Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych Edycja 2016 Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych Cena! Tylko cena! projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting www.salamon.pl
Dlaczego aż tak bardzo wszyscy czepiają się ceny? Czy problem ceny jest dziś w sprzedaży większy niż dotąd?
Dlaczego nieprawdą jest, że cena jest tak ważna, jak wszyscy mówią? Rozdział 1. Mit ceny, czyli jak zarobić dużo więcej wcale nie zabijając się o cenę? Dlaczego nieprawdą jest, że cena jest tak ważna, jak wszyscy mówią?
Rozdział 2. Dlaczego klient, któremu dasz zniżkę jest niezadowolony? Jak sprawić, by klient był zadowolony nie dostając rabatów?
Rozdział 3. W co grają kupujący i jak się przed tym bronić? Imadło cenowe. Lizusy. Żebracy i Czepliwi. Typy i metody gier cenowych – najlepsze sposoby prawidłowych reakcji
Rozdział 4. Negocjować, ustępować czy stawiać opór? Jak grać, by wygrywać? Jakich głupstw nie robić?
Rozdział 5. W co grają najlepsi sprzedający? Czyli modele gier cenowych, w których się wygrywa
Rozdział 6. Jak grą cenową wpływać skutecznie na decyzje klientów? Całość materiałów z tego rozdziału znajdziesz na płycie Rozdział 6. Jak grą cenową wpływać skutecznie na decyzje klientów? Czyli kiedy nie wolno, a kiedy i jak trzeba mówić o cenie? Błędy w grze cenowej, jak ich unikać?
Rozdział 7. Kiedy walka o cenę ma sens? Jak to robić dużo skuteczniej?
Rozdział 8. 29 sposobów skutecznych reakcji na obiekcje cenowe Metody skutecznej gry werbalnej i pozawerbalnej jako reakcja na obiekcje
Rozdział 9. Jak od negocjacji cenowych zmierzać do zamknięcia sprzedaży? Tylko nieliczni handlowcy pamiętają, że nie o cenę i sukces w negocjacjach, tylko o sprzedaż tu chodzi!
Rozdział 10. Jak ratować tyłek, gdy zniechęcisz klienta zbyt wysoką ceną? Porażką jest tylko ta przegrana, której nie potrafisz przekuć w zwycięstwo!
Wiemy, że o cenę trzeba powalczyć, ale aktorami jesteśmy słabymi więc gramy siebie lub wyobrażenia tego, jak powinien postąpić ktoś na naszym stanowisku
Jak poprawnie reagować na agresywne naciski cenowe?
Jak brzmi pierwsza zasada wszystkich negocjacji, zwłaszcza cenowych i dlaczego prawie nikt z handlowców jej nie przestrzega, tracąc przeciętnie od 3 do 5% marży już na samym początku?
A jak brzmi druga i zarazem ostatnia reguła negocjacji, w tym cenowych i dlaczego zdecydowana większość jej w ogóle nie stosuje i przychodzi bez gaci na spotkanie z klientem? Coś za Coś Wiesz, ile możesz ustąpić, ale czy masz dobry pomysł w zamian za co?
Opór cenowy ma przeróżny kształt werbalny Opór cenowy ma przeróżny kształt werbalny. Najlepsi tym się różnią od słabszych, że asortyment stosowanych przez nich metod jest nieporównanie większy niż u innych! Ciekawe ile różnych Ty stosujesz? Badania wykazały, że słaby handlowiec to ten, który ma asortyment równych reakcji mniejszy od 10! Rzecz w tym, że to nauczalne!!! BIAŁYSTOK 22.06.2016 KRAKÓW 27.06.2016 WROCŁAW 28.06.2016 WARSZAWA 30.06.2016 OLSZTYN 19.07.2016 GDAŃSK 20.07.2016 TORUŃ 21.07.2016 LUBLIN 25.07.2016 RZESZÓW 26.07.2016 KATOWICE 27.07.2016 KRAKÓW 24.08.2016 ZGIERZ 25.08.2016 BYDGOSZCZ 29.08.2016 POZNAŃ 30.08.2016
Salamon Consulting: Szkolisz się tak skutecznie, że kochasz to, co robisz 18