SKN MediaFrame Studenckie Koło Naukowe MediaFrame to organizacja studencka powstała w 2006 r. przy Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie. Nasza działalność skoncentrowana jest wokół szeroko pojętych mediów. MediaFrame umożliwia studentom zdobycie doświadczenia i poszerzenia swoich pasji. Poprzez synergizm i interdyscyplinarność chcemy kreować nowy, nieznany dotąd wizerunek współczesnych środków masowego przekazu.
Synergia MediaFrame W naszych szeregach skupionych jest ponad 40 osób działających w pięciu aktywnie ze sobą kooperujących sekcjach:
sekcje MediaFrame SEKCJA GRAFIKI pierwsze miejsce w I-Ogólnopolskim Międzyuczelnianym Konkursie Studenckich Programów Grafiki Komputerowej Organizacja Konkursu Mirror pierwsze miejsce w organizowanym przez Autodesk konkursie na animację 3D współpraca z nim przy Vex Robotics Competition wyjazd na międzynarodową konferencję Autodesk do Las Vegas kooperacja z ASP przy tworzeniu wizualizacji architektonicznych Krakowa SEKCJA PROGRAMOWANIA serwis internetowy dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Elektroniki AGH portfolio Zbigniewa Pozarzyckiego strona wystawy X-lecia KF Dodatkowo członkowie sekcji angażują się w rozmaite inicjatywy podejmowane przez studentów AGH np. wspomagają krakowską kadrę naukową np. serwis www krakowskiego PAN. Na wyróżnienie zasługuje również cykl spotkań Let's Flex the WEB, czyli wykłady związane z programowaniem w Adobe Flex oraz organizacja Grupy Sympatyków Pythona FlyPy.
sekcje MediaFrame SEKCJA MARKETINGU I PUBLIC RELATIONS To dzięki tej sekcji możliwa jest sprawna komunikacja wewnątrz Koła oraz szeroko pojęta integracja członków. Osoby w nią zaangażowane, odpowiedzialne są dodatkowo za kontakty z mediami oraz partnerami. Inicjatywą autorską Sekcji jest MediaFrame adiuvo, którego głównym i nadrzędnym celem jest promowanie kultury, nauki i sztuki. organizacja KrakSpot, czyli cyklicznych, nieformalnych i otwartych spotkań ludzi związanych z nowymi mediami. organizacja KrakOpen, czyli Otwartych Mistrzostw Krakowa w Programowaniu Zespołowym, mające swoją pierwszą edycję w 2007 i reaktywowane w 2009 roku. Współpraca z Kołami Naukowymi Wydziału Humanistycznego
Nasze inicjatywy KrakOpen- Ideą tego przedsięwzięcia jest organizowanie ogólnopolskich zawodów w programowaniu zespołowym. Tym samym pragniemy promować tę niedocenianą często dyscyplinę, w której Polacy osiągają sukcesy na światową skalę a także Małopolskę jako region bogaty kulturowo i atrakcyjny turystycznie, ze szczególnym uwzględnieniem promocji miasta Krakowa, uważanego za kulturową stolicę Polski KrakSpot - to cykliczne spotkania dla sympatyków branży IT, będące okazja do wysłuchania prezentacji specjalistów oraz wymiany doświadczeń wśród uczestników imprezy, która odbywa się na w formie barcamp`u, czyli nieformalnych, otwartych spotkań służących integracji środowiska IT. Zielona Uczelnia- Stworzyliśmy identyfikację wizualna dla Zielonej Uczelni, kampanii realizowanej pod patronatem J M Rektora Akademii Górniczo- Hutniczej. Kampania ma na celu kształtowanie świadomości ekologicznej studentów AGH oraz zmianę codziennych zachowań na takie, które są przyjazne Ziemi. Członkowie SKN MediaFrame zaprojektowali logo i materiały promocyjne kampanii oraz wykonali layout strony www.
Nasze inicjatywy KrakJam- jest lokalną, międzynarodowego konkursu zespołowego tworzenia gier komputerowych na czas. W czasie trwania KrakJam, na całym świecie bedą odbywały się podobne konkursy tworzenia gier, na taki sam temat. Konkurs jest darmowy dla uczestników. WAK- Studenckie Wizualizacje Architektoniczne Krakowa.. Jest to inicjatywa studentów Akademii Sztuk Pięknych i Akademii Górniczo - Hutniczej - dwóch prestiżowych uczelni o odmiennych profilach kształcenia. Połączenie technologii i sztuki zaowocowało nowym wymiarem twórczości osadzonej w tematyce przestrzeni miejskiej, która stałą się przedmiotem tej wystawy ( Przestrzeń – Forma- Czas), która miała miejsce od 21. do 30. kwietnia 2010 na Małym Rynku. ArtBuzz- - to cykl otwartych, edukacyjnych i interaktywnych szkoleń z zakresu graki, nowych technologii i internetu. Prelegntami ArtBuzza są specjaliści w swoich dziedzinach, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu prowadzą wykłady z zamiłowaniem i na najwyższym poziomiie Animotion- Konkurs animacji studenckiej Animotion jest okazją do zaptezentowanie efektów swojej pracy i sprawdzenia się w zmaganiach z animatorami z całej Polski. Animacje mogą być dwu- i trójwymiarowe, w dowolnej stylistyce, tworzone samodzielnie, bądź zespołowo. Ważne, by w procesie produkcji wykorzystane były techniki komputerowe. Zwycięzcy otrzymują oprogramowanie do tworzenia wizualizacji firmy Autodesk: 3ds Max, Maya, XSI, Mudbox w tym także licencje pozwalające na użytek komercyjny. Ponadto dla wszystkich prac zakwalifikowanych do etapu finałowego przewidziane są licencje studenckie programu 3ds Max.
Nasze inicjatywy MediaFrame adiuvo-– inicjatywa prospołeczna, której celem jest promowanie kultury, nauki i sztuki. Wspieramy artystów i naukowców w zakresie promocji ich wizerunku medialnego oraz stwarzamy im liczne możliwości prezentacji swych osiągnięć. Mirror- Konkurs został zorganizowany dla wszystkich studentów AGH, w celu zwiększenia zainteresowania grafiką i wartościami artystycznymi wśród przyszłych inżynierów. I edycja Konkursu dla Grafików i Fotografów AGH traktowała o szeroko pojętej tematyce: "Ludzie AGH". Konkurs odbył się w dwóch kategoriach: grafika i fotografia. Let's Flex The Web -Inicjatywa ta to głównie cykliczne spotkania dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką Flex/Flash. Każdy wykład podejmuje inne zagadnienia okraszając je prezentacjami i licznymi wizualizacjami. W ramach tego projektu została stworzona również strona która jest poświęcona spotkaniom przyszłym i relacjom z tych, które się odbyły.
Nasze inicjatywy Animacja Vex Robotics Competition- Na początku sierpnia firma Autodesk, zaprosiła m.in. nasze Koło do współpracy przy Vex Robotics Competition. Mieliśmy za zadanie stworzyć animację wyjaśniającą zasady konkursu VRC Elevation. Dwie z nadesłanych prac, w tym nasza, zostały docenione przez organizatorów i umieszczone na oficjalnej stronie konkursu "The Scientist- Animacja komputerowa The Scientist - trójwymiarowa animacja komputerowa, która zdobyła pierwsze miejsce na II Ogólnopolskim Międzyuczelnianym Konkursie Studenckich Programów Grafiki Komputerowej. Jest to krótka historia pewnego naukowca, opowiadająca o tym jak ważna jest rola wyobraźni w procesie tworzenia Wygrana Konkursu Autodesk International Student Design Challenge w kategorii 3D Animation -Michał Gamrat, wygrał konkurs Autodesk International Student Design Challenge w kategorii 3D Animation. Pierwsze miejsce uzyskał dzięki 12 sekundowej animacji superbohatera, wykonującego skomplikowaną ewolucję. Animację tę tworzył przy wsparciu kolegów z Koła, używając oprogramowania 3D firmy Autodesk.
KONTAKT Zapraszamy do współpracy! PREZES: Katarzyna Gola Tel: