PRASA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Korzyści wynikające z korzystania z internetu.
Advertisements

Związek między informacją, informatyką i technologią informacyjną.
Oczekiwania użytkowników książek elektronicznych.
Wydarzenie, jakiego jeszcze nie było!
Najciekawsze miejsca Krakowa – Nowej Huty
ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE
SPĘDZANIE WOLNEGO CZASU
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
Gazeta i czasopismo - źródło aktualnej wiedzy.
Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca
Komputer – więcej korzyści
Technologia informacyjna
Co to jest TIK?.
„Zainteresowania naszych rówieśników”.
Autorzy: Dorota Chmiel Karolina Hinca
Ankieta była anonimowa i objęła 80 Rodziców
KULTURA OKRESU MIĘDZYWOJENNEGO
Technologia informacyjna
Media i edukacja Opracowała: Małgorzata Kuder Nauczyciel – bibliotekarz Zespół Szkół Mechanicznych Nr 2 w Krakowie.
Koncern Bauera.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
ŚRODKI DYDAKTYCZNE OPRACOWAŁA PATRYCJA FRANCZAK.
Autor: Łukasz Wolner Szkoła Podstawowa nr 12
Prawa dziecka do życia kulturalnego
Ankieta Ile czasu uczeń spędza przy klawiaturze, w internecie, oglądając telewizję? Ile czasu uczeń spędza ucząc się i czytając? W jakim celu korzystają.
Bezpieczne korzystanie z środków przekazu medialnego.
Network Literacy Katarzyna Chomicz.
Zastosowanie komputerów w różnych dziedzinach i korzyści stąd płynące
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
STARE I NOWE MEDIA W BIBLIOTECE
TARGI
Szkolne Radio Supełek. Działalność Szkolnego Radia Supełek rozpoczęła się od realizacji projektu Wolę słuchać niż wybuchać
„Czego nie lubi książka?”
SZOK -Szkolny Ośrodek Kariery
Ciekawe strony internetowe
Źródła informacji o zdrowiu
Szkolny Kodeks 2.0.
Prezentację wykonała Katarzyna Konefał kl. IIa
TEMAT Czy mądrze korzystamy z portali społecznościowych?
Praca wykonana na podstawie ankiety pod tytułem:
Badania statystyczne.
DEBATA: „MŁODZI AKTYWNI? – CO ZROBIĆ, ŻEBY MŁODZIEŻ BRAŁA UDZIAŁ W WYBORACH I ŻYCIU SPOŁECZNYM?
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
ANKIETA 1. Czy segregujecie odpady? 2. Czym są elektrośmieci? 3. Czy stanowią one zagrożenie dla środowiska i dlaczego? 4. Co należy zrobić ze zużytym.
Sylwetka respondenta kobieta Zamieszkując a powiat nakielski lat Szkoła ponadgimnazjalna.
Podział i funkcje mass mediów
PRAWA KONSUMENTA. WNIOSKI PRAWA KONSUMENTA SĄ SŁABO ZNANE JESTEŚMY NIEŚWIADOMYMI KONSUMENTAMI BRAK TEJ ŚWIADOMOŚCI MOŻE PRZKŁADAĆ SIĘ NA INNE DZIEDZINY.
Zagrożenia niesione przez współczesne środki przekazu (massmedia)
Ankieta została przeprowadzona w klasach licealnych. Klasom 1 i 2 zostało zadane 5 pytań, natomiast klasie 3 9 pytań. Łącznie było 182 ankiet. Oto wyniki.
„DZISIEJSZA SZKOŁA JEST PROEKOLOGICZNA”
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i miała czynny udział w życiu społecznym?
Nowoczesna biblioteka multimedialna szansą wyrównania szans dla niepełnosprawnych. Materiał przygotowany na XVIII Konferencję Informatyka w Szkole, przez.
„BIBLOTEKA SZKOLNA JAKO SKARBNICA WIEDZY”. Ankieta została przeprowadzona w ramach projektu „Zostać przedsiębiorczym” w dniach od 13 do 17 kwietnia 2015.
Związek między informacją, informatyką i technologią informacyjną.
Konferencja metodyczna dla nauczycieli informatyki i technologii informacyjnej. Warszawa, Wyszukiwarki... nie tylko stron. Jakub Kacprzak NetSprint.pl.
1. Jaka jest wielkość księgozbioru w twoim domu?.
Sytuacja w polskich mediach zmieniła się szybko po 1989 roku, kiedy w Polsce zmieniła się sytuacja polityczna. Media przestały pełnić funkcję propagandową.
Metody komunikacji.
Obszary – tematy i techniki badawcze Opracowała: Krystyna Dzikowska
Biblioteka szkolna we współczesnym świecie
Bajka współczesna O Żabim Królu Pewna kobieta grała w golfa, w czasie gry piłeczka zniknęła w lesie. Kobieta poszła do lasu za piłeczką i znalazła zieloną.
Nasze gimnazjum w liczbach. Statystyka to nauka o pozyskiwaniu i analizowaniu danych dotyczących zjawisk masowych, których atrybutem jest losowość.
Swobodna wypowiedź o mediach. We współczesnym świecie media, czyli środki masowego przekazu takie jak rado, telewizja, Internet mają bardzo duży wpływ.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
SZKOŁA PODSTAWOWA – 37 uczniów GIMNAZJUM – 28 uczniów
Języki obce.
ODCZYTYWANIE DIAGRAMÓW
Przedszkole Strumienie 2016/2017
Szkolne Radio Supełek.
Zapis prezentacji:

PRASA

CO TO JEST ŚRODEK MASOWEGO PRZEKAZU ? Środek masowego przekazu- środki społecznego komunikowania o szerokim zasięgu między innymi PRASA, radio, telewizja, internet. Można również do tego zaliczyć książki, filmy i kino.

PIERWSZA GAZETA Pierwszym wydawcą był chiński dwór cesarski. Drukowana gazeta ukazała się około roku 700 w Pekinie.

GAZETY Nasze słynne gazety dzielą się na: Informacyjne,np. „Gazeta Wyborcza” Młodzieżowe,np. „BRAVO” Dla kobiet,np. „Przyjaciółka” Rolnicze,np. „Lubuskie aktualności rolnicze” Komputerowe,np. „PC format” Naukowe,np. „National Geographic”

GAZETY INFORMACYJNE W gazetach informacyjnych znajdziemy podstawowe informacje o kraju, Europie i świecie.

GAZETY MŁODZIEŻOWE W gazetach dla młodzieży znajdziemy wiele porad: Jak każda młoda „kobieta” powinna o siebie dbać, Jak się ubierać, Poczytać „ploteczki” na temat gwiazd.

GAZETY DLA KOBIET W gazetach dla kobiet znajdziemy: Wiele ciekawych przepisów, Porad jak urządzić dom, Jak się ubierać.

GAZETY ROLNICZE W gazetach rolniczych znajdziemy informacje: Jak dbać o pole, Jakie maszyny są teraz potrzebnie do pracy w polu, W jaki sposób dbać o zwierzęta, Jakich owadobójczych środków używać.

KOMPUTEROWE W gazetach komputerowych można znaleźć: Oprogramowania, Gry, Nowinki techniczne, Najnowszy sprzęt, Najsłynniejsze strony internetowe.

GAZETY NAUKOWE W gazetach naukowych znajdziemy informacje: O Świecie, Planetach, Ziemi, O wyjątkach człowieka.

ANKIETA 1 Zapytaliśmy się stu osób z naszej szkoły jakie lubią gazety. Oto są ich odpowiedzi: 15 osób- odpowiedziało, że lubi gazety komputerowe, 30 osób- odpowiedziało, że lubi gazety przyrodnicze, 5 osób- odpowiedziało, że naukowe, 50 aż osób- wyznało, że lubi gazety młodzieżowe.

ANKIETA 2 Naszym drugim pytaniem było to, co lubimy czytać najbardziej. Naszych stu ankietowanych odpowiadało: 50 osób- woli książki od gazet, 11 osób- woli filmy od gazet, 9 osób- wybiera Internet, 30 osób- jednak zostają przy gazetach.

KONIEC Paulina Wojtasik Natalia Rogowska