INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Advertisements

EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
komunikacja zewnętrzna w procesie rebrandingu
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Metoda graficzna opracowanie na podstawie „Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu” D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których występują
Prezentacja serwisu Sport24.pl. Kim jesteśmy? Jesteśmy pierwszym w Polsce serwisem społecznościowym o tematyce sportowej Jesteśmy serwisem społecznościowo.
To, co w polskiej piłce najciekawsze. Średnio widzów na meczu widzów na stadionach* ( najwięcej po 1989 roku!) widzów na meczu.
Kampania wizerunkowa mBanku
Województwo pomorskie –
PIŁKA NOŻNA.
Tworzymy kanały tematyczne odnoszące się do różnych dziedzin życia:
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Sport w Wielkiej Brytanii
Kampania wizerunkowa Polski przed
PREZENTACJA O WPŁYWIE SPORTU NA LUDZKIE ZDROWIE
Agenda Gracze Czas trwania: 30 min.
ORANGE SPORT TV 2009 bo najważniejszy jest kibic!.
To zaskakujące, ale… … motorem do uruchomienia platformy internetowej są…. problemy finansowe!* * z którymi boryka się tak wiele klubów sportowych...
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
SPONSORING – PAKIET SPORT. Proponujemy Państwu współpracę w charakterze sponsora relacji z wydarzeń sportowych w regionie, ale także tych ogólnokrajowych.
CZERWONA KARTKA DLA KORUPCJI W PIŁCE NOŻNEJ
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
KAMPANIA SPOŁECZNA KIBICUJ ZDROWIU. W związku z organizacją Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012, Główny Inspektorat Sanitarny w partnerstwie.
Piłka nożna - fenomen w świecie sportu
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
1 71. TOUR DE POLOGNE UCI WORLD TOUR. Co roku Tour de Pologne śledzą miliony widzów. W 2014 roku: LICZBA ODBIORCÓW 2 Tour de Pologne UCI World Tour Liczba.

Zintegrowana komunikacja marketingowa
NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE STARTUPY W AKADEMII LEONA KOŹMIŃSKIEGO Daria Kowalska.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
FIVB MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE SIATKOWEJ MĘŻCZYZN POLSKA 2014 PODSUMOWANIE.
Ministerstwo Sportu i Turystyki Strategia rozwoju turystyki na lata Projekt Elżbieta Wyrwicz Departament Turystyki Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
Wolontariat w Gdańsku Perspektywa lat 2011 i 2012 Gdańsk,
Corporate Hospitality Program. Pierwszy raz w historii finał Mistrzostw Europy UEFA EURO odbędzie się w Centralnej i Wschodniej Europie Polska - Ukraina.
Dlaczego piłka nożna jest najpopularniejszym sportem na świecie ?
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Napiszmy do FIFA i UEFA Innowacja w planowaniu mediów / Innowacyjna komunikacja w marketingu społecznym / Non- profit.
1. gra gamesball. ZABAWA - SPORT - TURNIEJE EMOCJE - NAGRODY - BIZNES GAMESBALL to dwustronna gra stołowa: piłka nożna i hokej. Jest doskonałym narzędziem.
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
HOOP - Dzień Przytulania
ChupaChuck – wyluzuj! Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych.
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Okno na Hooptymistyczny świat
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych
MARKETING INTERNETOWY
PORANKI.
Zapis prezentacji:

INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO Visa a piłka nożna…. INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO

1A Założenia i cele kampanii Marka: Visa Grupa docelowa: Posiadacze kart płatniczych Visa Cel: Zbudowanie świadomości marki Visa jako sponsora Mistrzostw Świata w piłce nożnej Narzędzie: „piłkarski” spot telewizyjny

1B Założenia i cele kampanii Celem kampanii było zbudowanie świadomości marki Visa jako sponsora zbliżających się mistrzostw świata w piłce nożnej. Była to pierwsza kampania Visa w ramach sponsoringu Międzynarodowej Federacji Piłki Nożnej (FIFA) Głównym narzędziem wokół którego należało budować kampanie był nowy piłkarski spot

2A Wyzwanie Wyzwanie: Do tej pory silne skojarzenie piłki nożnej z marką MasterCard Wyzwanie: Innowacyjne wykorzystanie spotu w trudnym okresie reklamowym Drugi kwartał roku to z reguły okres wzmożonej aktywności wielu marek Mundial to dodatkowa zachęta do prowadzenia działań marketingowych wokół piłki nożnej – clutter „aktywności mundialowych” różnych marek

2B Wyzwanie Piłka nożna jest dyscypliną sportową, która kojarzy się bardzo silnie z bezpośrednią konkurencją Visa, a więc systemem płatniczym MasterCard To MasterCard od lat jest sponsorem UEFA Wyzwanie przed jakim stanęliśmy było znalezienie innowacyjnych metod wykorzystania spotu telewizyjnego w stosunkowo krótkim okresie czasu Kampania zaplanowana była na drugi kwartał roku a więc okres z reguły charakteryzujący się wzmożoną aktywnością reklamową Spodziewaliśmy się ponadto wielu dodatkowych aktywności marketerów wykorzystujący fakt zbliżającego się Mundialu

3A Pomysł Pomysł: znalezienie innowacyjnych metod wykorzystania piłkarskiego spotu telewizyjnego również poza TV wzmocnienie przekazu kontekstową obecnością przy tematyce sportowej oraz związanej z Mistrzostwami Świata w RPA

3B Pomysł Pomysłem na realizacje celu było znalezienie innowacyjnych metod wykorzystania piłkarskiego spotu telewizyjnego poza telewizją Dla wzmocnienia efektu szukaliśmy dodatkowo obszarów silnie powiązanych ze sportem lub zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w RPA

4A Realizacja Innowacje w planowaniu mediów: Klasyczna kampania zasięgowa w telewizji (obecność przy prawie każdym meczu) i kinie została wzmocniona o: Innowacje w planowaniu mediów: Kampanię on-line wykorzystującą video kontekstowo umieszczone na stronach o tematyce sportowej Sponsoringu transmisji meczów piłkarskich w technologii 3D (Strategiczne partnerstwo z Multikinem) Emisji spotu na portalu www.itvp.pl (przed transmisjami meczów)

4B Realizacja Klasyczna emisja spotu w telewizji (prawie przy każdym meczu) oraz na ekranach kin została wzmocniona o szereg innowacyjnych rozwiązań, a mianowicie: Kampanię internetową wykorzystującą video kontekstowo umieszczone na stronach sportowych Sponsoringu transmisji meczów piłkarskich w technologii 3D. Marka Visa była partnerem strategicznym tego unikalnego w skali światowej wydarzenia. Spot oprócz dużego ekranu był emitowany na ekranach umieszczonych na korytarzach kinowych Emisji spotu na platformie itvp.pl

4A Wyniki Pomimo tego że Visa dopiero rozpoczęła program sponsorski związany z FIFA i piłką nożną, dzięki innowacyjnemu wykorzystaniu materiału video na różnych platformach udało się uzyskać wizerunek marki kojarzonej z tą dyscyplina sportu Ranking przygotowany w Polsce przez firmę Pentagon Research pokazuje, że Visa jako debiutant znalazł się w ścisłej czołówce marek kojarzonych z mundialem w RPA http://www.press.pl/newsy/pokaz.php?id=23096

4B Wyniki Pomimo tego że Visa dopiero rozpoczęła program sponsorski związany z FIFA i piłką nożną, dzięki innowacyjnemu wykorzystaniu materiału video na różnych platformach udało się uzyskać wizerunek marki kojarzonej z tą dyscypliną sportu Ranking przygotowany w Polsce przez firmę Pentagon Research pokazuje, że Visa jako debiutant znalazł się w ścisłej czołówce marek kojarzonych z mundialem w RPA