Ważę pierze Wykonywały: Natalia Manterys i Aleksandra Ordys

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Pomiar przyspieszenia ziemskiego za pomocą wahadła matematycznego
Advertisements

Pola figur płaskich Autorka: Aleksandra Lisiecka.
Lekcja fizyki Równia pochyła.
Lekcja fizyki w kl.I gimnazjum Opracował mgr Zenon Kubat
Wielkości skalarne i wektorowe
Algorytmy.
FUNKCJE TRYGONOMETRYCZNE
Rozwiązanie zadania nr 2
Klasa III b.
Zadanie 3 Gimnazjum nr 1, klasa 3f.
Prezentacja A.Burghardt
RÓWNANIA Aleksandra Janes.
RÓŻNE WZORY NA POLA TRÓJKĄTÓW
czyli wirtualny podręcznik dla klas 1-3
DUŻA MOC MAŁEJ ŚWIECZKI
Karolina Stolarczyk I LO im. Tadeusza Kościuszki w Wieluniu Klasa If
1.
ROZKŁAD SIŁ.
KATEGORIA - DOŚWIADCZENIE Marek DerezulkoII Liceum Ogólnokształcące Adrian Gęsickiz Oddziałami Dwujęzycznymi Wojciech Fabjańczukim. Adama Mickiewicza Joanna.
KLASA: V TEMAT: Pole trapezu.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
1.
Skala pentatoniczna, starogrecka, średniowieczna i ich rodzaje oraz skala cygańska, góralska, całotonowa i dwunastodźwiękowa. Małgorzata Roszak.
MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu
Przygotował Maciej Wiedeński Zapraszam!!!
Jednostki masy, długości, pola powierzchni i objętości
Własności i klasyfikacja trójkątów
Kolos Rodyjski 7 cudów świata Bartosz Budner.
Polskie wagony tarowe.
siła cz.II W części II prezentacji: o sile ciężkości
FIGURY PŁASKIE Autorzy: Agata Kwiatkowska Olga Siewiorek kl. I a Gimnazjum Nr 2 w Trzebini.
7 cudów świata Klaudia Szmydke
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich dzieci. Polska Przedszkole „EKO-JUNIOR”
Formatowanie tabel. Formatowanie warunkowe. Wstawianie funkcji.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
7 listopada „Śniadanie Daje Moc” Szkoła Podstawowa im. Samodzielnej Brygady Strzelców Karpackich – Obrońców Tobruku w Bukowskiej Woli klasa II.
Planety Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Zalasewie Przygotowały:
Czy chcesz utrzymać zdrowie? OBLICZ SWÓJ
Pitagoras.
AUTORZY: Chrobak Natalia Maciak Gabriela. termometr (o dokładności 1°C) miska puszka C-C (200 ml) waga (o dokładności 1 g)
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Pracę przygotowali: Uczniowie klasy II b Gimnazjum w Jasieniu.
Nie taka matma straszna ;-).
POLA FIGUR I RESZTA.
SKĄD SIĘ WZIĘŁA WAGA ? W starożytności ciężary przenoszono na ramionach , aby ułatwić to zadanie rozkładano ciężar po równo na każdą stronę ciała.
Opracowała: Sylwia Wieczór
Agnieszka Szybowska Vc
Zadania z drugiej zasady dynamiki. Zadania z drugiej zasady dynamiki.
Autor dr inż. Andrzej Rylski 1. Analiza metrologiczna modelu fizycznego toru pomiarowego Pomiary elektryczne wielkości nieelektrycznych.
SunFollower Sprint 1 – Zagadnienia teoretyczne. Spis treści Podążanie za słońcem – po co to wszystko ? ………….3 Algorytm – gdzie aktualnie mamy Słońce ………………4.
Liczby naturalne i całkowite Wykonanie: Aleksandra Jurkowska Natalia Piłacik Paulina Połeć Klasa III a Gimnazjum nr 1 w Józefowie Ul. Leśna 39 O5 – 420.
Młotek. Budowa Młotek składa się z dwóch podstawowych elementów  obuch,  trzonek. Całość przypomina literę,,T”. Obuch najczęściej wykonany jest ze stali.
Do czego służą układy równań? Budowanie układów równań.
Liczby naturalne i całkowite Spis treści Definicje Działania na liczbach Wielokrotności liczb naturalnych Cechy podzielności Przykłady potęg,potęgi o.
,,Fizyka da się lubić”-2017 Wagi na ostrzu noża
1.
Proporcje Podstawy.
Fizyka Da Się Lubić-Ważę Pierze
Waga mierząca masę piórka:
Konkurs z fizyki „Fizyka da się lubić”
Fizyka da się lubić eksperyment: ważę pierze
Wyznaczanie indukcji magnetycznej
WAŻĘ PIERZĘ Gabriela Nowak.
Dziwne pytania, czyli pytania Fermiego dotyczące naszej szkoły.
Jak zważyć piórko? Budujemy własną wagę!.
Zrozumieć, przeanalizować i rozwiązać
Autorki : Agnieszka Dziedzic i Oliwia Tyczyńska SPIS TREŚCI :
Zapis prezentacji:

Ważę pierze Wykonywały: Natalia Manterys i Aleksandra Ordys Uczennice klasy 3b Gimnazjum nr1 im. Macieja Miechowity w Miechowie Ważę pierze

Spis treści: Budujemy wagę, „Tworzymy” odważniki, Ważymy piórko, Obliczenia.

Przyrządy Waga, Piórko, Odważniki.

Budujemy wagę Do zbudowania wagi użyłyśmy : Drewnianą listewkę, Drewnianą deskę, Drewniany trzonek od młotka, Dwa wkręty różnej długości, Dwie plastikowe zaślepki, Dratwę.

„Tworzymy” odważniki: Odważniki, którymi będziemy ważyć piórko.

Skalujemy wagę 1 „kratka”=0,002g 2 ,,kratki”=0,004g 3 ,,kratki”=0,006g

Ważymy piórko Dodajemy kolejne odważniki do momentu w którym waga utrzymuje się w równowadze. (używamy do tego odważników:4„kratki”, 3„kratki”, 2„kratki” i dwóch odważników 1 „kratka”) Kładziemy na jednej szalce piórko, a na drugiej odważnik 4 „kratki” o masie 0,008g.

Obliczenia Dokładność do 0,002g 4+3+2+1+1=11„kratek” 11*0,002=0,022g – waga piórka Użyte odważniki to: 4 „kratki” 3 „kratki” 2 „kratki” 1 „kratka”

Dziękujemy za uwagę