Bory Tucholskie dla Seniora: Podsumowanie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1 Projekt pn. „Kurs języka migowego” GMINA JEDLICZE.
Advertisements

Projekt realizowany przy udziale środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL.
Pionierka ogół umiejętności związanych z budowaniem przez harcerzy.
CITY Eventor Cieślak Magdalena, Gromisz Magda, Jarzębowski Kacper, Karpiuk Magdalena, Kulik Konrad.
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Rekomendacje – strategia komunikacji Chiny i Japonia Ze względu na istotne podobieństwa w stylach podróżowania i preferowanych formach aktywności podczas.
Badanie skuteczności kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych: niemieckim, brytyjskim i francuskim Warszawa, 25 lipca 2012.
Literary Reference Center Przewodnik
K RONIKA WYMIANY JĘZYKOWEJ Pobyt grupy polskich uczniów w Norymberdze
Część III PIERWSZY PLAN FINANSOWY COLWAY. Czy biznesu Colway trudno się nauczyć? Prezentacja Pierwszego Planu Finansowego Colway.
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Pniewie.
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
MOTYWACJA. Słowo motywacja składa się z dwóch części: Motyw i Akcja. Aby podjąć działanie (akcję), trzeba mieć do tego odpowiednie motywy. Łaciński źródłosłów.
ZAPROSZENIE DO PRZYGODY 2. tura tutoringu dla Liderek i Liderów Pracowni Orange.
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie Wojciech Duranowski Karolina Geletta Joanna Lizut RAPORT EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ.
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko – Pomorskiego w Toruniu Cykl spotkań promujących najlepsze praktyki dotyczące aktywizacji mieszkańców na terenach.
MŁODZIEŻOWE MINIPRZEDSIĘBIORSTWO CREATIVE TRAVEL UL. I ARMII WOJSKA POLSKIEGO 89; WYSZKÓW NUMER EWIDENCYJNY CREATIVE TRAVEL WYSZKÓW.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
Zarządu Żywieckiego UTW 11 CZERWCA 2016 ROKU
„Oparcie społeczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Nysa” projekt realizowany w ramach programu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
Fundacja Hospicyjna powstała na początku 2004 roku.
Muzea Migane – muzea dostępne dla niesłyszących Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
Lokalna Strategia Rozwoju dla obszaru działania LGR „Mòrénka” Adam Rogala Dyrektor Biura Stowarzyszenia Wdzydzko-Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka”
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
Media i kultura Natalia Brylowska Obserwatorium Kultury
Hiszpania - Gran Canaria – Taurito r.
Wyjazd do niemiec, 2016r..
BADANIE KRYTERIÓW POZACENOWYCH W PRZETARGACH PUBLICZNYCH
Czytanie - przygoda i przetrwanie
Młodzież a Narkotyki Rozpoznanie zjawiska narkomanii wśród młodzieży Tarnobrzeskiej Konferencja Maria Nagaba - Wójcik.
Extra wyzwanie dla wszystkich!
„Nasza szkoła dzisiaj”
SYSTEM KWALIFIKACJI, AWANSÓW I SPADKÓW
Serce i dusza wolontariusza
NASZA PRZYGODA Z PROJEKTEM UNIJNYM
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Wolontariat = bezinteresowność.
Analiza Ankiet ekologicznych
Fotoreportaż z wycieczki do Francji
VI LO w ZSO im AK w Bielsku-Białej
Wrażenia Autor: Czarek Lipka
KONKURS WIEDZY O HARRYM POTTERZE DLA KLAS II i III 2017/2018
Edukacja globalna w przestrzeni lokalnej
Małe czy duże przyda się naturze
Wycieczka do Gorlic r..
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
PODSUMOWANIE PROJEKTU AKADEMIA LIDERÓW 60+
ARENA MŁODYCH.
Odział Rejonowy Polskiego Czerwonego Krzyża we Włocławku
PKO Bank Polski SA Warszawa 2012
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Narzędzie rozwoju i kształtowania kultury organizacyjnej
P o l i t e c h n i k a K r a k o w s k a Biblioteka Główna / OIN
Praktyki zawodowe - Niemcy
"Od technika do Europejczyka
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W KLASACH VII / VIII SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 150 i W KLASACH III GIMNAZJUM NR 86 ROK SZKOLNY 2018/2019.
Zaangażowanie społeczne
FILM POKLATKOWY. FILM POKLATKOWY „NIE dla uchodźców na Targówku „NIE dla uchodźców na Targówku! NIE dla uchodźców w Warszawie”, „Mieszkańcy protestują:
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
”Czerp z innych, ale nie kopiuj ich. Bądź sobą” Michel Quoist
Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i ich kształcenie przez szkoły
STRONA LOGOWANIA DLA WYDZIAŁU EDUKACJI ORAZ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH warszawa-latozima.pzo.edu.pl
SIEĆ WSPARCIA KOORDYNATORÓW POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
Wspomaganie pracy szkół
Sędzia Grupa I Dominika Antosik, Kamil Baryła,
Możliwości uzyskania dofinansowania na utworzenie gospodarstwa opiekuńczego w ramach dostępnych źródeł- Lokalne Grupy Działania.
Zapis prezentacji:

Bory Tucholskie dla Seniora: Podsumowanie gb Bory Tucholskie dla Seniora: Podsumowanie Magdalena Kurpinowicz, Karol Gutsze Tuchola, 6 listopada 2017r. Powiat Tucholski

Liczby: 1 kurs przewodnicki standard PTTK (tematy, godziny, wyjazdy) wzorowa frekwencja zaczęło 20, skończyło 21 osób!!! dodatkowe spotkania chęć zdobycia wiedzy doskonała atmosfera „ogranie” MBT Bory Tucholskie dla Seniora, Tuchola, 6.11.2017 r., M. Kurpinowicz, K. Gutsze 2

Liczby: 21 przewodników terenowych wiedza i umiejętności znajomość terenu znajomość grupy docelowej popularyzacja Borów Tucholskich chęć dzielenia się wola dalszej współpracy pomysły na przyszłość Bory Tucholskie dla Seniora, Tuchola, 6.11.2017 r., M. Kurpinowicz, K. Gutsze 3

Liczby: 5 opracowanych tras sprawdzona oferta zdefiniowana grupa docelowa opisane bariery możliwość łatwego wykorzystania oferta lokalnych przewodników możliwość kombinacji/rozszerzena Bory Tucholskie dla Seniora, Tuchola, 6.11.2017 r., M. Kurpinowicz, K. Gutsze 4

Liczby: 150 osób testujących aktywizacja seniorów połączenie przyjemnego z pożytecznym możliwość zwiedzenia Borów Tucholskich propagowanie oferty reklama dla Borów Tucholskich gwarancja dla kolejnych grup Bory Tucholskie dla Seniora, Tuchola, 6.11.2017 r., M. Kurpinowicz, K. Gutsze 5

Liczby: 1 strona internetowa zebrane i utrwalone informacje 1 film promocyjny próba przekazania pozytywnych emocji 1 konferencja podsumowująca podzielenie się doświadczeniami 2000 ulotek zachęcenie do skorzystania z oferty Bory Tucholskie dla Seniora, Tuchola, 6.11.2017 r., M. Kurpinowicz, K. Gutsze 6

Niepoliczalne: Pozytywne emocje Nowe przyjaźnie Chęć kontynuacji Energia do dalszych działań Bory Tucholskie dla Seniora, Tuchola, 6.11.2017 r., M. Kurpinowicz, K. Gutsze 7

Ankiety ewaluacyjne, czyli poznajemy opinie uczestników wizyt testujących Jak ocenia Pani/Pan program wycieczki? Jak ocenia Pani/Pan organizację wycieczki? Jak ocenia Pani/Pan kompetencje przewodników? Czy poleciłaby Pani/Pan znajomym taką wycieczkę? Czy chciałaby Pani/Pan skorzystać z podobnej oferty w kolejnym sezonie? Jakie inne uwagi chciałaby Pani/Pan przekazać organizatorom? Skala ocen od 1 do 5

Wyniki ankiet ewaluacyjnych były dość … monotonne w 88% ankiet – wszystkie elementy ocenione na „5” w 12% ankiet – niektóre elementy ocenione na „4”

Wzorowo, z sercem! Super! Bardzo fajna wycieczka. Brawo! Proszę o jeszcze! Czekamy na następne podobne programy dla seniorów 60+ Jedzenie bardzo dobre, przewodnicy OK. Uważam, że program przygotowany był bardzo dobrze, chciałbym więcej takich programów dla seniorów. Zarówno program wycieczki, jak organizacja oraz kompetencje pracowników bardzo mi się podobały. Pełne uznanie, proszę o następne ciekawe spotkanie. Chętnie skorzystam jeszcze raz, a może i więcej Wzorowo, z sercem! Wycieczka pełna wrażeń, wszystko zrobione z sercem, jak w rodzinie - tylko brać wzór, uczyć się i przekazywać innym.

Było też trochę wskazówek dla organizatorów: Trzeba bardziej dyscyplinować grupę. Przewodnicy swoje informacje powinni przekazywać po dojściu całej grupy. Chciałbym umieścić w programie więcej szczegółów dot. atrakcji Borów Tucholskich i ciekawostek historycznych – brakowało historii. Zapamiętywać dodatkowe pytania uczestników, by nie dać się zaskoczyć. Dokonać przeglądu możliwości oratorskich przewodników Przydałaby się organizacja potańcówki!

Podziękowania Powiat Tucholski visite.pl - Daria Kieraszewicz Tucholski Ośrodek Kultury UTW Tuchola, Cekcyn, Lubiewo Bydgoska Lokalna Organizacja Turystyczna PZERiI koło w Bydgoszczy Dom Kultury w Koronowie Gminny Ośrodek Kultury w Chojnicach i inni…

DZIĘKUJEMY I GRATULUJEMY UCZESTNIKOM KURSU!!!

Dziękujemy! Magdalena Kurpinowicz Karol Gutsze promocja@tuchola.pl Tel. 52 55 90 738 Bory Tucholskie dla Seniora, Tuchola, 6.11.2017 r., M. Kurpinowicz, K. Gutsze 14