klasa II moduł 24 BEES AND HONEY

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PSZCZOŁY.
Advertisements

Organizator: Szkoła Języków Obcych PASCAL. Whats your name? Uczestnicy siedzą w kole prowadzący wraz z pacynką Monster wybiera osobę którą chce poznać.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Czas Present Simple.
-Witam nazywam się Weronika Zgorzelska oraz Oliwia Kołakowska. -Witam serdecznie 1.Od kiedy pan gra w FC Barcelonie… -W FC Barcelonie gram od 13 roku.
Akcja eTwinning w Szkole Podstawowej nr 5 w Rybniku jako przykład wykorzystania Multimedialnego Centrum Informacji mgr Ewa Łopatka.
Zestawienie wyników badań Researches summary. 1. Czy Twoi rodzice uprawiają jakieś sporty lub w inny aktywny sposób spędzają wolny czas poświęcając im.
Multimedialne środowisko nauczania fizyki dla szkół ponadgimnazjalnych
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Egzamin maturalny ustny z języka obcego obowiązujący od roku szkolnego 2011/2012 Prezentacja przygotowana na podstawie informacji zawartych w informatorze.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego PEFS - Instrukcja Zagraniczna mobilność
Na ratunek pszczołom Projekt Klubów 4H Rok szkolny 2012/13.
INSEKTER OG EDDERKOPPDYR
Mały Einstein 2006.
PSZCZOŁY.
Music: Nightengale Serenade
III Festiwal Piosenki Angielskiej
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 English SOS.
„Usłyszysz dwukrotnie…” pierwsza część sprawdzianu szóstoklasisty z języka angielskiego to nie tylko słuchanie Małgorzata Brodzisz.
North Ireland. ● Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu – Drugi poziom konspektu ● Trzeci poziom konspektu – Czwarty poziom konspektu ● Piąty poziom.

Pszczoły Ada Stankiewicz 6a.
Generatory pomocy multimedialnych
PSZCZOŁY.
PSZCZOŁY ZACZYNAMY POKAZ.
Pszczoły.
SHOPPING- ROBIENIE ZAKUPÓW.
The History St. Peter and Paul's Church.. The end of work Miner1: We are buried. Miner2: We can' t go out. bury-zasypać Koniec pracy Górnik1: Jesteśmy.
PSZCZOŁY.
Much, many, a lot of, some,any
Polish language course – lesson 3 SERVICES 1. 1 jeden 2 dwa 3 trzy 4 cztery 5 pięć6 sześć 7 siedem 8 osiem 9 dziewięć 10 dziesieć 2.
POLISH LANGUAGE COURSE Lesson 1 Greetings and introducing yourself.
MIÓD.
PSZCZOŁA MIODNA.
HOMOFONY W JĘZYKU ANGIELSKIM. HOMOFONY TO WYRAZY DŹWIĘKOWO IDENTYCZNE, ALE ODMIENNE POD WZGLĘDEM PISOWNI, POCHODZENIA I ZNACZENIA.
Les meilleures photos de L'année 2005 D'après NBC A life for two, full of tenderness, obtains happiness as they get closer to heaven. Życie we dwoje,
Owady – pożyteczne czy szkodliwe?
OWADY I PAJĘCZAKI.
Klasa II moduł 07 HALLOWEEN PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt.
ENGLISH CORNER Kącik języka angielskiego. PRESENT SIMPLE Czas Present Simple stosujemy gdy: 1) opisywana czynność odbywa się regularnie. John often plays.
Przetłumacz podane w nawiasach fragmenty zdań na j. angielski.
Tajemnicze pismo Potrzebne: Działanie
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.
PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany przez Europejski.
PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany przez Europejski.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Klasa III moduł 04 PLAYTIME PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany przez Europejski.
Dzień dobry! Cześć! This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
Klasa II moduł 22 HEALTHY TEETH PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt.
Www,mojesilnedrzewo.pl. W dniach 15 marca – 30 kwietnia 2010.r.wytwórnia wody mineralnej Żywiec Zdrój SA wspólnie z Fundacją Nasza Ziemia i Regionalną.
Music: Nightengale Serenade
Music: Nightengale Serenade
CZAS PRESENT CONTINUOUS
klasa II moduł 27 PEOPLE WHO HELP
Klasa I moduł 04 FRUIT PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany.
klasa III moduł 05 WHAT ARE CLOTHES MADE OF?
Tworzenie zdań i zastosowanie
Klasa II moduł 09 SPORTS PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany.
FESTIVALS AROUND THE WORLD
klasa III moduł 10 AT THE DOCTOR’S
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
klasa II moduł 29 TOWN AND COUNTRY
klasa I moduł 13 MOUNTAINS
Egzamin ósmoklasisty z języka angielskiego
klasa III moduł 2 LANDSCAPES
Klasa 1 moduł 18 DINOSAURS PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt.
Zapis prezentacji:

klasa II moduł 24 BEES AND HONEY PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia – projekty konkursowe.

Miód (PL) Nauczyciel wprowadza temat pytając o wiedzę na temat pszczół. Czy się różnią od os? Co dzieci o nich wiedzą? (ENG) Nauczyciel wprowadza angielskie słownictwo – bee, honey, hive – honeybee, beehive Dodatkowe informacje (źródło wikipedia) Pszczoła miodna gatunek owada błonkoskrzydłego z rodziny pszczołowatych, obejmującej gatunki wytwarzające miód. Pszczoły miodne zbierają nektar i pyłek kwiatów, który jest ich pożywieniem. Do produktów pszczół miodnych należą m.in.: miód i wosk Pszczoła unosi się w powietrzu dzięki pracy dwóch par skrzydeł zbudowanych z przezroczystej błony. Jedna z trzech par nóg posiada specjalne poduszki zatrzymujące pyłek. Posiadają też narząd obronny – żądło. Znajduje się ono na końcu odwłoku i może zostać przez zagrożonego owada wprowadzone do ciała innego zwierzęcia. Żądlenie bezkręgowców o miękkim ciele nie przynosi żądlącej pszczole większych szkód, natomiast użądlenie większego zwierzęcia (kręgowca) kończy się śmiercią pszczoły.

(PL) Nauczyciel omawia z uczniami etapy powstawania miodu. Miód jest naturalną słodką substancją wytworzoną przez pszczoły miodne (Apis mellifera) z nektaru kwiatów (miód nektarowy) lub soku, który pszczoły pozyskują przy współudziale innych owadów, wysysających soki z żywych części roślin (miód spadziowy). Poza ww. miodami rozróżniamy jeszcze miody mieszane nektarowo-spadziowe Więcej informacji o powstawaniu miodu na : http://miodkupujeszpszczolyratujesz.pl/jak-powstaje-miod (ANG) Nauczyciel omawia posczególne etapy powstawania miodu, nazywając obrazki: Bee, flower, beehive, honeycomb, beekeeper Więcej informacji w języku angielskim na : http://www.honey.com/honey-at-home/learn-about-honey/how-honey-is-made/

(ENG) Nauczyciel zachęca dzieci by powiedziały mu, które pole ma odsłonić. Dzieci powinny podać przynajmniej nazwę koloru, a jeszcze lepiej powiedzieć np. a blue triangle etc. Uwaga! Należy umówić się z dziećmi, że mogą zgadywać co kryje się pod kolorowymi kartami dopiero gdy zostaną odsłonięte przynajmniej 3 karty. Nauczyciel zadaje pytanie What’s this? Do you like it? How often do you eat it? What colour is it? Is it good? Bad? Sweet?

(ENG) Nauczyciel zachęca dzieci by powiedziały mu, które pole ma odsłonić. Dzieci powinny podać przynajmniej nazwę koloru, a jeszcze lepiej powiedzieć np. a blue rectangle etc. Uwaga! Należy umówić się z dziećmi, że mogą zgadywać co kryje się pod kolorowymi kartami dopiero gdy zostaną odsłonięte przynajmniej 3 karty. Nauczyciel zadaje pytanie What’s this? Where is is? Set of beehives

Honey is good for you because… it gives you energy. it is a natural cure. it has vitamins. (ENG) Nauczyciel pyta dzieci czy lubią miód, czy wiedzą dlaczego jest zdrowy. Następnie omawia zdania, prosi aby dzieci podały więcej przykłądów i zdań opisujących miód oraz jego dobroczynne właściwości(np. Honey is sweet, Honey is good for you because ….) it has antioxidants.

beehive honeycomb honey bee honey jar beekeeper (ENG)Nauczyciel omawia z dziećmi poszczególne wyrazy zwracając ich uwagę na „część wspólną” wyrazów związanych z miodem i pszczołami – bee oraz honey. Nauczyciel prosi aby dzieci szybko powtórzyły dany wyraz zanim zniknie z tablicy. beekeeper

wings stinger antennae stripes legs (ENG) Nauczyciel czyta powyższe wyrazy, dzieci powtarzają. Następnie nauczyciel pyta dzieci w jaki sposób wymienione wyrazy kojarzą im się z pszczołami (wyrazy po kliknięciu podskakują). Czy znają inne owady/zwierzęta, które również posiadają wymienione części? legs

(PL, ENG) Nauczyciel prosi aby dzieci nazwały obrazki (yoghurt, bun, lemon, honey, water, gingerbread man, banana. Czy potrafią podać proste przepisy z tych produktów i miodu? (Np. bułka z miodem, woda z miodem i cytryną, piernik z dodatkiem miodu, banan obtoczony w miodzie i wybranej dekoracji (czekoladowa posypka, słonecznik, chrupki kukurydziane etc…)

H _ N _ Y B _ _ H _ V _ H _ N _ Y J _ R S T _ N G _ R S T R _ P _ S (ENG) Nauczyciel odsłania kolejne pola w kole, uczniowie nazywają wyrazy uzupełniając je brakującymi literami. Następnie nauczyciel wskaźnikiem rusza w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara po kole, dzieci na zmianę wołają STOP i w zależności na jakim rysunku zatrzymał się nauczyciel wołają nazwę obrazka po angielsku. Zamieniają się następnie rolami z nauczycielem. S T R _ P _ S W _ N G S

(PL, ENG) Dzieci odgadują co jest na obrazku, zanim całkowicie się odsłoni.

A honey bee makes only one teaspoon of honey in its lifetime A honey bee makes only one teaspoon of honey in its lifetime. How many bees need to work to make honey for your Christmas gingerbread?

(PL, ENG) Dzieci wykonują projekt ula i pszczół miodnych wykorzystując folię bąbelkową, farby, markery, kolorowy papier. Ul wykonany jest z farby odciśniętej na folii bąbelkowej a pszczoły z odcisków palców. Opisują projekt używając zwrotów There is, there are, I can see etc….