HISTORIA PEWNEJ LEKCJI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
albo zachować w pamięci to, co zobaczyłem.
Advertisements

Wyobraźcie sobie, że przychodzicie do domu i mama
Pola wielokątów Wykonawca : Weronika Jakubowska.
NASZA WIEDZA O PROGRAMACH KOMPUTEROWYCH Podsumowanie wiadomości zdobytych na lekcjach informatyki.
Niebiańskie anioły Jesteśmy grupą, która nazywa się
Jednostki objętości.
SKALA 2 :1 1 : 1 1 : 2 OBRAZ DWUKROTNIE POWIĘKSZONY 8 cm 6 cm
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
MATEMATYKA.
Pola trójkątów i czworokątów
Na lekcjach informatyki w gimnazjum
Co to jest TIK?.
„LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ – RAZ JESZCZE”
im. Adama Mickiewicza w Łebie
Jednostki pola powierzchni.
TIK w szkole podstawowej
Jednostki długości i ich zamiana
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Rozwiązanie 4 zagadki konkursu „Nie taka matma straszna”
Na lekcjach informatyki w gimnazjum
W ramach realizacji zajęć niezorganizowanych (obszar 7) dzieci z Przedszkola nr 3 w Radzionkowie uczestniczyły w wielu interesujących zajęciach sportowych.
Prezentacja dla klasy II gimnazjum
Jednostki masy, długości, pola powierzchni i objętości
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
Klaudia Czech KrDZTo1011b Ćwiczenie 1 2. Ćwiczenie 2 3. Ćwiczenie 3 4. Ćwiczenie 4 5. Ćwiczenie 5.
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
Informatyka Tomasz Komodziński.
Z łyżką i wiosłem – kulinarny rejs wokół Bałtyku Prezentacja uczennic klasy V Szkoły Podstawowej w Zalesiu.
WITAJCIE NA „FESTIWALU Z TIK”. W NASZEJ PREZENTACJI PODSUMUJEMY PROGRAM „SZKOŁA Z KLASĄ 2.0”
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Prowadzący ćwiczenia:  Dr Jacek Kęsy  Dr Edmund Kartanas.
Na zajęciach informatyki, które prowadził dr inż. Paweł Grząka mieliśmy okazję nauczyć się pracy na komputerach w programach przydatnych w życiu prywatnym.
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
Prezentacja dla klasy II gimnazjum
MATEMATYKA.
Zadaliśmy sobie pytanie: Jak wykorzystać tablet do nauki liczenia i pisania? Okazało się, że jest wiele ciekawych programów edukacyjnych do wykorzystania.
Nasza działalność jako Szkoły z Klasą. Cel naszego spotkania: 1. Założenia projektu „W ramach kolejnej odsłony akcji, Szkoły z Klasą 2.0, skupiamy się.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Spotkanie podsumowujące.
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Uczymy innych Lekcja angielskiego dla rodziców. W czwartek 28 stycznia uczniowie klasy IV c postanowili wcielić się w role nauczycieli i przeprowadzili.
 Po prezentacji rozwiązywałyśmy Quiz wspólnie z dziećmi, na który bardzo aktywnie i poprawnie odpowiadały. Obejrzeliśmy filmik w którym rodzina Brytyjska.
Odwrócona lekcja w klasie 5 c
Prostokąt to czworokąt, który ma wszystkie kąty proste. Przekątne w prostokącie przecinają się w połowie i są tej samej długości. a b.... b a.
TIK na lekcjach – od czego rozpocząć ? Projekt pt. „Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Opracowanie: Joanna Szymańska Konsultacja Bożena Hołownia.
Jak to jest w blogowej klasie SP 6 w Inowrocławiu Prezentacja klasy V c przygotowana w Dokumentach Google.
W wybranym przez nas projekcie wzięli udział wybrani uczniowie ze wszystkich klas Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej oraz Szkoły Specjalnej Przysposabiającej.
Realizacja projektu edukacyjnego „Wybrane bajki i baśnie” Daleszyce, 1 marca 2016r. Klasa I „ D” pod kierunkiem Małgorzaty Pietruch.
Zamiana jednostek długości i pola
P=ab Pole prostokąta jest równe iloczynowi długości dwóch sąsiednich boków.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
#noname-kim jesteśmy?  Jesteśmy uczennicami XI Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku. Nasza firma jest projektem z ekonomii, naszą nauczycielką, a.
Kurs - OK zeszyt.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Programowanie dla każdego
Klasa 5d uczy klasę 4c Ułamki zwykłe.
Zamiana jednostek pola i objętości.
SKALA 2 :1 1 : 1 1 : 2 OBRAZ DWUKROTNIE POWIĘKSZONY 8 cm 6 cm
OD BARIERY PO SUKCES KOŁO JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Sprawozdanie z lekcji w klasie 4b
“JAK SIĘ PRZED NIĄ USTRZEC?”
Jednostki pola powierzchni.
Zapis prezentacji:

HISTORIA PEWNEJ LEKCJI

Zuzia Hej, jesteśmy z szóstej a. Postanowiłyśmy nauczyć czwartą klasę matematyki! Pati Alinka Jula zdjęcia: M. Rudzka-Kupczyńska

Przygotowałyśmy zajęcia: Wykorzystywałyśmy TIK Jednostki długości. 1cm 1m 1dm Wykorzystałyśmy platformę LearningApps.org do stworzenia ciekawych zadań dla czwartoklasistów. Był też filmik z youtube.com. Wykorzystywałyśmy TIK gdzie się tylko dało 

Zdjęcia:M.Rudzka-Kupczyńska (LearningApps.com, youtube.com)

Jedna z nas przygotowała ciekawą Jaką jednostką długości można zmierzyć …? Kubek c)dom b)Droga d)sztućce Jedna z nas przygotowała ciekawą Prezentację na temat jednostek długości. http://www.jednostki.adgraf.net http://scholaris.pl/resources/run/id/53320 http://www.supergify.pl/ Prezentację wykonała Julia Wołoszyn 16.11.15r. godz. ok.17:40

Ćwiczenia Uczyłyśmy klasę czwartą zamiany jednostek. Julka wykonała w edytorze tekstu ćwiczenie. Ćwiczenia 3cm= mm 4dm= cm 5m= dm 2km= m 40dm= m 80cm= dm 60mm= cm 300cm= m

Czwartaki pracowały z wielkim zapałem! zdjęcia: M. Rudzka-Kupczyńska

Na koniec dostałyśmy brawa!  zdjęcia: M. Rudzka-Kupczyńska Lekcja nam się udała  Na koniec dostałyśmy brawa! 