CYFROWA MOC MARZEC 2016
Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej. Są jedynymi i najbardziej wiarygodnymi badaniami oglądalności na terenie Polski, którymi posługują się Domy Mediowe. Źródłem wszystkich danych w prezentacji jest Nielsen Audience Measurement
I II III Pod względem oglądalności z TVP3 Rzeszów mogą rywalizować tylko najlepsi
I III Średnia widownia SHR% TVP3 Rzeszów w czasie Świąt Wielkanocnych (26 – 28 marzec 2016 r.) I Pasmo: 18.30 – 19.00 Pod względem oglądalności z TVP3 Rzeszów mogą rywalizować tylko najlepsi III
Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów 26 marca 2016 r. (Wielka Sobota) I Pasmo: 18.30 – 19.00 Pod względem oglądalności z TVP3 Rzeszów mogą rywalizować tylko najlepsi
Dlaczego warto reklamować się w Telewizji Rzeszów: TVP3 Rzeszów obejmuje swym zasięgiem całe województwo podkarpackie TVP3 Rzeszów gwarantuje najniższy koszt dotarcia do grup docelowych
Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów w marcu 216 r. Pasmo:18.30 – 19.00 TVP3 Rzeszów wśród pięciu najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych
Średnia widownia SHR% TVP3 Rzeszów w marcu 2016 r. Pasmo 18.30 – 19.00
TVP Rzeszów od Krakowa, aż po Lwów
Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów w marcu 2016 r. Pasmo: 21.45 – 22.15 TVP3 Rzeszów również w godzinach wieczornych ma swoich wiernych widzów
Średnia widownia SHR% TVP3 Rzeszów w marcu 2016 r. Pasmo: 21.45 – 22.15 TVP3 Rzeszów również w godzinach wieczornych ma swoich wiernych widzów
Reklama w TVP3 Rzeszów to maksymalny zysk
TVP3 Rzeszów obejmuje swoim zasięgiem całe województwo podkarpackie Dzięki zasięgowi i oglądalności Telewizja Rzeszów jest doskonałym partnerem dla przedsiębiorców i samorządów