EWALUACJA AUTORSKIEGO PLANU LEKCJI w ramach programu profilaktycznego pt.: „Jak pracować profilaktycznie z dzieckiem w wieku 13 – 15 lat?”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Szkoła z klasą 2.0 styczeń 2012r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Olkuszu.
Advertisements

KODEKS 2.0 ZESPOŁU SZKÓŁ W RZEPEDZI
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Dobre praktyki w projekcie Dolnośląska szkoła liderem projakościowych zmian w polskim systemie edukacji.
Kodeks 2.0 Szkoła Podstawowa nr 3 im. M. Konopnickiej Krosno r. szk. 2012/2013.
Wymagana dokumentacja dyrektora szkoły w zakresie procedur prowadzonych w szkole/placówce w związku z ubieganiem się o kolejny stopień awansu zawodowego.
1 Dokumentowanie działań w programach rozwojowych w ramach projektu "Przyspieszenie edukacyjne w szkole wiejskiej". Projekt dofinansowany ze środków Unii.
Zdjęcie oryginalne Zdjęcie po modyfikacji Zdjęcie oryginalne Zdjęcie po modyfikacji.
Opracował J. Stryjkowski
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
Model pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi jest częścią projektu: „Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami.
Innowacje pedagogiczne w szkołach ponadgimnazjalnych
Innowacje pedagogiczne w szkołach podstawowych
FotoKom Power czyli konkurs na zdjęcie wykonane aparatem z telefonu komórkowego Temat: Młodzież w Jastrzębiu Zdroju.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU LUTY 2009
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Świeminie
NAUCZYCIELKA BADACZKA, jest pomysł na więcej pracy
opracowanie: Katarzyna Sielska, SP28 w Rybniku, nauczyciel informatyki
Innowacje pedagogiczne w przedszkolach
Ankieta przedstawiająca potrzeby uczniów i ich rodziców.
1. Korzystamy z mobilnych pracowni komputerowych na wszystkich przedmiotach. 2. Prace domowe możemy przesyłać drogą mailową po uzgodnieniu z nauczycielem.
Zasady prowadzenia dziennika lekcyjnego
1. Ucz i ucz się z TIK! 2. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie. 3. Nie kradnij i nie daj się okraść! 4. Komunikujmy się! 5. Komputery pod.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku Spotkanie otwierające.
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Ekologiczna choinka Zaproszenie do udziału w Powiatowym Konkursie
TARGI 2.0 KODEKS 2.0. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie !
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ 2013/2014. W roku szkolnym 2013/2014 kolejny raz podjęliśmy działania mające na celu podniesienie jakości pracy naszej.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Odznaki Jakości eTwinning
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Szczyrku.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Liczba ankietowanych – 92 osoby Opracowały: Jolanta Lipińska Anna Burzan Marta Wiśniewska.
EWALUACJA AUTORSKI PLAN LEKCJI w ramach edukacyjnego projektu IDentyfEYE:
OTWARTA FIRMA Otwarta firma  Pracownik  przedsiębiorca  przedsiębiorstwo.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
EWALUACJA AUTORSKI PLAN LEKCJI w ramach edukacyjnego projektu IDentyfEYE:
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Spotkanie podsumowujące.
EWALUACJA AUTORSKI PLAN LEKCJI w ramach edukacyjnego projektu IDentyfEYE:
EWALUACJA AUTORSKI PLAN LEKCJI w ramach edukacyjnego projektu IDentyfEYE:
EWALUACJA AUTORSKI PLAN LEKCJI w ramach edukacyjnego projektu IDentyfEYE:
EWALUACJA AUTORSKI PLAN LEKCJI w ramach edukacyjnego projektu IDentyfEYE:
EWALUACJA AUTORSKI PLAN LEKCJI w ramach edukacyjnego projektu IDentyfEYE:
EWALUACJA AUTORSKI PLAN LEKCJI w ramach edukacyjnego projektu IDentyfEYE:
EWALUACJA AUTORSKI PLAN LEKCJI w ramach edukacyjnego projektu IDentyfEYE:
Instrukcja Rejestracja do I edycji Gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie Instrukcja
W ankiecie dotyczącej realizacji Szkolnego Programu Wychowawczego wzięło udział 59 rodziców uczniów Punktu Przedszkolnego, Oddziału Przedszkolnego oraz.
Szkoła Przyjazna dla Sprawiedliwego Handlu Procedura uzyskania tytułu.
EWALUACJA AUTORSKI PLAN LEKCJI w ramach edukacyjnego projektu IDentyfEYE:
„Zespoły problemowo-zadaniowe w szkole”
Przedstawienie Regulaminu Konkursu na projekt edukacyjny promujący aktywne uczestnictwo rodziców w realizacji programu edukacyjnego pt.”Trzymaj Formę!”
Analiza ankiety przeprowadzonej w klasach IV – VI Szkoły Podstawowej na temat zdrowego żywienia -Ankieta przeprowadzona we wrześni 2015r -Badanie miało.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Autor Natalia Morawiecka.  Slajd 1  Slajd 9
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
K ONKURSY PRZEDMIOTOWE ORGANIZOWANE DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
Szkoła współpracuje ze społecznością lokalną Fundacja Civis Polonus
Prezentacja agencji – nazwa agencji
Rozliczenie działań Miejskiej Biblioteki w Mrągowie na rzecz Fundacji ORANGE za rok 2012.
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i uczniów dotychczasowych gimnazjów i klas dotychczasowych gimnazjów województwa wielkopolskiego.
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
Sopocka Akademia Tenisowa
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
SZABLON- PROSZĘ UZUPEŁNIĆ
Relacja zdjęciowa z podsumowania działań projektowych w ramach programu „O Niepodległej” 22 maja 2018 r.
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
FUNDACJA STEFANKA PRZY SP 143
Zapis prezentacji:

EWALUACJA AUTORSKIEGO PLANU LEKCJI w ramach programu profilaktycznego pt.: „Jak pracować profilaktycznie z dzieckiem w wieku 13 – 15 lat?”

WSKAZÓWKI WSKAZÓWKI INFORMACJE WSKAZÓWKI Uzupełnia nauczyciel odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie ewaluację. Proszę uzupełnić każdy slajd, łącząc elementy z wcześniej przygotowanego i zrealizowanego PLANU LEKCJI i wyników: co i jak udało się, z tego co było zaplanowane. Proszę wykonać minimum jedno – zbiorowe zdjęcie sytuacyjne – i dodać do slajdu, a tylko pod warunkiem, że uczestnicy pełno i małoletni wyrazili pisemną zgodę. INFORMACJE Jeżeli zgadzacie się Państwo na udział w tworzeniu wspólnych, darmowych zasobów wychowawczo – edukacyjnych w ramach projektu: AKADEMIA DYNAMICZNA TOŻSAMOŚĆ (adT): https://www.facebook.com/adT.akademia/ Jeśli tak - to prosimy o przesłanie kopii cyfrowej PLANU LEKCJI i EWALUACJI pod adres mailowy: staszynska.beata@gmail.com Publikacja znajdować będzie się w otwartych zasobach online: BIBLIOTEKA AKADEMIA DYNAMICZNA TOŻSAMOŚĆ: https://onofflinelab.wordpress.com/

METRYCZKA IMIĘ I NAZWISKO NAUCZYCIELA: IMIĘ I NAZWISKO RODZICA: SZKOŁA: KLASA: TEMAT LEKCJI: SZANSAl ub WYZWANIE: CEL LEKCJI: GRUPA WIEKOWA: DATA REALIZACJI LEKCJI:

JAKI BYŁ WPŁYW NA RELACJE NAUCZYCIELA Z RODZICAMI /proszę uzupełnić/

JAKI BYŁ WPŁYW NA ODPORNOŚĆ MOICH UCZNIÓW W SYTUACJACH MANIPULACJI /proszę uzupełnić/

JAKI BYŁ WPŁYW NA KRYTYCZNE I KREATYWNE PROCESY MYŚLOWE MOICH UCZNIÓW /proszę uzupełnić/

JAKI BYŁ WPŁYW NA ATMOSFERĘ W KLASIE, KTÓRA WPŁYWA NA WYNIKI EDUKACYJNE /proszę uzupełnić/

Jaka atmosfera była w klasie? DOKUMENTACJA ZDJĘCIOWA /proszę tu wkleić zdjęcie (lub zdjęcia) z przeprowadzonej lekcji/

REFLEKSJE NAUCZYCIELA PO LEKCJI Z UDZIAŁEM RODZICA /proszę uzupełnić/

POZOSTAJEMY DO DYSPOZYCJI KONTAKT: Beata Staszyńska – Hansen: Prezes Zarządu Fundacji Citizen Project E: staszynska.beata@gmail.com M: +48 502 589 842 POWERED (adT) AKADEMIA DYNAMICZNA TOŻSAMOŚĆ