Dzielnica Śródmieście m.st. Warszawy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PRZYJMOWNIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI
Advertisements

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wawer
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Północ
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
SYSTEM KANCELARYJNY.
Bielsko-Biała Wczoraj Dziś.
SOPOCKI PROGRAM STREETWORKINGU W SEZONIE LETNIM
I Internetowa baza dostępności architektonicznej NIEPEŁNOSPRAWNIK PO WARSZAWIE Współpraca między Fundacją TUS a władzami Dzielnicy Śródmieście.
PRZYGOTOWANIA DO REACH W POLSCE PIOTR ZABADAŁA MINISTERSTWO GOSPODARKI
Warunki dopuszczenia motorowerzysty do uczestnictwa w ruchu drogowym.
Schemat organizacyjny Urzędu Dzielnicy Żoliborz
SYSTEMY KANCELARYJNE.
Plan wdrażania systemu e-Obiegu MunSol
Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wilanów
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Żoliborz Warszawa, r.
Dobre praktyki stosowane przez Urząd Gminy Sadki CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA. PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00.
Włochowski Wydział Obsługi Mieszkańców
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Grzmiąca Grzmiąca - wieś położona w województwie zachodniopomorskim na terenie powiatu szczecineckiego. Malowniczo położona w sąsiedztwie lasów i jezior.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bemowo
1. 2 Elektroniczna Dystrybucja Informacji EDI, format XML Wydział Prawa i Administracji Pracownia Komputerowa.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Południe
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bielany
PORADNIK INTERESANTA Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy.
Punkt Informacyjny Unii Europejskiej w Polsce. Kim jesteśmy ? Punkt Informacyjny Unii Europejskiej w Polsce został utworzony przez Komisję Europejską
Sprawozdanie z przeprowadzenia debaty w ramach projektu Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości Wzbogacenie oferty edukacyjnej Publicznego Gimnazjum.
Systemy Kancelaryjne ..
Krok po kroku… …do WŁASNEJ FIRMY Zakładanie działalności gospodarczej
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursus
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursynów
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
Agata Papis Kaja Pilarska
sprawdź jakie to proste!!!
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu
Wykonała: Alicja Gruszfeld. Klikając w ten link Miasto stołeczne Warszawa otworzy nam się główna strona Miasta Stołecznego Warszawy.
BIURO PODRUŻY ,, ITAKA`` Prezentacja na prace kontrolną z przedmiotu:
Zasady ogólne postępowania administracyjnego
"Usługi publiczne jako istotny czynnik rozwoju lokalnego w gminach Aglomeracji Wałbrzyskiej” System pomiaru jakości usług publicznych dla Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Szymanik Elżbieta Witam Państwa. Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat przasnyski.
Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Warszawie
Organizacja pracy biurowej i techniki korespondencji
USTAWA z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
Funkcje pracy biurowej
„Działania w zakresie podniesienia poziomu bezpieczeństwa w Internecie - internetowe pułapki” Lublin, październik 2014r.
.. Lokalna Agencja Rozwoju Gospodarczego Gminy Suchy Las Sp. z o.o. powstała w 2011 r., jedynym udziałowcem Spółki jest Gmina Suchy Las.
Temat: Samorząd gminny.
Sopot, grudzień 2008 roku dla Urzędu Miasta Gdańska Ocena jakości pracy oraz obsługi klientów UM w Gdańsku Raport przygotowany przez PBS DGA Spółka z o.o.
Urząd przyjazny mieszkańcom Korzyści dla Miasta Częstochowy wynikające z projektu SEKAP Anna Pawłowska Dyrektor Urzędu Miasta Częstochowy 19 grudnia 2007.
Co możesz zrobić za pomocą infomatu?  w prosty sposób przeglądać strony internetowe związane z życiem miasta i
AKCJA LATO 2016 Związek Harcerstwa Polskiego – Chorągiew Gdańska.
SCHEMAT ORGANIZACYJNY URZĘDU MIASTA POZNANIA II ZASTĘPCA PREZYDENTA
W czasie ferii niektórzy się nudzą, ale nie uczniowie naszej szkoły.
Struktura Organizacyjna Urzędu Miasta Sopotu Prezydent
Struktura Organizacyjna Urzędu Miasta Sopotu Prezydent
Projekt „Bezpieczny przedszkolak”
INWESTYCJA W EDUKACJĘ POLSKICH DZIECI
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY BIELANY RAPORT Z BADANIA
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA
Podpis elektroniczny – załóż profil zaufany
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA RAPORT Z BADANIA
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY Białołęka
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Zapis prezentacji:

Dzielnica Śródmieście m.st. Warszawy

Urząd Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy Burmistrz Dzielnicy: Wojciech Bartelski Siedziba Urzędu: ul. Nowogrodzka 43 tel. 22 649 82 09 E-mail: poczta@srodmiescie.warszawa.pl strona www: www.srodmiescie.warszawa.pl

To tutaj wszystko się zaczęło ... Zbudowany pod koniec XIX wieku dwupiętrowy cyrkuł, w stylu „zmodernizowanego renesansu”, był początkowo siedzibą żandarmerii i policji rosyjskiej. Dziedziniec budynku, tworzący obecnie główny hol, służył w owym czasie jako spacerniak dla więźniów. Po wyjściu Rosjan z Warszawy w 1915 roku obiekt zajęła pierwsza komenda wojsk polskich. W okresie międzywojennym gmach gościł wiele urzędów. Był siedzibą Ministerstwa Aprowizacji, następnie służył Komendzie Straży Granicznej podległej Ministerstwu Skarbu. Najdłużej zajmowała go Najwyższa Izba Kontroli Państwa. Po wojnie, po odbudowie spalonego budynku mieściły się w nim m. in. Dzielnicowy Urząd Stanu Cywilnego i Zarząd Służby Zdrowia. Od lat sześćdziesiątych jest siedzibą władz dzielnicy Warszawa Śródmieście, pełniąc funkcję ratusza Śródmieścia. W 1994 r. utworzono Biuro Obsługi Mieszkańców, na którym wzorowały się inne miasta takie jak Gdańsk czy Gliwice.

Siedziba główna Urzędu Dziś przyjmujemy mieszkańców w dwóch lokalizacjach: ul. Mariańska 5 Siedziba główna Urzędu ul. Nowogrodzka 43

Co załatwisz na ul. Nowogrodzkiej? - zarejestrujesz firmę i uzyskasz zezwolenia związane z działalnością gospodarczą, - załatwisz sprawy lokalowe, - a także sprawy z zakresu architektury, urbanistyki i geodezji, - zapłacisz podatek, - uzyskasz informacje z zakresu ochrony środowiska, kultury i oświaty, - wyrobisz dowód osobisty i zameldujesz się.

A co załatwisz w siedzibie na ulicy Mariańskiej 5? Tutaj zapraszamy ze sprawami związanymi z rejestracją pojazdów i wydawaniem uprawnień.

i dokumentach do załatwienia spraw urzędowych. Jak szybko i łatwo załatwić u nas sprawy? Po wejściu kieruj się do informacji… Mając na względzie sprawność obsługi mieszkańców w obydwu lokalizacjach funkcjonują punkty informacyjne, w których pracownicy WOM informują o koniecznych czynnościach i dokumentach do załatwienia spraw urzędowych.

Potem pobierz numerek z automatu Żeby nie stać w kolejce przed wizytą w Urzędzie można sprawdzić „stan” kolejki na naszej stronie internetowej www.srodmiescie.warszawa.pl

Jasny i czytelny sposób oznakowania dwóch lokalizacji ułatwia odnalezienie właściwego stanowiska.

Udogodnienia dla mieszkańców Stanowiska dla samochodów osób niepełnosprawnych Podjazd dla wózków Stojaki dla rowerów Poręcze przy schodach Rozsuwane drzwi wejściowe

Dostosowujemy Urząd do potrzeb wszystkich mieszkańców Tłumacze języka migowego czekają w dwóch lokalizacjach Jeśli zajdzie potrzeba udzielimy Ci pierwszej pomocy i zaopiekujemy się Tobą do czasu przybycia ratowników medycznych. Mamy przeszkoloną drużynę pomocy przedmedycznej.

Niewidomi mogą na teren Urzędu wejść wraz ze swoimi psami przewodnikami. Posiadamy specjalnie przystosowane windy dla osób niepełnosprawnych

Jesteśmy urzędem przystosowanym dla rodziców z małymi dziećmi. Mamo, jeśli nie masz z kim zostawić swojej pociechy zabierz ją ze sobą! Kącik dla dzieci Przewijak

Dla Państwa wygody utworzyliśmy stanowiska obsługujące mieszkańców w zakresie wydawania abonamentów w strefie płatnego parkowania W skarbomacie czynnym całą dobę można złożyć deklaracje podatkowe

U nas się nie nudzisz…. Oczekując na załatwienie sprawy możesz zapoznać się z ofertą kulturalną dzielnicy. Na dole czeka przepyszna domowa kuchnia. Nawet tutaj dzięki wyświetlaczom nie przegapisz swojej kolejki.

Szybko i rzeczowo sprawy załatwia przygotowana i kompetentna kadra, stale podnosząca kwalifikacje.

Bo u nas wszyscy interesanci obsługiwani są z jednakową uprzejmością …

… nawet ci korzystający z nietypowych środków transportu

A prawidłowemu funkcjonowaniu Urzędu nieustannie przygląda się z uwagą Burmistrz Wojciech Bartelski :)

Wszyscy jesteśmy do Państwa dyspozycji! Zapraszamy w poniedziałki w godz. 8:00 – 16:00 (Wydział Obsługi Mieszkańców i Delegatura BAiSO 8:00-18:00) od wtorku do piątku w godz. 8:00 – 16:00 tel. 22 699 82 09, e-mail: poczta.srodmiescie.warszawa.pl www.srodmiescie.warszawa.pl Wszyscy jesteśmy do Państwa dyspozycji!