Nasza szkoła w liczbach

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Telewizja (TV) – dziedzina telekomunikacji przekazuj ą ca ruchomy obraz oraz d ź wi ę k na odległo ść. W jednym miejscu za pomoc ą kamery telewizyjnej.
Advertisements

Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
Waga pokazuje ile waży Chen. Ile waży Chen? Alfie zebrał informacje o zwierzętach domowych które mają dzieci w jego klasie. Oto jego wyniki. Zwierzę.
TAJEMNICE DRZEW Szkoła z klasą 2.0. Realizację programu rozpoczęliśmy od wyjaśnienia pojęcia TIK TIK czyli technologie informacyjno- - komunikacyjne to.
Badania statystyczne Ankieta na temat przedmiotów szkolnych.
Wycieczka klasy II TB/TD Trzeciego października klasa II TB/TD odbyła wycieczkę do Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku pod opieką wychowawczyni Moniki.
Idealna szkoła z TIK 1.Tablety zamiast podręczników 2.Tablice interaktywne 3.Sprawnie działające komputery 4.Tablety dla każdego ucznia w każdej sali lekcyjnej.
OGŁOSZENIE W KĄCIKU RODZICA OGŁOSZENIE NA STRONIE INTERNETOWEJ PRZEDSZKOLA INFORMACJE USTNE O PROJEKCIE PRZEKAZANE RODZICOM I DZIECIOM.
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE NR VII OPRACOWAŁA ANETA RADOMYSKA ANALIZA ANKIET.
Zapraszamy wszystkich do obejrzenia prezentacji przedstawiającej, jak w poszczególnych kategoriach liczbowych przedstawia się nasza szkoła, która funkcjonuje.
Dzieci i szkolnictwo w Mali. Warunki życia dzieci Jednym z największych problemów w kraju jest bardzo wysoki współczynnik umieralności dzieci do 5. roku.
Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
Przebudowa Długiej i Długiego Targu – ankieta. Uczestnicy ankiety w ankiecie udział wzięło 1761 osób, w tym 922 kobiety (52%) i 839 mężczyzn (48 %) ankietę.
Nasza szkoła w liczbach Dane zebrane przez uczniów klasy IV w styczniu 2010 r.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Długosza w Radomiu ul. Sobieskiego 12 tel.: (48) fax: (48)
Przygowały : Joanna Niedźwiedź i Anna Wójcik. Nasz cel!!! Naszym celem było zbadanie ile godzin dziennie uczniowie naszej szkoły oglądają telewizję. Intrygowało.
Autorzy Mateusz Stępień Maciek Dziankowski Norbert Jakubiak.
Statystyczny mieszkaniec Wysokiego Stoczka W badaniu udział wzięło 95 osób 55 kobiet i 40 mężczyzn, co stanowi: Kobiety – 61,11% Mężczyźni – 38.89% Pracę.
Projekt edukacyjny 2014/2015. Szkoła to nasz drugi dom. Średnio spędzamy w niej 7 godzin lekcyjnych, co stanowi 5,25h. Tygodniowo na naukę w szkole poświęcamy.
Sprawozdanie z ankiety kierowanej do uczniów dotyczącej bezpieczeństwa w szkole.
„ Telefon w naszej rzeczywistości szkolnej”. C ZY SZKOŁA JAKO STREFA WOLNA OD TELEFONÓW MIAŁABY SENS ?
KORZYSTANIE PRZEZ UCZNIÓW Z POSIŁKU W STOŁÓWCE SZKOLNEJ NA PODSTAWIE ANALIZY ANKIET PRZEPROWADZONYCH P RZEZ K OMISJĘ R EWIZYJNĄ R ADY M IEJSKIEJ W O LECKU.
WYNIKI ANKIETY: Co wiesz o elektrośmieciach?. Podstawowe informacje Termin przeprowadzenia badania ankietowego: r. – r. Cel badania:
Opracowała: wicedyrektor Monika wołyńska, listopad 2016
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów LO Czersk
Projekt „Lekki tornister”
Zajęcia pozalekcyjne w ramach działalności Szkolnych Klubów Sportowych
ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 im
Logika dla prawników Podział logiczny.
Chcę więcej, mogę lepiej
„Nasza szkoła dzisiaj”
NIE CZYTASZ ? ŻAŁUJ ! Jeśli regularnie czytasz książki, prezentacji czytać nie musisz. Wiesz już wszystko, co tutaj napisano. JEŚLI NIE LUBISZ CZYTAĆ,
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Fizyka da się lubić Ważę pierzę.
SAMORZĄD SZKOLNY Przeprowadził DZIAŁANIA samopomocy na rzecz uczniów w szkole „UCZYMY SIĘ UCZYĆ INNYCH”- pomoc młodszym kolegom.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Wyniki egzaminu gimnazjalnego Matematyka Rok szkolny 2016/1017
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Sprawozdanie z wykonania zadania nr 3 Województwo – PODLASKIE
Fizyka da się lubić 2016 Część eksperymentalna 1.
Liczby pierwsze.
A) trzech B) czterech C) pięciu D) sześciu E) siedmiu
FIGURY.
WYZNACZANIE WARTOŚCI PRZYSPIESZENIA ZIEMSKIEGO
Przybliżenia dziesiętne liczb rzeczywistych
Żabki 2016/2017.
Dziwne pytania, czyli pytania Fermiego dotyczące naszej szkoły
Moje szczęście.
Metoda projektu.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Job-shadowing Alcazar de San Juan, Hiszpania 07/11/17-10/11/17
Opracowała: Monika Grudzińska - Czerniecka
Wykorzystanie Twierdzenia Talesa w zadaniach tekstowych
MAJOWE MAJOWE MAJOWE ŚWIĘTA.
KLASYFIKACJA ŚRÓDROCZNA UCZNIÓW KLAS IV - VI
Prezentację wykonali: Uczniowie klasy VI Rok szkolny 2009/2010
Prezentację wykonali: Uczniowie klasy VI Rok szkolny 2009/2010
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
Informacja o stanie realizacji wybranych zadań oświatowych w Gminie Janowiec Kościelny w roku szkolnym 2016/2017.
Informacja Ministra Edukacji Narodowej
Klasyfikacja ŚRódroczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
Problemy młodzieży i z młodzieżą okresu dorastania
Tematy zadań. W załączeniu plik z danymi.
NA TEMAT BEZPIECZNEGO Z KORZYSTANIA Z MEDIÓW
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu Zapewnienia.
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W KLASACH IV-VI SZKOŁY PODSTAWOWEJ
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W KLASACH VII / VIII SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 150 i W KLASACH III GIMNAZJUM NR 86 ROK SZKOLNY 2018/2019.
WYJAZD NA PRAKTYKI DO GRECJI 2017 TECHNIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH
Prezentacja dla klasy II gimnazjum
Zapis prezentacji:

Nasza szkoła w liczbach Wykonawcy projektu Monika Gruszka Klaudia Bałdyka Tomek Tomala Maks Gut Dominik Widera Michał Domagała Klasa 2 an nauczyciel opiekun Jolanta Gołąbek

W naszej szkole uczy się 224 uczniów, 96 chłopców i 128 dziewcząt. Dziewcząt jest o 30% więcej niż chłopców. Nasi nauczyciele to też w przeważającej liczbie kobiety, jest ich 32, natomiast mężczyzn jest 16, czyli dokładnie dwa razy mniej niż pań. Łącznie uczy nas 48 wspaniałych belfrów KOBIETY GÓRĄ!

A jak w liczbach wygląda nasz budynek szkolny? Policzyliśmy: W budynku jest: 296 schodów 88 pomieszczeń 226 okien 103 drzwi 631 klamek 479 ławek 206 grzejników 27 gaśnic 1 12 17 34 105 112

Aby poznać upodobania naszych koleżanek i kolegów, na grupie 81 uczniów naszej szkoły przeprowadziliśmy ankietę. Jej wyniki opracowaliśmy w formie diagramów i prezentujemy na kolejnych slajdach.

Który przedmiot w szkole lubimy najbardziej? Wniosek: Ulubionym przedmiotem szkolnym uczniów naszej Szkoły jest WYCHOWANIE FIZYCZNE

Ile czasu poświęcamy na naukę? Wniosek: Przeważnie na naukę poświęcamy nie więcej niż pół godziny dziennie.

Jak najchętniej spędzamy wolny czas? Wniosek: Swój wolny czas najchętniej spędzamy przed telewizorem, na spotkaniach ze znajomymi i na grach komputerowych.

Ile czasu dziennie poświęcamy na komputer? Wniosek: Przeciętnie poświęcamy na komputer mniej niż pół godziny dziennie.

Ile czasu dziennie spędzamy z telefonem komórkowym? Wniosek: Telefony komórkowe dominują w naszym życiu, pochłaniają bardzo dużo czasu. Zdecydowana większość z nas spędza z komórką więcej niż 4 godziny.

Ile godzin dziennie śpisz? Wniosek: Przeciętnie śpimy od sześciu do ośmiu godzin dziennie.

A oto ulubione kolory uczniów naszej szkoły. Wniosek: Uczniowie naszej szkoły najbardziej lubią kolor czarny i niebieski.

Wniosek: Ostatnim naszym pytaniem ankietowym było: Jak myślisz, gdyby uczniowie naszej szkoły wzięli się za ręce, to czy otoczyliby budynek naszej szkoły? Wniosek: Według ankietowanych uczniów naszej szkoły jest nas za mało, byśmy otoczyli nasz budynek szkolny.

Postanowiliśmy to sprawdzić. W tym celu zmierzyliśmy rozpiętość ramion grupy 50. uczniów, spisaliśmy wyniki i policzyliśmy średnią arytmetyczną. Wniosek: Średnia rozpiętość ramion jednego ucznia wynosi 164cm (1,64m). 224 x 1,64 m 896 1344 367,36m Wykonaliśmy obliczenia: Wniosek: Wszyscy uczniowie naszej szkoły utworzyliby łańcuch rąk o przybliżonej długości 367 metrów.

Następnie zmierzyliśmy obwód budynku naszej szkoły jak na czerwonej linii . Porównaliśmy nasze wyniki z mapą i ustaliliśmy, że nasze pomiary są poprawne. 262 m Średnia długość kręgu: 367m > Obwód szkoły: 262m Wniosek: Gdyby uczniowie naszej szkoły wzięli się za ręce, to otoczyliby kręgiem budynek naszej szkoły.

Prezentację przedstawili: Klaudia Monika Tomek Max Michał Dominik uczniowie klasy II A n