Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Advertisements

Dr Anna M. Zarzycka Katedra Biznesu Międzynarodowego A.M. Zarzycka.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
MODUŁ 3 TEMAT 3 POZIOM 2 Zarządzani e czasem. CZY TO JUŻ CZAS PANIKOWAĆ…? Jesteś liderem pierwszej misji na Marsa! Jesteś bliski/a zakończenia pierwszego.
REKRUTACJA –KROK PO KROKU Przygotowano na podstawie Zarządzenia nr 12/2016 Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie ustalenia.
Wiem czego chcę!!!.  Każdy z Nas staje przed różnymi wyborami. Jednym z najważniejszych jest wybór ścieżki kształcenia.  Twoja Kariera jest w twoich.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
MODUŁ 3 TEMAT 3 POZIOM 1 Zarządzani e czasem. CZY TO JUŻ CZAS PANIKOWAĆ…? Jesteś liderem pierwszej misji na Marsa! Jesteś bliski/a zakończenia pierwszego.
Przygotowała Dominika Karpińska - psycholog. Nie każdy ból dorastania jest depresją, ale też nie każdy można zbyć wzruszeniem ramion i stwierdzeniem;
Po pierwsze: Bądź odważny! Weź los w swoje ręce, w końcu do odważnych świat należy. Niech Twoja odwaga nie oznacza jednak podejmowania ryzyka bez analizy.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
 Informatyk jest to osoba, która wykształciła się na specjalistę w dziedzinie nowych technologii, posiadająca wiedzę i umiejętności na temat ogółu metod.
Czym jest gramofon DJ-ski?. Gramofon DJ-ski posiada suwak Pitch służący do płynnego przyspieszania bądź zwalniania obrotów talerza, na którym umieszcza.
Zarządzanie startupem internetowym Michał Burda, Michał Łuszczek, Agnieszka Gajownik.
Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Gryficach.
MODUŁ 3 TEMAT 1 POZIOM 2 Wyznaczani e celów. W TYM TEMACIE MŁODZI LUDZIE: Poznają, jak planowanie celów może pomóc im w ich przyszłej karierze Będą wyznaczyć.
5 KROKÓW DO SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Jak dostać się do szkoły ponadgimnazjalnej? Instrukcja dla uczniów, którzy uczą się w gimnazjach które przekazują.
Apteka Oliwna Jak poprawnie złożyć zamówienie
Informatyka to bardzo nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się dziedzina wiedzy. Nie wymaga poświęceń, gdyż większość informatyków to pasjonaci. Wymaga.
Moduł II. Obszar formułowania Programów i Projektów.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
Nazwa projektu Nazwa firmy Nazwa prezentera:
Przedsiębiorczość i Marketing
Zapraszamy na studia Promocja WNEI. Wydział Nauk Ekonomicznych i Informatyki Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku.
Pharmanex® Bone Formula
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
Zarządzanie strategiczne 5
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ]
NIE CZYTASZ ? ŻAŁUJ ! Jeśli regularnie czytasz książki, prezentacji czytać nie musisz. Wiesz już wszystko, co tutaj napisano. JEŚLI NIE LUBISZ CZYTAĆ,
NASTOLATKI I KSIĄŻKI.
Koncepcja i strategia Szkoły Promującej Zdrowie
Nazwa firmy Plan biznesowy.
”Nowoczesna rehabilitacja kluczem do zwiększenia samodzielności osób z dysfunkcjami wzroku” Projekt współfinansowany ze środków PFRON Czas trwania projektu:
Zarządzanie rozwojem firmy
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
Bądź tam, gdzie Twoi klienci
VI LO w ZSO im AK w Bielsku-Białej
Doradca finansowy.
Specjalność: MARKETING
- efektywne wsparcie doradcze
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Kierunek: Zarządzanie
10 kroków do zmiany nawyków
Przedsiębiorczość PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ mgr Paweł Kłobukowski
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Specjalność Przedsiębiorczość i doradztwo biznesowe
SZKOLNE MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „ŁASUCH”
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
PRAKTYKI STUDENCKIE Informacja dla studentów
Zarządzanie Studia II stopnia
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
PO CO FIRMIE SPRATEGIA SPRZEDAŻY?
Prezentacja planu biznesowego
KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS
„Cziksony
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Labo Odkrywcy I Grupa: 0 c, 0d, Obłoczki.
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
Nazwa firmy Biznesplan.
Sp.j U Karyny.
Zgłoszenia do nagrody specjalnej Najlepszy praCCodawca
Jesteśmy „One PPG” Nasz cel We protect and beautify the world
życzę Ci gorącej filiżanki kawy, którą ktoś dla Ciebie zrobi.
Zgłoszenie do konkursu
Nasza działalność Nasz zespół Z kim współpracujemy
Pomoc Przedsiębiorcom w trudnościach
Zapis prezentacji:

Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Katedra Marketingu Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: dr Kinga Stopczyńska

Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości "Myślę, że jak zrobisz coś, co okaże się całkiem niezłe, to powinieneś zrobić coś innego, równie wielkiego, zamiast rozwodzić się nad tym zbyt długo. Po prostu zastanów się, co dalej.” Steve Jobs

Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Chcesz osiągnąć sukces na rynku? Daj klientowi coś więcej, spraw by czuł się wyjątkowo używając Twojego produktu i przede wszystkim miał poczucie, iż żadna inna firma nie jest dla niego tak ważna jak Twoja.

Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Jak to zrobić? Jak uwieść klientów na rynku tak konkurencyjnym? Tego będzie dotyczyła tematyka modułu obejmując najistotniejsze na dzisiejszym rynku zagadnienia związane z kreowaniem wartości przy wykorzystaniu działań marketingowych.

Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Sedno: Moduł koncentruje się na zagadnieniach leżących u podstaw samej ideii marketingu, jednak skupia się na tak ważnym procesie jakim jest procesie kreowanie wartości dla klienta, budowanie pozycji konkurencyjnej organizacji i jej wartości na rynku.

Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Jeśli: Pasjonuje Cię wiedza z najwyższej półki Doceniasz aktualność przekazywanej wiedzy Cenisz sobie kontakt z praktyką Lubisz interesujące zajęcia Nasz moduł jest właśnie dla Ciebie!

Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Pamiętaj! Konsekwentnie realizowane założenia Modułu to szansa dla Ciebie na poznanie najlepszych dostępnych rozwiązań obecnie dostępnych na rynku, technik, z których możesz korzystać w celu budowania silnych marek oraz pozycji konkurencyjnej firmy, z którą będziesz wiązać przyszłość zawodową.

Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Przedmioty, które przygotowaliśmy z myślą o Tobie: Wizerunek w kształtowaniu wartości firmy Marketing relacji z klientem Zarządzanie wartością klienta Marketing wewnętrzny Determinanty zachowań konsumenckich Nowe technologie w marketingu Źródła i metody finansowania strategii marketingowych Zarządzanie projektami marketingowymi

Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Co zyskasz? Wiedzę, która ułatwi Ci funkcjonowanie jako przedsiębiorcy Doświadczenia będące pierwszym krokiem do Twojej kariery Satysfakcję z posiadanej wiedzy Kontakt z praktykami Prawda, że warto?

Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Zapraszamy na nasz moduł, wszystkich którym aktualności rynkowe nie są obce i którzy są zdeterminowani na pozyskiwanie wiedzy z profesjonalnych źródeł.