Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży
Strategia, produkty itd. vs egzekucja
Pleśń / przeterminowane produkty Wyzwania związane z egzekucją Braki Pleśń / przeterminowane produkty Bałagan
Platforma do zarządzania i weryfikacji zadań
3 elementy platformy Aplikacja mobilna dla pracowników Graficzny edytor zadań Weryfikacja i raportowanie
Elementy platformy – aplikacja mobilna INSTRUKCJA TEST Lista zadań Szkolenie Wykonanie zadania
Elementy platformy – edytor zadań Graficzny edytor zadań
Elementy platformy – edytor zadań Graficzny edytor zadań
Weryfikacja i raportowanie
Elementy platformy – weryfikacja i raportowanie Zadanie zaliczone Zadanie odrzucone
Case Study – zarządzanie pracownikami
Case Study – zarządzanie pracownikami sieci Zlecanie i kontrola ekspozycji promocyjnych Codzienna kontrola ekspozycji wrażliwych np. produktów świeżych Kontrola ekspozycji marki własnej Narzędzie raportowania dla kontroli wewnętrznej Wsparcie przyjęcia towaru w sklepie Koordynacja na poziomie regionów i centralnym
Case Study – audytowanie promocji
Kontrola egzekucji promocji centralnych Case Study – audytowanie promocji Kontrola egzekucji promocji centralnych Audyt dodatkowych lokalizacji FMCG Audyt wybranych promocji nie-FMCG Audyt wybranych promocji w alei wejściowej Łączenie wyników audytu z fakturami promocyjnymi dla dostawcy Łączenie pozostałych aktywności promocyjnych (gazetka, online) z fakturami promocyjnymi
Case Study – wdrażanie planogramów
Case Study – wdrażanie planogramów Tworzenie instrukcji dla pracowników (zdjęcia planogramów, wideo i opisy) Dystrybucja zadań do sklepów wielkości kategorii Wsparcie aplikacji przy tworzeniu nowego ustawienia kategorii (w tym komunikacja z centralą) Raportowanie realizacji (zdjęcia, film)
Zastosowania Zarządzanie zadaniami pracowników w sklepach przedstawicieli handlowych Zarządzanie merchendiserami i ankieterami Audyty konkurencji przez pracowników sklepu Dokumentacja promocji na potrzeby VAT i UOKiK Szkolenia i komunikacja z pracownikami w terenie
Korzyści Zwiększenie efektywności sprzedaży – zwiększenie obrotów Większa efektywność zasobów ludzkich – obniżenie kosztów Skrócenie time2market – promocji oraz wprowadzania nowego asortymentu Lepsza współpraca z producentami Zabezpieczenie na wypadek kontroli VAT, UOKIK Efektywne weryfikowanie działań konkurencji
Zewnętrzni pracownicy i crowdsourcing Oferta Platforma Wdrożenie, utrzymanie i rozwój platformy Zewnętrzni pracownicy i crowdsourcing
Licencja, utrzymanie i rozwój Polityka cenowa Wdrożenie Jednorazowa opłata wdrożeniowa Licencja, utrzymanie i rozwój Opłaty miesięczne Usługi dodatkowe Wyceniane indywidualne
Co potrzebujemy? Harmonogram Jak wdrożyć Struktura użytkowników i uzgodnienie zadań na start Branding – logo firmy, wybrane 2 kolory, nazwa i ikona aplikacji Szkolenie operatorów aplikacji z zespołu klienta Harmonogram Przekazanie informacji jw. Przygotowanie wersji testowej - 7 dni Przygotowanie wersji gotowej do uruchomienia, szkolenie – 7 dni
Dziękujemy – zadanie zaliczone! Arkadiusz Cybulski Dyrektor Zarządzający +48 691 510 050 cybulski.a@taketask.com www.taketask.com