Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Agenda Gracze Czas trwania: 30 min.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Agenda Gracze Czas trwania: 30 min."— Zapis prezentacji:

1

2 Agenda Gracze Czas trwania: 30 min.
założenia dot. budowy grup docelowych komunikacji marketingowej PFS podział grup docelowych komunikacji marketingowej PFS profil grupy docelowej Profit Gracze Segment Profit Segment Juniorzy Segment Zawodnicy rankingu PFS Opiniotwórcy Media Właściciele Ośrodków Sponsorzy Czas trwania: 30 min.

3 Grupy docelowe | założenia
zgodnie z zamierzeniami chcemy, aby squash był dyscypliną, którą będzie uprawiać grupa ludzi średniozamożnych i zamożnych; aktywnych, dla których golf jest zbyt pasywny i kojarzy się ze schyłkiem życia; kipiących energią – poszukujących jej ujścia po pracy w aktywnym wypoczynku; ambitnych, którzy pragną rywalizować; pragniemy pozycjonować squasha jako dyscyplinę dla ludzi młodych duchem squash ma być kojarzony z ludźmi inteligentnymi, ambitnymi, zdrowymi i silnymi, energicznymi i nowoczesnymi Energiczny Inteligentny Nowoczesny Ambitny Zdrowy Młody duchem

4 Grupy docelowe | podział
Media Patroni Medialni PFS Media lifestylowe / top trendy Media specjalistyczne / squashowe Media fitness Gracze grupa Profit grupa Juniorzy grupa zawodnicy rankingu PFS (gracze rankingowi i zawodowi) Właściciele ośrodków squashowych grupa Premium (spełniają wymagania dot. organizacji dużych wydarzeń sportowych) grupa Standard (nie spełniają wymagań Opiniotwórcy władze ESF, WSF, WISPA, PSA ministerstwo Sportu i Turystyki, PKOL władze miejskie (główne ośrodki miejskie: Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Łódź, Trójmiasto) Sponsorzy firmy związane ze squashem firmy, których grupy docelowe są zbliżone z naszym profilem gracza Profit

5 Grupy docelowe | segment Profit
Grupa docelowa o priorytetowym znaczeniu – to do niej kierujemy przekaz nt. squasha jako dyscypliny i jego specyficznego pozycjonowania (patrz tożsamość marki PFS) Wiek: lat Poziom dochodów: średniozamożni i zamożni (poziom cen wynajęcia kortów jak i trenerów jest stosunkowo wysoki – porównywalny do kosztów treningu golfowego) Wykształcenie: średnie i wyższe (squash wymaga inteligencji, koncentracji, zdolności przewidywania) Sposób spędzania wolnego czasu: aktywny wypoczynek w kontraście z wyczerpującą pracą umysłową i siedzącym trybem życia w pracy Model rodziny: singiel, 2+0, 2+1 (80% grupy docelowej) Wrażliwość grupy docelowej: trendy, moda, zdrowy tryb życia

6 Grupy docelowe | segment Profit
Chcą być trendy. Dlatego poszukują nowości i próbują nowych rzeczy. Są podatni na wpływ mediów lifestylowych. Esencja TG (target group): Najważniejsza jest dla nich praca. Spełniają w niej swoje ambicje. Rywalizują. Po pracy odpoczywają chcąc wyrzucić z siebie emocje i stres. Są otwarci na modę i nowe trendy. Eksperymentują z nowymi produktami, markami i rzadko myślą o przyszłości. Cechuje ich chęć wyluzowania się oraz pogoń za utrzymaniem młodości. Są zamożni, więc jedyne czego potrzebują to zdrowie i sprawność. Są optymistami, czerpią z życia głównie przyjemności. Najważniejsze są jego trzy obszary: praca, czas wolny, rozwój osobisty. Nie tolerują nudy, korzystają z życia Często działają pod wpływem impulsu. Są pełni energii. Praca jest pojmowana jako forma rywalizacji. Traktują ją jako esencję życia. Poszukują zmian w życiu i chcą być postrzegani jako poszukiwacze silnych wrażeń.

7 Grupy docelowe | segment Profit
Tomek, lat 35 aktywny, lubi różne rodzaje sportu prowadzi własny biznes - tworzy rodzinę z fajną zoną i dwójką dzieciaków ma mnóstwo przyjaciół często spotyka się z kolegami lub wychodzi wraz z żoną spotkać się z przyjaciółmi Asia, lat 28 - zapracowana singielka, menedżerka w koncernie - ma grono stałych przyjaciół, z którymi imprezuje od czasu do czasu - indywidualistka, lubi okazywać jak bardzo się wyróżnia - praca i sport są dla niej bardzo ważne Krzysztof, lat 44 - zamożny biznesmen - ma dwójkę nastoletnich dzieciaków dużo wypoczywa, dba o kondycję fizyczną i zdrowie pracę i sport traktuje na tej samej płaszczyźnie – są dla niego formą gry

8


Pobierz ppt "Agenda Gracze Czas trwania: 30 min."

Podobne prezentacje


Reklamy Google