Reklama ambientowa Czyli najmniej standardowa forma reklamy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SKLONowany Wall-E. logo banku logo partnerów adres www.
Advertisements

PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 6
Działania finansowane ze środków Unii Europejskiej
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Kultura masowa czy dzieło sztuki?
Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel
Ryszard Solski, Sigma International
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
Media Miejskie to obecny w mieście,
Miejska Biblioteka Publiczna w Olsztynie
Usłyszeć miasto o audioguide gdańsk, wygodnym zwiedzaniu oraz kierowaniu strumienia turystów.
Społeczne zastosowanie gier miejskich
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Prezentacja Agencji.
Panelbudowlany.pl Panelbudowlany.pl - idea Komunikator Jak go wykorzystać ? Dalej >>> Świeżość w marketingu.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Szkoła Odkrywania Talentów
1 Oferta współpracy. Świat emocji! ERGO ARENA to nowe, a przede wszystkim nowoczesne miejsce na mapie sportowo -widowiskowej Trójmiasta. Równolegle jednak,
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku
REKLAMY Autorki: Ilona Lebiedzińska Ewelina Krasnowska Daria Sak
Kreatywny nauczyciel – nauczyciel z wyobraźnią
MIEJSKIE GIMNAZJUMN NR 4 IM. ZOFII KOSSAK W OŚWIĘCIMIU
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Agenda Kształtowanie Druki reklamowe przestrzeni Ambient Sieć placówek
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Technik Organizacji Reklamy
Kliknij, aby edytować style wzorca tekstu – Drugi poziom Trzeci poziom – Czwarty poziom » Piąty poziom.
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Społeczna Odpowiedzialność Biznesu CSR- Corporate Social Responsibility
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
Stworzymy lub wynajmiemy markę pomysł nie wystarczy design to więcej niż wygląd technologia musi działać strategia jako silnik określimy komunikację marketingową.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
FORUM ANIMACJI MUZYCZNEJ Warszawa Kompetencje nauczyciela w kontekście animowania uczniów i społeczności lokalnej.
Oferta działań ambientowych
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Biznes społeczny – rentowny i pożyteczny Dawid Sokołowski.
Dlaczego warto angażować się w życie szkoły?
Nasza koncepcja. Nasz zespół gorliwie myślał nad kierunkiem naszych działań. W naszych głowach powstało wiele pomysłów. A my wybraliśmy ten najlepszy,
Historia programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich >> program rządowy 2008 >> rezerwa celowa z środków z budżetu państwa >> kontynuacja.
Zasady panujące podczas debaty:  Mówi tylko jedna osoba; nie przekrzykujemy się  Mówimy za siebie, nie przypisujemy innym własnych opinii  Krytykujemy.
Kontener reklamowy Mobile Media Consulting Sp. z o.o. Mobile Media Consulting Sp z o.o.
Studium Przypadków Gosia Bates i Drew Wilkins. Studium przypadków 2 i 4 Wszystko o mnie.
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
Wrocław Światową Stolicą Książki 2016 Projekt działań bibliotek szkolnych Wrocławia wspierający rozwój czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży grudzień.
Cele Republiki Marzeń są jasno określone : Cele społeczne czyli misja * społeczna i zawodowa reintegracja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, *
Dlaczego warto uczyć się języka niemieckiego?. Znajomość języków. Świat, który nas otacza ciągle się zmienia i stawia coraz wyższe wymagania. Teraz nie.
Zostań Wolontariuszem SZLACHETNEJ PACZKI!. Organizatorem projektu SZLACHETNA PACZKA jest.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Decyzje dotyczące cen na rynku UE A.M. Zarzycka. Czynniki wpływające na kształtowanie cen na eurorynku - adaptacja zróżnicowana struktura konkurencji.
Reklama Czym jest?. Definicja reklamy Reklama jest współcześnie podstawową formą komunikowania się firmy z rynkiem, tj. przekazywania rynkowi informacji.
Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor.
#noname-kim jesteśmy?  Jesteśmy uczennicami XI Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku. Nasza firma jest projektem z ekonomii, naszą nauczycielką, a.
Miniprzedsiębiorstwo – Bellaginio II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka Bielsko-Biała.
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
HOOP - Dzień Przytulania
Pomysł na promocję książki.
ZKM przypomnienie.
ChupaChuck – wyluzuj! Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Okno na Hooptymistyczny świat
MÓJ ZAWÓD.
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Zostań Wolontariuszem SZLACHETNEJ PACZKI!
REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza.
Komunikacja w reklamie: Reklama ambientowa. Katarzyna
Akcja 3 Rozwój polityki młodzieżowej
Projekt dofinansowany ze środków Rządowego Programu na Rzecz Aktywności Społecznej Osób Starszych na lata
Zapis prezentacji:

Reklama ambientowa Czyli najmniej standardowa forma reklamy

Reklama ambientowa to swoisty ewenement Przykłady takowej reklamy? ▪ Reklamy na bokach środków komunikacji miejskiej ▪ Reklamy typu outdoor czy indor ▪ Wszelakie słupy reklamowe Najlepiej więc stwierdzić, że z tym konkretnym typem reklamy możemy spotkać się wszędzie. Jednak, czy wszystko co oryginalne jest z miejsca klasyfikowane jako ambient? Szczerze? Tak długo jak to reklama i nie da się jej dopasować pod inne style – tak. Ambient – ang. Otaczający, Możliwe że nazwa odnosi się do tego, że reklamą ambientową może być w zasadzie wszystko – tak długo jak mamy trochę wyobraźni.

Czy ta forma jest skuteczna? Poniekąd tak, jednakże wymaga dobrego pomysłu. Słaba reklama ambientowa to tylko strata czasu i funduszy, zważając na to że zwykle nie ma specjalnie dużego zasięgu. Ten typ marketingu ma wykazywać świeżość i oryginalność, kreatywne pomysły, humor, emocje.

Co pomaga reklamie? Przede wszystkim – miejsce ma znaczenie. Szum medialny wytworzony dookoła wystawionej reklamy. Efekt plotki, aka dzielenie się znaleziskami przez social media. Customizacja czyli celowanie w odpowiedni target, w odpowiedni sposób. Czas kontaktu z reklamą. Im dłuższy, tym lepiej – jednak dobrze jest nie przesadzić i zniechęcić.

Czy reklama ambientowa jest ryzykowna? Tak. Jako że zdecydowanie reklama ambientowa opiera się najbardziej z wszystkich form na zaskoczeniu i szoku, zdarza się też nie trafić, bądź spowodować szkody. Przykładowo – z wielkim niezadowoleniem lokalnej społeczności spotkała się reklama 36 i 6 w której wlepki reklamowe zostały rozklejone w dużych miastach. Wielu, uznało to za akcję zaśmiecającą miasto – co zaowocowało rozklejeniem obraźliwych wlepek pod drzwiami Polkomtelu.

Ciekawsze reklamy: Stworzenie dobrej i zaskakującej reklamy to jak tworzenie dzieła sztuki. Wszystko może być sztuką, nie jest ważne czy dobrą.