- Nie ma r[ó][u][rz][ż]y bez kolc[ó][u]w.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA MULTIMEDIALNA
Advertisements

Ptaki zwiastujące nadejście wiosny
Historia Szkoły Podstawowej w Czajkowej
Powraca wiosna.
Zasady bezpieczeństwa w sieci:
Le Ber przedstawia Noc wiary O Nocy pokoju O Nocy wiary Noc panuje nad światem.
PORY ROKU.
Fundusz Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci Życie dzieci w Czadzie Uszyj laleczkę i daj dzieciom nadzieję
Z rozsypanki wybierz tylko sylaby. Wypisz je u dołu strony.
Ortograficzne zabawy ó - u h - ch ż - rz Opracowała: Renata Gerlach.
Na wszelki wypadek chcę być bezpieczny
WITAMY WIOSNĘ!.
Praca konkursowa. Wikipedia twierdzi, że przez walkę na pięści dużej krzywdy uzbrojonemu przeciwnikowi nie zrobimy… A jednak. Dzięki temu ulepszeniu pięści.
Pęknięcie w dzbanie.
Wskaźnik może wskazywać na obiekt dowolnego typu. int * w; char * Wsk_Znak; float * Wskaz_Float; Przykład: Wskaźnik przechowuje adres obiektu wskazanego.
Modlitwa dla zestresowanych!
Jest we mnie kraina Jan Paweł II Jest we mnie kraina Jan Paweł II
WIOSNA.
Pierwsza Pomoc. Dlaczego uczymy się pierwszej pomocy?
FESTIWAL NAUKI.
Wiosna w Terenie.
Jan Paweł II WIELKI.
KOCHANKA I KOBIETA.
Stare rady na Nowy Rok.
Odczytywanie własności funkcji na podstawie jej wykresu
Grupa 4- latki Ul. Hallera
Śmierć w aforyzmach.
Jakie to przysłowia?.
Pola Nadziei....
BAW SIĘ I UCZ! ŚWIETLICA SZKOLNA PRZYJAZNA UCZNIOWI PSP Połaniec
MIŁOSIERNY OJCIEC.
Fundusz Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci Wszystkie Kolory Świata Uszyj laleczkę i daj dzieciom nadzieję.
CO W ŻYCIU WAŻNE. CO W ŻYCIU WAŻNE Żyła sobie raz dziewczynka. Miała na imię Róża Żyła sobie raz dziewczynka. Miała na imię Róża. Mieszkała w pięknym.
Klasa 2 c ZSM nr 1 Hrubieszowie w Listopad W zdrowym ciele zdrowy duch Będzie ze mnie krzepki zuch startujemy.
Nasza klasa!.
Przyroda budzi się do życia…
Kto jest przyjacielem lasu? Jakub Majewski kl. V I C Szkoła Podstawowa nr 9 w Olsztynie.
PROJEKT MULTIMEDIALNY
FASCYNUJĄCY ŚWIAT NAUKI I TECHNOLOGII POSZUKIWANIE WIOSNY POSZUKIWANIE WIOSNY Ścieżka edukacyjna w zakresie przedmiotów humanistycznych Ścieżka edukacyjna.
WIOSENNE PRZYSŁOWIA.
Kto jest przyjacielem lasu?
Szlachetna PACZKA – Świąteczny podarunek dobra Wszystko zaczęło się od akcji Twarzą w Twarz, kiedy to wpadliśmy na pomysł, że pomagać trzeba w sposób przemyślany.
Zwiastun wiosny Rośliny, Zwierzęta.
Co to jest katar? Katar to inaczej nieżyt nosa: zapalenie błony śluzowej nosa, często też zatok przynosowych Do objawów należą: kichanie , "drapanie" w nosie i.
Sportowcy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Klasa 1d na wyciecze do parku 24 marca 2015r. W poszukiwaniu wiosny.
Wiosenne przebudzenie
Szkoła Podstawowa nr 8 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie
Husaria cz.1 powstanie i wyposażenie
ŚWIETLICA O C.
Wszystkim ogłaszamy Dzisiaj Święto CHŁOPCÓW mamy!!!
Wiosna w Dolinie Baryczy. Ptakipowracające na wiosnę do Doliny Baryczy.
WIOSNA ZWIASTUNY.
TWÓRCZOŚĆ POETYCKA UCZNIÓW Łąka Na łące świeci słońce i kwitną brzdące, hasają zające Dzieci biegają i w piłkę grają, A motyle siadają i ptaki śpiewają.
KOŚCIÓŁ JAKO DOM BOŻY I JEGO ŚWIĘTE ZNAKI PREZENTACJA PRZYGOTOWANA NA POTRZEBY KATECHEZY DLA KLASY I.
oliwą Oliwka jest mało wymagająca, odporna na suszę: rośnie na ubogich glebach, ale jest wrażliwa na mróz. Jest długowieczna- niekiedy spotyka się drzewa.
„Przystanek Twórczo ść ” Projekt zrealizowany przez grupę nieformalną „Młodość jest w nas” w ramach Programu „Działaj Lokalnie IX” Lokalnej Grupy Działania.
PROBLEMY WYŻYWIENIA LUDNOŚCI ŚWIATA Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Dotacje.
POLSKA.
METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE
GRUNT TO ZDROWIE.
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
Sprzątanie świata.
KOCHANKA I KOBIETA.
MATEMATYKA Mnożenie w zakresie 10.
Polskie góry. W Polsce góry leżą na południu, czyli na dole mapy.
„ó” wymienne „ó” niewymienne wiewiórka.
Przedszkole Nr 5 z Oddziałami Żłobkowymi w Hajnówce
Zapis prezentacji:

- Nie ma r[ó][u][rz][ż]y bez kolc[ó][u]w. - Jask[ó][u]łka i p[rz][sz]cz[ó][u]łka lata - to znak wiosny dla świata. - Kiedy kwitnie b[ó][u]b, to największy gł[ó][u]d. - Nie kładź palca między d[rz][ż]wi. - Daj k[ó][u][rz][ż]e g[rz][ż]ędę, a ona: wy[rz][ż]ej siędę. - P[ó][u]ty sł[ó][u][rz][ż]ą p[rz][sz]yjaciele, p[ó][u]ki worek jako ciele.

- Nie ma ró[rz][ż]y bez kolc[ó][u]w. - Jask[ó][u]łka i p[rz][sz]cz[ó][u]łka lata - to znak wiosny dla świata. - Kiedy kwitnie b[ó][u]b, to największy gł[ó][u]d. - Nie kładź palca między d[rz][ż]wi. - Daj k[ó][u][rz][ż]e g[rz][ż]ędę, a ona: wy[rz][ż]ej siędę. - P[ó][u]ty sł[ó][u][rz][ż]ą p[rz][sz]yjaciele, p[ó][u]ki worek jako ciele.

- Nie ma róży bez kolc[ó][u]w. - Jask[ó][u]łka i p[rz][sz]cz[ó][u]łka lata - to znak wiosny dla świata. - Kiedy kwitnie b[ó][u]b, to największy gł[ó][u]d. - Nie kładź palca między d[rz][ż]wi. - Daj k[ó][u][rz][ż]e g[rz][ż]ędę, a ona: wy[rz][ż]ej siędę. - P[ó][u]ty sł[ó][u][rz][ż]ą p[rz][sz]yjaciele, p[ó][u]ki worek jako ciele.

- Nie ma róży bez kolców. - Jask[ó][u]łka i p[rz][sz]cz[ó][u]łka lata - to znak wiosny dla świata. - Kiedy kwitnie b[ó][u]b, to największy gł[ó][u]d. - Nie kładź palca między d[rz][ż]wi. - Daj k[ó][u][rz][ż]e g[rz][ż]ędę, a ona: wy[rz][ż]ej siędę. - P[ó][u]ty sł[ó][u][rz][ż]ą p[rz][sz]yjaciele, p[ó][u]ki worek jako ciele.

- Nie ma róży bez kolców. - Jaskółka i p[rz][sz]cz[ó][u]łka lata - to znak wiosny dla świata. - Kiedy kwitnie b[ó][u]b, to największy gł[ó][u]d. - Nie kładź palca między d[rz][ż]wi. - Daj k[ó][u][rz][ż]e g[rz][ż]ędę, a ona: wy[rz][ż]ej siędę. - P[ó][u]ty sł[ó][u][rz][ż]ą p[rz][sz]yjaciele, p[ó][u]ki worek jako ciele.

- Nie ma róży bez kolców. - Jaskółka i pszcz[ó][u]łka lata - to znak wiosny dla świata. - Kiedy kwitnie b[ó][u]b, to największy gł[ó][u]d. - Nie kładź palca między d[rz][ż]wi. - Daj k[ó][u][rz][ż]e g[rz][ż]ędę, a ona: wy[rz][ż]ej siędę. - P[ó][u]ty sł[ó][u][rz][ż]ą p[rz][sz]yjaciele, p[ó][u]ki worek jako ciele.

- Nie ma róży bez kolców. - Jaskółka i pszczółka lata - to znak wiosny dla świata. - Kiedy kwitnie b[ó][u]b, to największy gł[ó][u]d. - Nie kładź palca między d[rz][ż]wi. - Daj k[ó][u][rz][ż]e g[rz][ż]ędę, a ona: wy[rz][ż]ej siędę. - P[ó][u]ty sł[ó][u][rz][ż]ą p[rz][sz]yjaciele, p[ó][u]ki worek jako ciele.

- Nie ma róży bez kolców. - Jaskółka i pszczółka lata - to znak wiosny dla świata. - Kiedy kwitnie bób, to największy gł[ó][u]d. - Nie kładź palca między d[rz][ż]wi. - Daj k[ó][u][rz][ż]e g[rz][ż]ędę, a ona: wy[rz][ż]ej siędę. - P[ó][u]ty sł[ó][u][rz][ż]ą p[rz][sz]yjaciele, p[ó][u]ki worek jako ciele.

- Nie ma róży bez kolców. - Jaskółka i pszczółka lata - to znak wiosny dla świata. - Kiedy kwitnie bób, to największy głód. - Nie kładź palca między d[rz][ż]wi. - Daj k[ó][u][rz][ż]e g[rz][ż]ędę, a ona: wy[rz][ż]ej siędę. - P[ó][u]ty sł[ó][u][rz][ż]ą p[rz][sz]yjaciele, p[ó][u]ki worek jako ciele.

- Nie ma róży bez kolców. - Jaskółka i pszczółka lata - to znak wiosny dla świata. - Kiedy kwitnie bób, to największy głód. - Nie kładź palca między drzwi. - Daj k[ó][u][rz][ż]e g[rz][ż]ędę, a ona: wy[rz][ż]ej siędę. - P[ó][u]ty sł[ó][u][rz][ż]ą p[rz][sz]yjaciele, p[ó][u]ki worek jako ciele.

- Nie ma róży bez kolców. - Jaskółka i pszczółka lata - to znak wiosny dla świata. - Kiedy kwitnie bób, to największy głód. - Nie kładź palca między drzwi. - Daj ku[rz][ż]e g[rz][ż]ędę, a ona: wy[rz][ż]ej siędę. - P[ó][u]ty sł[ó][u][rz][ż]ą p[rz][sz]yjaciele, p[ó][u]ki worek jako ciele.

- Nie ma róży bez kolców. - Jaskółka i pszczółka lata - to znak wiosny dla świata. - Kiedy kwitnie bób, to największy głód. - Nie kładź palca między drzwi. - Daj kurze g[rz][ż]ędę, a ona: wy[rz][ż]ej siędę. - P[ó][u]ty sł[ó][u][rz][ż]ą p[rz][sz]yjaciele, p[ó][u]ki worek jako ciele.

- Nie ma róży bez kolców. - Jaskółka i pszczółka lata - to znak wiosny dla świata. - Kiedy kwitnie bób, to największy głód. - Nie kładź palca między drzwi. - Daj kurze grzędę, a ona: wy[rz][ż]ej siędę. - P[ó][u]ty sł[ó][u][rz][ż]ą p[rz][sz]yjaciele, p[ó][u]ki worek jako ciele.

- Nie ma róży bez kolców. - Jaskółka i pszczółka lata - to znak wiosny dla świata. - Kiedy kwitnie bób, to największy głód. - Nie kładź palca między drzwi. - Daj kurze grzędę, a ona: wyżej siędę. - P[ó][u]ty sł[ó][u][rz][ż]ą p[rz][sz]yjaciele, p[ó][u]ki worek jako ciele.

- Nie ma róży bez kolców. - Jaskółka i pszczółka lata - to znak wiosny dla świata. - Kiedy kwitnie bób, to największy głód. - Nie kładź palca między drzwi. - Daj kurze grzędę, a ona: wyżej siędę. - Póty sł[ó][u][rz][ż]ą p[rz][sz]yjaciele, p[ó][u]ki worek jako ciele.

- Nie ma róży bez kolców. - Jaskółka i pszczółka lata - to znak wiosny dla świata. - Kiedy kwitnie bób, to największy głód. - Nie kładź palca między drzwi. - Daj kurze grzędę, a ona: wyżej siędę. - Póty słu[rz][ż]ą p[rz][sz]yjaciele, p[ó][u]ki worek jako ciele.

- Nie ma róży bez kolców. - Jaskółka i pszczółka lata - to znak wiosny dla świata. - Kiedy kwitnie bób, to największy głód. - Nie kładź palca między drzwi. - Daj kurze grzędę, a ona: wyżej siędę. - Póty służą p[rz][sz]yjaciele, p[ó][u]ki worek jako ciele.

- Nie ma róży bez kolców. - Jaskółka i pszczółka lata - to znak wiosny dla świata. - Kiedy kwitnie bób, to największy głód. - Nie kładź palca między drzwi. - Daj kurze grzędę, a ona: wyżej siędę. - Póty służą przyjaciele, p[ó][u]ki worek jako ciele.

- Nie ma róży bez kolców. - Jaskółka i pszczółka lata - to znak wiosny dla świata. - Kiedy kwitnie bób, to największy głód. - Nie kładź palca między drzwi. - Daj kurze grzędę, a ona: wyżej siędę. - Póty służą przyjaciele, póki worek jako ciele. Kolejne zadanie >