Play Postpaid Warto mieć dobrą baterię w telefonie od kiedy jest Stan Darmowy w Play. Innowacyjne wykorzystanie mediów drukowanych. Podkategoria: innowacyjne wykorzystanie innych druków
Jaką ofertę wybrać ? Tylko jaką ofertę wybrać ? Operatorzy mówią o tym samym: telefon za 1 zł, darmowe minuty, sms-y Średnio rocznie ponad 65 000 GRP, a w 2009 roku nawet 89 000 GRP, co będzie dalej ? Konsument nie rozróżnia ofert, nie wie jakiego operatora wybrać, a przecież chodzi o to, aby mógł swobodnie rozmawiać zawsze i wszędzie Tylko jaką ofertę wybrać ?
1B Komentarz lektora Telekomunikacja jest niezrozumiała dla konsumentów. Operatorzy mówią o tym samym: telefon za złotówkę, darmowe minuty, smsy, 2 razy więcej za mniej, itp. Duży clutter w TV - średnio rocznie ponad 65 000 GRP, a w 2009 roku nawet 89 000 GRP w kategorii Postpaid powoduje, że konsument nie rozróżnia ofert, nie wie jakiego operatora wybrać, a przecież chodzi o to, aby mógł swobodnie rozmawiać zawsze i wszędzie bez ograniczeń. I zadaje sobie pytanie: którą ofertę wybrać ?
Stan Darmowy w Play dał rozwiązanie Play Postpaid dając Stan Darmowy dał nową jakość rozmów bez ograniczeń osobom, które: lubią długie, wyczerpujące rozmowy nie lubią planować, wolą zadzwonić i zapytać: gdzie to jest?, w lewo czy w prawo?, co miałem kupić? gadają dużo i są zdenerwowane ciągłym doładowywaniem telefonu upss jest mały problem: słaba bateria!!!
2B Komentarz lektora Play dając Stan Darmowy dał nową jakość rozmów bez ograniczeń, sytuacja zrozumiała dla każdego kto lubi rozmawiać i rozmawiać… bez końca... do końca… Ofertą Play Postpaid chcieliśmy dotrzeć do osób lubiących długie rozmowy. Do osób nie lubiących planować, wolących zadzwonić i zapytać: gdzie to jest?, jaki to kolor?, w lewo czy w prawo?, jak tam się wjeżdża?, co miałem kupić? Do tych gadających dużo, zdenerwowanych ciągłym doładowywaniem telefonu Tylko upss jest mały problem: słaba bateria
Wydrukowaliśmy wiadomości i umieściliśmy je w miejscach, gdzie konsument spędza dużo czasu Spędzając czas w fitness klubach Odpoczywając na basenie Kupując ciuchy Relaksując się w SPA
3B Komentarz lektora Aby przebić się przez szum informacyjny (podobne i niezrozumiałe oferty) oraz clutter w TV kontaktowaliśmy się z konsumentem w miejscach, gdzie go możemy spotkać na co dzień: Dla osób lubiących kupować ciuchy zostawiliśmy wiadomości w sklepach odzieżowych w przymierzalniach na lustrach Dla osób lubiących dbać o swoją sylwetkę zostawiliśmy liściki na szafkach w szatniach w fitness klubach i basenach osobom lubiącym relaks przekazaliśmy nasz komunikat w salonach SPA
Napisaliśmy notatki w miejscach, gdzie konsument chodzi z listą zakupów Gdy w sklepie zapomną co mieli kupić… … zawsze mogą zadzwonić w Play
4B Komentarz lektora Napisaliśmy konsumentowi notatki w miejscach, gdzie chodzi z listą zakupów uświadamiając mu, że jeżeli tym razem jej nie wziął, to mógłby się nie martwić, gdyby był w Play i miał telefon, który wytrzyma nawet najdłuższą listę zakupów.
który to dzielnie zniesie Krótkimi, ale trafnymi wiadomościami powiedzieliśmy, że w Play mogą duuużo gadać na telefonie, który to dzielnie zniesie Skoncentrowaliśmy się na konsumencie, jego potrzebach i korzyściach jakie daje mu Play Pomyśleliśmy gdzie i kiedy konsument może chcieć lub potrzebować gadać bez ograniczeń Złapaliśmy go w wielu punktach, nieważne czy na zakupach czy spędzając aktywnie wolny czas Do wszystkiego posłużyły nam sprytnie zaprojektowane i wydrukowane wiadomości umieszczone tuż przed jego oczami
5B Komentarz lektora Krótkimi, ale trafnymi wiadomościami powiedzieliśmy, że w Play mogą duuuuużo gadać na telefonie, który to dzielnie zniesie Skoncentrowaliśmy się na konsumencie, jego potrzebach i korzyściach jakie daje mu Play Pomyśleliśmy gdzie i kiedy konsument może chcieć lub potrzebować gadać bez ograniczeń Złapaliśmy go w wielu punktach, nieważne czy na zakupach, czy relaksując się, czy spędzając aktywnie wolny czas Do wszystkiego posłużyły nam sprytnie zaprojektowane i wydrukowane wiadomości umieszczone tuż przed jego oczami
Fitness kluby i baseny: Nie tylko Jakość się liczy, ale i Ilość… Fitness kluby i baseny: 500 tys. osób Sklepy odzieżowe: 900 tys. osób Salony SPA: 80 tys. osób Hipermarkety: 16 mln osób 17,5 miliona Kontaktów!
6B Komentarz lektora Nie tylko Jakość się liczy, ale i ilość… Nasze wydrukowane wiadomości mogły mieć kontakt: w Fitness klubach i na basenach z 0,5 mln osób w sklepach odzieżowych prawie z 1,0 mln osób w salonach SPA z 80 tyś. osób w hipermarketach: z 16,0 mln osób Łącznie: prawie 17,5 mln Kontaktów!