Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu Zapewnienia.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Advertisements

Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2013/2014 Senat PG, r. Opracowała:
 12 marca 2012 r. – godz spotkanie Studentów z Mentorem w szkole (zbiórka przed sekretariatem szkoły)  Praktyki śródroczne: obserwacja lekcji.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2012/2013 Senat PG, r. Opracowała:
Objęta patronatem dwóch uczelni wyższych: *Politechniki Śląskiej w Katowicach Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii oraz * Wyższej szkoły Biznesu.
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii nr 2 w Szczecinie jest placówką koedukacyjną - dla dziewcząt i chłopców - uczęszczających do Gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Losy Absolwentów 2015/16 ZSEA w Kole
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Wyniki badań ewaluacji wewnętrznej programu nauczania dla zawodu operator obrabiarek skrawających. w ZSZ im. mjra Henryka Dobrzańskiego „Hubala” w.
Program edukacyjny „Kultura bezpieczeństwa”
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2017
Zajęcia pozalekcyjne w ramach działalności Szkolnych Klubów Sportowych
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. MJRA H
WYKWALIFIKOWANI, AKTYWNI, KOMUNIKATYWNI – ABSOLWENCI UKW
Finansowanie doskonalenia nauczycieli
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
Prowadzonych przez MIASTO BIAŁYSTOK na rok szkolny 2017/2018
Programy nauczania.
Wnioski z przeprowadzonej ankiety:
WYNIKI BADANIA PROBLEMÓW I POTRZEB MIESZKAŃCÓW CZAJOWIC
Rządowy program wspomagania latach 2015–2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach – „Bezpieczna+”
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Powtarzanie roku studiów
”Nowoczesna rehabilitacja kluczem do zwiększenia samodzielności osób z dysfunkcjami wzroku” Projekt współfinansowany ze środków PFRON Czas trwania projektu:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku Wydział Nauk o Zdrowiu
Projekt „Podniesienie kompetencji studentów Wydziału Gospodarki Międzynarodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
REFORMA EDUKACJI
Terra Community and Ethics for the future
Szkoły Branżowe w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Wolinie
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Analiza wyników egzaminów zewnętrznych
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
Projekt pn. Uczeń na 6 w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku współfinansowany z EFS w ramach Regionalnego.
Raport badawczy „Kariera po studiach”
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Federacja Szkół Doktorskich Instytutów Polskiej Akademii Nauk
Ankieta koniunkturalna 2017
Informacja o stanie realizacji wybranych zadań oświatowych w Gminie Janowiec Kościelny w roku szkolnym 2016/2017.
Samorząd Uczniowski podczas PIKNIKU RODZINNEGO 2017
Problemy młodzieży i z młodzieżą okresu dorastania
Wyniki pomiarów natężenia ruchu pasażerskiego na liniach kolejowych obsługiwanych przez PKP SKM Trójmiasto Sp. z o.o. oraz badań preferencji i.
Ocena pracy nauczyciela i dyrektora
NAUKA ADMINISTRACJI mgr Karina Pilarz.
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Zmiany w awansie zawodowym od 1 września 2018r.
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
Wydział Inżynierii Materiałowej i Metalurgii
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród studentów w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Zatrudnianie nauczycieli w projektach współfinansowanych z UE- wybrane zagadnienia Elbląg, 22 czerwca 2017 r.
System Zapewniania jakości kształcenia w szkolnictwie wyższym
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Dr inż. Magdalena Jabłońska
WYNIKI BADAŃ SONDAŻOWYCH W BIAŁYMSTOKU
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Pełnosprawny Student V Kraków, 15 listopada 2011r.
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród studentów w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Zatrudnianie nauczycieli w projektach współfinansowanych z UE- wybrane zagadnienia Olsztyn, 21 września 2017 r.
Aleksander Waszkielewicz Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego
Praktyki w Hiszpanii 2018/ 2019.
Działalność naukowa w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych
dr Mariusz Citkowski Wydział Ekonomii i Zarządzania UwB
Wspomaganie pracy szkół
Zapis prezentacji:

Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Koninie w roku akademickim 2017/2018 dokonano oceny pracy nauczycieli akademickich pod względem wypełniania przez nich obowiązków dydaktycznych. Respondentami biorącymi udział w ankiecie byli studenci Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koninie. W ocenie nauczycieli akademickich wzięli udział studenci wszystkich trzech wydziałów Uczelni, którzy ocenili wykładowców realizujących zajęcia dydaktyczne w semestrze zimowym i letnim roku akademickiego 2017/2018. Celem przeprowadzonej oceny nauczycieli akademickich PWSZ w Koninie przez studentów jest zapoznanie się z ich opinią o wykładowcach prowadzących zajęcia dydaktyczne.

Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 llll

Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018

Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 Średnia ocena odpowiedzi na pytania

Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 Zestawienie porównawcze ocen nauczycieli akademickich llll

Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 Wszystkim studentom zaangażowanym w wypełnianie ankiet serdecznie dziękujemy i zapraszamy do uczestnictwa w kolejnych badaniach ankietowych. Opracowanie: Uczelniana Komisja ds. Oceny Jakości Kształcenia PWSZ w Koninie