Wydział Rozwoju Społecznego w Gdańsku

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Moduł 5 Temat 1 Poziom 2 Dzielenie się pomysłami.
Advertisements

Projekt ZRD CPS 6 MOPR Gdańsk. ADRESACI Dzieci z rodzin wspieranych przez MOPR w Gdańsku ADRESACI Dzieci z rodzin wspieranych przez MOPR w Gdańsku CZAS.
5 dni przed wakacjami Tydzień nauki opartej na doświadczeniu w szkole w Vasaramäki.
III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KALISZU Projekt uczennic klasy 2G SALADVITA.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
Michał Nowiński 1D.  Czym jest komunikacja? Czym jest komunikacja?  Wybrane rodzaje komunikacji Wybrane rodzaje komunikacji  Komunikacja człowieka.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
MODUŁ 1 TEMAT 1 POZIOM 1 Rozumienie innych. W tym temacie Uczestnicy: Będą umieli zdefiniować pojęcie rozumienie innych Dowiedzą się, w jaki sposób rozumienie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Piszemy pamiętnik.
Od 7.30 do 8.30 dzieci schodzą się do przedszkola. W tym czasie swobodnie bawią się w dowolnych kącikach zabaw. Nauczyciel prowadzi z dziećmi rozmowy indywidualne.
SZKOLNY PROGRAM AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ MŁODZIEŻY Projekt dofinansowany ze środków MRPiPS w ramach Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.
Współpraca SP 97 z pozaszkolnymi placówkami i organizacjami edukacyjnymi Rok szkolny 2015/2016.
„Liczby są wszędzie!” Scenariusz multimedialny nr 1/I.
W domu przy ulicy Dąbrowskiej 2 w koszarach straży granicznej 5 września 1916 roku proboszcz Franciszek Gola w obecności uczniów i ich rodziców.
Nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej.  Proces zindywidualizowanej edukacji, nakierowany na integralny – obejmujący wiedzę, umiejętności i postawy – rozwój.
18 PRZYKAZA Ń MARII MONTESSORI Maria Montessori (1870 – 1952) – włoska lekarka i pedagog, twórczyni systemu wychowania dzieci zwanego Metodą Montessori.
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 w Żaganiu
Potrzeba jednej godziny byś poznał jego talenty.
CYBERPRZEMOC.
Szkoła Sportowych Talentów
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Rola książki w życiu człowieka
AKADEMIA NAUCZYCIELI BIBLIOTEKARZY
Patriotyzm miary XXI wieku
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
„ZACZAROWANI” RUSZAJĄ… „NORMALKA” W ZASIĘGU RĘKI”
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
CZYM JEST PROGRAM WSPÓŁPRACY?
Wnioski z przeprowadzonej ankiety:
Historia która mogła zdarzyć się na prawdę
ZAPROSZENIE DO WSPARCIA PROGRAMU STYPENDIA ŚW
Trendy w Public Relations
Umowa darowizny Mgr Aleksandra Pasek Instytut Prawa Cywilnego Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego.
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
MAGIA dzieje się w chmurach.
Tydzień Hiszpański w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku 16 – 20 X 2017r.
Prezentacja wymagań systemu [NAZWA SYSTEMU]
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Oferta Programu.
Job-shadowing Alcazar de San Juan, Hiszpania 07/11/17-10/11/17
Projekt nr ZALOGOWANI DO ŻYCIA
KODEKS.
„Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze
Termin realizacji: r. – r.
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Nauczyciele pracujący w naszej szkole biorą udział w szkoleniach metodyczno-językowych w placówkach zagranicznych. Wszystkie mobilności są realizowane.
Tornister Warto zauważyć, że problem przeciążonych tornistrów szkolnych wynika  z kilku przyczyn: - Dzieci często noszą w plecakach więcej podręczników.
BIZNES DLA SZKÓŁ SZKOŁY DLA BIZNESU
Strategia Zintegrowanego Rozwoju Łodzi 2020+
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
Zrealizowana w ramach lekcji plastyki metodą projektu
Propozycja MEN i ORE „Pakiet do samokształcenia dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej” – działania doskonalące i wspierające organizowanie procesu.
Priorytet MEN na rok szkolny 2017/2018
Miasto Przyjazne Dzieciom
podstawy dydaktyki 2017/2018 KONWERSATORIUM WYMIAR GODZIN: 30
Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych w dniu 22 marca 2018 r
Projekt „Angielski w wydaniu maltańskim” realizowany w Zespole Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie od do , finansowany ze.
CO TWOI UCZNIOWIE WIEDZĄ O UBEZPIECZENIACH SPOŁECZNYCH?
„Wartości i normy w wychowaniu i profilaktyce”
ISTOTA I PRZYCZYNA POWSTAWANIA TRUDNOŚCI DYDAKTYCZNYCH I WYCHOWAWCZYCH
CO TWOI UCZNIOWIE WIEDZĄ O UBEZPIECZENIACH SPOŁECZNYCH?
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12 W GDAŃSKU
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Prezentacja z odbytej praktyki zawodowej
Zapis prezentacji:

Wydział Rozwoju Społecznego w Gdańsku KREATYWNA PEDAGOGIKA IV sezon – 2017/2018 System wspierania pracy gdańskich nauczycieli Oddolnie i dobrowolnie, czyli jak możliwa jest zmiana w edukacji.

  tak się zaczęło  2013/2014 Nauczycielska Grupa Aktywności w ramach projektu My Generation at Work

Co robimy teraz? 29.09.2017r. Otworzyliśmy uroczyście i kreatywnie IV sezon Kreatywnej Pedagogiki

Wymieniamy się swoimi doświadczeniami i pomysłami. Samokształcenie…

Dzielimy się swoimi doświadczeniami. Tworzymy banki pomysłów.

poszukujemy nowych metod, szukamy nowych trendów w edukacji Wycinanki, karteczki, dymki, Kahoot … są u nas na co dzień.

Wyzwalamy i prowokujemy do refleksji aby nie popaść w rutynę „Jakże mógłbym nie mieć władzy? Mienie władzy jest obowiązkiem króla. Tak więc zamilcz" (król Julian) Wyzwalamy i prowokujemy do refleksji aby nie popaść w rutynę Bez kreatywnych nauczycieli nie będzie kreatywnych uczniów!

Kilkadziesiąt lat temu Sto lat temu Mamy świadomość i jest to dla nas bardzo ważne aby zmieniać przestrzeń w szkole. Przestrzeń w klasie powinna być przyjazna dla uczniów. Zmiana przestrzeni, zmiana myślenia! Kilkanaście lat temu

Lekcja: spotkanie, przygoda, przeżycia, doświadczanie.

Wyzwalamy i prowokujemy do refleksji aby nie popaść w rutynę.

Jak nas znaleźć? Strona miasta – historia Kreatywnej Pedagogiki i programy profilaktyczne http://www.gdansk.pl/kreatywna_pedagogika Facebook – aktualności i inspiracje https://www.facebook.com/kreatywnapedagogika2014/ Blog – pomysły dydaktyczne https://kreatywnapedagogika.wordpress.com Mail kreatywnapedagogika@gmail.com Telefon 572 123 721 Dziękujemy za uwagę Agnieszka Tomasik, Krystyna Baryś