BYDGOSKI FESTIWAL NAUKI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wstęp do strumieni danych
Advertisements

Programowanie obiektowe
Mgr inż.Marcin Borkowski Podstawy Java Część II
Mgr inż.Marcin Borkowski Podstawy Java Krótkie wprowadzenie dla studentów Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania
Programowanie obiektowe
Programowanie obiektowe
Programowanie obiektowe PO PO - LAB 3 Wojciech Pieprzyca.
Klasy i obiekty.
Static, const, volatile.
Filip Andrzejewski Remigiusz Chiluta
PROGRAMOWANIE STRUKTURALNE
Nguyen Hung Son Uniwersytet Warszawski
Programowanie obiektowe w Javie
Wstęp do programowania obiektowego
ALGORYTMY Opracowała: ELŻBIETA SARKOWICZ
Programowanie obiektowe III rok EiT
Programowanie obiektowe III rok EiT
Java 3 MPDI Programowanie obiektowe W7. import java.io.*; public class X { // kontrukcja throws – określenie jakie wyjątki może dana metoda // sygnalizować
Podstawy programowania II
T: Różnice pomiędzy programowaniem strukturalnym a obiektowym
Źródła: podręcznikopracował: A. Jędryczkowski.
Podstawy Programowania
Tworzenie aplikacji mobilnych
Programowanie obiektowe III rok EiT dr inż. Jerzy Kotowski Wykład VIII.
Programowanie obiektowe – zastosowanie języka Java SE
JAVA c.d.. Instrukcji wyboru SWITCH używamy, jeśli chcemy w zależności od wartości pewnego wyrażenia wykonać jeden z kilku fragmentów kodu. Jest to w.
Programowanie obiektowe III rok EiT dr inż. Jerzy Kotowski Wykład IX.
WPROWADZENIE W ŚWIAT OBIEKTÓW
Java – coś na temat Klas Piotr Rosik
Seminarium problemowe
Programowanie obiektowe
Programowanie obiektowe Wykład 3 dr Dariusz Wardowski, Katedra Analizy Nieliniowej, WMiI UŁ 1/21 Dariusz Wardowski.
Programowanie obiektowe Wykład 7 dr Dariusz Wardowski, Katedra Analizy Nieliniowej, WMiI UŁ 1/20 Dariusz Wardowski.
Programowanie obiektowe Wykład 6 dr Dariusz Wardowski, Katedra Analizy Nieliniowej, WMiI UŁ 1/14 Dariusz Wardowski.
Początek, koniec lub przerwanie algorytmu
Czego nauczyliśmy się na lekcjach informatyki w XXX LO
Programowanie obiektowe – język C++
Programowanie obiektowe 2013/2014
PWSZ Gniezno // codefly 2009
Programowanie w języku C++
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Programowanie strukturalne i obiektowe C++ Przeładowanie operatorów Robert Nowak.
opracowała: Anna Mikuć
Algorytm to przepis prowadzący do osiągnięcia celu lub rozwiązania problemu, opisujący każdy krok. Algorytmika to dziedzina zajmująca się algorytmami (własnościami,
Programowanie sieciowe w Javie Michał Kuciapski
Model współbieżności w Javie
Object-relational mapping (aka O/RM, ORM, and O/R mapping)
Temat: Schematy blokowe - ćwiczenia
Partnerstwo dla Przyszłości 1 Lekcja 28 Dziedziczenie i rodzaje dziedziczenia.
Implementacja asocjacji (z atrybutami i bez) przy użyciu: referencji (kolekcji referencji) tablic asocjacyjnych przygotował: Kamil Kowalczyk.
Strumienie w języku Java Bartosz Walter InMoST Wielkopolska sieć współpracy w zakresie innowacyjnych metod wytwarzania oprogramowania Termin realizacji:
Algorytmy, sposoby ich zapisu.1 Algorytm to uporządkowany opis postępowania przy rozwiązywaniu problemu z uwzględnieniem opisu danych oraz opisu kolejnych.
Programowanie Obiektowe – Wykład 6
Programowanie Obiektowe – Epilog
Różnice między programowanie strukturalnym a obiektowym
Programowanie Obiektowe – Wykład 9
Wątki, programowanie współbieżne
(według:
Algorytm to przepis prowadzący do osiągnięcia celu lub rozwiązania problemu, opisujący każdy krok. Algorytmika to dziedzina zajmująca się algorytmami (własnościami,
(c) Krzysztof Barteczko 2014
Delegaty Delegat to obiekt „wiedzący”, jak wywołać metodę.
Programowanie Obiektowe – Wykład 2
Klasy wewnętrzne. Praktyka użycia interfejsów i klas wewnętrznych
Programowanie obiektowe – zastosowanie języka Java SE
Programowanie obiektowe
Zdarzenia (eventy) Zdarzenia służą do powiadomienia użytkownika, gdy w używanej klasie dojdzie do pewnych wydarzeń zdefiniowanych przez twórcę klasy.
PGO Dziedziczenie Michail Mokkas.
Wykład 1-część druga Wstęp do inżynierii oprogramowania.
Programowanie w Javie 1 Dr Robert Kowalczyk
Zapis prezentacji:

BYDGOSKI FESTIWAL NAUKI

„Obiektowa rzeczywistość” Opracował: Emanuel Krzysztoń

Czym jest programowanie?

Do czego służą programy?

Czas zacząć naszą przygodę!

Programowanie obiektowe – co to jest?

Zapamiętaj pojęcia: Abstrakcja Enkapsulacja Polimorfizm Dziedziczenie

Temat: Klasy i obiekty. Adam Maciej

Zapamiętaj pojęcia: Klasy Obiekty Metody Pola Atrybuty Właściwości

PIERWSZE KROKI!

Odczyt lub zapis danych Schemat blokowy Start Odczyt lub zapis danych Proces Blok decyzyjny Stop

Algorytm liniowy

Algorytm rozgałęziony

Schemat blokowy Kod Java public class Program1A { public static void main(String[] args) { System.out.print("W"); System.out.print("I"); System.out.print("T"); System.out.print("A"); System.out.print("J"); }

Schemat blokowy Kod Java public class Program1B { public static void main(String[] args) { System.out.print("WITAJ"); System.out.println(); }

Schemat blokowy Kod Java public class Program1C { public static void main(String[] args) { System.out.println("WITAJ"); }

Dziękuję za uwagę ;)

Literatura i źródła: Cendrowska Dorota „Obiekty z klasą!”, Wydawnictwo Naukowe PWN Warszawa 2008 https://pl.wikibooks.org/wiki/PHP/Czym_jest_programowanie_obiektowe%3F http://ggoralski.pl/?p=1774