czas zacząć naszą przygodę!
Programowanie obiektowe – co to jest?
Zapamiętaj pojęcia: Abstrakcja Enkapsulacja Polimorfizm Dziedziczenie
Temat: Klasy i obiekty. Adam Maciej
Zapamiętaj pojęcia: Klasy Obiekty Metody Pola Atrybuty Właściwości
PIERWSZE KROKI!
Odczyt lub zapis danych Schemat blokowy Start Odczyt lub zapis danych Proces Blok decyzyjny Stop
Algorytm liniowy
Algorytm rozgałęziony
Schemat blokowy Kod Java public class Program1A { public static void main(String[] args) { System.out.print("W"); System.out.print("I"); System.out.print("T"); System.out.print("A"); System.out.print("J"); }
Schemat blokowy Kod Java public class Program1B { public static void main(String[] args) { System.out.print("WITAJ"); System.out.println(); }
Schemat blokowy Kod Java public class Program1C { public static void main(String[] args) { System.out.println("WITAJ"); }
Dziękuję za uwagę ;)
Literatura i źródła: Cendrowska Dorota „Obiekty z klasą!”, Wydawnictwo Naukowe PWN Warszawa 2008 https://pl.wikibooks.org/wiki/PHP/Czym_jest_programowanie_obiektowe%3F http://ggoralski.pl/?p=1774