Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Advertisements

system zarządzania zasobami ludzkimi
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
O metodach ustalania ceny za usługę WLR
EControl – prostsze zarządzanie tożsamością pracowników Twórz Zarządzaj Audytuj Wolfgang Berger Omni Technology Solutions
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
Katedra Logistyki i Transportu
Współpraca tłumacza z BT przed zdobyciem i po zdobyciu certyfikatu normy PN:EN Autor: Magdalena Gałczyńska Firma: BTInfo Biuro Tłumaczeń Informatycznych.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Atlantis INSPECTOR System wspomagania zarządzaniem i ewidencją obiektów sieciowych.
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Nowoczesny system zarządzania firmą
KS-OMNIPHARM.
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Kompleksowe zarządzanie jakością informacji (TIQM)
EasyMOD kontrola modyfikacji i rozszerzeń systemu SAP
EasyLoad BI zarządzanie wczytywaniem danych do hurtowni przez użytkowników biznesowych Prezentacja rozwiązania.
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
OPRACOWANY PRZEZ FIRMĘ INFORMATYCZNĄ PIM
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Biznesplan.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
Ogólnokrajowa karta miejska
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Planowanie przepływów materiałów
Display Apap Ibuprom AKTYWNOŚĆ PROMOCYJNA MAJ-CZERWIEC 2014.
Program do inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi
NASZE B2B B liżej wspólnego B iznesu. Tematy :  Konsorcjum Elmega – o nas  Projekt B2B  Założenia platformy SII  Praktyczne zastosowania SII  Korzyści.
Światłowód Wiedzy źródłem motywacji do dzielenia się wiedzą Eksperta
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
Wdrożenie zintegrowanego systemu Zarządzania Zasobami Ludzkimi
INNOpomorze INNOwacyjne powiązania IV edycja projektu
Agenda O Nas Ogólne informacje o Produkcie Job Manager – idealne rozwiązanie Aplikacja Webowa Aplikacja Kliencka Najnowsze zmiany.
Wdrożenie telefonii IP na Uniwersytecie Warszawski Piotr Michalski Konferencja Promująca Projekt.
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
Wdrażanie SYSTEMU Jacek WĘGLARCZYK.
KOMPANIA WĘGLOWA S.A..
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Zarządzanie innowacją. Adaptacja i zastosowanie sprawdzonych rozwiązań hiszpańskich na gruncie polskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Logistyk.
1 WebCenter 14 – Co nowego? Rozwiązanie ESKO w zakresie zarządzania produkcją opakowań.
Zintegrowane systemy informatyczne
Ekoturystyka i jej przyszłość - podsumowanie
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW RESTAURACJI opracowanie: Marcin Mordal
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
RACHUNKOWOŚĆ FINANSOWA II Dr Katarzyna Trzpioła lato2015.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Strateg jako innowacyjne narzędzie monitorowania rozwoju Renata Bielak Dyrektor Departamentu Analiz i Opracowań Zbiorczych GUS Zielona Góra, 10 maja 2016.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ] [Imię i nazwisko os. prezentującej] [Nazwa start-upu/przedsiębiorstwa] Warsztat.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Gotowy intranet dla platformy
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Zapis prezentacji:

Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży

Strategia, produkty itd. vs egzekucja

Pleśń / przeterminowane produkty Wyzwania związane z egzekucją Braki Pleśń / przeterminowane produkty Bałagan

Platforma do zarządzania i weryfikacji zadań

3 elementy platformy Aplikacja mobilna dla pracowników Graficzny edytor zadań Weryfikacja i raportowanie

Elementy platformy – aplikacja mobilna INSTRUKCJA TEST Lista zadań Szkolenie Wykonanie zadania

Elementy platformy – edytor zadań Graficzny edytor zadań

Elementy platformy – edytor zadań Graficzny edytor zadań

Weryfikacja i raportowanie

Elementy platformy – weryfikacja i raportowanie Zadanie zaliczone Zadanie odrzucone

Case Study – zarządzanie pracownikami

Case Study – zarządzanie pracownikami sieci Zlecanie i kontrola ekspozycji promocyjnych Codzienna kontrola ekspozycji wrażliwych np. produktów świeżych Kontrola ekspozycji marki własnej Narzędzie raportowania dla kontroli wewnętrznej Wsparcie przyjęcia towaru w sklepie Koordynacja na poziomie regionów i centralnym

Case Study – audytowanie promocji

Kontrola egzekucji promocji centralnych Case Study – audytowanie promocji Kontrola egzekucji promocji centralnych Audyt dodatkowych lokalizacji FMCG Audyt wybranych promocji nie-FMCG Audyt wybranych promocji w alei wejściowej Łączenie wyników audytu z fakturami promocyjnymi dla dostawcy Łączenie pozostałych aktywności promocyjnych (gazetka, online) z fakturami promocyjnymi

Case Study – wdrażanie planogramów

Case Study – wdrażanie planogramów Tworzenie instrukcji dla pracowników (zdjęcia planogramów, wideo i opisy) Dystrybucja zadań do sklepów wielkości kategorii Wsparcie aplikacji przy tworzeniu nowego ustawienia kategorii (w tym komunikacja z centralą) Raportowanie realizacji (zdjęcia, film)

Zastosowania Zarządzanie zadaniami pracowników w sklepach przedstawicieli handlowych Zarządzanie merchendiserami i ankieterami Audyty konkurencji przez pracowników sklepu Dokumentacja promocji na potrzeby VAT i UOKiK Szkolenia i komunikacja z pracownikami w terenie

Korzyści Zwiększenie efektywności sprzedaży – zwiększenie obrotów Większa efektywność  zasobów ludzkich – obniżenie kosztów Skrócenie time2market – promocji oraz wprowadzania nowego asortymentu Lepsza współpraca z producentami Zabezpieczenie na wypadek kontroli VAT, UOKIK Efektywne weryfikowanie działań konkurencji

Zewnętrzni pracownicy i crowdsourcing Oferta Platforma Wdrożenie, utrzymanie i rozwój platformy Zewnętrzni pracownicy i crowdsourcing

Licencja, utrzymanie i rozwój Polityka cenowa Wdrożenie Jednorazowa opłata wdrożeniowa Licencja, utrzymanie i rozwój Opłaty miesięczne Usługi dodatkowe Wyceniane indywidualne

Co potrzebujemy? Harmonogram Jak wdrożyć Struktura użytkowników i uzgodnienie zadań na start Branding – logo firmy, wybrane 2 kolory, nazwa i ikona aplikacji Szkolenie operatorów aplikacji z zespołu klienta Harmonogram Przekazanie informacji jw. Przygotowanie wersji testowej - 7 dni Przygotowanie wersji gotowej do uruchomienia, szkolenie – 7 dni

Dziękujemy – zadanie zaliczone! Arkadiusz Cybulski Dyrektor Zarządzający +48 691 510 050 cybulski.a@taketask.com www.taketask.com