Ankieta na temat przedmiotów szkolnych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Nasza szkoła Matylda Burszta 2006.
Advertisements

Plan lekcji.
MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
 Nasze Liceum proponuje Wam wybór takich trzech przedmiotów
X Liceum OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
Na wykresach przedstawione są przeprowadzone przez nas ankiety.
OD KLASY DRUGIEJ MUSISZ REALIZOWAĆ PRZEDMIOTY NA POZIOMIE ROZSZERZONYM (OD 2 DO 4)
WYNIKI MATUR 2009 Wydział Edukacji UM w Koszalinie.
Wyniki egzaminu maturalnego 2012 Koszalin. Zdawalność
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
Nasza szkoła naszym drugim domem
DOKUMENTACJA SKŁADANA W SZKOLE PONADGIMNZJALNEJ podanie 2 zdjęcia zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do kształcenia w zawodzie Termin składania.
Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Gryficach Wyniki egzaminu maturalnego w sesji wiosennej 2012 roku.
ZAJĘCIA DODATKOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GRABOWIE NAD PILICĄ ROK SZKOLNY 2012/2013.
Zarządzenie Nr 2 /2012 Podlaskiego Kuratora Oświaty z dnia 2 stycznia 2012 r. w sprawie ustalenia terminów i zasad rekrutacji do gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych.
Witamy w Gimnazjum i Liceum Ogólnokształcącym Towarzystwa Salezjańskiego w Pile.
Zebranie rodziców uczniów klas szóstych szkół podstawowych 13 kwietnia 2012 r.
Lokalizacja Położenie Oferta edukacyjna na rok szkolny 2012/2013 Nauka w liceum trwa 3 lata Nauka kończy się egzaminem maturalnym, uprawniającym do.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Zespół Szkół Publicznych w Bałtowie 2011/2012
Matura 2011 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r. (Dz.U. nr 83, poz. 562 z późn. zm.)
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
Przedmioty realizowane w klasie 2
Liceum Ogólnokształcące Nr II im. L. Kruczkowskiego
Nasza szkoła w liczbach i procentach
“Szkoła w procentach”.
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
Nieprzygotowanie uczniów do zajęć w dniach r.
ORGANIZACJA I FUNKCJONOWANIE SYSTEMU OŚWIATY W BAWARII
MATURA PRÓBNA PORÓWNANIE WYNIKÓW

Badania statystyczne.
im. Marii Skłodowskiej – Curie w Sopocie
Co po gimnazjum? Struktura szkolnictwa ponadgimnazjalnego.
Matura 2014 Wyniki egzaminu maturalnego w I Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza w Białymstoku.
Opracował Marek Ryś styczeń 2015 r.. I rozszerzenie (obowiązkowe) II rozszerzenie (propozycja) III rozszerzenie (propozycja) matematyka biologia wos 1a,
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
E. Saczko N. Łukasik H. Jonasz E. Kiełbaszewska I. Klimowicz A. Plis E. Seweryn E. Wasiluk E. Saczko N. Łukasik H. Jonasz E. Kiełbaszewska I. Klimowicz.
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
Które służą jako pomoc w nauce uczniom.   Chyba w każdym domu znajduję się urządzenie elektroniczne zwane komputerem. Prawie każdy z nas ma również.
Podsumowanie konkursów przedmiotowych KURATORIUM OŚWIATY W RZESZOWIE, CZERWIEC 2015 R.
EWD gimnazjalne Czym jest metoda edukacyjnej wartości dodanej (EWD)? Efektywność pracy szkoły, przed kilku laty, oceniano jedynie na podstawie wyników.
Egzamin gimnazjalny Na podstawie § 32 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Opracował Marek Ryś styczeń 2016 r.. I rozszerzenie (obowiązkowe) II rozszerzenie (propozycja) III rozszerzenie (propozycja) matematyka biologia wos/j.
Oferta edukacyjna 2016/2017 II Liceum Ogólnokształcącego im
Badania statystyczne Ankieta na temat przedmiotów szkolnych.
Wyniki badań ankietowych w Szkole Podstawowej nr 6 w Inowrocławiu Inowrocław, maj 2011 r. Jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Nasze gimnazjum w liczbach. Statystyka to nauka o pozyskiwaniu i analizowaniu danych dotyczących zjawisk masowych, których atrybutem jest losowość.
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
Nowe ramowe plany nauczania w szkołach publicznych Jakie unormowania nie zmieniają się ?
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
i chcesz się go uczyć w dużej liczbie godzin.
Organizacja zajęć w zakresie rozszerzonym w latach szkolnych 2016/17 klasa I 2017/18 klasa II 2018/19 klasa III MATURA.
Badanie losów edukacyjnych absolwentów
ZASADY REKRUTACJI.
Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej –Curie W Strzelinie
Podstawowe dylematy oświaty w kontekście jej efektywności
Opracował Marek Ryś styczeń 2017 r.
REFORMA OŚWIATY 2017/18.
Informacje o szkole w roku szkolnym 2017/2018
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
Reforma oświaty – od 1 września 2017
Egzamin maturalny w 2018 roku
Ramowe plany nauczania
Opracował Marek Ryś styczeń 2019 r.
GRONO PEDAGOGICZNE
Organizacja zajęć w zakresie rozszerzonym w latach szkolnych 2018/19 klasa I 2019/20 klasa II 2020/21 klasa III MATURA.
Terminy egzaminu gimnazjalnego w roku 2017/2018
Zapis prezentacji:

Ankieta na temat przedmiotów szkolnych Badania statystyczne Ankieta na temat przedmiotów szkolnych

Wstęp Dnia 15 stycznia 2013r. w naszej szkole została przeprowadzona ankieta na temat lubianych i nielubianych przedmiotów w szkole. W ankiecie wzięło udział 126 uczniów gimnazjum, w tym 60 dziewcząt i 66 chłopców. Ankieta polegała na zaznaczeniu obok listy przedmiotów okienka lubię, nie lubię lub nie wiem. Ankiety zostały przeprowadzone we wszystkich klasach gimnazjum. Ich wyniki zostaną przedstawione na poziomie klas, szkoły oraz z podziałem na dziewczęta i chłopców. Celem jej przeprowadzenia było wykorzystanie wiedzy ze statystyki opisowej i umiejętności przeprowadzania ankiet, zbierania i przetwarzania danych surowych oraz przedstawienia ich za pomocą tabel i wykresów oraz wnioskowanie na podstawie otrzymanych wyników. Podczas tworzenia projektu nauczyliśmy się współdziałać w grupie, dzielić się zadaniami planować działania oraz dyskutować o nich i wysłuchiwać opinii innych na ich temat.

Wyniki ankiety w klasach pierwszych. Klasa I KOBIETY MĘŻCZYŹNI Przedmiot Lubie Nie lubie Nie wiem Religia 6 12 3 13 4 J. polski 16 2 11 5 J. niemiecki 14 1 J. angielski 17 Muzyka 18 Plastyka 15 19 Historia 20 WOS - Geografia 7 9 10 Biologia Chemia 8 Fizyka Matematyka Wf Z.art. Z.tech. EDB Informatyka

Wyniki wśród dziewcząt. Najbardziej lubiany przedmiot Dziewczęta z rocznika 1999 to zdecydowanie humanistki. Najbardziej lubianym wśród nich przedmiotem jest język polski. Na drugim miejscu znajdują się historia i język niemiecki, zaś na trzecim język angielski.

Wyniki wśród dziewcząt. Najbardziej nielubiany przedmiot Wśród pierwszoklasistek zdecydowana większość dziewcząt nie przepada za plastyką. Drugim najmniej lubianym przedmiotem jest muzyka i biologia. Na trzecim miejscu znajduje się religia, fizyka oraz chemia.

Wyniki wśród chłopców. Najbardziej lubiany przedmiot Chłopcy z pierwszej klasy zdecydowanie lubią historię. Drugim najbardziej lubianym przez nich przedmiotem jest wychowanie fizyczne, a trzecim język angielski.

Wyniki wśród chłopców. Najbardziej nielubiany przedmiot Najmniej lubianym przedmiotem okazuje się być ponownie plastyka. Tuż po niej znajduje się muzyka, a na trzecim miejscu religia.

Wyniki ankiety w klasach drugich. Klasa II KOBIETY MĘŻCZYŹNI Przedmiot Lubię Nie lubię Nie wiem Religia 23 3 22 2 J. polski 20 4 J. niemiecki 13 11 10 6 J. angielski 1 17 Muzyka 14 8 16 Plastyka 9 5 Historia WOS 19 21 Geografia Biologia 7 Chemia Fizyka 12 Matematyka Wf Z.art. Z.tech. 18 EDB 15 Informatyka

Wyniki wśród dziewcząt. Najbardziej lubiany przedmiot Najbardziej lubianymi przez drugoklasistki przedmiotami są religia i historia i zajęcia artystyczne. Na drugim miejscu znajduje się język angielski. Trzecie miejsce zajął język polski.

Wyniki wśród dziewcząt. Najbardziej nielubiany przedmiot Najmniej lubianym przedmiotem okazuje się być Biologia. Na drugim miejscu znajduje się muzyka, a na trzecim chemia i fizyka.

Wyniki wśród chłopców. Najbardziej lubiany przedmiot Ulubionym przedmiotem chłopców jest historia. Na drugim miejscu znajdują się Religia oraz wychowanie fizyczne, a na trzecim język polski.

Wyniki wśród chłopców. Najbardziej nielubiany przedmiot Najmniej lubianym przez drugoklasistów przedmiotem jest biologia. Tuż za nią znajduje się fizyka. Trzecie miejsce zajął język niemiecki.

Wyniki ankiety w klasach trzecich. Klasa III KOBIETY MĘŻCZYŹNI Przedmiot Lubie Nie lubie Nie wiem Religia 9 3 1 15 4 J. polski 8 2 J. niemiecki 6 12 J. angielski Muzyka 5 7 Plastyka Historia 18 WOS 16 Geografia Biologia Chemia 10 Fizyka 13 Matematyka 11 Wf 17 Z.art. 14 Z.tech. EDB Informatyka

Wyniki wśród dziewcząt. Najbardziej lubiany przedmiot Ulubionym przedmiotem trzecioklasistek jest Wychowanie fizyczne. Drugie miejsce zajmują religia, informatyka oraz zajęcia techniczne. Na trzecim miejscu znajduje się język angielski i język polski.

Wyniki wśród dziewcząt. Najbardziej nielubiany przedmiot Dziewczęta z trzeciej klasy najmniej lubią geografię i matematykę. Na drugim miejscu znajduje się chemia, a na trzecim fizyka, edukacja dla bezpieczeństwa oraz muzyka.

Wyniki wśród chłopców. Najbardziej lubiany przedmiot Najbardziej lubianym przedmiotem wśród chłopców z trzeciej klasy jest historia na drugim miejscu znajduje się wychowanie fizyczne. Trzecie miejsce zajmuje wiedza o społeczeństwie.

Wyniki wśród chłopców. Najbardziej nielubiany przedmiot Najbardziej nielubianym przedmiotem jest biologia. Na drugim miejscu znajduje się matematyka, a tuż za nią język niemiecki.

Wyniki ankiet z całego gimnazjum. Szkoła KOBIETY MĘŻCZYŹNI Przedmiot Lubie Nie lubie Nie wiem Religia 38 15 7 40 11 J. polski 44 8 46 10 J. niemiecki 30 21 9 32 24 J. angielski 43 39 Muzyka 33 16 34 23 Plastyka 13 28 20 36 Historia 61 3 2 WOS 25 6 37 5 4 Geografia 12 1 Biologia 35 14 51 Chemia 19 31 Fizyka 27 Matematyka 26 Wf 58 Z.art. Z.tech. 29 EDB 22 Informatyka

Najbardziej lubiane przedmioty wśród kobiet w gimnazjum Najbardziej lubiane przedmioty wśród kobiet; j, polski, historia, w-f, religia, j. angielski. Lubiane są także przedmioty takie jak: j. niemiecki, zajęcia artystyczne, zajęcia techniczne, wos oraz informatyka. Najgorzej wypadły przedmioty ścisłe: fizyka, matematyka, chemia, biologia oraz muzyka, plastyka i EDB. Z wykresów wynika, że w naszym gimnazjum wśród kobiet jest więcej humanistek. * Liczby zapisane pionowo na diagramie oznaczają ilość ankietowanych kobiet .

Najbardziej lubiany przedmiot wśród mężczyzn w gimnazjum Wśród mężczyzn najbardziej lubianym przedmiotem jest historia oraz w-f. Lubiane są także: j. angielski, j. polski, religia. Zdecydowanie lepiej niż u ankietowanych kobiet wypadły; informatyka, fizyka, matematyka, chemia, biologia, geografia, wos, EDB. Z wyników widocznych na wykresie został wysunięty wniosek, że wśród mężczyzn w gimnazjum także przeważają humaniści. * Liczby zapisane pionowo na diagramie oznaczają ilość ankietowanych mężczyzn.

Humanizm, czy nauki ścisłe ? Zdecydowanie humanizm. Dwoma najbardziej lubianymi przez uczniów przedmiotami w naszej szkole są historia i język polski. Liczba humanistów znacznie przewyższa nieliczne umysły ścisłe. Ciekawostka Humaniści w przyszłości będą mogli się realizować w takich zawodach jak np: * Dziennikarz, * Nauczyciel – polonista, historyk * Przewodnik wycieczek * Psycholog * Prawnik * Archeolog * Duchowny * Filozof Oraz wiele innych.

Dziękujemy za uwagę.