Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jaka jesteś szkoło ? Uczniowie Czy wiesz, jakie zajęcia pozalekcyjne są organizowane w szkole? Tak – 12.
Advertisements

Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
POWIATOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I PRAKTYCZNEGO W BĘDZINIE ul. I. Krasickiego 17, 42 – 500 Będzin tel , fax www:
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Agnieszka Pidek-Klepacz Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Lublin, 6 luty 2014 r. Wsparcie edukacji zawodowej w ramach Regionalnego.
Objęta patronatem dwóch uczelni wyższych: *Politechniki Śląskiej w Katowicach Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii oraz * Wyższej szkoły Biznesu.
SZKOLNY PROGRAM AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ MŁODZIEŻY Projekt dofinansowany ze środków MRPiPS w ramach Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
WYNIKI ANKIETY: Co wiesz o elektrośmieciach?. Podstawowe informacje Termin przeprowadzenia badania ankietowego: r. – r. Cel badania:
Spotkanie Szkolnych koordynatorów DEZ Lubań, 19 grudnia 2016 r.
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2017
WYKWALIFIKOWANI, AKTYWNI, KOMUNIKATYWNI – ABSOLWENCI UKW
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych
Zarządzanie inwestycjami i nieruchomościami
Rządowy program wspomagania latach 2015–2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach – „Bezpieczna+”
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Edukacja Ekologiczna – praktyczne przykłady działań w zakresie zapobiegania powstawaniu odpadów oraz właściwego postępowania z odpadami Regionalny Program.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Oferta Programu.
Szkoły Branżowe w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Wolinie
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu Komisji Europejskiej
(Imię i nazwisko) (specjalność) Słupsk (data obrony 2017)
Reforma Edukacji
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
Projekt pn. Uczeń na 6 w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku współfinansowany z EFS w ramach Regionalnego.
Raport badawczy „Kariera po studiach”
Przedszkole Promujące Zdrowie
WOPiK Wentylacja ogólna, pożarowa i klimatyzacja
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Federacja Szkół Doktorskich Instytutów Polskiej Akademii Nauk
Ankieta koniunkturalna 2017
Nowa jakość studiów II stopnia na PG
Informacja Ministra Edukacji Narodowej
Czym jest Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo?
Zmiany w awansie zawodowym od 1 września 2018r.
TECHNIKUM BUDOWLANE.
Spotkanie informacyjne projektu Podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej UMK
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
Wydział Inżynierii Materiałowej i Metalurgii
JĘZYK NIEMIECKI W OBROCIE GOSPODARCZYM – 3 LETNIE STUDIA DUALNE www
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród studentów w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Praktyki zawodowe - Niemcy
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Microsoft Office Project 2003 Professional
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
płk mgr inż. Rafał Wądołowski
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu Zapewnienia.
Specjalność wydawnicza
ul. Grzybowska Warszawa
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Pełnosprawny Student V Kraków, 15 listopada 2011r.
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród studentów w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Toruń, 19 listopada 2018 r. VII Spotkanie Grupy Sterującej Ewaluacją Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
Aleksander Waszkielewicz Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Technik chłodnictwa i klimatyzacji
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Wspomaganie pracy szkół
Kompetencje informatyczne – III etap edukacyjny
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Koninie w semestrze letnim roku akademickiego 2016/2017 nauczyciele akademiccy Uczelni dokonali oceny jakości kształcenia przy pomocy ankiety. Celem przeprowadzonego badania ankietowego było zapoznanie się z opinią nauczycieli akademickich Uczelni na temat różnych elementów wpływających na jakość kształcenia w PWSZ w Koninie.

Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Ocena warunków lokalowych odbywania zajęć dokonana przez nauczycieli akademickich (średnia ocena 4,19)

Ocena tygodniowego planu zajęć dokonana przez nauczycieli akademickich Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Ocena tygodniowego planu zajęć dokonana przez nauczycieli akademickich (średnia ocena 4,54)

Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Ocena warunków stwarzanych przez Uczelnię do prowadzenia zajęć praktycznych dokonana przez nauczycieli akademickich (średnia ocena 4,07)

Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Ocena pomocy i narzędzi dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć przez nauczycieli akademickich (średnia ocena 4,17)

Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Ocena swojego przygotowania do wykorzystania w realizacji zajęć urządzeń multimedialnych dokonana przez nauczycieli akademickich (średnia ocena 4,36)

Ocena liczebności grup dokonana przez nauczycieli akademickich Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Ocena liczebności grup dokonana przez nauczycieli akademickich (średnia ocena 4,26)

Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Ocena przepływu informacji w Uczelni dokonana przez nauczycieli akademickich (średnia ocena 4,23)

Ocena obsługi administracyjnej dokonana przez nauczycieli akademickich Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Ocena obsługi administracyjnej dokonana przez nauczycieli akademickich (średnia ocena 4,68)

Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Ocena możliwości rozwoju naukowego i zawodowego dokonana przez nauczycieli akademickich (średnia ocena 4,13)

Zestawienie porównawcze wyników oceny jakości kształcenia Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Zestawienie porównawcze wyników oceny jakości kształcenia 2014/2015, 2015/2016 i 2016/2017

Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Wszystkim nauczycielom biorącym udział w badaniu ankietowym serdecznie dziękujemy i zapraszamy do uczestnictwa w kolejnych badaniach. Opracowanie: Przewodniczący UKds.JK robert.cieslak@konin.edu.pl PWSZ w Koninie