NESCAFE Budzik w iPhone

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dlaczego warto reklamować się w Radiu 7?
Advertisements

Najnowsze trendy w grach Paweł Sasko. 49% 25% 26% Obecnie średnia wieku statystycznego gracza w USA wynosi 32 lata.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Modele norweskich organów odpowiedzialnych za regulację mediów oraz radiofonii i telewizji Modele norweskich organów odpowiedzialnych za regulację mediów.
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Profesjonalizacja branży eventowej
Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu OD POMYSŁU DO BIZNESU.
GRYWALIZACJA W PROCESIE ROZWOJU KOMPETENCJI I EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKÓW
Lojalność w świetle analizy relacji konsument - marka
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets.
Badania product placement w programach telewizyjnych Badania product placement w programach telewizyjnych Katarzyna Bednarzak BR TVP Adam Czarnecki ARC.
Komunikatory w dzisiejszym życiu….
STARE I NOWE MEDIA W BIBLIOTECE
"Szkoła w Kwiatach". "Szkoła w Kwiatach" W jednym z ważniejszych dni w całym roku, Dniu Nauczyciela, Chcielibyśmy złożyć najserdeczniejsze życzenia!
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
MEDIA TRENDY 2010 Łaciate krowy na żywo
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Telefony Świata.
Propozycja cross-promocji – batonik Milky Way z kawą Tchibo
Zintegrowana komunikacja marketingowa
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
Beata Sanakiewicz. Spis treści  Łączenie dokumentów Łączenie dokumentów  Mechanizm OLE Mechanizm OLE  Obiekt osadzony Obiekt osadzony  Obiekt połączony.
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
Sposoby zdalnego sterowania pulpitem
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
Operacje na plikach i folderach
Innowacyjny pomysł firmy Zajdler Fartuch kuchenny z przepisami.
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
Tomek Jędrkiewicz Insight Research Director Grupa IQS.
CENTRUM NAUCZANIA W JĘZYKU ANGIELSKIM UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W POZNANIU – JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA, WSPÓŁPRACA MIĘDZYNARODOWA, PROMOCJA UCZELNI I MIASTA Prof.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
Microsoft® Office Word
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
PARTNER Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
KEY-RING POWERRING – Powerbank i Pamięć przenośna w jednym!
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
DynaMed Plus Przewodnik
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w 2011 r. Joanna Jarzębowska Project Manager ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
ZKM przypomnienie.
Tchibo Esspresso Interactive Sampling
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Okno na Hooptymistyczny świat
Łaciate krowy w mieście
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Bebilon Mama Wraca Do Pracy
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Zapis prezentacji:

NESCAFE Budzik w iPhone Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE INTERNETU I MEDIÓW INTERAKTYWNYCH

1A Założenia i cele kampanii Marka: NESCAFE Produkt: NESCAFE GOLD Grupa docelowa: Wszyscy dorośli, o dochodach średnich lub wyższych, pracujący Cel: Połączenie marki NESCAFE z koncepcją Idealnego Poranka Marka NESCAFE ma być ulubioną kawą o poranku

1B Założenia i cele kampanii Naszym celem było powiązanie marki NESCAFE z Idealnym Porankiem Grupą docelową są osoby pracujące, które codziennie rano wstają do pracy NESCAFE ma umilać im czas domowego poranka, aby każdy dzień miał dobry start

2A Wyzwanie marketingowe, insight Aby związać markę NESCAFE z koncepcją idealnego poranka chcieliśmy użyć mediów konsumowanych o poranku Media o poranku są jednak zwykle konsumowane nieuważnie, w pośpiechu Insight: Medium, którego nikt nie przeoczy o poranku jest budzik w telefonie

2B Wyzwanie marketingowe, insight Pierwszym medium o poranku coraz częściej staje się komórka Z naszych ustaleń wynikało, ze w telefonach typu iPhone nie ma możliwości swobodnego wyboru muzyki, dźwięku, który ma nas budzić Nadszedł czas aby to zmienić

3A Pomysł Budzik jest standardową aplikacją w każdym produkcie Appla, ma jednak ograniczoną funkcjonalność - dźwięk dzwonka można przeważnie wybrać wyłącznie z ograniczonej listy. Postanowiliśmy to zmienić – stworzyliśmy specjalną aplikację NESCAFE budzik W aplikacji NESCAFE jest możliwość dodania swojej ulubionej piosenki (mp3) ze swojego urządzenia, w ten sposób mamy szansę rozpocząć dzień w miły sposób Medium wykorzystane po raz pierwszy w komunikacji marek kawy!

3B Pomysł Od lat wiele marek kawy chciało kontekstowo wykorzystać poranek w komunikacji. Nasz pomysł to zupełnie inne podejście do tego wyzwania. Zamiast walczyć z clutterem i porannym niskim poziomem zaangażowania konsumentów stworzyliśmy sami użyteczne medium, które idealnie wpisuje sie w poranek konsumenta. Ulubiona muzyka w budziku, która delikatnie obudzi nas ze snu, jest wymarzonym początkiem Idealnego Poranka Stworzyliśmy specjalną aplikację NESCAFE budzik na narzędzia typu iTouch, iPhone czy iPad, których na polskim rynku jest około 500 tys W aplikacji NESCAFE dodano możliwość dodania swojej ulubionej piosenki (mp3) ze swojego urządzenia, w ten sposób mamy szansę rozpocząć dzień w miły sposób

4A Realizacja kampanii Aplikacja NESCAFE zawierała subtelny, miły dla oka branding Pobranie aplikacji było darmowe Aplikacja stworzona na telefon iPhone oraz urządzenie iPad/iTouch Poza budzikiem, marka NESCAFE mocno zawładnęła porankiem w mediach w okresie kampanii (VI-IX 2010), poprzez: Sponsoring poranków radiowych w radiu RMF, ZET, PR3 W RMF dodatkowo konkurs dla słuchaczy Sponsoring telewizji śniadaniowych Kawa czy herbata Specjalnie przygotowane wydanie wakacyjne DD TVN

4B Realizacja kampanii NESCAFE zdominowało poranek w okresie kampanii (VI-IX 2010), budzik w iPhonie, sponsoring poranków w 3 różnych stacjach radiowych sponsoring telewizji śniadaniowych W radiu RMF dodatkowo zrealizowaliśmy konkurs dla słuchaczy, w którym słuchacz wybierał piosenkę, którą mógł zadedykować wskazanej przez siebie osobie

5A Rezultaty Blisko 6,5 tys. pobrań na urządzenia mobilne Po pierwszym tygodniu aktywności aplikacja NESCAFE znalazła się w TOP5 aplikacji w sekcji UTILITIES. W następnych tygodniach aplikacja nadal utrzymywała się na wysokich pozycjach w sklepie AppStore W okresie kampanii TOM marki NESCAFE GOLD była dwukrotnie wyższa niż przed kampanią

5B Rezultaty Aplikacja NESCAFE długo utrzymywała się na wysokich pozycjach w rankingu sklepu AppStore Sukcesem budzika jest to, ze Aplikacja jest użyteczna dla konsumentów i jest darmowa Dzięki NESCAFE każdy może się cieszyć swoją ulubiona muzyką o poranku, już w pierwszej chwili po obudzeniu Dzięki temu każdy ma szansę na swój indywidualny, Idealny Poranek z NESCAFE W okresie kampanii TOM marki NESCAFE GOLD była dwukrotnie wyższa niż przed kampanią