Wie ist das Wetter in Griechenland und im Gebirge

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONKURS pt.: „Start w Przyszłość”
Advertisements

Projekt eTwinning Szkoły Podstawowej nr 1 w Bolesławcu.
Wybierz pytanie
WYJAZD DO TORUNIA Pewnego pięknego marcowego ranka... nasze gimnazjum wyruszyło na wycieczkę do Torunia, która okazała się interesującym tematem do napisania.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
BINGO MATEMATYCZNE 2011 RÓWNANIA
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
Dzień Sałatkowy Opracowanie: Agata Mielczarek - teksty
Das Weihnachtslied Stille Nacht, heilige Nacht ist weltbekannt.
Dlaczego Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy jest fajna??
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
Jest czwartek, 20 września, godzina Klasa 6b wyrusza na Piknik Pod Psem…
EKSPERYMENTY BIOLOGICZNE
Pogoda w j. niemieckim Zajęcia przeprowadzone w dniu r. w klasie III a
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Karoliny Kazimierczak
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
Xvii sesja sejmu dzieci i młodzieży
Starożytni Matematycy
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
I. Modalverb sollen Beispiele:
Das Wetter.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Sprawdzamy i tworzymy materiały Zajęcia zostały przeprowadzone w dniu 29 i 30 XI 2012roku Opracowanie: Bernadeta Konieczna.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Freizeit und Hobby.
WYKONANIE: Julia Książek Wiktoria Jelonek Dominik Porowski Krzysztof Kąkol Jakub Wojciechowski Opiekun: Beta Szewc.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
OD ZABAWY DO KLASOWEJ OFICYNY WYDAWNICZEJ.  POZNANIE CIEKAWYCH SPOSOBÓW UCZENIA SIĘ ORTOGRAFII ICH UPOWSZECHNIANIE  ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI POPRAWNEGO.
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
Podsumowanie maja- Starszaki Powoli czuć… lato! Widać to po naszych humorach i dobrej energii każdego dnia!
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Turnus wakacyjny w Polsko – Niemieckim Centrum Młodzieży Europejskiej w Olsztynie 6 – Polnisch-Deutsches Sommercamp.
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
Miejsca spotkań – Treffpunkte Celownik – Spoczynek Biernik - Ruch
Pogoda – Das Wetter Zajęcia przeprowadzono r. w klasie II a
Czasowniki modalne w Imperfekcie Szyk zdań złożonych podrzędnie.
Czasowniki modalne Biernik - Ruch Celownik - Spoczynek
Ubrania – Budowa zdań Biernik rzeczowników i zaimków osobowych Odmiana czasowników.
Ruch i spoczynek Biernik i celownik
Imperfekt - Zdania złożone - Trening
Zadaliśmy sobie pytanie: Jak wykorzystać tablet do nauki liczenia i pisania? Okazało się, że jest wiele ciekawych programów edukacyjnych do wykorzystania.
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
Phänomene der deutschen Kultur Konkurs polega na wybraniu poprawnej odpowiedzi a, b, c lub d. Poprawne odpowiedzi proszę dostarczyć do biblioteki do
Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów.
Jak je spędzałem :D. Super czas spędziłem z dziadkiem i babcią! Graliśmy w różne gry, chodziliśmy na spacery i razem oglądaliśmy filmy. Było bardzo fajnie.
Tajemnicze pismo Potrzebne: Działanie
Uczymy innych Lekcja angielskiego dla rodziców. W czwartek 28 stycznia uczniowie klasy IV c postanowili wcielić się w role nauczycieli i przeprowadzili.
 Po prezentacji rozwiązywałyśmy Quiz wspólnie z dziećmi, na który bardzo aktywnie i poprawnie odpowiadały. Obejrzeliśmy filmik w którym rodzina Brytyjska.
MATEMATYCZNO – PRZYRODNICZE PASOWANIE NA ŚWIETLICZAKA W związku z tym, że w tym roku szkolnym jednym z kierunków polityki oświatowej jest edukacja matematyczna.
Die Umwelt. der Regen, die Sonne, das Gewitter die Blume, die Insel, die Wolke, das Holz, der Berg, der See, der Fisch, der Fluss, der Brand, der Baum,
Ferien Ferien Winterurlaub. I. Przyjrzyj się ilustracji i odpowiedz pełnymi zdaniami na pytania. (max. 6 pkt za zadanie) 1.Was siehst du auf dem Foto?
DER MENSCH Körperteile Kleider machen Leute. I. Wpisz nazwy części ciała.
Projekt edukacyjny w klasie I e i II d. Jaką mamy pogodę
Auf der Reise. I.Spójrz na obrazki przeczytaj tekst i dopasuj wyrażenia z ramki do każdego z obrazka. Wenn wir Zeit und Lust haben, können wir mit wenig.
Das Bild Nr. 4 „Matematisch” Wir haben noch nie gehőrt, dass man ein Mathe-Bild schaffen kann. Aber es ist wahr ! Unsere Lehrerinnen hatten eine super.
Umwelt Der Wetterbericht. I. Podpisy nie pasują do obrazków. Uporządkuj je. Es gibt Nebel. Es regnet. Die Sonne scheint. Es gibt Gewitter. Es ist leicht.
,,Moja szkoła’’- oczami uczniów SP w Szczęsnem. Wypowiedzi naszych uczniów na temat naszej fantastycznej szkoły!!
Szkoła Podstawowa nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wrocławiu  Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia  Europejski Dzień Sportu Szkolnego.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Das Bild Nr. 1 „Aus der Schnur”
„Das Leben ohne Autos – wie funktioniert die Insel Wangerooge?”
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
WETTKAMPF.
Społeczna Szkoła Podstawowa w Budziskach
EGZAMIN GIMNAZJALNY Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Zapis prezentacji:

Wie ist das Wetter in Griechenland und im Gebirge Wie ist das Wetter in Griechenland und im Gebirge? Jaka jest pogoda w Grecji i w górach? Zajęcia przeprowadzono 19.12.2012 w klasie IV b w ramach programu „Szkoła z klasą 2.0” Realizacja zadania: „Sprawdzamy i tworzymy materiały” Prowadzące: Julia Zelent i Wiktoria Bieńczak

Przypomnienie słownictwa – po pokazie prezentacji rozdanie kart pracy do następnego zadania…

Kilka słów objaśnienia, jak wykonać zadanie…

Wykonanie zadania… Uważne słuchanie wypowiedzi…

Wybór poprawnych odpowiedzi…

Polecenie: Wysłuchaj wypowiedzi awatarów i zaznacz prawidłową odpowiedź 1. Der Nikolaus: a) bringt Geschenke. b) ist im Urlaub. 2. In Griechenland ist es: a) heiß. b) kalt. 3. Es ist: a) 20 Grad. b) 32 Grad. 4. Der Nikolaus geht jeden Tag: a) auf den Sportplatz. b) ins Schwimmbad. 5. Der Nikolaus kann a) schon gut schwimmen. b) noch nicht gut schwimmen. 1. Das Mädchen heißt: a) Karolina. b) Katrin. 2. Es ist a) am Meer. b) in den Bergen. 3. Es ist hier: a) kalt, minus 5 Grad. b) warm, 15 Grad. 4. Jeden Tag: a) regnet es. b) schneit es. 5) Katrin fährt a) Schi. b) Rollschuh.

Dopasowywanie podpisów do ilustracji

Zabawa: Zamiana miejsc Uczniowie losują kartoniki, ustawiają się w kole. Osoba stojąca w środku koła wypowiada zdanie, np.: Es regnet. (Pada deszcz). Dzieci posiadające ilustrację lub tekst odpowiadające temu zdaniu zamieniają się miejscami. W tym czasie osoba stojąca w środku koła próbuje zająć jedno z wolnych miejsc. Ta osoba, która nie zdążyła znaleźć miejsca oddaje kartonik tej osobie, która znalazła miejsce i gra rozpoczyna się od nowa.

Podsumowanie - wypowiedzi uczniów „Ta lekcja była bardzo ciekawa. Najlepsze było to, że graliśmy w gry” P. Steuer „Najbardziej podobały mi się mówiące awatary oraz wspólna zabawa. Na tej lekcji podczas zabaw przypomniałem sobie słówka o pogodzie”. M. Niepala „Najbardziej podobała mi się prezentacja. Ta prezentacja była fajna i ciekawa. Nauczyliśmy się nowych słów.” M.Sławik „Lekcja bardzo mi się podobała. Najbardziej podobała mi się prezentacja. Uważam, że lekcja była super!” N. Kanak „Lekcja wykonane przez dziewczyny podobała mi się, ponieważ były mówiące awatary. Bawiliśmy się również w różne śmieszne Quizy.” J. Jelito „Najbardziej podobały mi się prezentacje i mówiące awatary. Ogólnie wszystko.” Ola