Zarządzanie ekspansją zagraniczną i rozwojem

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KOMPETENCJA SPOŁECZNA W ZESPOLE PROJEKTOWYM
Advertisements

Negocjacje w obrocie nieruchomościami
Szkolenia dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego
4.2. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa
Model partnerstwa na rzecz innowacyjności
Rzeszów Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej.
Inicjatywa Klaster Medycyna Polska Pd - Wsch.
Przedsiębiorcy i rozwój
Zachowania organizacyjne
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Zespół konsultantów: Michał Kłos Przemysław Kurczewski Robert Lewicki
1 Werbespot. AWD CEE Controller Tagung 29./30. Juni 2006 POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE KIERUNKI ROZWOJU, AKTUALNE PROBLEMY POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE.
Otocznie i strategia Raport przygotowany we współpracy z firmą 6 grudnia 2010 Organizatorzy Projektu:
Podstawy wyboru strategii marketingowej
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Gospodarowanie Zasobami Ludzkimi
Hot Spot - korzyści 1. Zaspokojenie rosnących oczekiwań klientów 2. Przewaga nad konkurencją 3. Prestiż lokalizacji – miejsce spotkań biznesowych.
Nowoczesne Contact Center w firmie ubezpieczeniowej
WORKFLOW KLUCZEM DO MINIMALIZACJI KOSZTÓW DZIAŁANIA ORGANIZACJI
Doradztwo marketingowe dla właścicieli firm i zarządów
Business Integration Knowledge System
Na produkt finalny – innowacyjny model preinkubacji przedsiębiorczej osób 50+ składają się 3 produkty pośrednie Model prowadzenia doradztwa Model prowadzenia.
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Szkolenia, Coaching, PR.
AKADEMIA EKONOMICZNA IM. KAROLA ADAMIECKIEGO W KATOWICACH
Biznesplan.
Człowiek – najlepsza inwestycja
Technik Organizacji Reklamy
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
2 Projekt CWDR Rekomendacje dla WKDS Projekt 2011 – 2012 Geneza projektu.
Sztuka negocjowania dziennikarstwo i komunikacja społeczna UŁ
Upowszechnianie rezultatów projektów mobilności instytucjonalnej
OFERTA SZKOLEŃ DLA I LO OFERTA SZKOLEŃ DLA I LO im. B. Nowodworskiego w Krakowie G.P.S. OŚRODEK SZKOLENIOWY ul. Grzegórzecka 10/105 KRAKÓW Kamila Kępińska.
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
Wspieramy właścicieli nieruchomości na wynajem VI Ogólnopolski Kongres Mieszkaniczników, Łódź, listopada 2014 r.
KS Business Solutions Myślenice, KS Business Solutions – informacja o firmie. Założona w 2011 roku firma KSBS jest autorską inicjatywą osób.
Strategia LP Business Solutions Wrocław, styczeń 2013.
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Gospodarowanie nieruchomościami i usługi publiczne
NBB National Business Brokers jest międzynarodową siecią brokerów biznesowych i konsultantów działającą na całym świecie. Doradzamy w przedsięwzięciach.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Microsoft SharePoint Platforma efektywnej współpracy Adam Dolega Architekt Rozwiązań Biznesowych Microsoft.
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
‘we foster a global World Trade Center network that enhances the brand and promotes prosperity through trade and investment’
Prezentacja specjalności FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW 2015.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Slajd nr 1 Strategiczne Zarządzanie Marketingowe Specjalność II stopnia.
Maj Transline Group 2013: DHL i Transline wdrażają swój model w Tajlandii 2013: Dalsza ekspansja. Illinois i Pennsylvania 2009: Otwarcie operacji.
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY
British Polish Chamber of Commerce Usługa wsparcia polskich producentów Usługa Eksportowa – BPCC Export Marta Smolarek Konsultant ds. eksportu Brytyjsko.
Zintegrowane systemy informatyczne
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Katedra Logistyki dr Cezary Gradowicz. Katedra Logistyki kierując się potrzebą uzupełnienia i poszerzenia wiedzy podstawowej oferowanej w ramach przedmiotów.
Znaczenie centrów handlowych dla rozwoju rynków lokalnych dr Jan Mikołajczyk Katedra Handlu i Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Specjalność Przedsiębiorczość i Zarządzanie MŚP Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem.
DWUJĘZYCZNA OBSŁUGA FIRMY NA POTRZEBY RYNKU MIĘDZYNARODOWEGO Uniwersytet w Białymstoku OFERTA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH.
IV Konferencja Koleje Samorządowe Szanse i zagrożenia Łódź r ROLA WSPÓŁPRACY KOLEI SAMORZĄDOWYCH W ODPOWIEDZI NA ZAGROŻENIA PŁYNĄCE Z RYNKU.
Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor.
Een.ec.europa.eu Wsparcie dla biznesu i innowacji.
Kierunek: Zarządzanie. Jeśli chcesz:  w przyszłości zostać menedżerem średniego lub wyższego szczebla polskich albo międzynarodowych spółek  umieć przygotowywać.
Zasady budowania oferty inwestycyjnej przez jst
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
Miniprzedsiębiorstwo „BOYS-COMPANY”
Dualne kształcenie zawodowe
dr hab. Aleksandra Grzesiuk
MARKETING INTERNETOWY
25 lat firmy Z przyjemnością informujemy, iż firma TECHBUD obchodzi w tym roku 25-lecie swej działalności. Na przestrzeni tych 25 lat spółka.
Możliwości rozwojowe dla Małopolan
Wykład I: Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie.
Zapis prezentacji:

Zarządzanie ekspansją zagraniczną i rozwojem Negocjacje i Budowanie Relacji Wykładowca: Michał Biegaj Dyrektor ds. Ekspansji Międzynarodowej

Czym są negocjacje? Rodzaje negocjacji, strategie negocjacyjne, przygotowanie do negocjacji; Źródła wiedzy z zakresu negocjacji (case studies, literatura) Co negocjujemy? Jakie są wymiary negocjacji, etapy negocjacji, efekt końcowy?; Po co negocjujemy? Świadomość własnych interesów, cele do zrealizowania, ośrodki decyzyjne w negocjacjach; Z kim negocjujemy? Kontakty, budowanie relacji. Efektywna interakcja zmierzająca do realizacji celów

Budowanie relacji Struktura uczestników rynku Deweloperzy Agencje Consultingowe Agencje Reklamowe Architekci Władze lokalne Właściciele nieruchomości Konkurencja  Firmy wykonawcze (budowlane, serwisowe, dostawcy usług) Business mixery Targi branżowe Konferencje

Case studies - Wiedeń Data otwarcia: 10.2016 Powierzchnia najmu: 2522 m2 Zarządca: Redevco Sąsiedztwo: InterSpar, TK Maxx Odwiedzalność ulicy: ok.150 mln klientów rocznie

Case studies - Kraków Powiększenie sklepu CCC Rok otwarcia: 2006 Powierzchnia najmu: 60.000 m2 Zarządca: ECE Projektmanagement Ilość sklepów: 270 Odwiedzalność: 30 mln klientów rocznie (nr 1 w Polsce) Powierzchnia CCC przed powiększeniem: 343 m2 Powierzchnia sklepu CCC po powiększeniu: 578 m2

Case studies - Kraków Rok otwarcia: 2014 Powierzchnia całkowita: 2530 m2 Właściciel: Osoby prywatne Czas trwania negocjacji: 4 lata Czas trwania remontu: 9 m-cy Powierzchnia handlowa: 1520 m2

Czas na Grę 

Literatura Sun Tzu – „Sztuka Wojny”; Jim Camp – „Zacznij od nie” Dariusz Piotrowicz – „Negocjacje kryzysowe i policyjne”; Roger Fisher, William Ury, B. Patton – „Dochodząc do Tak”; William Ury – „Odchodząc od Nie”; Zbigniew Nęcki – „Negocjacje w biznesie” Kevin Murray – „Inspirująca komunikacja”

Kompetencje w pracy negocjatora biznesowego Inteligencja emocjonalna  ; Języki obce – angielski + inne; Obsługa urządzeń mobilnych; Excel + Word; Szkolenia z umiejętności miękkich i twardych; Prawo jazdy; Paszport; Wygodne buty 

Dziękuję za uwagę!