Epidemie w strukturze sieci

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PLOT OF LAND IN WILANÓW This plot of land is situated in Wilanów, prestigious district of Warsaw. It is near PRZYCZÓŁKOWA AVENUE, and very close to the.
Advertisements

Jak utkać swoją własną sieć? Dominika Miernik i Dorota Szczerbak
Wyszukiwanie Publikacji Cytowanej – Cited Reference Search na Web of Science.
Programowanie wielowątkowe
Przewodnik po Opalenicy
Projekt Do kariery na skrzydłach – studiuj Aviation Management Projekt współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Społecznego. Biuro projektu:
1 Projektu pt. Akademia Rozwoju Politechniki Opolskiej – AKROPOL Joanna Boguniewcz- Zabłocka DZIAŁ WSPOLPRACY MIEDZYNARODOWEJ I PORGRAMOW UE STAŻE ZAGRANICZNE.
Jeszcze o precyzyjnych testach Modelu Standardowego. Plan: wstęp jak dobrze SM zgadza się z doświadczeniem? najnowszy pomiar masy kwarka t świat w zmiennych.
by Ernest Jamro Katedra Elektroniki, AGH Kraków
Wykład 4: Podstawowe operacje ALU, MACC, SHIFTER i DAG
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego LOGISTICS PACKAGING Imię i nazwisko: Alicja Małek Grupa.
mgr inż. Piotr Piotrowski Katedra Inżynierii Oprogramowania WETI PG
Modele (hipotezy) zagnieżdżone
Inclusive education support in Poland.
The plucked string instruments
1 Dossier Dlaczego konieczny jest wzrost ilości przeprowadzanych testów w Europie?
OS_3_a In net referred as: Cancer (illness) early detection (M2) Confirmation of BF_3_a added Oceniono jako fikcyjne odniesienie – na pewno nie bezpośredni.
Epidemie w sieciach złożonych
English is easy Nauka słówek Naciśnij spację Moje ulubione słowa cz. 1 Zdiełał PiotrP Niniejsza prezentacja jest moją własnością Intelektualną, kopiowanie.
______________________________________ TARGU-JIU 2010.
Szła dzieweczka do laseczka
- For students (12 questions) - For parents (6 questions) - For grandparents (6 questions)
Mark Redman Punkt Kontaktowy ENRD 28 November 2011.
AIDS jako choroba i problem społeczny
School number 2 in Sanok Zespół szkół nr 2 w Sanoku.
TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU Restrukturyzacja otoczenia szkoły Luty Maj 2009.
Stakeholder Analysis Lazarski University May, 2011 Edward T. Jennings, Jr. University of Kentucky Martin School of Public Policy and Administration.
NEW MODEL OF SCHOOL HEADS PREPARATION, INDUCTION AND CONTINUING PROFESSIONAL DEVELOPMENT IN POLAND Roman Dorczak, Grzegorz Mazurkiewicz   Jagiellonian.
Credit Contagion from Counterparty Risk
Institute of Computer Science PAS Warsaw, The Project is co-financed by the European Union from resources of the European Social Found.
POLISH FOR BEGINNERS.
Podejmij krok TERAZ rzucić palenie Take steps NOW to stop smoking
Zadania z czekoladą.
Primary School number 8 name of 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty Tadeusza Kościuszki Dominika ROJEK Class V A.
ŚWIATOWY DZIEŃ BEZ PAPIEROSA
CROSSWORD: SLANG. Konkurs polega na rozwiązaniu krzyżówki. CROSSWORD: SLANG Wypełnione karty odpowiedzi prosimy składać w bibliotece CJK, lub przesyłać.
Pierwszy dzień w collegu St. Augustin w Angers. Czwartek, 20 maja To był nasz pierwszy dzień w collegu St. Augustina w Angers, który rozpoczął się o 8:00.
JEDEN DZIEŃ WE FRANCUSKIEJ SZKOLE Korneliusz Pawlik Miłosz Przybyłek.
Summary of the 2nd edition Organizers: 24 – 25th October 2007 r.
Les meilleures photos de L'année 2005 D'après NBC A life for two, full of tenderness, obtains happiness as they get closer to heaven. Życie we dwoje,
1 This project is co-financed by ERDF and made possible by INTERREG IVC programme KNOWLEDGE NETWORK MANAGEMENT IN TECHNOLOGY PARKS SIECI ZARZĄDZANIA WIEDZĄ.
Spin depend electron transport: AMR, GMR Lecture 2.
Which of the following two restaurants do you prefer? Któr ą z tych dwóch restauracji ty by ś wybrał ?
Kompetentny ekonomista i logistyk- sukces na rynku edukacyjno – zawodowym! Człowiek – najlepsza inwestycja! Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
1 Summary of the survey on dedicated bus lanes EMTA GM, , Budapest Tamás Dombi, ZTM Warsaw.
BTM w KOMPLEKSOWEJ DIAGNOSTYCE KOSTNYCH CZYNNIKÓW RYZYKA ZŁAMAŃ Johnell Ost.Int (B) jeden czynnik ryzyka (BMD, CTx lub złamania) dwa czynniki ryzyka.
Analiza sieci społecznych
Systemy procesów cyklicznych Prof. Zbigniew Banaszak Zakład Informatyki Gospodarczej Wydział Zarządzania PW.
Krzysztof Lewandowski Klinika Endokrynologii i Chorób Metabolicznych UM w Łodzi.
Dlaczego warto wybrać opcję leczenia cisplatyną w rakach BRCA1-zależnych? Tomasz Byrski Szczecin, r. INTERNATIONAL HEREDITARY CANCER CENTER POMERANIAN.
Projekt GAME założenia i cele NCN – Maestro Centralna hipoteza projektu: Arktyka dojrzewa jako ekosystem, staje się coraz bardziej różnorodna i wykazuje.
Kalendarz i zegar.
Raport „Annual Review of Football Finance”
ZAPOBIEGANIE OTYŁOŚCI U DZIECI -czy jest szansa na sukces?
Wykorzystanie algorytmu Text Mining do analizy przyjmowanych przez rodziców celów wychowawczych Agnieszka Szymańska.
Fire protection in Poland and Europe
Science in School  Wydanie 40: Lato 2017 
Zakupy This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Prawne instrumenty ochrony dzieci przed przemocą w Polsce legal instruments to protect children from violence in Poland Aneta Mikołajczyk specjalistka.
Managed Service Identity dla zasobów w Microsoft Azure
English Language Teaching Methodology for Non-Native English Language Teachers in Secondary School/Adults Education Rafał Rosiński Malta,
EMPOWEREMENT IN ICT SKILLS. I CREATED MY WEBSITE TO USE IT FOR TEACHING.
Bartosz Zwierzchowski 3D
Computing situation in Poland
Logo afiliacji autora Tytuł referatu (minimalna wysokość czcionki 37pkt) Imię, nazwisko i afiliacja autora/ów (minimalna wysokość czcionki 27pkt) Wprowadzenie.
Logo afiliacji autora Tytuł referatu (minimalna wysokość czcionki 36pkt) Imię, nazwisko i afiliacja autora/ów (minimalna wysokość czcionki 25pkt) Wprowadzenie.
Nowości z Kongresu ESC w Monachium
System rzymski Roman system
Ankieta “I am my life hero”
FEATURES OF DIVISIBILITY
Zapis prezentacji:

Epidemie w strukturze sieci Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org Epidemie w strukturze sieci Summary from VC2: results from trial survey; cholera; spatial spread model Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Sieci społeczne Wiek 4-5 lat Wiek 10-11 lat Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org Sieci społeczne Wiek 4-5 lat Wiek 10-11 lat Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 1 Na początku każdy jest podatny, na chorobę z wyjątkiem jednej osoby, która jest zarażona Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 2 • Prześledź po kolei kontakty zarażonej osoby Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 2 • Go round infected person’s contacts in turn • Roll dice. If number is 1 or 2, infect that person Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 2 • Prześledź po kolei kontakty zarażonej osoby • Rzuć kostką. Jeśli wypada 1 lub 2, zarażasz daną osobę Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 2 • Prześledź po kolei kontakty zarażonej osoby • Rzuć kostką. Jeśli wypada 1 lub 2, zarażasz daną osobę • Wykonaj to samo dla innych kontaktów Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 2 • Prześledź po kolei kontakty zarażonej osoby • Rzuć kostką. Jeśli wypada 1 lub 2, zarażasz daną osobę • Wykonaj to samo dla innych kontaktów Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 2 • Prześledź po kolei kontakty zarażonej osoby • Rzuć kostką. Jeśli wypada 1 lub 2, zarażasz daną osobę • Wykonaj to samo dla innych kontaktów Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 2 • Prześledź po kolei kontakty zarażonej osoby • Rzuć kostką. Jeśli wypada 1 lub 2, zarażasz daną osobę • Wykonaj to samo dla innych kontaktów Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 2 • Prześledź po kolei kontakty zarażonej osoby • Rzuć kostką. Jeśli wypada 1 lub 2, zarażasz daną osobę • Wykonaj to samo dla innych kontaktów Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Dzień 2 c.f. “The Network Disease” from VC1. • Prześledź po kolei kontakty zarażonej osoby • Rzuć kostką. Jeśli wypada 1 lub 2, zarażasz daną osobę • Wykonaj to samo dla innych kontaktów, następnie zarażona osoba zdrowieje Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 2 • Prześledź po kolei kontakty zarażonej osoby • Rzuć kostką. Jeśli wypada 1 lub 2, zarażasz daną osobę • Wykonaj to samo dla innych kontaktów, następnie zarażona osoba zdrowieje Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 3 • Rozpocznij od dwóch zarażonych osób • Rzuć kostką w odniesieniu do każdego kontaktu każdej zarażonej osoby Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 3 • Rozpocznij od dwóch zarażonych osób • Rzuć kostką w odniesieniu do każdego kontaktu każdej zarażonej osoby Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 3 • Rozpocznij od dwóch zarażonych osób • Rzuć kostką w odniesieniu do każdego kontaktu każdej zarażonej osoby Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 3 • Rozpocznij od dwóch zarażonych osób • Rzuć kostką w odniesieniu do każdego kontaktu każdej zarażonej osoby Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 3 • Rozpocznij od dwóch zarażonych osób • Rzuć kostką w odniesieniu do każdego kontaktu każdej zarażonej osoby Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 3 • Rozpocznij od dwóch zarażonych osób • Rzuć kostką w odniesieniu do każdego kontaktu każdej zarażonej osoby Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 3 • Rozpocznij od dwóch zarażonych osób • Rzuć kostką w odniesieniu do każdego kontaktu każdej zarażonej osoby Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 3 • Rozpocznij od dwóch zarażonych osób • Rzuć kostką w odniesieniu do każdego kontaktu każdej zarażonej osoby Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 3 • Rozpocznij od dwóch zarażonych osób • Rzuć kostką w odniesieniu do każdego kontaktu każdej zarażonej osoby Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 3 • Rozpocznij od dwóch zarażonych osób • Rzuć kostką w odniesieniu do każdego kontaktu każdej zarażonej osoby Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 3 • Rozpocznij od dwóch zarażonych osób • Rzuć kostką w odniesieniu do każdego kontaktu każdej zarażonej osoby Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 3 • Rozpocznij od dwóch zarażonych osób • Rzuć kostką w odniesieniu do każdego kontaktu każdej zarażonej osoby Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? Science in School  Wydanie 40: Lato 2017  www.scienceinschool.org W jaki sposób epidemia rozprzestrzenia się w strukturze sieci? c.f. “The Network Disease” from VC1. Dzień 4 • Rozpocznij od dwóch zarażonych osób • Kontynuuj do końca epidemii Materiał uzupełniający do: Kucharski A et al. (2017) Disease dynamics: understanding the spread of diseases. Science in School 40: 52–56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics