WPROWADENIE AKCJI KROK PO KROKU

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Advertisements

Tworzenie odwołania zewnętrznego (łącza) do zakresu komórek w innym skoroszycie Możliwości efektywnego stosowania odwołań zewnętrznych Odwołania zewnętrzne.
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
ŚRODOWISKO PONAD WSZYSTKO Mała bateria-duży problem.. Co roku w Polsce sprzedaje się około 300 mln baterii. Wyrzucanie ich do kosza negatywnie wpływa.
Poczta elektroniczna – e- mail Gmail zakładanie konta. Wysyłanie wiadomości.
Obowiązki Koordynatora AkcjiCzynności, za które można przyznać dodatkowe punkty zapewnienie miejsca, w którym ma być przeprowadzona akcja promocja.
Porównywarki cen leków w Polsce i na świecie. Porównywarki w Polsce.
1 Definiowanie i planowanie zadań budżetowych typu B.
Apteka Oliwna Jak poprawnie złożyć zamówienie
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Działalność Narodowego Banku Polskiego Jest bankiem centralnym RP Wypełnia zadania określone w Konstytucji RP, ustawie o Narodowym Banku Polskim i ustawie.
PORADNIK WPROWADZANIA AKCJI. OGÓLNIE: Akcja musi zostać utworzona i opublikowana co najmniej tydzień przed jej rozpoczęciem. W opisie muszą znajdować.
System Monitorowania Kształcenia (SMK)
Praktyka zawodowa Harmonogram realizacji praktyk zawodowych
System Monitorowania Kształcenia (SMK) Jak zapisać się na kurs / specjalizację – instrukcja krok po kroku Od dnia 1 lipca 2017 celem zapisania się na.
Projekt „Lekki tornister”
WYPEŁNIANIE FORMULARZA – KRÓTKI KURS
Platforma Moodle WZiEU
Prawo cywilne i handlowe – zajęcia nr 1
Dział ds. Osób Niepełnosprawnych
Instrukcja zgłaszania szkoły do udziału w Konkursie wiedzy o zdrowym stylu życia "Trzymaj Formę!" rok szkolny 2016/2017.
Wnioski z przeprowadzonej ankiety:
Przejście zakładu pracy na innego pracodawcę
Wyniki projektu naukowego
GDAŃSK SEGREGUJE ODPADY
Meritum Competence Zasady współpracy Operatora z Serwisem - propozycja procedur, zapisy w umowach na serwis Krzysztof Pietrzak.
ZASADY PRAWIDŁOWEGO TWORZENIA PISM
Sprzedaż produktu lub usługi
Baza Usług Rozwojowych
FUTURE – CLOUD „ KROK PO KROKU ’’
*) n to numer kolejny koordynatora
Rekrutacja do przedszkoli w Gminie Strzyżów
Lekcja 1 – Hello World! Visual Studio, coś łatwego na początek 
Zwrot opłaty za uczestnictwo w spotkaniu
Akceptacja w Module Wnioski i Postępowania
Ogólny schemat systemu
Szkoły Doktorskie Instytutów Polskiej Akademii Nauk
DZIAŁ MARKETINGU I KARIER AWF
Spotkanie informacyjno-szkoleniowe
Otwarta firma Jak zgłosić firmę bądź instytucję do programu?
Szkolenie dla WOLONTARIUSZY
Jak korzystać z usługi Video s i Raportu Kontaktów
Narzędzie rozwoju i kształtowania kultury organizacyjnej
NAUKA ADMINISTRACJI mgr Karina Pilarz.
Zmiany w awansie zawodowym od 1 września 2018r.
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
Koszyk danych.
Najważniejsze reguły ankietowania
Spotkanie dla pracodawców ,,Warto wiedzieć, warto skorzystać„
System Mobility Tool+ Projekt „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” Konkurs 2016.
Tabela w Excell.
Wprowadzenie do obsługi i-EVAL
„Most do sukcesu” Prowadzący: Agnieszka Moroń 19 lipca 2012r.
Zajęcia organizacyjne
Wyniki projektu naukowego
Odsetki naliczane za czas postępowania 30 marca 2017
Wigilia w grupie 0 d.
Jak zgłosić do programu
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy dydaktyczne dla kadry akademickiej.
Obsługa bazy danych z poziomu phpMyAdmin
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy szkoleniowe dla kadry akademickiej.
Prezentacja przygotowana na zajęcia z dziećmi w ramach
Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
Praktyki w Hiszpanii 2018/ 2019.
Seminarium Pedagogiczne dla doktorantów i nowoprzyjętych asystentów
INSTRUKCJA LOGOWANIA do E-DZIENNIKA SP BOJSZOWY
Instrukcja podpięć przedmiotów w USOSie
Podstawowe informacje o programie WiFi4EU
pracę programu Outlook
Zapis prezentacji:

WPROWADENIE AKCJI KROK PO KROKU

1. Logujemy się na stronie www.bydgoszcz.ifmsa.pl 2. Wybieramy zakładkę „MOJE AKCJE”

3. Wybieramy: UTWÓRZ NOWĄ AKCJĘ

4. Wpisując nazwę akcji (NIE używając apostrofów i cudzysłowów!)

„Kryteria Rozliczania Działalności Członków w IFMSA-Poland”

Akcja mała: spełnia 0-4 kryteriów Akcja średnia: spełnia 5-7 kryteriów Akcja duża: spełnia 8-12 kryteriów Akcja pojedyncza- odbyła się w ramach danego projektu pierwszy raz w ciągu roku rozliczenia punktów. Akcja cykliczna- odbyła się w ramach danego projektu po akcji pojedynczej w ciągu roku rozliczenia punktów.

Jak traktować Koordynatora Akcji? Obowiązki Koordynatora Akcji Czynności, za które można przyznać dodatkowe punkty zapewnienie miejsca, w którym ma być przeprowadzona akcja promocja akcji (plakaty, ulotki, gadżety, filmy, artykuły, wywiady, sponsorzy, patroni) przygotowanie stoiska na akcję przygotowanie NOWEJ prezentacji przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia akcji transport materiałów na akcję przeprowadzenie spotkania organizacyjnego dla uczestników akcji organizacja zbiórki PIENIĘŻNEJ obsługa techniczna akcji foto/video relacja z akcji

5. Otwieramy utworzoną akcję klikając WIĘCEJ 6 5. Otwieramy utworzoną akcję klikając WIĘCEJ 6. Na dole akcji dodajemy uczestników (nie używamy polskich znaków!) 7. Wybieramy pole EDYCJA

Oceniamy zaangażowanie za pomocą suwaka Wypełniamy pole UWAGI (krótkie uzasadnienie przyznania zadania uczestnikowi konkretnej akcji) Wybieramy ZADANIA (odhaczanie kwadracików) Akcja należąca do PEER Education: nie zaznaczamy „Udziału w Akcji”, tylko „Prowadzenie zajęć - jedna godzina lekcyjna”

Smaczki z Kryteriów Rozliczania 2.1. Koordynatorzy Lokalni Projektów są zobowiązani do poprawnego napisania raportów w ciągu 2 tygodni od przeprowadzenia akcji. Nadzór nad wpisywaniem akcji do systemu sprawuje odpowiedni Koordynator Lokalny Programu Stałego. 2.2. Tylko poprawnie wprowadzona i opublikowana w systemie intranet akcja może zostać rozliczona przez LEO, a następnie sprawdzona i zatwierdzona przez NEO. 2.3. Po rozliczeniu akcji nie mogą być do niej wprowadzane żadne zmiany, tj. dodane zadania lub osoby (…).

Pytania? Skontaktuj się z nami Paula Jędrzejowska Koordynator Lokalny ds. Praktyk Wakacyjnych Tel.: +48-791-191-105 | E-mail: leo@Bydgoszcz.ifmsa.pl Ewelina Mazur Koordynator Lokalny ds. Wymiany Naukowej Tel. +48-665-912-431 | E-mail: lore@bydgoszcz.ifmsa.pl