Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Advertisements

Tak było kiedyś.... ŚLĄSKA PODRÓŻ W CZASIE Szlakiem Zabytków Techniki spod Silesia City Center.
Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.
XXXII Sympozjum Współczesna Gospodarka i Administracja Publiczna
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
2010 Przygotowania Polski do Wystawy Światowej EXPO 2010 w Szanghaju Bożena Lublińska-Kasprzak, Prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
Możliwości eksportu na rynek rosyjski
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
MAŁOPOLSKO-PODKARPACKI KLASTER CZYSTEJ ENERGII
Inicjatywa Klaster Medycyna Polska Pd - Wsch.
Ekonomia społeczna – praktyki wdrażania Karolina Cyran-Juraszek.
PROGRAM BUDOWY SIECI „ROSzEFS”
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Projekt „e-świętokrzyskie” Finansowany z funduszy ZPORR na
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
Sosnowiec 17 października 2006 GRUPA KAP I TAŁOWA.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Województwo pomorskie –
Działalność Tarnowskiego Centrum Informacji w 2006 roku oraz w I połowie 2007 roku Marcin Pałach, Tarnów
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Konferencja Agrotravel 2011 Panel 1 KREOWANIE MARKI WIEJSKIEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO.
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Zaproszenie do współpracy. Religia.tv to jedyny kanał telewizyjny w Polsce prezentujący zagadnienia z obszaru szeroko pojętej wiary i różnych religii.
Wspieramy właścicieli nieruchomości na wynajem VI Ogólnopolski Kongres Mieszkaniczników, Łódź, listopada 2014 r.
Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa Izba Przemysłowo-Handlowa - partnerem dla przedsiębiorstw w kraju i za granicą.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów LISTOPAD Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW majówka 2014.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW maj Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW kwiecień Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów od 01 do 30 kwietnia 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience.
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna
„LUDZIE DLA TURYSTYKI” – ROZWÓJ MAZOWIECKICH KADR NA RZECZ ROZWOJU GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONIE Warszawa, 5 października 2015.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Program rozwoju turystyki w województwie śląskim Mariusz Raczek Regionalne Centrum Analiz i Planowania Strategicznego Wydział Rozwoju.
O NAS Stowarzyszenie Wsparcie Społeczne "Ja-Ty-My" jest organizacją pozarządową działającą od 2002 r. Powstało w wyniku doświadczeń ze współpracy z Community.
Turystyka Medyczna. Doświadczenia polskich placówek w obsłudze pacjentów i kuracjuszy z Bliskiego Wschodu Warszawa, 16 lipca 2014 r dr Ada Kostrz-Kostecka,
Program rozwoju turystyki w województwie śląskim Regionalne Centrum Analiz i Planowania Strategicznego Wydział Rozwoju Regionalnego Urząd Marszałkowski.
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
„Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW.
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Zainwestuj w Lubuskiem Elżbieta Anna Polak Marszałek Województwa Lubuskiego.
Konsorcjum „Zdrowie i uroda”. Zdrowie i uroda Projekt Programu Rozwoju Turystyki 2020 Turystyka Wellness & SPA jednym z priorytetowych obszarów.
Ministerstwo Zdrowia - decyzja o lokalizacji bazy w Gorzowie Wlkp. - POIiŚ: zakup śmigłowca- medicoptera (29 mln zł) Marszałek Województwa Lubuskiego.
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
Stan turystyki biznesowej w Polsce. Turystyka w Polsce – turystyka przyjazdowa.
OFERTA SPONSOROWANIA VIII OGÓLNOPOLSKIEGO KONGRESU MIESZKANICZNIKÓW W ŁODZI organizowanego w dniach 19 – 20 listopada 2016 r.
Ekonomia społeczna – istota problemu
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
XIV Samorządowe Forum Kapitału i Finansów Konferencja Finasowanie i organizowanie ochrony zdrowia przez samorząd Marek Wójcik Związek Miast.
Marta Chełkowska Krystyna Hartenberger-Pater
Nowe kierunki współczesnej dyplomacji – przykłady narzędzi stosowanych przez dyplomację ekonomiczną w promocji i wsparciu polskich przedsiębiorców za granicą.
Zmiana Planu Operacyjnego KSOW na lata
E-turystyka w sektorze publicznym
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Zmiana Planu Operacyjnego KSOW na lata
Zawody przyszłości Czyli takie, które w przyszłości dadzą szanse zatrudnienia.
Operacje zgłoszone do realizacji w ramach dwuletniego Planu operacyjnego KSOW na lata Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał opracowany przez.
Działania wspierające internacjonalizację polskich firm
Oferta PARP z funduszy UE w latach
Zapis prezentacji:

Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej Potencjał turystyki medycznej na przykładzie USA (Program dla Polski Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej

MAPA INTERESARIUSZY TURYSTYKI MEDYCZNEJ (MODEL) PACJENT LEKARZ KLINIKA MIEJSCE KRAJ PODMIOTY MEDYCZNE REGION MIASTO MINISTERSTWO AGENCJA RZĄDOWA SAMORZĄD ROT FIRMY BRANŻOWE EKSPERCI G FSDFSDFS PODMIOTY WSPARCIE PROJEKTY WYDARZENIA ORGANIZACJA OBSŁUGA INTEGRACJA REALIZACJA ZADAŃ PROMOCJA TURYSTYCZNA KRAJU ROZWÓJ REGIONU PROMOCJA TURYSTYCZNA REGIONU OBSŁUGA MARKETINGOWA I TURSYTYCZNA WYDARZENIA BADANIA EKSPETYZY INTERESY Źródło: IBiRTM

Reportaż (skrót) – emitowanego na antenie Telewizja Polvision 7 listopada 2018 r.

Biały Klaster Podbeskidzki Centrum Trivita – rehabilitacja neurologiczna Centrum Okulus – okulistyka Szpital św. Łukasza – leczenie szpitalne Dr Sirek MedCosmetic – chirurgia plastyczna Poliklinika „Pod Szyndzielnią” – stomatologia PAKS– kardiochirurgia Uzdrowisko Ustroń – rehabilitacja uzdrowiskowa

Wywiad

Materiały prasowe po misjach Dodatkowo: audycja radiowa, posty w social mediach, newsy w popularnych portalch.

Program Go to Brand Program: promocja polskich usług prozdrowotnych Lata: 2016-2019 Rynki: Rosja, Ukraina, Norwegia, USA, ZEA Operator: Polska Organizacja Turystyczna Narzędzia: targi, misje zagraniczne, katalog, internet.

Polacy mieszkający w USA jako źródło pacjentów zagranicznych ponad 9 mln osób pochodzenia polskiego 8 największa grupa etniczna w kraju największa grupa imigrantów z Europy pochodzenia słowiańskiego $61,000 średni dochód na rodzinę - dane z 2011 roku Ok. 800,000 osób używających codziennie języka polskiego ok. 350,000 osób podróżujących każdego roku do Polski z USA* Główne obszary emigracji z Polski: woj. Podlaskie, woj. Małopolskie, woj. Lubelskie, woj. Podkarpackie, woj. Śląskie** * Dane szacunkowe na podstawie informacji z LOT, Lufthansa, SAS, Swiss, United Airlines ** Dane szacunkowe na podstawie informacji lokalnych z USA   Źródło: Ingressus.us

Ile trzeba zainwestować? PAKIET 1 Grupa docelowa: wiek 35-70 - 2 główne stacje radiowe obejmujące swoim zasięgiem całą metropolię Chicago. Ilość reklam: ok. 60 przez 4 tygodnie w każdej stacji. Reklama: długość 30 sekund Bonusy: wywiad radiowy w każdej stacji ok. 6 min. Lokalna prasa (Chicago): odpowiedni mix – 1 wydawnictwo Suma: ok. $3,300.00 (ok. 13 tys. zł) – 4 tygodnie (cena uwzględnia podatek oraz prowizję agencyjną, cena nie uwzględnia kosztów produkcji reklam) Źródło: Ingressus.us

Suma: ok. $6,700.00 (25 tys. zł) – 4 tygodnie PAKIET 2 Grupa docelowa: wiek 35-70 - 2 główne stacje radiowe obejmujące swoim zasięgiem całą metropolię Chicago. Ilość reklam: 72 (stacja 1) + 60 (stacja 2) przez 4 tygodnie w każdej stacji - długość 30 sekund Bonusy: wywiad radiowy w każdej stacji ok. 6 min. - Lokalna stacja telewizyjna – Chicago – reklama 30 sek. (1 dziennie / dni robocze / serwis info) Lokalna prasa (Chicago + NY): odpowiedni mix – 3 wydawnictwa Suma: ok. $6,700.00 (25 tys. zł) – 4 tygodnie (cena uwzględnia podatek oraz prowizję agencyjną, cena nie uwzględnia kosztów produkcji reklam) Źródło: Ingressus.us

Suma: ok. $10,000.00 – 4 tygodnie PAKIET 3 Grupa docelowa: wiek 35-70 - 3 główne stacje radiowe obejmujące swoim zasięgiem całą metropolię Chicago. Ilość reklam: 72 (stacja 1) + 72 (stacja 2) + 80 (stacja 3) przez 4 tygodnie w każdej stacji - długość 30 sekund Bonusy: wywiad radiowy w dwóch stacjach ok. 6 min. - Lokalna stacja telewizyjna – Chicago – reklama 30 sek. Kanał telewizyjny dostępny przez satelitę (zasięg całe USA) reklama 30 sek. Lokalna prasa (Chicago + NY): odpowiedni mix – 3 wydawnictwa Suma: ok. $10,000.00 – 4 tygodnie (cena uwzględnia podatek oraz prowizję agencyjną, cena nie uwzględnia kosztów produkcji reklam) Tomasz Popławski info@ingressus.us tel. 001 708 254 7026 Po więcej informacji prosimy o kontakt:

MAPA INTERESARIUSZY TURYSTYKI MEDYCZNEJ (MODEL) PACJENT LEKARZ KLINIKA MIEJSCE KRAJ PODMIOTY MEDYCZNE REGION MIASTO MINISTERSTWO AGENCJA RZĄDOWA SAMORZĄD ROT FIRMY BRANŻOWE EKSPERCI G FSDFSDFS PODMIOTY WSPARCIE PROJEKTY WYDARZENIA ORGANIZACJA OBSŁUGA INTEGRACJA REALIZACJA ZADAŃ PROMOCJA TURYSTYCZNA KRAJU ROZWÓJ REGIONU PROMOCJA TURYSTYCZNA REGIONU OBSŁUGA MARKETINGOWA I TURSYTYCZNA WYDARZENIA BADANIA EKSPETYZY INTERESY Źródło: IBiRTM

Kolejne działania Projekt POT / Misje 2018 ZEA - Warszawa (27-30.listopad) Ukraina - Pomorskie (10-14 grudzień) 2019 USA – (kwiecień), ZEA –(maj), Targi Berlin (kwiecień), Dubaj (kwiecień). Kongres Turystyki Medycznej – październik, 2020 EXPO 2020

Dziękuję za uwagę Mariusz Arent arent@ibirtm.pl tel. 509-955-177